شناسه خبر : 105103
سه شنبه 09 آبان 1402 , 15:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در مقابل دفتر سازمان ملل برگزار شد

تجمع و حمایت ایثارگران از مردم مظلوم غزه

جانبازان ویلچری، قطع عضو و بصیر در کنار یکدیگر و با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و فلسطین خشم و نفرت خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام...

فاش نیوز - جمعی از جانبازان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا با تجمع در مقابل سازمان ملل حملات و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطینی را مجکوم و حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ما، صبح امروز( سه شنبه 9 ابان) جمعی از خانواده های معظم شهدا، جانبازان ویلچری و ایثارگران با حضور درمقابل دفتر سازمان ملل در تهران، ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین، با اعلام  انزجار از رفتار وحشیانه اسرائیل غاصب، خواستار آتش بس فوری و قطع حملات شدند.

بر اساس این گزارش، جانبازان ویلچری، قطع عضو و بصیر در کنار یکدیگر و با در دست داشتن پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و  فلسطین خشم و نفرت خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند و لنز دوربین عکاسان بسیاری از رسانه ها را به خود اختصاص دادند.

این گزارش حاکی است تجمع‌کنندگان با در دست داشتن تصاویر کودکان قربانی حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی خواستار مداخله سازمان ملل و نهادهای مدافع حقوق بشر برای پایان دادن به قتل عام نژادی فلسطینیان شدند.
مشروح این گزارش متعاقبا منتشر خواهدشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi