شناسه خبر : 105087
سه شنبه 09 آبان 1402 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا ناراحت می شوید؟!

فاش نیوز - سلام چرا ناراحت می شوید؟ حرف منو گوش کنید چرا با کارهای خوب زاویه پیدا می کنید؟ عزیز من من خواهر همه شهدا هستم. اگر شما فقط خواهر یا مادر یا خانواده یک شهید هستید، من ناراحت می شوم وقتی می روی مزار شهید می شو یی، آب اضافه راه می کشد دور قبر برادر شهید دیگرم گِل می شود. مردم با کفش گِلی دور مزارها یا روی مزارها می روند.

عزیزم آن سال ها تند و تند شهید خاک می کردند. اما الان داریم می بینیم چی شده. خانواده شهدا سنگ بعضی قبور شهدا را عوض کردند. یکی بالا. یکی پایین. یکی کج شده. روی یک قبر یک وجب گل جمع شده. نمی تونم قبر همه برادران شهیدم را بشویم.

خواهش می کنم سخت گیری نکنید. من یک روز با کارگر سر مزارها خواستم گل و آب را رد نکنم نشد که نشد. به فکر کمر و دست و پای کارگران هم باشید. بگذارید مسولین کارشان را انجام دهند.

اگر جهادگران فرهنگی راست می‌گویند اطراف مزارها را مثل من پرچم کاری کنند. بنر شهدا را به میله‌ای آویزان کنند. هزار کار دیگر می شود برای حفظ فضای معنوی مزار شهدا انجام داد.

اینستاگرام
سلام ، میدانیم هر سال بودجه قابل توجه عمرانی برای سامان دهی مزار شهدا به بنیاد اختصاص دادند که هر سال برای سنگ و محوطه مزار شهدا هزینه شده است.
همانطور که کشورهای ابر قدرت استکباری بدون توجه به افکار عمومی جهان هر نوع جنایتی بر علیه بشریت مرتکب شدند و به خیال خام با قدرت رسانه ها و سیاست بازی توانستند بر جنایات حقوق بشری سرپوش بگذارند اما در جریان جنگ حماس با رژیم صهیونیستی علیرغم قدرت رسانه ها و سیاست بازی صورت گرفته در جهان شاهد هستیم ملتهای آزاده بر علیه جنایات حقوق بشری تظاهرات گسترده کردند یعنی با قدرت رسانه ها و سیاست بازی نتوانستند ملتهای جهان را فریب بدهند و ملتها بیدار و آگاه و خواهان رعایت حقوق بشر در جهان هستند.
این وقایع در آخر الزمان هشداری برای برخی مسئولان است که همچون کبک سرشان را زیر برف کردند و فکر میکنند مردم از آن کارهای پشت پرده مطلع نیستند اما روزی خواهد رسید که نشانه های آن روز نزدیک است تا فساد بعضی مسئولان از پشت پرده بیرون افتاده و ...
آیا دستگاههای ظلم و ستم در صدر اسلام توانستند جنایات بر علیه معصومین ع را پنهان و پوشیده نگهدارند؟ اکنون پس از صدها سال هر سال عزاداری در روزهای عاشورا و تاسوعا برگزار میگردد تا هر سال جنایات پنهان و پوشیده را فریاد کنند بلکه سیاستمدارانی که تصور کردند ملت ها در گرفتاری روزمره سرگرم شدند و بیدار و آگاه نیستند بدانند هرگز ظلم و فساد پایدار نخواهد ماند.
اگر امروز توانستند فساد را پشت پرده پنهان کنند یقین داریم همان پرده که امروز فساد و ظلم را پوشانده روزی همان پرده عاملی برای آشکار شدن حقیقت خواهد شد.
درود به شما خواهر همه شهدا . ای کاش ضمن اینکه خواهر همه شهدا هستید خواهر همه جانبازان هم بودید و می‌دیدید که چطور برای مثال جانبازان نخاعی و ۷۰ درصدی که شهدای زنده نام گرفته‌اند چه بر سرشان می‌آید و برای این گروه از جانبازان نیز ابراز همدردی و خواهری می‌کردید. به گفته قرآن مجید شهدا زنده‌اند و نزد خداوند ارتزاق می‌کنند اما چرا کسی به فکر شهدای زنده و جانبازان نیست. آیا شهدای زنده بیشتر از شهدای آرمیده در خاک نیاز به توجه ندارند؟
توضیح بدهید چه انتظاری از خواهر همه شهدا دارید ؟ از مثبت دادن به یه توضیح مبهم متوجه انتظارات نمی شوم .
من به دیدار جانبازان هم می روم . مرتب جویای حال همسران جانبازان هستم . من بیشترین حمایت را از جانبازان ۷۰ درصد نخاعی انجام می دهم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi