شناسه خبر : 106412
شنبه 18 آذر 1402 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات برنامه استقبال و تشییع شهدای گمنام در استان اصفهان

فاش نیوز - برنامه استقبال و تشییع 12 شهید گمنام دفاع مقدس با عنوان «کاروان اهالی بهشت» از فردا به مدت ۱۰ روز در استان اصفهان برگزار می‌شود.

جزئیات برنامه استقبال و تشییع شهدای گمنام در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، برنامه استقبال و تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس با عنوان «کاروان اهالی بهشت» از فردا به مدت ۱۰ روز در استان اصفهان برگزار می‌شود. به گفته حسن امینی، جانشین لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، این کاروان حامل پیکرهای مطهر ۱۲ شهید گمنام است که در قالب یک دستگاه تریلر حامل ۱۰ شهید گمنام و یک دستگاه خودروی اَرَس حامل ۲ شهید گمنام، در تمام شهرستان‌های استان اصفهان حضور پیدا خواهد کرد.

تریلر حامل شهدا صبح فردا پنجشنبه ۱۶ آذرماه در کاشان و بعدازظهر و شب همان روز در گلپایگان، صبح جمعه ۱۷ آذرماه در خوانسار و بعدازشهر و شب همان روز در داران، صبح شنبه ۱۸ آذرماه در بویین میاندشت و بعدازظهر و عصر همان روز در چادگان، صبح یکشنبه ۱۹ آذرماه در تیران و کرون و بعدازظهر و شب همان روز در نجف‌آباد، صبح دوشنبه ۲۰ آذرماه در دانشگاه اصفهان و زرین‌شهر و بعدازظهر و شب همان روز در مبارکه، صبح سه‌شنبه ۲۱ آذرماه در دهاقان و بعدازظهر و شب همان روز در شهرضا، صبح چهارشنبه ۲۲ آذرماه  در نائین، بعدازظهر همان روز در ورزنه و شبش در هرند، صبح پنجشنبه ۲۳ آذرماه در اردستان و بعدازظهر و شب همان روز در دولت‌آباد، صبح جمعه ۲۴ آذرماه در خمینی شهر، بعدازظهر همان روز در درچه و شبش در فلاورجان و صبح شنبه ۲۵ آذرماه در شاهین‌شهر، بعدازظهر همان روز در بهارستان و شبش در سپاهان شهر حضور پیدا می‌کند. 

همچنین خودروی ارس حامل شهدا فردا پنجشنبه ۱۶ آذرماه در آران و بیدگل، صبح جمعه ۱۷ آذرماه در فریدون‌شهر و بعدازظهر همان روز در فریدن، شنبه ۱۸ آذرماه در سمیرم، صبح یکشنبه ۱۹ آذرماه در تیران و کرون و بعدازظهر همان روز در نجف‌آباد، صبح دوشنبه ۲۰ آذرماه در لنجان و بعدازظهر همان روز در مبارکه، سه‌شنبه ۲۱ آذرماه در محلات نصرآباد، محمدآباد، نیک‌آباد و حسن‌آباد جرقویه، صبح چهارشنبه ۲۱ آذرماه در اژیه و بعدازظهر همان روز در کوهپایه و سجزی، صبح پنجشنبه ۲۳ آذرماه در اردستان و بعدازظهر همان روز در برخوار، صبح جمعه ۲۴ آذرماه در خمینی‌شهر و بعدازظهر همان روز در فلاورجان و خوروبیابانک و صبح شنبه ۲۵ آذرماه در نطنز و میمه و بعدازظهر همان روز در دهق و علویجه حاضر می‌شود. 

یکشنبه  ۲۶ آذرماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، تشییع شهدا در شهر اصفهان از میدان بزرگمهر تا گلستان شهدای اصفهان انجام می‌شود.

پایان پیام/ 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi