شناسه خبر : 106722
شنبه 25 آذر 1402 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر ۱۱ شهید نیروی انتظامی همراه با ۲۸۰ شهید گمنام

فاش نیوز - سردار عبدی از تشییع پیکر ۱۱ شهید نیروی انتظامی همراه با ۲۸۰ شهید گمنام خبر داد.

کد خبر: ۶۳۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ - 16December 2023
 

تشییع پیکر ۱۱ شهید نیروی انتظامی همراه با ۲۸۰ شهید گمنامبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «یونس عبدی» رییس مرکز امور ایثارگران فراجا ضمن عرض تسلیت برای شهادت ۱۱ تن از مأموران نیروی انتظامی درباره حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: گروهکی تروریستی که تحت حمایت دشمنان نظام هستند در بامداد دیروز، در شهر راسک سیستان و بلوچستان تعدادی از نیرو‌های انتظامی که وظیفه امنیت بخشی شهروندان را داشتند به صورت ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

سردار عبدی افزود: امروز در استان سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شده و از ساعت هشت صبح از مقابل مقر فرماندهی سیستان بلوچستان در شهر زاهدان، مراسم تشییع و بدرقه این ۱۱ شهید انجام خواهد شد تا ان‌شاالله به شش استان که محل سکونت این عزیزان است منتقل شوند.

رییس مرکز امور ایثارگران فراجا در ادامه گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که فردا است، این عزیزان تدفین خواهند شد. در کنار ۱۱ شهیدمان حدود هشت نفر مجروح شده بودند که به لطف خدا اکنون حال بهتری دارند.

وی در خصوص گروهک تروریستی گفت: این گروهک بسیار انحراف دارد و تحت حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و وهابیون فعالیت می‌کنند و گاهی دست به اقدامات تروریستی می‌زنند. کارکنان نیروی انتظامی با این اتفاقات هیچ زمان عقب‌نشینی نخواهند کرد و به جامعه و مردم ایران اسلامی خدمت خواهند کرد؛ در نتیجه خون شهدای ما پایمال نخواهد شد.

سردار عبدی افزود: تشییع این ۱۱ شهید نیروی انتظامی که در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به شهادت رسیدند همزمان با ۲۸۰ شهید گمنام صورت خواهد گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi