شناسه خبر : 107009
چهارشنبه 06 دي 1402 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بدا به حال ما!

فاش نیوز - هرکسی به فکر قدرتمند کردن ایران باشد، مورد هدف تیر جنگی یا رسانه‌ای دشمنان این سرزمین قرار می‌گیرد؛ در دهه ۶۰، بیشتر بدنبال ترور رهبران، مسئولان، علما و نخبگان انقلابی ما بودند، چون آنها تولید قدرت می‌کردند. بهشتی و مطهری‌ها تولید قدرت می‌کردند.

در دهه ۸۰ دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند چون آنها تولید قدرت می‌کردند.

در سال‌های اخیر، فرماندهان نظامی برون مرزی را هدف قرار دادند چون آنان، تولید قدرت می‌کردند.

طی این چنددهه، بزرگان و نخبگانی را نیز مورد تهاجم رسانه‌ای و جنگ نرم قرار دادند؛ چون عقبه تئوریک و نظری جمهوری اسلامی بودند و ‎#ایران_قوی رویای آنان بود. تئوری و نظریه و فلسفه‌ سیاسی آنان تولید قدرت می‌کرد.

از طرفی برخی جریانات که توان تحکیم قدرت داخلی را دارند با نفوذ آلوده‌ها، سرکوب می‌شوند.

شهید ‎سیدرضی موسوی، جزو کسانی بود که به تقویت قدرت خارجی این مرز‌وبوم کمک می‌کرد و وجود او تولید قدرت بود. رحمت‌الله علیه

خوشا به حال آنان؛ جلیل محبی نکته خوبی درباره آنان نوشته: "چه شغل خوبی دارند این مجاهدین؛ با آدم‌های با صفا زندگی می‌کنند؛ آخرش هم شهید می‌شوند و می‌شوند همجوار امام حسین.

ما در سیاست با یه سری قدرت طلب تشنه صندلی سر و کله می‌زنیم آخرش هم با سکته میمیریم. نه زندگی مون زندگیه نه مرگمون!"

البته که جهاد در هر جبهه‌ای، سختی‌های خودش را دارد ولی باز خوشا به حال مجاهدین و بدا به حال ما که مانده‌ایم اینجا و با این مسئول و آن مسئول سروکله می‌زنیم!

|| داود مدرسیان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi