شناسه خبر : 105048
دوشنبه 08 آبان 1402 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برکناری مدیران شرکت‌کننده در مراسم تجلیل از پزشک بی‌حجاب

فاش نیوز - پس از کشف حجاب یک پزشک در همایش تجلیل از پزشکان نمونه، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران، مدیران شرکت‌کننده در این مراسم را برکنار کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده‌ پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل در ادامه ماجرای برخورد با هنجارشکنی مراسم روز پزشک آمل تغییر کردند و مدیران جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، دانشکده مامایی و ‌پرستاری حضرت زینب، پیراپزشکی و پردیس، پزشکی و بیمارستان‌ امام خمینی آمل منصوب شدند. تغییر مدیریتی در این دستگاه‌ها به ‌علت حضور مسئولان آنها در جلسه‌ای بوده که یک پزشک قانون‌شکن بدون حجاب مورد تقدیر قرار گرفت و مدیران حاضر در آن جمع، در قبال این هنجارشکنی واکنش اعتراضی نداشتند.
پس از واکنش‌های گسترده به انتشار یک ویدئو از مراسم تجلیل از پزشک جراحی که بدون حجاب در این مراسم شرکت کرده بود، وی با انتشار کلیپی عذرخواهی کرد.
اعتراضات پس از واکنش اول این پزشک افزایش چشمگیری پیدا کرد. وی در یک استوری اینستاگرامی گفته بود: «مسئولان می‌دانستند که من نه روسری نه توسری نمی‌پذیرم!» دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران ضمن ارسال نامه‌ای خواستار تعلیق کار پزشک مذکور شد. رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بابل هم به فارس گفت: با توجه به سوابق قبلی این پزشک، پرونده عضویت هیئت علمی وی برای انجام مراحل قانونی برای سلب عضویت به هیئت تخلفات اساتید ارسال شد. همچنین تا زمان صدور رأی، این پزشک حق ورود به دانشگاه و حضور در کلاس را ندارد.

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi