شناسه خبر : 105230
یکشنبه 14 آبان 1402 , 10:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگداشت شهید «روح‌الله عجمیان» در «جمع خوبان»

فاش نیوز - روز‌های اغتشاش در تهران و شهر‌های دیگر به بهانه مرگ یک دختر در پاییز سال ۱۴۰۱ ایام تلخی را در کشور رقم زد. در جریان اغتشاشات و درگیری‌ها تعدادی از حافظان امنیت به شهادت رسیدند. «سید روح الله عجمیان» یکی از بسیجیانی بود که ۱۲ آبان سال قبل به دست نااهلان گرفتار شد و به شهادت رسید.

کد خبر: ۶۲۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۳ - 05November 2023
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌‎پرس، روز‌های اغتشاش در تهران و شهر‌های دیگر به بهانه مرگ یک دختر در پاییز سال ۱۴۰۱ ایام تلخی را در کشور رقم زد. در جریان اغتشاشات و درگیری‌ها تعدادی از حافظان امنیت به شهادت رسیدند. «سید روح الله عجمیان» یکی از بسیجیانی بود که ۱۲ آبان سال قبل به دست نااهلان گرفتار شد و به شهادت رسید.

روح الله که به کارگری مشغول بود ساعت ۱۰ صبح عازم محل کار شد که در میانه راه از پایگاه بشیج خبر اغتشاش در اطراف بهشت سکینه را دادند، او به همراه دیگر دوستانش به این منطقه رفت تا با مدیریت فضا از درگیری و مسدود شدن خیابان جلوگیری کند. اغتشاشگران با اطلاع از حضور بسیجیان ابتدا ماشین آنان را با سنگ متوقف کرده، که این کار باعث ترافیک سنگین در اتوبان شد. عده‌ای از اغتشاشگران سید روح الله را با ماشین زیر نظر گرفته و در نقطه‌ای از خیابان محاصره کردند.

صحنه‌هایی که از برخورد اغتشاشگران با روح الله عجمیان در قالب فیلم و عکس ضبط شده است که نشان می‌دهد اغتشاشگران به فجیع‌ترین شکل ممکن بدن غرق به خون او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. ضربات چاقو و لگد به پیکر بی رمق او که در آستانه جان دادن قرار داشت بسیار دردناک و ناراحت کننده است.

حالا در سالگرد شهادت روح الله عجمیان، نماهنگ «فرزند روح الله» به کارگردانی علی خسروی، و شعر و دکلمه «احمد بابایی» و بازی و اجرای محمود مقامی به همراهی گروه سرود میقات در مرکز رسانه‌ای صدر تهیه و منتشر شده است.

نماهنگ «جمع خوبان» نیز به پاس مجاهدت شهید مدافع امنیت «روح الله عجمیان» به کارگردانی محمد اسفندیاری و تهیه کنندگی «محمدرضا فرزادمهر» از سوی خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ صدا و سیما تهیه و تولید شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi