شناسه خبر : 106361
چهارشنبه 15 آذر 1402 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن فارغ‌التحصیلی یمنی‌ها روی عرشه کشتی صهیونیست‌ها

فاش نیوز - در شرایطی که کشتی‌های رژیم اسرائیل و حامیانش در دریای سرخ و باب‌المندب امان ندارند، دانشجویان یمنی بر روی کشتی توقیف‌شده رژیم صهیونیستی جشن فارغ‌‌التحصیلی برگزار کردند!

پیش از آتش‌بس چند روزه، چند حمله و توقیف کشتی‌های اسرائیلی توسط مقاومت یمن صورت گرفته بود. پس از اتمام آتش‌بس نیز سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که یک کشتی صهیونیستی را در حمایت از مردم فلسطین توقیف کرده‌اند‌ و نیز خبر آمد که کشتی باری مرتبط با اسرائیل مورد اصابت موشک یمنی‌ها در دریای سرخ قرار گرفته است. حتی پنتاگون نیز از حمله یمنی‌ها به ناوشکن آمریکایی و چند کشتی تجاری در دریای سرخ خبر داد.

همچنین روز دوشنبه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت خبر داد یکی از کشتی‌هایی که توسط یمن هدف قرار گرفته در حال غرق شدن است. در این شرایط که حملات مکرر مقاومت یمن صهیونیست‌ها را مستأصل کرده است، عکسی منتشر شده است که نشان می‌دهد دانشجویان یمنی بر روی کشتی توقیف‌شده رژیم صهیونیستی جشن فارغ‌‌‌التحصیلی برگزار کردند تا بیش از پیش رژیم آپارتاید اسرائیل توسط یمنی‌ها تحقیر شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi