شناسه خبر : 105079
دوشنبه 08 آبان 1402 , 13:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از ۸۸۰ شهید غریب اسارت چه می‌دانیم؟

فاش نیوز -

زبان‌بدن ناشایست یک نماینده و چند نکته!/ از ۸۸۰ شهید غریب اسارت چه می‌دانیم؟

دبیر کنگره ملی "شهدای غریب اسارت" کشور گفت: ۸۸۰ شهید والامقام دفاع مقدس که در دوران اسارت از طرق مختلف به دست دشمنی بعثی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، شناسایی شده‌اند.

به گزارش ایرنا، محمدجواد زمردیان همچنین تصریح کرد: اطلاعات شهدای غریب اسارت از طریق اطلاعات همرزمان و آزادگان، صلیب سرخ و کمیته جست و جوی مفقودین دریافت شده است.[1]

 

*بر مسئولان فرض است که ضمن شناسایی کامل این شهدای غریب،‌ یاد و نام آنان را در جامعه زنده کنند تا به این وسیله اسباب تکریم این ستارگان آسمان ایران و خانواده‌های معزز آنها نیز فراهم شود.

شهدا حق بسیار گرانسنگی بر گردن ایران و ایرانیان دارند و در این بین البته شهدای مظلوم و گمنام، شهدای امنیت و شهدای غریب اسارت بسا که حائز حق بیشتری هستند.

فراهم‌آوری زمینه تجلیل و تکریم عمومی جامعه از این بزرگمردان و خانواده‌های آنها یک ضرورت تمدنی برای هژمونی ایران و برای بهینه شدن زیست مردم است.

منبع: مشرق نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi