شناسه خبر : 107345
چهارشنبه 20 دي 1402 , 14:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صوت ۳۸ سال قبل حاج احمد کاظمی در جمع رزمندگان اسلام

فاش نیوز - شهید حاج احمد کاظمی در یکی از سخنرانی‌هایش می‌گوید: «برای کفار خیلی سخت است که ما به این شکل هر روز پرجمعیت‌تر در جبهه شرکت کنیم و جبهه‌مان را رونق دهیم. خواه‌ناخواه کفار برای ما توطئه می‌کنند.»

صوت 38 سال قبل حاج احمد کاظمی در جمع رزمندگان اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید حاج احمد کاظمی که امروز ۱۹ دی‌ماه هجدهمین سالگرد شهادت اوست، در دوران دفاع مقدس فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف بود. او ۱۹ بهمن‌ماه سال ۱۳۶۴ در بحبوحه عملیات والفجر ۸ و در جمع رزمندگان زرهی لشکرش گفت: «امروز همه مجاهدین  با مقاومتی جدیدتر و با اراده‌ای مصمم‌تر در جبهه شرکت می‌کنند.»

حاج احمد در این سخنرانی می‌گوید: «مسلمین تا وقتی که اسلام را دارند و به توحید پایدارند، در جهاد مقاوم هستند و صف جهاد را پیش می‌برند.»

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف ادامه می‌دهد: «امروز مؤمنین در راه جهاد، از هر روزی محکم‌تر شده‌اند، امروز مؤمنین در جبهه‌ای سخت‌تر از جنگ گذشته شرکت می‌کنند، امروز مجاهدین بیشتر به خودشان آمادگی می‌دهند که مقاومت کنند و خودشان را برای مقاومت بزرگ‌تری آماده می‌کنند.»

او دلیل این جمله خود را این طور توضیح می‌دهد: «چون خودشان می‌دانند برای کفار خیلی سخت است که ما به این شکل هر روز پرجمعیت‌تر در جبهه شرکت کنیم و جبهه‌مان را رونق دهیم. خواه‌ناخواه کفار برای ما توطئه می‌کنند.»

حاج احمد تأکید می‌کند: «امروز مجاهدین همه با مقاومتی جدیدتر و اراده‌ای مصمم‌تر در جبهه شرکت می‌کنند.»

حاج احمد کاظمی ۱۹ دی‌ماه سال ۱۳۸۴ همراه با چند نفر از فرماندهان سپاه در سانحه سقوط هواپیما در نزدیکی ارومیه به شهادت رسید. او بنا به وصیتش در جوار شهید حسین خرازی در گلستان شهدای اصفهان دفن شد؛ اما سنگ بنای یادبودی از احمد کاظمی در قطعه ۲۹ بهشت زهرای تهران وجود دارد.

صدای کم‌تر شنیده شده این سخنرانی حاج احمد را می‌توانید بشنوید:

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi