شناسه خبر : 107525
دوشنبه 25 دي 1402 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سالگرد شهید «داود مایلی» برگزار می‌شود

فاش نیوز - مراسم سالگرد شهید «داود مایلی» در بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

کد خبر: ۶۴۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷ - 15January 2024
 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین پاسداشت سالگرد شهادت شهید «داود مایلی» فردا (سه‌شنبه) همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در قطعه ۵۳ بهشت زهرا در جوار مزار شهید برگزار می‌شود.

«داود مایلی» ۲۵ فروردین سال ۱۳۴۵ در تهران به دنیا آمد. وی پس از حضور در جبهه‌های دفاع مقدس در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۶۵، با سمت آر.پی.جی.زن و سنگرساز در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد.

سالگرد شهید داود مایلی برگزار می‌شود

بخشی از وصیتنامه شهید داود مایلی

برادران و خواهران حزب‌الله امام بزرگ و عزیز را تنها نگذارید و همیشه از فرامین او اطاعت کنید که این مرد بحق وارث خون حسین (ع) است اگر در کربلا نبودید که امام حسین (ع) را یاری کنید، امروز حادثه کربلا در ایران تکرار شده و همه دشت‌های کشور عزیز ما کربلا گشته.

بشتابید بسوی کربلا و اسلام را زنده کنید که امروز روز یاری کردن اسلام است و هرکس امروز ساکت بنشیند. فردای قیامت پشیمان خواهد شد و همانگونه که حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفته است همه ما روزی خواهیم مُرد، ولی چه بهتر که در راه خدا باشد. پس بشتابید و از اسلام دفاع کنید.

من اعلام می‌کنم که این راه را با چشمان باز انتخاب کردم و به جبهه رفتم تا به امام عزیز لبیک گفته و دین خود را باسلام ادا کنم.‌ ای امت حزب‌الله شهدا را از یاد نبرید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi