شناسه خبر : 105244
یکشنبه 14 آبان 1402 , 18:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افراطیون مدعی اصلاحات سخنگوی نانوشته اسرائیل در ایران

فاش نیوز - روزنامه زنجیره‌ای اعتماد در یادداشتی در شماره 13 آبان‌ماه خود با نام «دو بازنده تا این لحظه» در ادعایی مضحک عنوان داشت: «بازندگان این جنگ در ایران نیز شناخته‌شده هستند. کسانی که خود را اکثریت می‌پندارند ولی  نمی‌توانند یک تظاهرات بزرگ چند صدهزار یا حتی چند میلیونی برگزار کنند و حتی تظاهرات قبلی را هم  که تحت تاثیر نشست خود قرار دادند. اگر یک نیروی سیاسی با شخصیت وجود می‌داشت پس از این شکست خفت‌بار کارنامه خود را می‌بست و برای همیشه عطای منافع سیاست را به لقای چنین خفتی می‌بخشید.»
اینکه مدعیان اصلاحات و فتنه‌گرانی که در سال 88 طعم شیرین مشارکت و حماسه سیاسی و اقتدار کشور و نظام را تلخ کرده‌اند و به رای و نظر اکثریت مردم احترام نگذاشتند حرف از اکثریت می‌زنند از طنزهای تلخ روزگار ما هست.
جدا از این کافی است این آقایان به اصطلاح تحلیلگر نگاهی به حضور مردمی در راهپیمایی سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که امسال طعم و رنگ ضد اسرائیلی بیشتری نیز به خود گرفته بود بیندازند تا از خواب غفلت بیدار شده و آرزوهای واهی خود را واقعیت نپندارند.
در جایی از این یادداشت عنوان شده «برخی انسان‌ها به جایی رسیده‌اند که به قول قرآن دل دارند ولی ناتوان از فهمیدن هستند، چشم دارند ولی قادر به دیدن نیستند، گوش هم دارند ولی نمی‌شنوند.»
الحق و الانصاف نماد بارز این آیه شریفه در قرآن در روزگار ما طیف تندرو مدعیان اصلاحات و فتنه‌گرانی هستند که چشمان خود را در برابر همه پیروزی‌های ملت ایران و مقاومت بسته‌اند و به جای آن سخنگوی نانوشته اسرائیل در ایران شده‌اند.
گفتنی است «عباس. ع» که در آبان ۱۳۸۱ به اتهام جاسوسی دستگیر شده بود، نهایتاً در دادگاه به اتهام فروش اطلاعات به خارج و تبلیغ علیه نظام به ۸ سال زندان محکوم شد. وی در کارنامه خود همکاری با باری روزن، جاسوس آمریکایی (آن‌هم در اوج درگیری ایران و آمریکا) و سرویس‌های بیگانه و مؤسسه گالوپ، وی‌ام و زاگبی را دارد.
«عباس. ع» به دلیل مشارکت در نظرسنجی‌‌سازی به نفع آمریکا، به همراه کسانی چون حسین قاضیان و بهروز گرانپایه در موسسه آینده دادگاهی شد و از این جهت، فردی سابقه‌دار در حوزه نظر‌‌سازی (جعل نظرسنجی) به شمار می‌رود!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi