شناسه خبر : 108060
پنجشنبه 12 بهمن 1402 , 09:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «محمدی مبارک‌آبادی» به دیدار فرزندان شهید خود شتافت

فاش نیوز - مادر معظم شهیدان «محمدرضا و حسن محمدی مبارک‌آبادی» از شهدای والامقام استان قم، دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری حماسه و جهاد دفاع مقدس، «زینب عبد» مادر معظم شهیدان «محمدرضا و حسن محمدی مبارک‌آبادی» از شهدای والامقام استان قم، در سن ۹۱ سالگی دارفانی را وداع گفت و به ارواح مطهر فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «محمدرضا محمدی مبارک‌آبادی» متولد فروردین سال ۱۳۴۲ بود که ۱۲ اسفند سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت در منطقه فاو به شهادت رسید و برادرش حسن نیز چهار سال از محمدرضا بزرگتر که ۲ ماه بعد از شهادت برادرش، یعنی هشتم اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

این خانواده ایثارگر در دوران نهضت انقلاب اسلامی، با پخش اعلامیه‌های حضرت امام (ره) و حضور در تظاهرات‌ها، در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و با آغاز جنگ تحمیلی نیز علاوه بر تقدیم ۲ فرزند خویش در راه دفاع از انقلاب اسلامی، لحظه‌ای در کمک به جبهه‌های حق علیه باطل کوتاهی نکردند.

والدین شهیدان محمدی مبارک‌آبادی بعد از دوران دفاع مقدس نیز ضمن حضور موثر در آیین‌های عزاداری اهل‌بیت (ع)، منزل خویش را تبدیل به «حسینیه شهیدان محمدی مبارک‌آبادی» کرده و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از ولایت، تا آخرین لحظه حیات خویش کوشیدند.

پیکر مطهر این مادر شهیدان والامقام، امروز (چهارشنبه) از مسجد «چهل اختران» قم تشییع شد. همچنین مراسم یادبود این مادر بزرگوار نیز امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد چهل اختران و مراسم دیگری نیز روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۵، در همان مسجد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi