شناسه خبر : 107721
دوشنبه 02 بهمن 1402 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آموزش «مهارت‌آموزی،مجازی بیش از ۳ هزار تن از ایثارگران مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛
 

کهنسال گفت: در ۹ ماهه جاری در راستای ارتقای سطح آگاهی و آشنایی به مسائل، سه هزار و ۲۹۱ تن از جامعه معزز ایثارگری از آموزش مجازی «مهارت‌آموزی، جوانی، سالمندی و موارد دیگر» بهره‌مند شدند.

کد خبر: ۶۴۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 22January 2024
 

آموزش مجازی بیش از ۳ هزار تن از جامعه ایثارگری مازندران در حوزه «مهارت‌آموزی، جوانی، سالمندی »به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران طی گفت‌و‌گویی عملکرد ۹ ماهه اول حوزه مددکاری، مشارکت‌های مردمی و تشکل‌ها در سال جاری تشریح کرد و اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های بنیاد و به‌منظور حل مشکل جامعه معزز ایثارگری و پیشگیری از آسیب‌ها، ۸ هزار و ۵۴۰ تن از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان در جلسات مددکاری فردی، گروهی شرکت کردند، همچنین این عزیزان از خدمات مشاوره‌ای شغلی، تحصیلی، قبل ازدواج و موارد دیگر بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به رویکرد بنیاد در رابطه با برنامه‌ها و فعالیت‌های مددکاری و مشاوره، افزود: به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تعداد ۶ هزار و ۸۸۴ جلسه مشاوره در سه مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر استان در شهرستان‌های ساری، بابل و تنکابن برگزار شد.

کهن‌سال اعلام کرد: در بحث ارتقای سطح آگاهی خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر استان و برگزاری کلاس‌های آموزشی، در ۹ ماهه اول سال جاری ۱۲۷ جلسه آموزش خانواده در موضوعات مختلف در شهرستان‌ها برگزار شد که ۹۵۰ تن از جامعه معزز ایثارگری در این کلاس‌ها شرکت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به برگزاری دو مرحله رزمایش دیدار با جامعه ایثارگری در قالب «طرح سپاس»، خاطر نشان کرد: از ۲۶ هزار و ۹۸۳ خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان دیدار و از آنان تکریم شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در راستای ارتقای سطح آگاهی و آشنایی به مسائل، ۳هزار و ۲۹۱ تن از جامعه معزز ایثارگری از آموزش مجازی «مهارت‌آموزی، جوانی، سالمندی و موارد دیگر» بهره‌مند شدند.

مدیرکل بنیاد مازندران در پایان اذعان داشت: نگاه ما در حوزه مددکاری و مشاوره، حل مسئله و پیشگیری است، در این رابطه مددکاران و مشاوران ما در مراکز مشاوره شاهد و ایثارگر استان و بنیاد جهت ارائه خدمات آمادگی کامل دارند.

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi