شناسه خبر : 14325
سه شنبه 23 خرداد 1391 , 15:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسهیلات مربوط به جانبازان زیر 25 درصد

محمد قبادی - وقتى كه با جانبازان زير 25 درصد گفتگو مي كنيم و يا نوشته هايشان را كه مي فرستند را مي خوانيم بسيار ماأثر مي شويم ، مخصوصاً جانبازانى كه در نحوه كميسيون  ، پزشك مربوطه دقت كافى را ننموده اند و به گفته آنان در حق آنها اجحاف  گرديده است .
مخصوصاً براى جانبازانى كه از شانس استخدام در اداره جات دولتى برخوردار نبوده اند به مراتب مشكلات مضاعفى دارند .
هر چند قسمت عمده تسهيلات بنياد جانبازان  به جانبازان زير 25 در صد، مربوط مي شود به تسهيلات بعد از استخدام جانبازان زير 25 در صد .
هر چند در قوانين استخدامى جانبازان  زير 25  درصد ، تمامى وزارتخانه هاى دولتى ملزم مي باشند كه  در صورت دارا بودن شرايط لازم استخدامى ، جانبازان معزز انقلاب و جنگ را به استخدام درآورند ولى عملاً با توجه به اينكه هيچ نظارتى به استخدام و عدم استخدام اين عزيزان صورت نمي گيرد ، قاعدتاً براى جانبازان ، استخدام امرى دور از ذهن شده است ، هر چند بسيارى از جانبازان عزيز ديگر با توجه به شرايط سنى ديگر مجال براى استخدام ندارند .
و از طرفى هنگامى كه مسئله را با بنياد در ميان مي گذاريم  ، طومارى بلند مبنى بر خدماتى كه به جانبازان  زير 25 درصد را نشان مي دهند كه ما نيز در ذيل اين مطالب به عزيزان ارائه مي دهيم .
باشد كه شما عزيزان با نظرات خود ما را يارى نمائيد تا انشاالله بتوانيم خدمتگذار لايقى برى شما باشيم .
براساس‌ قوانين‌ و مقررات‌ موضوعه‌، جانبازان‌ كمتر از 25 درصد در زمينه‌هاي‌ مختلف‌ معيشتي‌، حقوقي‌، فرهنگي‌ و آموزشي‌، درمان‌ از خدمات‌ مندرج‌ در اين‌ مجموعه ‌برخوردارند.
خدمات‌ معيشتي‌ و رفاهي‌
حقوق‌ و مستمري‌
كليه‌ جانبازان‌ زير 25 درصد پس‌ از حضور در كميسيون‌ پزشكي‌ و بررسيهاي‌ انجام‌ شده ‌در صورت‌ احراز شرايط‌ لازم‌ و تأييد كميسيون‌ ذيربط‌ مبني‌ بر از كارافتادگي‌ ايشان‌ چنانچه‌ فرد مذكور فاقدمشاغل‌ دولتي‌ باشد از طريق‌ بنياد شهيد و امور ايثارگران‌ اقدام‌ به‌ صدور حكم‌، وفق‌ قانون‌حالت‌ اشتغال‌ و آئين‌ نامه‌ اجرايي‌ مربوطه‌ خواهد شد.
اشتغال‌ و خوداتكايي‌
1 ـ جانبازان‌ زير 25 درصد در صورت‌ استخدام‌ مي‌توانند از تسهيلات‌ و مزاياي‌ زيربرخوردار گردند:
ـ تغيير شغل‌ يا پست‌ سازماني‌ به‌ تناسب‌ وضعيت‌ روحي‌ و جسمي‌ جانباز:
ـ ارتقاء سطح‌ كيفي‌ و كمي‌ شغلي‌
ـ تبديل‌ وضعيت‌ استخدامي‌ از قراردادي‌ به‌ رسمي‌.
ـ استفاده‌ از مأموريت‌ آموزشي‌.
ـ گروههاي‌ تشويقي‌.
ـ حقوق‌ و مزاياي‌ يك‌ مقطع‌ تحصيلي‌ بالاتر (محاسبه‌ يك‌ مقطع‌ تحصيلي‌ بالاتر صرفاً براي‌استفاده‌ از مزاياي‌ استخدامي‌ و حقوق‌ و مزايا بوده‌ و اعتبار عملي‌ و دانشگاهي‌ ندارد).
ـ مرخصي‌ استعلاجي‌
ـ افزايش‌ سنواتي‌
ـ معافيت‌ از پرداخت‌ ماليات‌ ناشي‌ از دريافت‌ حقوق‌.
- معافيت‌ از حق‌ بيمه‌ و ساير معافيت‌هايي‌ كه‌ قانونگذار، دستگاه‌ را ملزم‌ به‌ اعمال‌ آن‌نموده‌ است‌. (سهم جانباز)
ـ تسهيلات‌ مربوط‌ به‌ نقل‌ و انتقال‌.
1 ـ بهره‌مندي‌ از اولويت‌ براي‌ دريافت‌ موافقت‌ اصولي‌، پروانه‌ طرحهاي‌ توليدي‌ و خدماتي‌ و جواز كسب‌هاي‌ مجاز:
2 ـ معافيت‌ از طرح‌ براي‌ فارغ‌ التحصيلان‌ رشته‌ پزشكي‌ و پيراپزشكي‌.
3 ـ بهره‌مندي‌ همسران‌ جانبازان‌ از مزاياي‌ تقليل‌ ساعات‌ كار روزانه‌ درصورت‌ اشتغال‌ به‌كار(حسب نظر كميسيون پزشكي).
4 ـ بهره‌مندي‌ 30 درصد جانبازان‌ فارغ‌ التحصيل‌ رشته‌ حقوق‌ و رشته‌هاي‌ مرتبط‌ ازاولويت‌ تأسيس‌ دفتر وكالت‌.
5 ـ برخورداري‌ از خدمات‌ بنياد در امر رسيدگي‌ به‌ شكايات‌ و پيگيري‌ موارد مربوط‌ به‌ عدم‌اعمال‌ مقررات‌ و دستورالعمل‌هاي‌ قانوني‌ مربوط‌ به‌ جانبازان‌ در دستگاههاي‌ اجرايي‌.
6 ـ اعاده به خدمت جانبازاني كه قبل 31/3/74 از كار منفك شده‌اند.
تسهيلات‌
معافيت‌ از خدمت‌ وظيفه‌ عمومي‌ براي‌ كليه‌ جانبازان‌ بالاي‌ 15 درصد و فرزند جانباز تنها در صورت داشتن شرايط تلفيق درصد جانبازي و مدت حضور در جبهه جانباز.
خدمات‌ حقوقي‌ و قضايي‌
1 ـ ارائه‌ خدمات‌ مشاوره‌ حقوقي‌ و قضايي‌ به‌ جانبازان‌.
2 ـ صدور معرفي‌ نامه‌ به‌ مراجع‌ قضايي‌ براي‌ رسيدگي‌ خارج‌ از نوبت‌.
خدمات‌ فرهنگي‌ و آموزشي‌
فرهنگي‌ و هنري‌
ـ برخورداري‌ از تخفيف‌ 25 ـ 20 درصد استفاده‌ از اماكن‌ تفريحي‌، زيارتي‌، سياحتي‌ وكانون‌هاي‌ فرهنگي‌ وابسته‌.
خدمات‌ ويژه‌ نخبگان‌ شاهد و ايثارگر
خدمات‌ فوق‌ العاده‌ ويژه‌ به‌ نخبگان‌ (علمي‌، پژوهشي‌، فرهنگي‌، هنري‌، ورزشي‌) شاهد و ايثارگر ارايه‌ مي‌گردد. افرادي‌ كه‌ داراي‌ ويژگي هايي‌ از قبيل‌:
دارندگان‌ رتبه‌هاي‌ 1 تا 3 كنكور، دانشجويان‌ و فارغ‌ التحصيلان‌ دكتري‌ تخصصي‌ و فوق‌تخصصي‌ پزشكي‌ و غير پزشكي‌ (PH.D)، نفرات‌ برتر مسابقات‌ علمي‌، فرهنگي‌ و هنري‌ وورزشي‌ در سطح‌ ملي‌ و بين‌المللي‌، مبدعان‌ و مبتكران‌، مؤلفان‌ و مترجمان‌ مقالات‌ علمي‌، پژوهشي‌ و كتب‌، طلاب‌ سطح‌ خارج‌ فقه‌ و اصول‌، اعضاء هيئت‌ علمي‌ دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي‌، حافظان‌ بيش‌ از 14 جزء قرآن‌ كريم‌ و قاريان‌ برتر در سطح‌ حرفه‌اي‌، هنرمندان‌داراي‌ آثار هنري‌ برجسته‌ در سطح‌ ملي‌ و بين‌المللي‌ مي‌باشند از طريق‌ مركز دانش‌ پژوهان‌شاهد و ايثارگر ( 88962277 ـ 88961666 ) خدمات‌ و تسهيلات‌ پيش‌ بيني‌ شده‌ را دريافت‌مي‌نمايند.
خدمات‌ بهداشت‌ و درمان‌
1 ـ بهره‌مندي‌ از پوشش‌ «بيمه‌ پايه‌ خدمات‌ درماني‌» جهت‌ دريافت‌ خدمات‌ بستري‌، اعمال‌جراحي‌، ويزيت‌هاي‌ سرپايي‌، خدمات‌ آزمايشگاهي‌، راديولوژي‌، MRI, CT Scan و... به ‌همراه‌ خدمات‌ دارويي‌ در كليه‌ مراكز درماني‌ و پاراكلينيكي‌ و داروخانه‌هاي‌ طرف‌ قرارداد بيمه‌ در سراسر كشور. (براي‌ جانبازان‌ غيرشاغل‌ و خانواده‌ تحت‌ تكفل‌ آنان‌)
2 ـ بهره‌مندي‌ از پوشش‌ خدمات‌ درماني‌ «بيمه‌ تكميلي‌» جهت‌ شخص‌ جانباز به‌ منظور پوشش‌ هزينه‌هاي‌ آن‌ دسته‌ از خدمات‌ درماني‌ كه‌ در تعهد بيمه‌ همگاني‌ نمي‌باشد، نظيرخدمات‌ بستري‌ و جراحي‌ در بيمارستانهاي‌ خصوصي‌، مابه‌ التفاوت‌ هزينه‌هاي‌پاراكلينيكي‌ مازاد بر تعهد بيمه‌گر اول‌ و... طبق‌ دستور العمل‌ بيمه‌ تكميلي‌.
3 ـ درمان‌ نازايي‌ و IVF با استفاده‌ از خدمات‌ بيمه‌ مكمل‌.منحصرا در صورتی که ضایعه ناشی از جانباز باشد
4 ـ خدمات‌ دندانپزشكي‌ و ايمپلنت‌ (صرفاً در موارد مرتبط‌ با مجروحيت‌).
5 ـ تأمين‌ خدمات‌ تخصصي‌ مرتبط‌ با مجروحيت‌ نظير انواع‌ ارتز و پروتز، عينك‌، سمعك‌،وسايل‌ كمك‌ توانبخشي‌ نظير عصا، ويلچر و... (براساس‌ آيين‌نامه‌هاي‌ موجود توسط‌بنياد).
6 ـ پرداخت‌ هديه‌ ايثار در موارد پيوند اعضاء نظير پيوند كليه‌ در شخص‌ جانباز به‌ اهداءكننده‌ عضو.
7 ـ تأمين‌ هزينه‌هاي‌ اياب‌ و ذهاب‌ و مسافرت‌هاي‌ درماني‌ در خصوص‌ شخص‌ جانبازبراساس‌ آئين‌ نامه‌هاي‌ موجود توسط‌ بنياد. منحصرا مرتبط با مجروحیت
8 ـ تأمين‌ كليه‌ موارد درماني‌ داراي‌ ارتباط‌ مستقيم‌ با مجروحيت‌ توسط‌ بنياد.
9-بیمه مکمل اعضای صعب العلاج خانواده و خدمات درمانی مطابق آئین نامه صعب العلاج
اینستاگرام
من جانباز ده درصد هستم ، با اينكه مدارك بالينى خود را نيز ارائه نموده ام و مدارك بالينى هم زمان نيز دارم ، ولى بدون جهت پرونده در كمسيون ماده ١٦ پذيرفته نگرديد .
از شما تقاضا دارم يك وقت ديدار با آقاى زريبافان بدهيد تا با مدارك لازم مشكلات خود رابيان نمايم .
آقای محراب .فرض بفرما خدمت آقای زریبافان رفتید که چی بشه؟
فکر کردید اگر اونو دیدید مشکلت حل خواهد شد؟
خودتو علاف نکن برادر.........
نه
من جانباز 10درصد هستمبا 40ماه حضور در جبهه هیچ انتظاری هم ندارم اما به خدا در مقابل فرزندان خود خجالت میکشم زمانی که چیزی جز درد برایشان باقی نگذاشتم .لا اقل شما برایشان کاری کنیدآقایان مسئول .
خدایش این حرف را من وتو میزنیم آنهاجسورتر میشوند بیاییم حق خودمون را بگیریم
جانباز زیر 25 درصد (اعصاب وروان )و کارمند هستم لطفا به فکر ماهیت کار با نوع مجروحیت بکنید می گویند با این درصد ها نمی توان نوع شغل شمارا عوض کرد .فشار کار را به منزل می بریم و زندگی خود را دچار مشکل کردهایم. تا کی؟
سلام اقا تورا به امام زمان دست اندر کاران مملکت خوب چه گناهی کردیم که شدیم جانباز زیر 25 درصد حداقل وام بهمون بدید جانباز جانباز هست چه فرقی برای بنیاد داره خوب چرا کمکمون نمیکنید گذاشتید برای قیامت خدا وکیلی جلوی همتون را میگیرم که چرا کمک نمیکنید اقای روحانی شما قول داده بودی که به جانبازان کمک بکنی حالا شده بالای 25 درصد همتون حرفاتون عوض میشه چرا دروغ نگویید خدارا خوش نمیاد خو ب به همه جانبازان امتیاز بدید منی که 10 درصد هستم کمتر بهم کمک بکنید ولی به همه جانبازان کمک کردن جای دوری نمیره والسلام
با سلام چرا ما جانبازان زیر 25 در صد با حالت گدایی از مسولین چیز بخواهیم شاید فکر میکنند در صد جانبازیمان دست خودمان بوده که در منطقه جنگی کمتر مجروحیت داشته باشیم یا در کمیسیون پزشکی به خواسته خودمان در صد کمتر وپایین داده اند
اين تسهيلات ارزوني خودتون ايثارگرايثارگره گدانيست
باسلام من جانباز۱۵درصدهستم سال۶۷کارمندسرچشمه شدم بخاطرمجروحیتم اخراج شدم الان بیکاربا۳دختربزرگ ترابخداراهنمایی وکمکم کنیدازبند۶این قانون استفاده کنم خدادرعوض بشمابده ازسیرجان حمیدمحیاپور
باسلام خاهشمندم بخاطرخداراهنمای کنید حمیدمحیاپور 23/10/95ارسال شده
چرا بعضی به ناحق جانباز شدن با پارتی
سلام
سلام و دعای خیر- اینها که فرمودید رور کاغذ هستن متاسفانه فاقد اجرای می باشند. من ا... التوفیق
طرف یه روز رفته جبهه چشش ناقص شده حالا کل زندگی خودش و چندنسل بعدش تامین شده, حالا بابای ما که چندماه جبهه بوده و شانس نداشته هیچی بهش نرسیده, حقا که ممکلت ضداسلامیه
اینجانب 42ساله از موج انفجار درگیریهای شدید بادموکرات و کوموله در آزر بایجان غربی مویرگهای سرم آسیب جدی دیدن ش با چند داروی اعصاب براخوابم بیشتر شبها خواب ندارم روز ها هم بی حال وسرو کرم از دارو ها با مدارک شیمیایی و موج از سال 13985 5/در صد به من جانبازی دادن که تحت پوشش دکتر باشم بیشتر دکترها که قرار داد ندارند فاکتور می دهند بیمه دی هم 30/در صد فاکتور را پرداخت می کنند افرادی می شناسم با کمترین مجروحیت 70/درصدن هم خودشان و هم خانومش حقوق میگیرن افرادی با حالت جسمی من 70/در صد با ید باشند نه اونها شما را بخدا ما که عمرمان با دارو ودکترگذشت دیگر پیر شدیم ولی از این تحقیر وتعویض دگر خسته شدم ای کاشک با این همه گلوله غرب کشور وجزیره مجنون کا بعد از 40سال هنوز شهید میاورندشهید شده بودم حد اقل انقدر فرق و بد حجابی و بی حجابی را نمی دیدم ممنونم ببینیم چکار می کنید حق افرادی م
محمدجان مطالب جالبي نوشته ايد ولي حيف كه در كشور اين قوانين اجرا نمي شود چون ضمانت اجراء ندارند و مسئولين دلسوز وپيگير نداريم.
آقای قبادی عزیز همه این قوانین را ما حفظ هستیم دیگه این چند تا قانون هم نوشتن داره ؟ اگر حرف تازه ای دارید بنویسید ما جانبازان زیر 25درصد مشکلات زیادی داریم شما فکر میکنید با این چند تا قانون چقدر از مشکلات ما حل میشه ؟ ما حتی بنیاد برخورد درستی با ما نمی کند . چرا تا موقعی که اولویت استخدام با فرزندان شهدا بود بدون هیچ دردسری آنها را در ادارات دولتی مشغول به کار میکردند ولی ما که به بنیاد میرویم جواب درست و حسابی بهمون نمیدهند . من بارها با بنیاد جانبازان شهرهای مختلف تماس داشتم خیلی جالبه که همشون از اصلاح بند و ماده 44 خبر نداشتند با اینکه اینترنتد در اختیار عزیزان بوده و این همه راجب اصلاح این فانون توضیح دادند در اینترنت . به من توضیح بدهید چرا این همه فرق بین جانبازان زیر 25 درصد با دیگر جانبازان وجود دارد . من منتظر جوابهای شما هستم با تشکر .
واقعاراست میگی باحرفت موافق صدرصدم.
سلام
است به جانبازان سلام : کارشناس محترم جناب آقای قبادی عزیز که زحمت کشیدید واین همه قانون آورده اید که مربوط زیر 25%درست است ما هم قبول داریم در قانون همه آن موارد ی که شما هم فرمود ید آمده، ولی باید دید آیا بنیاد به همان قوانینی که نوشته شده پایبند است وعمل می کند یا خیر . نکته دیگر این که اکثرقوانین مربوط به جانبازان زیر 25% بیشتر شامل افراد شاغل در دستگاهای دولتی است که آن هم تعداد اندکی در دستگاهای دولتی شاغل می باشند ،متاسفانه خیلی از جانبازان زیر 25% حتی شغلی ندارند که بتوانند امرار و معاش کنند چه برسد به شغل دولتی ، همین امروز جانبازی با 47 سال سن و20%جانبازی و24 ماه سابقه جبهه با چند مجروحیت و اثار شیمیایی از استان خوزستان که هنوز موفق نشده ازدواج کند و شغلی هم ندارد آمده تهران درب مجلس تا مشکلاتش را به نمایندگان بگوید تا بلکه شغلی بهش بدند مگر ما کم قانون برای جانبازان بالای 25% داریم ولی آیا باز بنیاد به همان قوانین عمل می کند !در قوانین دیکر مثل فرهنگی تفریحی ... که گفته شده 20 تا25% تخفیف دارد هم در حد حرف است بنیاد بعد از گذشت 33سال از انقلاب اسلامی حتی یک کارت شناسایی عکس دار که مشخص کند ما جانباز هستیم هنوز برای ما صادر نکرده .در بخش بهداشت و درمان در قانون آمده که 100%هزینه جانبازان وخانواده آنها تحت پوشش بیمه است ولی در عمل به عناوین مختلف از زیر آن شانه خالی می کنند به طور مثال وقتی داروخانه می روی برای تهیه دارو می گویند داروهای خارجی که پزشک تجویز کرده شامل بیمه نمی شود می ماند دو سه قلم داروی ارزان قیمت که تازه برای گرفتن همان دارو اگر در همین تهران ساکن هم باشی ولی پرونده جانبازی در شهرستان باشد دارو خانه میگوید باید از بنیاد نامه بیاوری تا همین چند قلم داروی ایرانی را بگیری این می شود که قید بیمه را می زنیم و نقدا حساب می کنیم تازه این خدمات دارو فقط برای شخص جانباز است و بس . خدمات دندانپزشکی هم که هیچ ، تحت پوشش بیمه نیست این در صورتی که اکثر جانبازان به دلیل بالا بودن هزینه دندانپزشکی دندان هایشان پوسیده و خراب است . در مورد از کار افتادگی و پرداخت حقوق از بنیاد که می بایست در کمیسیون پزشکی شرکت کرد تا از کار افتاده کنند هم شاخصه های مختلفی لازم است که از کارافتاده کنند مثل بالا بودن سن ، بیماری های صعبلالاج مثل ، ام اس ، سرطان ... در مورد قوانین دیگر هم اطلاعی ندارم تا این لحظه ریالی از بنیاد دریافت نکرده ام چندین باراز بنیاد تقاضای شغل کردم که متاسفانه شغلی هم ندادند ! این است نحوی خدمات رسانی به جانبازان زیر 25% !!! وسلام .
سلام ، بنده جانباز 45 درصد و از كليه خدمات و تسهيلات محروم بودم و هستم و خواهم بود . از آن دسته جانبازاني كه مشمول بستن پرونده ميشوند نبودم . اين قوانين مربوط به دوران جنگ و حيات امام راحل است . آقاي محمد قبادي لطفا به بنياد مراجعه كن و ببين ديگر اين تسهيلات وجود ندارد . البته به كساني كه توصيه شوند يا اقوام پرسنل بنياد باشند هزاران تسهيلات و حتي درصد بالا هم ميدهند .
بنده حاضرم با رييس بنياد مناظره كنم و موضوع انحراف بنياد از انقلاب اسلامي را اثبات كنم . اين موضوع شامل بنياد نميشود در برخي ادارات دولت هم مسئولان ضد ارزش حضور دارند و با قدرت به كارشكني ادامه ميدهند. منتظر حضرت صاحب (عج) صاحب جانبازان و مردم ايران هستيم .
باسلام وخسته نباشید باتوجه به بالارفتن سن مجروحیت متاثر از جنگ تحمیلی درمان دبگر اثرندارد ومجبوریم بادرد ورنج بسازیم ولیکن باتوجه به مدارک موجودبیائید بهاینگونه از جانبازان ارزش بدهیم ومطالبات به حق آ نان رابررسی ودرخصوص درصد جانبازی آ نها اینقدر بخل نورزیم وسعی شود در شورایعالی بزشکی از بزشکان معتمد وواقعاحزب الهی وانقلابی دولتی استفاده کنیم واز آ نان« نظر بخواهیم واینقدر کوتاه نظرنباشیم چون هرچه سن بالا بروذبه شذت مجروحیت افزوده میشودواقعا درصد قانونی به آ نها افزوده شود تابتوانند اینگونه از جانبازان بهتر بدنبال درمان برونذ وارزشها هم حفظ شوذ جانم فدای رهبر جانباز چهل درصد ارتش و15 درصد بنیاد خداحافظ مسئولین0
چند وقت قبل برای ملاقات یکی از اقوام رفتم بیما رستان بقیه اله وقتی با ماشین میخواستم وارد بارکینگ بشم مامور انجا تابلویی را نشان داد که نوشته شده بود فقط جانبازان بالای 25 درصد میتوانند وارد شوند بندگان خدا ما را دیگر توی بارکینک هم راه نمید هند شما توقع تسهیلات دارید
لطفا در خصوص پرداخت شهریه ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصد چه فکری کرده اید با توجه به اینکه در قانون ابلاغی از طرف دولت ایثارگران را به صورت عام معرفی کرده است پس دست سازمان باز است و می تواند حداقل ما را به عنوان کمیته امدای و یا فرزند جانباز 25 درصد قبول فرمایند
ما از طلا گشتن پشیمان شدهایم
حسن از سرخه
اقای قبادی عزیز لطفا بفرمایید اگر جانبازان عزیز اول رزمنده بودند و سپس جانباز شدند چرا رزمنگانی با بیش از 12 ماه حضور داوطلبانه در جنگ نیز فراموش شدگانند!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام اقای قبادی قانون برای جانبازان زیر25% کافی نیست ومی بایست اصلاح وباز نگری شود 1...بنیاد هیچ گونه حقوقی به انان نمی دهد حداقل دستمزد یه کارگر از کجا امرارمعاش کنند 2....بنیاد میگه یا از کار افتاده یا بیماری صعب العلاج که نتواند از جایش تکون بخورد ....ایا این قانون ظلمی در حق ایشان نیست ..امروز محتاج یه لقمه نان است چون دندان جویدن دارد فردا که سکته مغزی یا قلبی کرد ودندان نداشت وبه هزار جورمرض دچار شد ودکترها منعش کردند از خوردند و اشامیدن (طبق قانون بنیاد از کار افتاده ) دیگر پول به چه دردش میخورد باید اون موقع در قانون مینوشتند به ایشان گور مجانی وکفن بدهید نه مستمری ایشان بر فرار کنید تا سالم است ومیتواند از مستمریش استفاده کند که جوابش میکنند وچیزی به ایشان نمی دهند زحمت بکشید قانون اصلاح بکنید مگر جانبازان زیر25% چه گناهی کرده اند یا نوع جنگیدنشان فرق میکرده که موجب بی مهری مسئولین قرار میگیرند
آيا دندان جزء اشياء لوكس مي باشد كه از خدمات درمان محروم شده ؟؟ و جانبازان زير25% چرا محروم از اين درمان
شنیده ام قراراست 40 میلیون تومان وام مسکن به جانبازان زیر 25درصدداده شود .این گفته تاچه اندازه صحت دارد.خواهشمنداست پاسخ دهید ؟
بله صحت دارد
افزایش سنواتی برای جانبازان ده درصد چقدر است اگر کسی میداند لطفا جواب دهد
جناب آقای قبادیانی باسلام و تقدیر از اطلاع رسانی حضرتعالی .
یک بار برای همیشه بفرمایید چرا برای جانبازان زیر 25 درصد که اکثرا رزمندگانی با حضور بیش از یکسال جبهه هستند کارت شناسایی صادر نمیگردد.هیچکس جواب نمیدهد حتی زریبافان.
فاش نیوز (یان) عزیز سلام ، ازبی طرفی ؟ شماها وازدرج تمام نظرات ودردل های من در تارنمای خود نهایت قدردانی مینماید !؟؟؟
بارها وبارها درد دل جانیازی خودرا ازاین طریق بیان کردم ، حتی یک نمونه ازآنرا دراین تارنمای به اصطلاح فرهنگ وایثار وشهادت بازتابش را نیافتم . خیلی وخیلی ها متشکرم .
احساس میکردم روزنه امیدی برای رساندن درد های سه دهه خودرا به مسئولین پیدا کرده ام ولی صد افسوس ... !
به نظر من قبل از ارتقا بیشتر نظرات درج می شد ولی حالا مثل این است که پالایش ها بیشتر شده
جانباز 20 درصد هستم با 18 سال سابقه خدمت در اداره کل تعاون کرمانشاه ( مدیر قسمتی از اداره) که با ادغام این اداره کل ،داوطلبانه به محیط زیست منتقل شدم . پست مدیریت حذف وبا پایین امدن پست ماهیانه 80 هزار تومان از حقوقم کم شد . ایا قانونی است یاخیر؟ ایا باتوجه به اینکه 44 سال سن دارم و از نظام هماهنگ حقوق می گیرم چگونه می توانم بازنشسته شوم
جمع کنید این حرفای صدتایه قازروحرف بس است مرد حسابی گناه ما چیه دکترها سلیقه ای در صدمیدن جان مولاکاری بکنید
این همه بودجه داره هدر میره لااقل خرج زیر25 درصد یهابکنید
جانبازان زیر25راحداقل40یا45سال به بالا رو 5درصد بدهید که لااقل راحت بمیرند
25/0هستم اراجيف بس است
حتما شکمت سیر شده برادر که اسم اراجیف به هم قطارانت می دهی اگر که راست گفته باشی!همه برای یک هدف وبرای پایداری منطق کجای حرف توست اگر سر در بیاوری.
خخخخخخخخخخخخخخخ
25 ساله مستاجرم پس کی وام مسکن به جانبازان زیر بیست و پنج میدهند
جانباز اعصاب روانم و با وانت کاسبی میکنم
چند مدت پیگیر کمیسون بودم ولی مثل 99% بقیه تایید نشد
من فقط یک وام میخواستم پولشم باید داد دیگه به نظرتون زیاده؟
صاحب اینجا کیه چرا جواب مردمو نمیدید .نظرات مردمو گذاشتید که چی بشه .جوبشونو بدید
لطفا در خصوص پرداخت شهریه ا فرزندان ایثارگران و جانبازان ز10 درصد ورزمنده 24ماه جبهه چه فکری کرده اید با توجه به اینکه در قانون ابلاغی از طرف دولت ایثارگران را به صورت عام معرفی کرده است پس دست سازمان باز است و می تواند حداقل ما را به عنوان کمیته امدای و یا فرزند جانباز 25 درصد قبول فرمایند ایا جانبازی از رزمندگی شروع نشده پس چرا همه رزمندگان وفرزندان انها از تسهیلات رفاهی ودانشگاهی محرومندایا انها در دورا ن جنگ استرس نداشتند ایا اقای زریبافان منطقه سقز را فراموش کرده ا ند
این همه حرف قدر یکدیگر را بدانید اکر کاری بود در این سه ده بود من دیگر از حرفهای دروغ مسعولین خسته شدم حتی از بعضی حکمان هم متنفرم خاک بر سیرشان با این وام مسکن شان که باید خودت 80000000 میلیون داشته باشی تا به شما وام بدهن یک مسکن متوسط در شهر تبریز 70000000 است یعنی این حمایت از سرمایداری که در زمان جنک در لو نه موش یاخوابیده بود یا یک بار برای عکس کرفتن به جبهه امده برادران عزیز تر از جانم این قانون ها هم بدرد خودشان وبه نفع خودشان می باشد و برای خودشان 15درصد دادند دو بار مجروح شدم 22ماه داوطلب 18 ماه وظیفه حضور در جبهه دارم
جانباز.جانبازه . درصدنبایدملاک باشه.
جانبازان زیر 25درصد بعد از مردن ،میشوند جزئ جانبازان25درصد،ولی شهرداری بهشان قبر رایگان نمی دهد ،مگرقبلا 25درصد وبالاتر بوده باشند. رفیق در مردنهای زیر 25درص وبالی 25درصد هم تفاوت است ،واگذار کن به خدا.صلوات بفرست
من فقط یک سوال دارم این تقسیم بندی به بالای بیست و پنج و زیر بیست و پنج با چه مبنائی صورت میگیرد ؟ وقتی خود زریبافان در مصاحبه اش میگوید که ما از یک یک تا هفتاد درصد محاسبه میگنیم خوب یک نفر جواب من بیست درصد را بدهد که با این حساب من یک سوم از کارائیم را از دست داده ام پس چرا باید با من زیر بیست و پنج درصد اینگونه رفتار شود ؟
باالتماس جانبازان زیر 25/. ازآقای زریبافان می خواهم برای جانبازان زیر25/.
وام مسکن رابه خاطر خدا دستور پرداخت به جانبازان زیر 25/.بفرماید.


فرزندجانباز15/.


باتشکر
برادرمحترم . امیدوارنباش شایداین خواسته شماوتمامی جانبازان انشاالله بعدازرفتن این زریبافان محقق شود.
هرگز التماس نکن برادر!
سالهاست چیزی به نام بنیاد جانبازان را فراموش کردم .
با سلام و خسته نباشید
اینجانب هوشنگ حیدری فرزند جانباز از کار افتاده گی کلی غیر قادر بکار که مدت 9 سال است که بصورت نیروی قراردادی در گمرکات استان ایلام مشغول به خدمت میباشم و در ضمن بومی هم میباشم لذا خواهشمند است در این خصوص اقدامی صورت بگیرد تا دیگر اینقدر از طرف کارکنان پیمانی و رسمی مورد تحقیر و سرزنش قرار نگیریم.
- چرا کمیسیون تعیین درصد، که جامعه هدف آن جانبازانی هستند که در ایام جنگ و سختی از جان خود گذشته اند فقط سالی یکبار برگزار می گردد و امکانات کافی برای معاینه کامل یک جانباز را دارا نیست ؟ و اکثر اوقات بسیاری از آسیب ها همچون موج گرفتگی و بیماری های اعصاب و روان نادیده گرفته می شود ؟
آیا زمان ان فرا نرسیده است که طرح تحول اداری در این کمیسیون اجرا و فرآیند اجرای مراحل این موضوع بهبود یابد ؟
چرا در مورد جانبازان زیر25% بیکار هیچ گونه وام مسکن و یا تسهیلات رفاهی ارائه نمی شود ؟
باسلام :
برادر جانبازی سوال نموده بودند که افزایش سنواتی برای جانبازان 10 درصد چقدر است ؟ تا آنجا که بنده اطلاع دارم از تاریخ 1/1/81 افزایش سنواتی حذف شده و براساس فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری امتیاز ایثارگری براساس درصد جانبازی تعلق می گیرد و آن نیز در حکم کارگزینی بند فوق العاده ایثارگری منظور می شود.
با افتخار هر گونه سوالی دیگری در ارتباط با احکام داشته باشید با درج نام دستگاه مربوط ( درحد توان ) قابل پاسخگویی است .
با سلام خدمت سرکارخانم پروانه عکاسی نریمانی
با تشکر از اطلاع رسانیشما.
لطفا خودتان را بیشتر معرفی و بفرمایید در کدام سازمان شاغلید
در رابطه با تفاوت تطبیق ایثارگری توضیح دهیر
حقیر جانباز 10 درصد 12 ماه حضور در جنگ و مدرک لیسانس و 24 سال سابقه کار .شاغل در اموزش و پرورش اصفهان .امتیاز های ایثارگری چقدر است.
با سلام ضمن تشکر از آقای قبادی به جهت پیگیری امور جانبازان زیر25% و با توجه به تعدد مشکلات در این گروه پیشنهاد می گردد نمایندگی تشکل جانبازان زیر25% را قبول بفرمایید .
به خدا دیگه همه از دست این شعارهای شما خسته شدند تاکی میخواهید با این دروغهاتون مارو امیدوارکنید. من که همه تون رو واگذارکردم به قمربنی هاشم امیدوارم خودش حال همتون رو بگیره
جانباز نوزده درصد هستم قلبم وعمل کردم الان دیگر نمیتوانم کاری انجام دهم چرا برای ماهم حقوقی درنظرنمیگیرید
تمامی جانبازان هم اکنون بالای چهل سال مباشند بخاطر بالا بودن سن هیچ اداره ای جانبازان را استخدام نمیکند با توجه به مجروحیتمان هیچ کاری نمیتوانیم بکنیم از مسولین محترم بنیاد خواهشمندم توجه کوچکی به این قشر بکنند تا ازفقر نجات یابند وشرمنده خانوادهایشان نشوند امیدوارم نظرمان رابررسی کنید وخبرخوشی به همه جانبازان بدهید با تشکر جانباز بیست درصد
جانازان زیر25درصد که ماهیانه 260000 دریافت می کنند ایااضاف میشود
باسلام.وقتی کاربه قانون می رسه مسولین مربوطه لیست بلندوبالایی ارایه می دهنداماموقع عمل جوابت راهم نمی دهند؟من با47سال درکمسیون حالت اشتغال استان بذیرفته شدم اماتهران ردکرد
سوال بنده این است که در زمان جنگ،بنده سرباز و تو بسیجی یا داوطلب هر دو در خط مقدم بودیم اگر میمردیم در همان موقع هر دو شهید می شدیم یا اگر ما را اسیر می گرفتند الان هر دو آزاده بودیم حالا نمیدانم که چطور شما ایثار گر هستید و من نیستم .... و غیره لطفا پاسخ دهید.
سلام پدرم جانباز 15 درصده من دانشجو هستم و بابام دست فروشی میکنه 25 ساله مستاجریم بخدا خسته شدیم آیا این انصاف است من هم درس بخونم هم کار کنم که خرج زندگیمون در بیاد. رهبرم کجایی ببینی مسئولانت چه بر سر ما اوردند. خدا ازتون نمیگدره یه فکری به حال جانبازان زیر 25 درصدم کنید. یه وام بدهید خودم کار میکنم قسطاشو میدم.
باسلام و خسته نباشی به مسئولین محترم .چرا به جانبازان زیر 25درصد وام خرید مسکن تعلق نمی گیرد .ایا مادرجنگ نبوده ایم .ایا درزمان جنگ توی خط یادیده بانی مارا امتیاز بندی میکردند ایا بین ما فرق وجود داشت .چرا بین ما فرق میدارید بخدا ما یکی بودیم ویک ارمان و هدف داشتیم وان دفاع سرزمین خود ایران عزیز .پس مارا فراموش نکنید بزارید ماهم صاحب خانه شویم . تا پیش زن وبچه شرمنده نباشیم .
اهای اقا اهای مسلمان ای نامسلمان زندگیمون نابودشدزن وبچه وخانواده راازدست دادیم ای نامسلمونا بابا ماموجی هستیم !ما اعصابمون داغونه !میدونی یعنی چه!? اصلا میدونی جنگ یعنی چه? حالا این وسط بیکاروبی پول وشرمنده خانواده هم باشیم! انشالاه خدا قسمت شما کنه!!!
سلام من جانباز وحالت اشتغال واز کار افتاده کامل وقطع نخاع و مستعمری بگیر هستم دارای همسرودو فرزند که هردو دانشجو آیا با حقوقی پرداختی ماهیانه 600 هزارتومان می شود هم شهریه دانشگاه رادادوهم پول آب وبرق وخرجی زندگی راداد . امسال دولت 15% تا20% به تمام کارمندان وباز نشستگان ومستعمری بگیران و ازکارافتادهگان اضافه کرده آیا شامل ماجانبازان نمی شود . لطفا پاسخ دهیدمتشکرم
جناب منصورفرمايش شماصحيح ودولت بايدبه جانبازان 1 درصدتا70 درصدخدمات دهدكه متاسفانه اين كارراانجام نميدهند. خداوندمتعال اين زريبافان راعاقبت بخيرنكند. باستحضاربرسانم كه دولت 2 سال است ريالي به حقوق كارمندان اضافه نكرده است.
برادر گرامی؛ بنده جانباز 20 درصد هستم و غیر شاغل هستم اما تا کنون غیر از 2 عدد نامه که با منت و ترش رویی از آقای زاهدی منطقه 9 گرفتم هیچ چیزی به من ندادند. اگر واقعا شما دنبال کار ما هستید و دلتون برامون میسوزه لطفا پاسخ من را مبنی بر واجد شرایط بودن برای دریافت حقوق و غیره را بدهید با سپاس
با سلام خسته نباشی من از مسیولین سوالی دارم ایا پزشکانی که می فرستید برای درصد جانبازان عزیز سن بعضی از این پزشکان اقتضای این را نمی کند که جانباز را درک کند پزشکانی جانبازان را درک میکنند که حداقل پنجاه سال سن داشته باشند نه اینکه اندازه فرزند جانباز است .به داد جانبازان زیر بیست وپنج درصد برسید مگر ما چه گناهی کرده ایم
با سلام و خسته نباشید-برادر محترم من از رشت هستم و 15 درصد بیشتر ندارم-من بیکارم ناراحتی اعصاب و روان دارم شیمیایی شدم 9 عدد ترکش تو بدن منه-اما بهم دصد نمیدن-خسته شدم تو رو خدا کمک کنید ما جانبازان از ایران دفاع کردیم و داغون شدیم اما الان حق خودمونم نمیدین؟
پست الکترونیکی این واسه پسرمه منتظر جوابتون هستیم خداحافظ
سلام بابای من چند سال تو کردستان جنگیده جانباز 20 درصده ولی مگه بابای من چه گناهی کرده که واسه 5 درصد باید پول دانشگاهه منو بده اخه مگه جانبازان زیر 25 درصد واسه مملکت نجنگیدن مگه اون موقع همه یکی نبودن مگه همه ترکش نمیخوردن حالا چطور بابای من فراموش شده
من هم مثل تو هستم ولی بول دانشکته بجمو خودم میدم
سلام اقای قبادی شما میدانید که جانبازان زیر 25درصد جنگ سن انها از مرز 45سال گذشته ایا کدام ارگان به شخصی که سنش بالا ودارای ناراحتی اعصاب وروان وترکش وکمر درد وپا درد وشنوایی کم وبینایی کم وسایر دیگر دردها میباشد کار میدهد . الان فرزندان ما که دارای لیسا نس هستنند بیکارند. خواهشمندم دیگر ازاین بیشتر به ماجانبازان زیر25درصد درحقمان ظلم نکنید.بهترین کاربرای جانبازان زیر25درصد بازنشسته کردن انها ست.ایا برادران دست اندر کار می توانند بدون حقوق زندگی کنند؟
زمانیکه جانباز20 درصدنتواندازمزایای تحصیل رایگان دردانشگاههااستفاده کندوخدمات نظیرتخفیف درصدورپروانه ساخت درشهرداریهاوبلیط هوائی وتحصیل فرزندان جانبازان دردانشگاههاو...درنظرگرفته نمیشودلطفامنتی برسرجانبازان گرفتاردرپیچ وخم زندگی نگذارید.تعدادی ازجانبازان هستندودوست دارند ادامه تحصیل دهنداماتمکن مالی ندارند.مگرماجانبازان در زمان دفاع مقدس اعصاب و... راندادندپس چراحمایت نمیکنید؟جناب قبادی ماحضرتعالی رانمیشناسیم اماخواهش میکنیم به دادجانبازان زیر25 درصدبرسید.
جنگ که جانباز ...نمی شناسد ولی عده ی از برادران به هر نحوی دچار آسیب جسمی شده اند مگر چه گناهی کرداند که نتوانستند درصد بیشتری کسب کنند،همه رزمنده اند وداری یک هدف ،لطفا به حرف این جامعه توجه شود.
جناب قبادی تشکر.اکثرخدمات بنیادبه جانبازان25 درصدوخانواده هایشان تعلق گرفته است.مثلافرزندان وهمسربالای25 درصدرایگان دردانشگاههاتحصیل میکننداماخودجانباز20 درصدازاین قانون محرومندبنظرمیرسدارزش جانباز20 درصدباسابقه بیش ازیکسال جبهه کمتراست.این چه قانونی است والله بایدخجالت بکشند.پیشنهادمی کنیم عزیزان مسئول دربنیادشهیدوامورایثارگران نمایندگان مجلس باهماهنگی سپاه مدت حضورجبهه ودرصدجانبازی راتلفیق وهمانندجانبازان 25 درصدیهاخدمات دهندتاعدالت دربین کلیه ایثارگران رعایت شود.
زحمتکشان محترم درموسسه فاش نیوزباسلام.شماکه که این نظرسنجی را گذاشتیدالبته کارخوبی است و تمامی جانبازان مظلوم درد دل خود رامطرح میکنند چه نتیجه ائی حاصل شده ومیشود؟چراپیگیری نمیکنید؟وچراجواب مسئولان مربوطه درج نمیشود؟
من جانباز 15 درصد هستم در انتظار دستور اقای ضریبافان هستیم که در زمینه خدمات و تسهیلات بانکی، مسکن، معافیت های ورود خودرو دستورات مقتضی را معمول فرمایند
بهرامی عزیز.ازضریبافان انتظارنداشته باش.انشاالله بعدازرفتن ضریبافان شایدفرجی حاصل شود.چون ایشان رئیس افرادخاص میباشدوتاکنون نشنیده ایم ازجانبازان زیر25 درصدحمایت کند.
با احترام تمام باید عرض کنم

همش حرفه برادرای گلم

ما زیر 25 درصدیا هیچی تو دستمون نیست

مسولین بنیاد شهید کجایین جواب بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان هم که لیست سرکشی را به ادارات می دهند باز خبری از زیر 25/درصد نیست تضاد تا کی حداقل به این جانبازان هم توجه شود
جانباز 10 درصد هستم 4 ساله 90 هزار تومان حقوق میگیرم اضافه هم نشده
مسولین محترم و نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی
باسلام احتراما رزمندگانی که روزها ، ماه ها وسالها به خاطر دفاع از اسلام و کشور عزیزشان در زیر آتش انواع سلا ح های سنگین و میکروبی دشمنان بعثی با حمایت استکبار جهانی جانانه به امام خود لبیک گفته وجنگیدند به دنبال اخذ درصد جانبازی نبودند حال آن عزیزان در زندگی روز مره خود بعضا با مشکلات عدیده ای مواجه می گردند لذا جهت جامه عمل پوشاندن به فرمایشات امام (ره) : نگذارید این پیشکسوتان خون شهادت (ایثار گران و رزمندگان دوران دفاع مقدس) درپیچ وخم زندگی خود به فراموشی سپرده شوند امید است مسئولین محترم در خصوص استفاده از تسهیلات امور ایپار گران به جانبازان زیر 25 سال هم که سال ها در جنگ حضور داشتند همانند سایر ایثار گران مساعدت گردد.
سلام...خواهش میکنم به این سوال پاسخ دهید که قانون برای جانبازان زیر25٪در شهرستانها و تهران فرق میکند؟؟چرا در شهرستانها بیمه تکمیلی را از خود جانبازنیز حذف میکنند اما در تهران به خانواده جانباز بیمه تکمیلی میدهند؟؟؟چرا جانبازی که درشهرستان5٪بوده بعد از انتقال به تهران 30٪شده؟؟چرا منت سر جانباز میزارین فکر نمیکنید وظیفه شماست که از جانبازان با هر درصدی خدمت کنید..............
زمانیکه رزمندگان بسیجی بالای یکسال جبهه وجانباز20 درصدبرای تحصیل دردانشگاهها که درمقابل این همه مجاهدت خیلی ناچیزاست ازدولت ونمایندگان مجلس درخواست می شود متاسفانه بارمالی وکمبوداعتبارات رامطرح می کنند.کمی فکرکنید هرموقع موضوع خدمات (لایحه خدمات به ایثارگران.پرداخت حقوق به جانبازان بسیجی وپاسداروظیفه سپاه وتحصیل جانبازان زیر25 درصدو...)به ایثارگران مطرح می شودعزیزان دولت ونمایندگان مجلس بارمالی رامطرح میکنند.کدام لایحه وطرح درمجلس تصویب میشود که تاکنون اجرانشده؟بجز موارمربوط به ایثارگران.لذامسئولان محترم دولت ونمایندگان محترم مجلس وهمچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام بدانندکه نسل حاضر نظاره گر اهمیت و خدمات دولت به ایثارگرانند.
براساس ماده153 قانون ارتش باجانبازان سرباز وکادرارتش حقوق پرداخت می شود.اماجانبازان بسیجی وپاسداروظیفه سپاه ازاین قانون محرومند دراین راستا نمایندگان محترم مجلس هشتم درسال90 یک تبصره به ماده190 قانون استخدامی سپاه تصویب کردندتاجانبازان بسیجی و پاسداران وظیفه سپاه هم همانند ارتش حقوق دریافت کنندامابیش ازیکسال است ازاجرای این قانون خبری نیست. چراستادکل نیروهای مسلح به این موضوع عمل نمیکند؟تبعیض تاکی؟
جانباز20درصدو45سال به بالا هستم کی منو بازنشست میکنید/مگه ما زیر25درصدی ها دل نداریم.خواهش میکنم یک فکری برای ما بکنید.باورکنید عوضشو از خدا میگیرید.
باسلام چرابه جانبازان /10دراموزش وپرورش سنوات ارفاقی تعلق نمیگیرد
باسلام
من جانباز 10 درصد بعداز 20 سال تازه هرچهارماه 4000000 ريال پرداخت ميكردند كه سپاه پرداخت ميكرد كمك معيشتي بود الان 8 ماهه پرداخت نشده ؟ جالب اينكه اينهمه اينجا همه اعتراض ميكنند چرا يكي از اين مسئولين در صداسيما حاضر نميشه بصورت زنده جواب بده؟ من از مسئول محترم مجله تقاضاي عجزانه دارم به اين مورد اقدام نمايند با تشكر
جانباز 10درصد هستم نه حقوق بهم میدم نه تحصیلاتی ایا حق من اینه
آیا به جانتازان 10 درصد حقوق میدهند؟
ایا جانبازان زیر 25%ارزش انان از همسران وفرزندان25%به بالا کمتر است که نه اولویت استخدام ونه هزینه دانشگاه نه تسهیلات ونه نه نه ...اخه این تبعیض تا کی حداقل شخص جانباز بدون احتساب درصد مثل فرزندان وهمسران جانباز 25% در قوانین به صراحت اعلام واعمال کنید وتا وقتی به ارگانی مثال"برای تبدیل وضعیت مراجعه نمودیم نگویند ماده 8 ذکر جانبازان زیر 25%نکرده است
جانبازان زیر 25/ هم زمانی درس ومشق خود را برای دفاع از نظام مقدس ج اسلامی را که واجب شده بود در خط مقدم حضور یافتند وبه انواع مختلف دچار آسب شده اند.ولی هم اکنون بالاتر از این درصدها چه امتیازاتی می گیرندوحق آنها هم هست واین عدالت نیست ،که به درصدای پایین توجه نشود دانشگاه ،حقوق،وصدها برنامه دیگر ...باید دیگر ایثارگران هم مد نظر قرار بگیرند
جانباز 15% شیمیا یی هستم ( 45 ساله ) نفس کشیدنم بسیار سخت شده پس از 2سال در بهمن 90 حضورم در منطقه بمدت 22 ماه و شیمایی شدنم در فاو احراز شد وحالا از بهمن رفته ثبت احوال که تایید شود من خودم هستم یانه تا درسایت ثبت شود با اینکه ورقه جانبازی داده اند لیکن ما که33 سال دنبال جانبازی نیامدیم واکنون فقط دنبال درمان هستیم نه مزیتهای دیگر فقط یک کلام حق مانیست که به این صورت رفتار شود (کلیه مسئولین فی امان اله دیدار به قیامت )
باسلام تشکر میکنم از رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان شاهرود جناب اقای افراسیابی که بی ریا ودلسوزانه دراین بنیاد زحمت میکشند.خداوند به ایشان خیر دهد.
جانباز 33 درصد شیمیایی ارتش و 10 درصد از بنیاد شهیدم.
هیچگونه مزایایی در مورد فرزندان برای دانشگاه و ... ندارم.
تو رو خدا یکی بیاد حرف دل ما رو بشنوه و به حق وحقوق ما رسیدگی کنه.
دوتا دانشجو دارم و هزارو یک مشکل دیگه که بماند.
جناب قبادی عزیزومسئولین فاش نیوزاولا خسته نباشید.دوما تراقسم میدیم به خدای مهربان یاجواب اینهمه خواسته های جانبازان مظلوم زیر 25 درصدهاورزمندگان بسیجی بابیش از یک سال جبهه راجانب مسئولان محترم کشوری یانمایندگان مجلس وبنیادرادرج کنیدویاازدرج چنین مطالبی خوددای کنید.آخه تبعیض تاکی؟
سلام جانباز 15درصد هستم کارمند حالاهم کارشناسی ارشد نوبت شبانه قبول شده ام آیا کمک هزینه شهریه می توانم دریافت کنم
برادرعزیز دلت خوشه اینهاخرشان ازپل گذشته دیگه نیازی به ماها ندارند فرزندان این حضرات رنگ جبهه هم روندیدند برو ببین دارن چی کیفی میکنندادم سیر مگرخبرازحال گرسنه داره آن که مارادرک میکرد ازبین مارفت امام عزیز ماروکی دیگه الان ملاقه میزنه فقط حرف آن هم درجلوی تلویزیون عیب نداره واگذارشان کنید به خدا ماجانبازان زیر 25درصد معلوم نیست چیکاره هستیم وقتی حاضر نیستن حتی یک کارت شناسائی برای ماچاپ کنند شمافکر چیز دیگه هستی بودجه برای همه دارند جزجانبازان زیر25درصد ارادتمند شما جانبازشیمیائی راننده بلدوزر درجبهه ورزمنده بسیجی التماس دعا
من فرزند جانباز 25٪ هستم وآزاده چرا برای ما کار نیست ولی کسی که آدمه عادیه و مدرکش سیکله تو بهترین جا باید کار کنه ولی من از مسولین خواهش میکنم به اوضاع رسیدگی کند واقعا چه برسر ایران ما اماده است خدا
باسلام و خسته نباشید.من جانبازده درصد شاغل هستم بعد از محول نمودن ما به دستگاههای اجراییمحل خدمت هیچگونه تسهیلات ایاب و ذهاب در مانی و خوابگاه وهزینه پزشکیخارج از بیمه به ما نمیدهند حقیقتا ما با مشکل مواجه ایم. ضمنا من خودم بیماری صعب العلاج دارم ترا بخدا کسی به داد ما برسد.
نمی دانم چرادردانشگاه آزادهیچگونه تسهیلاتی برای جانبازان درنظرگرفته نمی شودازبرادرمون دکترفرهاددانشجوانتظارداریم دراین خصوص رسیدگی فرمایندوبخشنامه ای خداپسندانه صادرفرمایندبه طورمثال جهت جانبازان یک مقطع تحصیلی بالاتراعمال نمی شود و....آیاخداراخوش می آیدمگرمابرای این کشورنجنگیدیم درزمان دکترجاسبی که اقدامی نشدامیدواریم دکترعزیزمان این کارماندگارراانجام دهدتادرپیش علمدارجانبازحضرت ابوالفضل سرفرازباشد
تورابه خدابه دادجانبازان زیر25درصدبرسیدامیدوارم درپیش سرورجانبازان حضرت ابوالفضل سربلندبیاشید
باسلام وآرزوی سلامتی وتوفیق اون کسانی که دلشون برای حفظ وحرا
ست ازاسلام وانقلاب وراه امام ره.ورهبری وپاسداری ازارزشها بخصوص
پاسداری ازخون شهداوفرهنگ شهادت وخدمت صادقانه به امت شهیدپرور
میطپد.این جانب درتاریخ27مهر91پیامی که باخون دل واشگ چشم وبغضی
نشسته درگلودررابطه بامشکلات جسمی وجانبازی وموقعیت شغلی تقد
یم کردم گویی ازپاسخی .هدایتی .نوازشی .تسکینی .مرهمی برجراحت
دلم ثبت نشده ویا نظرات ودرددلم را هم درلیست درج وقرارندادید.احساس
میکنم نمکی تازه به جراحت دل پاشیده شده.اللهم عجل لولیک الفرج.خدا
یا آیا زمان آن نرسیده که اون کهف الحصین.(پناه بی پناهان )رابرسانی.با
تشکرازتحمل مزاحمتم.عاقبت بخیرباشید.گنجی .8آبان 91
پس کی دیگه به وضعیت جانبازان و فرزندان زیر 25 درصد توجه بشه آخه تا کی؟..................
با سلام

بدون حاشیه رفتن به اصل موضوع می پردازم.این بنده جانباز زیر بیست و پنج درصد و از کار افتادگی کلی غیر قادر به کار میباشم .و مثل بقیه جانبازان از امتیاز زیادی برخوردار نیستم با این حال خواهشمند است لااقل برای فرزندانمان کاری انجام دهید تا در خدمت این نظام مقدس باشند و آنها را به استخدام دولت عدالت محور در آورید.
ازقم ما چه گناهی کردیم سرباز ارتش شدیم در زمان جنگ نارهتی اعصاب وروان ÷یدا کردیم سن به 50 رسیده بیکار هم هستیم باکارگری درمیدان به سختی زندگی می گذاریم ارتش و بنیاد هچ کاری نمی کنه از شما مدیران تقاضا دار م رسیدگی کنید
با سلام این هزارمین نظره که من میدم میدونم بازهم ارزش نداره نمیدونم ما چندتا قانون داریم؟ اول باید قانون هامون درست بشه بعد مثل توپ فوتبال به اینو اون پاس میدن خودشون هم میدونن اما فقط اذیت کردن و مسخره کردن تو دلشون اینه حق ما؟ بنده در سال 1370 در مانور دفاع مقدس در منطقه شاد آباد تبریز مجروح شدم حدود 4 نفر شهید و 40 نفر مجروح بعداز 18 سال پرونده ما باز شد که با عنایت اینها مسدود بود دلیل خودشون هم نمیدونن من هم تاهالا ندونستم بهر حال حالا بعد چندسال سپاه 8ماهه حقوق میده چطور میده هر4 ماه 4000000 ریال یکسال پرداخت شد الان یک سال هم هست به امید خداوند قطع شده چرا؟ به چه دلیل نمیدانم لازم بذکر میباشد که حقوق کلیه جانبازان زیر 25 قطع شده نمیدونم بعداز یکسال فکر کردند ما بهایی هستیم یا یهودی؟ من از این مسئولین فقط یک چیز میخواهم آن هم این است که واقعا چرا چرا چرا این چرا ها تمامی نداره؟ تو تلوزیون بگن آقا برین گم شین تمام چرا مسخره میکنید؟ خواهشن این مطلب رو تو تمامی سایت ها بزارین مگه ما آدم نیستیم مگه ما چه کار خلافی انجام دادیم که جانباز 25% به بالا حقوق بگیره اما جانباز زیر 25% نه مگه آنه مسلمان بودند ما کافر؟ مشخص کنین بدونیم
آقایان محترم فاش نیوز وقبادی عزیز .اینهمه درد دل جانبازان عزیز وگرامی البته فرموش شده ازدرگاه زریبافانها کافی نیست؟مصرانه تمنا میکنیم نتیجه این نظرسنجیهاازقول دولتمردان ومجلسیان چاپ کنید.
پدر بنده در زمان جنگ 16 ساله بوده که به جبعه می رود یعنی سال دوم دبیرستان رشته ذیاضی فیزیک در سال 65و 66 که در منطقه عملیاتی شلمچه در عملیات کربلای 5 بر اثر موج انفجار بر سر مجروح می شود . پدر من آرپی جی زن گردان بوده . پدر من جزء خط شکن بوده . هم اکنون بنده من به پدر افتخار می کنم . پدر بنده بعد از جنگ رشته مهندسی را می خواند دانشگاه آزاد بابای من پول شهریه را خودش می دهد و تاکنون بنیاد هیچ گونه امتیازی به بابای من نداده است . پدر ارشد دانشگاه آزاد قبول شد ولی به خاظر بالا بودن شهریه نتوانست به دانشگاه برودبابای من کارمند می باشد. ولی سوال من این است چرا دولت و بنیاد برای جانبازان 25% همه تمکانات می دهد مثلا وام مسکن تخفیف شهریه برای خودشان و فرزندان آنها ولی برای جانبازان 20% هیچ امکاناتی قرار نداده است خواهش می کنم این موضوع را پی گیری کنید .تا جانتبازان 20% دعایی برای شما کنند.
با سلام من بعد از 30 سال بعلت 2 بار سکته ومعلولیت سمت راست بطور کلی ومسکل ریه ک تاول وحباابدارد همسرم علیرغم نارضایتی بخاطز بسرانم دنبال بروندهام افتاد 4-5 سال جبهه شد 20ماه که هچکدوم معاف نمیشن بیکارم از همون زمان مجروحیت موجیی اعصابی وروان وترکش در بدن بلاتین در با که 4 کمبیبون مرا معلول جسمی حرکتی تشخیص دادند بقیه هیچ گفتند کمیسیون عالی تهران تنگ نظر نیستند تنها کمیسیونی که مرامنفی زد کمیسیون عالی بود از 60 نفر که تایید شدند 10 نفر بذیرفته شدند در حالی که 30 سال خوار وذلیل جلو زن وفرزند مستاجر در خانه نتروکه ماهی 100 تومان طبقه 5 بدون اسانسور ریه وقلبم خراب نمیتونم نفس بکشم شیمیایی ولی تاییدم نکردند 54 سال سن دارم الهی شکر دوتا ترکش تو بدنمون بود که بگن جبهه بودیم مدارک بیمارستان اعصاب وروان که تحت نظر دکتر بنیاد هستم قبول نکردند به قول دوستمون مصیب داره میداند قدرمصیبدار را باید حداقی اعضای کمیسیون همسن وسال خودمون باشن اگر مانبودیم حالا اونها بشت منیز نشین نبودند من حتی زمان مجروحیت اسمم در نمیدانم کدام روزنامه بود ثبت شد واوردن بینارستان کسانی که با من بودند الان در تهرا بستهای بالایی دارند که نمیشود اسم ببرم صلاح نمیدانم 4کمیسیون تاییدشدم تازه فقط برای ترکش فرشتادند بنیاد جانبازان برای در صد ریه شیمیایی من هیچ برتاب شدنم وبلایسن با هبچ موجگرفتگی واعصابوروان وبیمارستان بستری هیچ مثل اینکه سنگین تر بودم بعد از 30 سال نمی امدم بیکلرم 3 فرزند دانشگاه ازاد دارم که حتی نمی تونم معاف کنم بچه هام که هرما یکیشون بخاطر کتکهای من تو بیمارستن هستند هم به بای بدری که در این سی سال نداشتند سوختنند لیاقت شهاذت هم خدا بمن نداد تا هر روز شرمنده رنم باشم که باا 2 شیفت کار نونم میده وبیمه اونم قربون بزرگی خدا چی فکر کردم چی سد که زنم ناناور باشه ترا خدا فکری به حال من جاباز که بعد از 30 سال اومدم بکنید حداقل بسر بزگم که هر روز می بینمس میسوزم 30 سالس شد بابا نبودم براش نونش ندادم بیکار بی خونه به مسیولین بگید کسانی هسستند مثل من خدایا فرجی راهنایی کنید برای کمیسیون اعصیب وروان وچکارکنم مدارک دارم وشیمیایی که در عملیات والفجر 8 فاو بودم وشیمیایی ممنون تا الان هیچ امکاناتی استفاده نکردم ایا شده با حقوق زنت زندگی کنی و ااخرهای ماه نداشته باشی وحتی نون خالی نداشته باشی بخوری منوظیفهام بوده دفاع از مملکتم هیچ توقع ندارم ولی بچه هام چی ترا خدا به کمیسیون عالی سباه بگید اگر فشار زندگی و بیکاری فرزندانم که بخاطر من چطور زندگی میکنن نبود بازم نمامدم اونها روشون نمیشه دوستاشونو خونه بیارن ظلمی که من بعنوان بدر در حقشان کردمهمسرم میگه اگه میدونستم موجی هستی ازدواج نممی کردم مگر ما ادم نیستیم بدادمون برسید اونم بعد از 309 سال الان می فهمم ظلم کردم در حقشون ممنون ایا بمن حقوق میدهند یا امکانات دیگر با توجه به سن ومعلولیت کلی سمت راست وقلی وریه
سلام. این نظر ها برسانید به مسولان. چرا باید جانبازان 25 درصد به بلا همه امکانات
رایگان . کار برایشان برای فرزندانشان فراهم باشد. اما پدر من 10 درصد است باز میگویم اجحاف شده در حق ما. من میگویم حداقل برای زیر 20 درصد مثلا شهریه داشنگاه ها نصف بگیرن . نه اصلا حساب نکنن. یه امتیازی برای ما فرزندان زیر 20 درصد بگزارید.
سلام من فرزند جانباز 20 درصد هستم یکی از نیرو های پیمانکار پالایشگاه آبادان ، پدر من تا الان هیچ استفاده ای از جانبازی خود نکرده است متاسفانه از زمانی که قرار بر تبدیل وضعیت نیرو ها شده من با مشکل مواجه شدم من دو امتیازدارم اینکه پدرم شرکت نفتی بوده و اینکه فرزند جانباز هستم با مدرک لیسانس و تنها یک راه میتواند به من کمک کند که تبدیل وضیت شامل من هم شود اینکه بشود از تسهیلات جانبازی پدرم استفاده کنم که متاسفانه هیچ گونه تسهیلاتی در این باب وجود ندارد. الان کلیه همکارانم قراردادی شدندمن هنوز به دنبال راهی برای قراردادی شدن هستم لطفا اگر میتوانید کمکم کنید
باسلام اولآ شما از بابت بیمه و مالیات معاف هستید دوم به بنیاد منطقه خودتان مراجعه کنید و از قانون استخدام فرزند جانبازان در محل کار زدرتان نامه جداگانه بگیرید ببرید تا نتوانند نامه بنیاد را پس بزنند
داداش کجایی ،درپمپ های گاز جانبازان 25درصد از صف ایستادن معاف می باشند،ولی زیر 25درصدها که کارت شناسایی عکس دار ندارند از این حق محرومند .کاش میشد زمان به عقب بر می گشت تا دلاور مردی های ما جانبازان زیر 25درص ومثل بنده 10درصد را برای بعضی از این مسولین و پزشکان جنگ ندیده به نمایش می گذاشت ،تامسئله درصد رابه رخ این شیر مردان دیروز نکشند ،که زیر 25درصد ها جزئ جانبازان نیستند پس چرا کارت آماری جانبازی به ما داده اید.
من جانباز 15درصد شیمیایی هستم که از چند سال گذشته از طریق سپاه به من حقوق پرداخت میشد ازاردیبهشت91حقوقم قطع شده است دزصورتی که در شرکتهای خصوصی و مشکلات زیادوتنفسی در جنوب کشور کار میکنم ودر چندسال گذشته چند بار بیکار شده واز این شرکت به آن شرکت واز این شهر به شهر دیگر رفته ام درصورتی که تمامی قوانین مربوطه بدلیل داشتن شغل قراردادی حقوق نباید قطع شود نکند مسولین انتظار دارندبا200تومان خرج زن وبچه مان را بدهیم این چند سال چه کاری برایمان کردند جز آنکه بجرم بسیجی وجانبازبودن حرف وحدبث شنیدیم ودم نزدیم در این مدت بدون اینکه بخواهیم از جانباز بودن خود بگوییم وطالب چیزی از این بابت باشیم به من ظلم شدواین کار قراردادی راهم باجان کندن بدست آوردم چندسال آنقدر با حق کشی و پارتی بازی در جای حای این کشور حقمان را خوردندحداقل قانون را رعایت کنند الان هم نمیدانم به کجا مراجعه کنم. اینبار دردش بیشتراست چون *از ماست که برماست*
برادر عزیز
به نظر می رسد که بهتر است به امور ایثارگران سپاه مراجعه کنید. ببینید چرا قطع شده ؟
باسلام برادر بزرگوار مثل اینکه شما هم از جانبازایبدون برونده واعصابوروان وترکش تازه احراز شده وبیخانمان بیکا رچیزی نمی نویسید بازممعرفت شما بچرا نامه مرا چاب نکردید بحق این این ماه عزیز وابوالفضل انشال.. مسیولین که از دزدی به راحتی میگذرند وبدبختی ما جانبازان زمان جنگ کشیدیم تو روی زن وفرزند شرمنده اون دنیا اگه اعتقاد دارین باید جواب بدین سر راتون میگیرم من نفس نمتونم بکشم روزی هزار بار ارزوی مرگ میکنم کسان دیگه میخورن بابا حقمون رو بدین یعنی حقوق اونموقع یه خونه سهم ما نمیسه الان همکارم 1200000تومان میگیره تو خونه شرکتی زندگی میکنه وام گرفته تهران خونه خریده من موجی شدم واعصابوروان نتونستم برم س کار واوایل قرار دادی بودیم با همین مسیولین بالای کشور در جبهه بودم حالا اونا کجا من کجا الان می فهمم خانوادهام چرا مسخرهام میکردند و رفتند اون طرف هرچه بمن گفتند گفتم مملکتم هست خدایا جوابشرو همین دنیا تا زندهام میخوام بحق عاشورا وتاسوعای حسینیت
آخه اینهمه درد دل جانبازان سراپا گرفتارچه خواهدشد.بنظرمیرسد کسی الکی یک حرف رامی زند وجانبازان گرانقدر هم به امید آنکه کسی یاکسانی مشکل خدمات رارفع می کند.
با سلام بابت بیمه تکمیلی از مسولین بنیاد تشکر می کنم
همه جانبازان وایثارگران درد دل فراوان دارند ولی کجاجواب به این درخواستهادر سایت گذاشته می شود می دانیم که بهای داده نمی شود.
دوسال بسیجی داوطلبانه دارم مجروحیت ازتمام بدن به علت موج انفجار که سپاه تایید کرده ولی مدارک دربیمارستان پیدانشد مجروحیت ازپای راست ودست راست دارم مورد تایید واقع شده است قبلا به علت مریضی و بستری دربیمارستان اعصاب وروان دنبال ان نرفتم وحالا که ان را اماده کرده ام پنج درصد برایم زده اند ایا این عدالت است زجر وبدبختی من را که جسم خود را بر اثر موج انفجار ازدستدداده ام راباید زن و دو فرزند بیچاره ام بکشند شمارا به خدافکری به حال ما کنید
من 10 درصد(جانباز) هستم در زمان جنگ جزء کادر پزشکیاری مصدومین شیمیایی عملیات والفجر 8 بودم از مسئولین سئوال میکنم اگر به هر دلیل یا قسمت با ظاهری سالم برگشتیم وحتی در منطقه شرم میکردیم یک صورت سانحه برای خوددرست کنم . حالاکه روح و روان خراب و از نظر کمسییون بنیادمن مستحق 10درصد شدم در خصوص شیمیایی اینها از صدای وزوز گوشم که سالها ست روز وشب باهامه خبرندارن چکار کنم کجا مراجعه برای این بیماریم کنم حتی یک کارت سرشماری دارم که هر جا ببری جز شرم ساری هیچ چیز برایم ندارد. انتظاری جز درمان تینو توس گوشم را ندارم
چرا از اول سال مستمره ناچیز مرا قطع کرداند ما زیر 25درصدیها که هیچ مزایای دریافت نمیکنیم
با سلام وخسته نباشیدو
جناب آقای زریبافان همسر بنده در زمان جنگ 16 ساله بوده که در منطقه عملیاتی شلمچه بر اثر موج انفجار مجروح می شود . ما هر زمان به ینیاد جانبازان شیراز می رویم می گویند دولت برای جانبازان 20% هیچ گونه ارزشی قائل نیست چنانچه مشکلی دارید بروید در سایت مطرح کنید دیگر اینجا تشریف نیاورید . آخه فرق جانباز 20% با 25% مگر چقدر می باشد که جانبازان 25% می توانند از وام مسکن -استفاده کردن خودشان وفرزندان از تخفیف شهریه دانشگاه آزاد می توانند استفاده کنند . حتی در اداره از تقلیل ساعت می توانند استفاده کنند ولی همسر ما نمی توانند استفا ده کند درصورتی از سال 65تا کنون چند سال می گذرد درد همسر م روز به روز بدتر می شود لذا خواهشمندیم یک بازنگری در قانون امتیازات جانبازان بشود تا حق جانبازان 20% پایمال نشود . تا شما مسئولین در آن دنیا زیر دین این عزیزان نباشید.
با سلام نامه ای از دکتر عبدلی متخصص اعصاب وروان در سال 67 دارم که علت غیبت از مدرسه را به اموزش وپرورش نوشته که در ان 1-اعصاب وروان 2-شیمیایی 3-موج انفجار 4-ترکش را شرح داده است.میخواستم از شما مسئول سوال کنم ایا این نامه مدرک همزمان محصوب نمی شود.اگر مورد قبول است چرا بنیاد شهرستان قبول نمی کند در ضمن چون نتوانستم ادرس این دکتر را پیدا کنم نامه را هم به سازمان نظام پزشکی شهرمان دادم تایید کرده فقط به ترکشهای من 20درصد دادن لطفا مرا راهنمایی کنید با تشکر
لطفا مرا راهنمایی کنید
سلام ورودی بیمارستان بقیه ا لله کارت جانبازی می خواهد لطفا برای جانبازان زیر 25درصد کارت صادر کنید التماس دعا
من جانباز 15 % هستم و 18 ماه جبهه دارم و سال 58 استخدام کارخانه بودم و در موقع جنگ سال 59 به خدمت سربازی رفتم 24 سال خدمت کاری من بوده و این وسط خدمت سرباز من راحساب نکردند و پول ببیمه هم از من کم کردند و بعد که به تامین اجتماعی مربوطه مراجهع کردم جواب منفی دادند و حال باید به کجا مراجعه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
20%به پایین یعنی مرگ ندریجی دیدار به قیامت
بارها وبارها درد دل جانیازی خودرا ازاین طریق بیان کردم ، حتی یک نمونه ازآنرا دراین تارنمای به اصطلاح فرهنگ وایثار وشهادت بازتابش را نیافتم . خیلی وخیلی ها متشکرم .
احساس میکردم روزنه امیدی برای رساندن درد های سه دهه خودرا به مسئولین پیدا کرده ام ولی صد افسوس
باسلا من جانباز 20درصد هستم و شانزده ماه خدمت داوطلبانه بسیجی و جبهه های زمان جنگ دارم وقبل از جبهه وجانبازی ملم بودم فلذا از هیچگونه تسهیلات استخدامی و خدمات اجتماعی ورفاهی غیراز آنچه که آموزش و پرورش اعمال نموده استفاده نکردم و اکنون که بازنشسته شدم بکی از فرزندانم طالب ومستحق استخدام در آموزش وپرورش می باشد چرا که جانبازانی که تنها 5درصد از من بیشتر دارند هم خود وهم فرزندشان ازسهمیه دانسگاه و استخدام و شهریه تحصیل و ....... استفاده میکنند که از عدالت نه به انازه 5درصد شاید به اندازه 90درصد دور است لطفا عادلانه تجدید نظر فرمایید باتشکر
بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت و تقویت نظام اسلامی که بنا اعتراف دوست ودشمن بیشترین سهم از آن جانبازان عزیز می باشد آیا وقت آن نرسیده که خدمات به این قشر بزرگوار را توسعه داده ولااقل سقف خدمات دهی را برای مدتی هم که شده از 20درصد شروع کنند؟
با سلام مسئولین عزیز
جانبازی هستم که دارای سابقه 27 ماه حضور در جبهه دارای درصد جانبازی 20 که درشهرستان دهاقان زندگی میکنم وبا حقوق کمفقط می توانم اجاره خونه وایاب وذهاب وتخصیلات فرزندانم را محیا کنم وخودم نیز دانشجوومستأجر ومریض ودارای مریضی دیابت وقندخون وتاحالا پای برادران مخلص بنیاد به درخونیه مان بازنشده است تامدتی پیش یکی از دوستان در راه دیدم وازاوسوال کردم وایشان فرمودند وامی بابازپرداخت 18 درصد داریم والان حدود 24 سال از جنگ را پشت سر گذاشته ایم هیچ فرقی نداشته تازه روز به روز بدتر شده ایم قند طبیعی که 74 تا می باشد بنده قندم تا مرز 450 هم رفته وچشمهایم دیگر کم سو شده واقعاٌ مسلمونی است ؟ درضمن نمی دونستم روزی زنده می مونم لااقل بیشتر درفکر درصد جانبازی بودم بچه ام بیکار بدبختیم خیلی زیاد هرچه به نماینده هم نامه نوشتم تازه نامه ام را نخواند هیچ درجواب یک کلمه فوش هم نداد خوشحال بشم در انتخابات بعدی هم پیش زن وبچه ام رویم بشه درد دل زیاد اما کسی نیست جواب بده انتظار زیادی هم ندارم شهریه دانشگاه مسیر طولانی دانشگاه ویک کارمند جز که همه حقوقم هزینه اجاره وتحصیل بچه ها ودرضمن فرزندم دارای مدرک دیپلم ولی نداشتن وضع مالی که به دانشگاه بفرستم ای کاش کسی بود با ما درد دل می کرد ول ما مثل این اقایان نیستیم ما تا آخرین قطره خونمان از علیمان حمایت می کنیم تا علی تنها نماند ............................ درد دل خیلللللللللللللللللییییییییییییییییییییی زیادددددددددددددد منتظرم
درضمن پرونده اینجانب را به خودم برگردانید لااقل درروز قیامت خودم بگم پرونده ام خاک نخورد .
بنیاد جانبازان ما فقط نور چشمیا را بیشتر می طلبد تاما چون ما اززبان با آنها فرق داریم درضمن اون روزا به ما که نگفتند شما ترک هستید یا لرهستید آون زمان هدف یکی بود ولی الان هدف فرق کرده است . با تشکر از دوست عزیز قبادی ودرپایان
مسئول بنیاد باید خودش جانباز باشد تا بداند درد جانبازی را نه کسی سالم است فقط به پست ومنزلت وجایگاهش تازه به فرزندان جانبازان بد وبیرا بگوید /
نام من حسین می باشد . بنده 14 سال سن دارم بابای من در 16 سالگی در منطقه شلمچه بر اثر موج انفجار . بر سر مجروع می شود . در صورتی که عمویم جانباز 25% ترکشی می باشد . هیچ گونه مشکلی نسبت به بابابی من ندارد لذا از شما مسولین خواهشمندم بیاید جانبازان را بر اثر ضایعاتی که به آنها وارد شده طبفه بندی کنید نه براثر درصد جانبازی .چرا فرزندان جانبازان 25% به بالا بتوانند از همه امکانات استفاده کنند ولی بابای من نمی توانداستفاده کند آیا به نظر شما این عدالت است کجای دنیا پیدا می کنید فرزند جانباز 25% بتوان از همه امکانات استفاده کند ولی جانبازان 20% نتواند استفاده کند
با سلام و خسته نباشید"بنده فرزند جانباز 10درصد از بنیاد که در حق پدرم کوتاهی شده و 47.50درصداز نیروی دریایی میباشم.چرا برای ما هیچ تسهیلاتی وجود ندارد چرا برای ما تسهیلاتی برای اشتغال نیست مگر باید پدر من شهید میشد تا کارش ارزش پیدا میکرد البته درسته که شهید مقام بالایی داره.در ضمن در خانواده های ما شهیدان و جانبازان بسیاری هستند به عنوان مثال:شوهر خاله من که شهید شده
به نام خدای که هر چه داریم از اوست

باسلام من فرزند جانبازی 15%هستم که 2 ترکش خورده وموجی هم است و84ماه در جنگ بوده همش فکر جنگ که میفته یا وقتی اعصبانی میشه موج میگیرش زندگی رو جهنم میکنه برامون آیا اینها حق ندارند ؟ درسته به خانواده شهدا باید رسید ولی اینها چی 8سال باجونشان دفاع کردن ولی نتوانسند به درجه شهادت برسن یعنی هیچن ؟ اشکال نداره دنیا محل گذره اجرشان رو انشاالله خدا میده ولی به فکروشون باشید اگه آنها نبودند خدا میدونست الان مملکت دست کیا بود
چرا 25 % به بالایا خانواده شهدا مگه بقیه که رفتن و8سال زیر موشک وخمپاره بودن چیزیشون نشد اونها چی علی وار نگاه کنید آنها هم زحمت کشیدند چرا چرا وچرا فردا جواب خدا رو چی میدید
آقایانی که به اسم ما آمار میدهید؟!
این درصد که به ما چسبوندیدن نخواستیم. مارو برگردونین به روز اول سلامتیمونو برگردونین به خدای حسین قسم هرچی که دارم بهتون میدم.
شما چه میدونید درد ترکش جای ترکش توی سر یعنی چه .شما چه میدونید شکستن اسباب و اثاثیه منزل از شدت درد و صجه یعنی چه.هرکی میفهمه 10% داریم با تبلیغاتی که شما میکنید فکر میکنه ما الان 10 تا کارخونه 20 تا ماشین و ویلا و... دادن به ما نمیدونیم چکارشون کنیم.
خدا از کسایی که به اسم این بچه ها دارن میگن و میرین و میخورن نگذره.
من جانباز 10 درصد هستم.با وجود اشتغال بعد از 20 سال منزلی برای سکونت ندارم .این در حالیست که در منزل استیجاری هر روز با همسرم بدلیل عوارض ناشی از موج گرفتگی دعوا ومرافه دارم. این است جواب ما بعد از ایثار واز خودگذشتگی وحفظ وطن. مدارک مربوط به جانباز ی شیمیایی را به بیمارستان بقیعه الله تهران داده ام ولی تا به امروز کسی جوابگو نیست.
باسلام وخسته نباشی چندسال قبل قرار بودجانبازان 20درصد ازمزایای 25درصد به بالا استفاده نمایند چی شد .ممنون
با سلام و خسته نباشید
من جانبازی هستم که حدود 5 سال است که جانبازیم را درست کرده ام(15درصد) و دو سال است که به من ماهانه 200000تومان پول میدهید اما این درصدی که به من اختصاص داده اید خیلی کم است زیرا جانبازی من بر اثر اصابت ترکش در ناحیه ستون فقرات میباشد و چیزی نمانده که من قطع نخاع بشم.من قبلا راننده بودم بودم اما الان دیگر توان کار کردن ندارم و در طول 30سال فقط 2سال ماهیانه 200000تومان از شما پول گرفته ام در حالی که امثال من 20 سال هست کا از شما حقوق میگیرند و در یک نهاد دولتی هم مشغول به کار هستند از شما خواهش میکنم به افرادی که چنین شرایطی دارند رسیدگی نمایید.با تشکر
ن سلام میکنم نه میگویم خسته نباشید بدلیل اینکه اصلا شاید این پیامهاراکسی نخواند هرموقع به بنیاد شهید میروم مثل یک نیروی مازاد به ما نگاه میکنند هردرخواستی داریم میگویند زیر25ذرصد هستی تعلق نمی کیرد مهم نیست هدف ما چیزدیگری بوده گفتم شاید به ماهم ارزشی بدهند اما انگار نه انگار گفتم شاید برای خانواده ام ازاین طریق بتوانم کاری کنم اما انگار نه انگار یک روز با پسرم به بنیاد رفنم در هراتاقی میرفتم مثل اینکه با قاتلشان حرف میزنند ویا ارثیه شان را طلبکارند جواب میدهند که ازخجالت بیرون امدم پسرم گفت بابا اینهم از نهادهای انقلابی که میگفتی
البته وقتی در تلویزیون جانبازان عزیز 70درصدی را میبینم از خودم خجالت میکشم که چرا من خودم را با این عزیزان قاطی میکنم اما چه کنم که فعلا به خاطر مال دنیا محتاجم
فقط ارزودارم یک روز همین اقایانی که پشت این میزها نشسته اند مثل من خجالت بکشند
آقای قبادی باتکرارکردن قانون همه جانبازان زیر25 درصدورزمندگان8 سال دفاع مقدس راناراحت کرده ایدخواهش می کنم اگرمطلب جدید و به درد بخور این عزیزان فراموش داریدبیان کنید والا بخاطر مطرح کردن خودت درسایتها. جانبازان زیر25 درصدو رزمندگان اسلام را اذیت نکن.واقعا اینهمه عرضحال ونظرات. نمایندگان مجلس ودولتمردان ومسئولان بنیادشهیدوهمچنین ستادکل نیروهای مسلح چه اقدام موثری انجام داده اند ویاشماکه مسئولیتتان رانمیدانیم درمقابل اینهمه درخواست واعلام تبعیض چه کرده ای؟
من از شش سالگی در ایلام شهرستان مهران بخش صالح اباد که نمیدونستم مین چست باهاش بازی کردم منفجر شدودست وباهام بر ترکش هست
فرق جانباز 25 درصد با 20 درصد در چی که همه جوره به اونا می رسند و لی زیر 25 درصد نه
من نمیدانم این همه تبعض برای چی من حدود 65ماه سابقه حضور در جبهه دارم و جانباز زیر 20 درصد هستم ولی تا کنون هیچ خدماتی به من ارایه نشه است ضمن اینکه زن و فرزندم از دست عصاب خوردی من در اعذاب هستند به خاطر وضعیت من ضمن اینکه مستاجر هستم وبیکار ..../؟
آخه این چه عدالتی است که شما دارید بنده به بنیاد شیراز مراجعه کرده ام با بی شرمی می گوید دولت برای جانباز بیستد یک قرن ارزشی قائل نیست به خدا قسم بنده تا16 سالگی سالم بودم که در سال 65و 66 در منطقه شلمچه در گردان فاطمه زهرا در عملیت بر اثر موج خمپاره برسر مجروح گردیدم حالا سن 42روز به روز بر اثر این مجروحیت اعصابم خورد می شود و کسی نیست به دادما ماهابرسد بخدا قسم آن دنیا جلو این رئیس که الکی به جایی رسیده اند را خواهیم گرفتد مخصوصا رئیس جمهور و نمایند گان مجلس را
پدرمجانباز۲۰درصدبودزانوشازکارافتادبردیمکمسیوننوشتنبعدازکمسیون درصدشوکردن۱۵درحالىکه،برگهفوتشوآوردهبودنبحدىجراحاششدیدبود
چرانمیخاین به ماجانبازان زیر25درصد برسی آخه دیگه تاکی بخدادیگه بدن از شیمیاییپر شده آدرس گیلان شهرستان صومعه سرا گوراب زرمیخ دهستان تنیان
وقتی اومدم این سایت دیدم همه درد دارن.خودم که فزندجانباز هستم پدرم میگه همه ما رزمنده ها بیشتر به خاطر خدا رفتیم جبهه. اما الهن واسه بچه هامون باید خوب باشه راحت باشن.من نمیفهمم مگه اونایی که درصدشون کمه جانباز نیستن. واقعا که شهید زنده هستید.هر کس که یه روز جبهه بوده به نظرم جابازه. اجرتون پیش خدا محفوط.خدا یار بی کسونه.
اقای قبادی بهتر نیست جانبازان زیر 25درصد استخدام سپاه شوند
با سلام بنده افتخار میکنم درسپاه خدمت کنم
با سلام اگرافرادی مثل علی افراسیابی در راس بنیاد شهید میشد امروز خانواده ی شهدا وجامعه ی ایثارگری هیچ مشکلی نداشت
سلام
چرا فرزند جانباز 20 درصد تخفیفی در دانشگاه ندارد ولی جانباز 25 درصد 100 درصد تخفیف داره چرا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ این عدالته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسلام کلمه عدالت چقدر کلمه شیرینی اما دور از دسترس
برید خدا رو شکر کنید زیر 25درصدی ها ماهاکه توجنگ همه ثروت ومال مون روصدام لعنت خدا تا ابد بر او باد ازبین برد خانواده مون هیچ کدوم جانباز یا شهید در راه خدا نشدن از طرف هیچ اداره دولتی هم نه حقوق میگیریم نه بیمه ایم با شش تا بچه تحصیل کرده ویتیم والبته بی کاردر یک شهرستان دور افتاده وبدون امکانات چی کار می شه کرد جز توکل به خدا.
سلام بابت بازنشسگی ازادگان وجانبازان چرا متوقف شده کی برقرار می شه مریضیم ناتوان چه باید بکنیم
سلام بنده باتوجه باینکه براثر انفجاربمب دربغل واصابت ترکش به پیشانی وضربه موج انفجارکه مبتلابه کاهش شنوایی حس عصبی درگوش راست وچپ وهمچنین اختلال شدیدعصبی(اعصاب وروان)شده که بعلت شدت یافتن مدت دوسال از دکترین متخصص اعصاب وروان ومغزواعصاب وگوش وحلق وبینی بعلت قادر نبودنبه کاروتشخیص دکترین متخصصین مصداق بیماری صعب العلاج وازکار افتادگی کلی ودایم می باشد لذاباتوجه به مدارک موجود درپرونده متاسفانه درکمیسیون بنیادبادرنظر نگرفتن اعصاب وروان وگوش هایم 10درصد جانبازی داده اندلذافرزندم دانشجو بوده وبنده به علت استراحت پزشکی قادر به پرداخت شهریه دانشگاه وامور زندگی نبوده لطفا راهنمایی نمایید
با سلام

من حدود 10 است که در اداره کل گمرکات استان ایلام مشغول به خدمت هستم و از این مدت 10 سال خدمت تقریبا 5 سال نیروی شرکتی بودم و با بخشنامه هیئت وزیران قراداد معین شدم. و فرزند جانباز از کار افتاده کلی هستم .سئوال آیا در این اداره مذکور میتوانم با سهمیه پدرم که جانباز ازکار افتاده کلی است پیمانی شوم........
با تشکر
حیدری
خواهشها کمکم کنید
من جانباز 5% بند الف که هیچ حقوق از جانبازان 30 سال ندادن و میگن بند الف هستی و هیچی بهت تعلق نمی گیره و ماهان هر دو پلاتین داره اندوختم همه براثر اشرار شکسته شده و 20 گلوله در ناحیه کمر ویکی در ناحیه مهره های کمرو 8 بار هم به تهران رفتم در این 30 سال هیچ کاری نکردن و الانم که سنم بالا رفته دیگه نمی توانم با شغل آزاد کار کنم و بچه کوچکی دارم زنم از گرسنگی خانه های همسایهها را تمیز می کند تا نان شب داشته باشیم .راهی را برایم بگویید کمکم کنید
بندبراثر ترکش از ناحیه دست راست مجروح شدم درصد جانبازیم15 میباشد که قبلا دارای حقوق بودم والان حدود چندسالیه حقوق ما کاهش پیداکرده خواهشمندیم درصورت حقوق بعدازچندسالی که کاهش پیدا کرده پیگیری نمایید
باسلام امیدوارم همیشه شاد وخندان باشید میدانم که هیچ وقت جوابی نخواهم شنید وکسی هم پیدا نخواهد شد که کمکی به جانبازان مثل من رسیدگی نخواهد نشد اما بگذار حرفم را بزنم بخداقسم اشکال از مسئولین مملکت نیست اشکال از خود ماست اخیرا یک مصوبه ای مجلس تصویب کرد در تاریخ 27 اردیبهشت سال 1391 باعنوان زیر
"با رای نمایندگان
رزمندگان بدون مدارک بالینی تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند
چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391|14653
________________________________________

رزمندگانی که مدارک بالینی نداشته اما به تایید یگان های اعزام کننده برسند، تحت پوشش بنیاد شهید قرار می گیرند.
نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۹۱ کل کشور با الحاقی ۳۵ ماده واحده مبنی بر تحت پوشش قرار دادن رزمندگانی که در دفاع مقدس دچار آسیب شده اما مدارک بالینی ندارند از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران موافقت کردند.
در این بند الحاقی آمده است افراد و رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس و حوادث زمان انقلاب اسلامی دچار آسیب جسمی، روحی و روانی شده‌اند ولی صورت سانحه و مدارک بالینی همزمان ندارند با معرفی یگانهای اعزام‌کننده و نهادهای متولی توسط کمیسیون احراز بنیادشهید و امور ایثارگران و با نظر کمیسیون پزشکی، جانبازی آنها مورد تأیید قرار می‌گیرد و متناسب با میزان جانبازی‌ آنها تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می‌گیرند."
وبنده هم همین درد را داشتم وبنیاد بنده را جهت افزایش درصد به دکترهای خودش معرفی کردند واعلام کردند که بنده براثر موج انفجار هردوگوشم دچار آسیب شده وبنده باهمین مصوبه مجلس که عین این مصوبه را پرینت کرده بودم بردم واظهار داشتند که مجلسی می نشینند برای خودشون حرف میزنند وما کاری به این مصوبه ها نداریم خلاصه قبول نکردند لذا از شما برادران عاجزانه تقاضادارم به این درد من گوش فرادهید وبه کمک من وامثال من بشتابید لازم به ذکر است که بنده جانباز 10% ازناحیه دست وپای چپ می باشم برای سلامتی رهبر ودیگر مسئولین صلوات بفرستید
سلام من دانشجوی مامایی دانشگاه ازاد هستم وتخفیف شهریه فقط شامل جانبازان 25 به بالا میشه وما 20 خیلی شرایط برای ما سخت من شهرستان درس می خونم وهزینهام خیلی زیاد خواهش میکنم یه فکری کنید من پدرم 40 ماه جبهه هم دارن وهیچ تخفیفی شامل ما نمیشه... خواهش میکنم رسیدگی کنید....
بنده 20%جانبازی دارم وتاکنون هیچگونه امتیازی نگرفته ام...آیا میتوانم به 4جانباز 20% به هرکدام 5% درراه خدا بدهم ودرصد خودم راصفرکنم ولی درصد آنها به 25 برسد وحقوق دریافت کنند بلکه ازاین راه بتوانم زندگی 4خانواده را نجات دهم؟ لطفا مرا راهنمایی کنید متشکرم
به جانبازان زیر 25% توجه شود به خدا آنها هم در جنگ شرکت داشته اند وبا کفر جنگیده اند و با جانبازان بالای 25% در یک جبهه بوده اند. چرا اینهمه تبعیض قائل میشوید
بخداوندی خدا ب دو دست بریده ابوالفضل انگشتان دستم ترکش تو چشمم موج انفحار پرده گوشامو پاره کرده ولی 5% ای خدا مستاجرم بیکارم عدالتت کجاست یا ارحمن راحمین.. شرمنده ی خودمو خانوادم شدم ای خدا
باسلام
جانباز 15درصد هستم از سال 1384در شرکت گاز خوزستان مشغول هستم بامدرک فوق دیپلم حدود یک سالقراردادی شدم ایا قانونی هست که شامل شود تبدیل وضعیت به رسمی شوم لطفا اگر کسی راه قانونیش بدونه راهنمایم بکنه ممنون میشم
شما حتی اگر 1 درصد جانبازی هم داشته باشید طبق قانون بایستی رسمی شوید.
با سلام جناب آقای زریبافان شما که نماینده جانباز ان هستید به خدا قسم این دنیا با هر سختی که باشد می گذردولی مطمن باش ما که نوچوان 17 ساله بودیم رفتیم جبهه دینمان را ادا کردیم شما برای جانبازان موج انفجار 20% چکار کردید چنانچه مشکل این عزیزان را حل نکنید آن دنیا جلو شمارا خواهیم گرفت
نمیدانم به که بایدگفت که میتوان چند برابربالا مطلب نوشت اماوقتی این عزیزان فداکار زیر 25 حتی از نظر ان حضرات بی نیاز از امکانات اولیه که همه گی از سرلطف این بزرگان برای خود کسی وصاحب جاه ومنالی شده ا ند ارزش داشتن یک کارت شناسی عکس دار راندارند عملا یعنی بحساب نیامده اند وبرای کسی که بحساب نمی اید کسی چگونه میتواند کار کند واگر میشد نام انها از تاریخ حذف کنند کوتاهی نمی کردندولی حیف که نمی شود هر چند جسم این عزیزان تا یکی دو دهه یاسه دهه بیشترنمی ماند اما انها تاابد درتاریخ اللهی نه مادی میمانندو خدای انان نمیگذرد از کسانی که حق انان راادا نکردند وبا حرف وکلمه بازی کردندو...........
با سلام بنده همسر جانباز بدون در صدم که دو سال دارم میدوم فقط معافی بسرم را میخواهم وبخاطر اون افتادم دنبال یروندهام ریه شیمیایی و اعصاب وروان وموج انفجار ودیسک وهزاران مشکل که بعلت معلولیت قراردادی بودم که نتونستم برم کار وکسی سراغمان نیامد ترکش احراز شده وموج انفجار وشیمیایی هم در بدوی سیاه تاییدشده وشیمیایی ولی کمیسیون تهران عالی مردود اعلام کردند حتما موج انفجار هم که تایید شده منفی خواهند زد ولی اقایی در کمیسیون میگفت دکتر اشناست و بالای 5 در صد ریه را تایید میکنند ایشان تایید شدند یارتی داشتند وهمسر من با ریه 7 بدوی تایید ولی عالی منفی هم جالب وهم جای تعجب او ندر صد گرفت اقایون سر یل صراط سر راهتون را میگیرم میسولین جانیازان باید خودشان جانباز باشند تا درد ما را بدانند نه یک مشت راحت طلب وجانبازی دیگر میگفت انقدر خرج کردم تا به این جا رسیدم 50در صد گرفتم انشال.. گره کار همه را خدا وایمه باز کنند بدبخت همسرم گفت خانم گول نخور حتما حقش بوده خدایا این مخلصان بی ادعا را تو حامیشان باش وراه انداز کارشان وفرج وگشایش کارشان ومن فقط نذر حضرت زهرای مرضیه س و اقا امام زمان عج وحضرت ابوالفضل العباس ورقیه س کردم چون اونها دردمان را می فهمند وابرویشان را ییش خدا گرو میگذارند ومن به همان ابروی گرو گذاشته قسم میدهم وسفرهاتان را نذر کردهام یا بابالحوایج یا ام ابیها همسر من قادر به راه رفتن نیست نفس نمی کشد فقط گریه می کنم چه جوانی بود و الان مانند بیرمرد 70 ساله هست 52 سال دارد اگر عکس او را بذارم باورتان نمیشود این دو عکس ما یکیست وکنترل خودش را ندارد چرا تبعیض چرا یارتی در کمیسیون این ماه رفتم گفتند اعتراض بگذار برگ اعتراض نمیدهند بابا بدین خودمون میریم تهران ایکاش رهبرم ولی فقیهام در جریان بود ومیدانست با این جان برکفان بعداز دو سه سال دویدن هزینه وویزیت دکتر عکس ام ار ای ورادیولوزی چکار میکنند از اول افراد مشخص شده وتایید خودشان را کنار بگذارند وبه بقیه بگن ندوید به جایی نمی رسید بیش از 1000000تومان خرج کردم بخدا وام کالا گرفتم بخدا شهدا عزیز ونزد خدایشان روزی دارند وصبر وتحمل فرزند وخانواده وماد ویدر جدا ولی ما 23-25 سال خودمان هم داریم دیوانه میشویم هیچ سالم در خانه نداریم جانباز وعضوی از شهید که همراهشان هست ودر این دو سال بدوی تایید شد الان هم منتظر کمیشیون بنیاد هستم که میگن بد تر هست خدایا خودش که میگه گذاشتی تا زجر بکشم کاش منهم شهید شده بودم که لیاقت نداشتم و 3 فرزند لیسانس بی کار ایکاش از اول فکر فرزندانم بودم در حقشان ظلم کردم خدایا ببخش حاضرم زندگی که ندارم ولی هر چه هست بدم و یکروز هشت سال دفاع مقدس برگردم ما هنوز سربازان رهبریم التماس دعا ممنون
آیا این حرفها صرفا"سرگرم کننده نیستند .اشک مارا در میاورند وقتی فقط میگن 20%به بالا.آدم احساس میکنه مهره های سو خته به حسابشان میاورند .شما لطف دارید ولی با آنانی هستم که این قانون ها را مینویسند به نمایش هم میگذارند ولی به جایی ابلاغ نمکنند .حکم نمیدهند تا من که بعد این همه سال حالا شوهرم را به دلیل همین حرفها برای اقدام به پیگیری پرونده جانبازی کردم به باورم الحاق نشود که همه در حد حرف .چقدر سنگین که آب روبرویت باشد ولی ندانی چرا اجازه خوردن ندهند.او میخواست نام جانبازیش بخاطر همان باشد که آن زمان دریافت کرد.اما مشکلات زیاد زندگی .گرفتن حق باعث شد که من...اما حالا خیلی راحت میگن .اما کو عمل.
سلام خسته نباشید من الان جانباز 20درصد هستم چند سال حقوق من صد هزار تومان بیشتر نشده ایا افزایش میابد.هر کسی که جای ازاو اسیب میبیند ناراحت میشه من اون موقع که مجروح شدم بادکتر یه ذره جر بحث کردم چون شیمیای هم شدم ناراحتی پیدا کردم درصد من رو کم زده حالا باید چکار کنم
سلام بابای من در هر ماه 80تا100هزارتومان حقوق مستمری میگیره جانباز 20درصد هم هست ایا حقوقشون افزایش میابد چون اخبار اعلام کرد که بازنشستگان ومستمر بگیران حقوقشان افزایش میابد ایا صحت دارد
با عرض سلام وخسته نباشید بنده خدامرادرجبی 60سال سن دارم 15درصدجانبازی و37ماه سابقه جبهه دارم ودارای یک فرزند معلول ذهنی هستم ولی از طرف بنیادهیچ مزایای دریافت نمیکنم چون که ماجانبازان زیر 25درصد برای خدا جنگ نکردیم ای کاش اون37سابقه جبهه رو میگرفتید وبجاش 10درصد جانبازی میدادیدیاحداقل بنیاد ی کمکی به فرزندمعلولم میکردتو رو قران یکی جواب منو بده
باتشکر
باسلام من بسر جانباز ٢٠درصدهستم میخواهم درمورد خدمت سربازی بکم که بدرم ٥٠سال دارد وبیکاروتحت مراقبت بیمارستان هم هست ومن دانشوهستم که کارمیکنم وکارم کارکرتیرجه بلوک است واقعا شمانظربدید انصافه اینجوری در جنین مظلومیتی واقع بشیم
سلام
افرادی که دارا ی آلودگی ریوی به مقدار 7/24 هستند و سپاه نیز مصدومیت آنها را تایید کرده باید چکار کنند تا بتوانند شامل در صد شوند؟
ممنون از راهنمایی شما
دختر جانبازی که پدرم 90% شنوایی یکی از گوشهایش را از دست داده ولی چون مدرک پزشکی از جبهه ندارد این ادعا را قبول نکردن.و فقط 10% برای ترکشهای مانده در سر و پایش به او دادند.
اگر کسی به پای خاطرات رشادتهایی که پدرم از خود نشان داده بنشیند به مدال شجاع ترین جانباز را خواهد داد.(در میان فامیل بهترین و صبورترین مرد شناخته شده همه او را دوست دارند)
او هیچ استفادهای از بنیاد تا به امروز نکرده او راننده بیابان است دیگر نای رفتن ندارد .
فقط میخوتستم بدانم میتوانید جواز کاری مثل پلیس +10 به او بدهید تا لااقل بقیه زندگیش را بین آدم ها سپری کند نه در بیابان.
سوال"
((((آیا پدرم میتوتند از طریق برگه ای که بنیاد به او داده در مورد اینکه _جواز هر کاری راکه خواستن به او بدهند_ جواز راه اندازی پلیس +10را بگیرد/)))
سلام
(((آیاجانباز 10% که بنیاد تهران به او نامه ای داده در مورد اینکه میتواند جواز هر کاری را بگیرد جواز تاسیس پلیس +10 به او تعلق میگیرد؟
باسلام ضمن تشکر از تمامی کارشناسان گرامی فاش نیوز. بخصوص محمد قبادی ، بنده ده سال در دهیاری کار میکنم ،بصورت ساعتکار و قراداد ی، بدون هیچ حکم و فیش حقوقی و 11 ماه جبهه بودم و فاقد شغل رسمی هستم ،بعداز 7 سال تونستم با هزینه های زیادی از ناحیه ریه جانباز 15 درصد شیمیایی بخدا پای راستم که نزدیک 74 درصد آسیب دیدگی دارد ( البته افزایش درصد دارم) با مراجعه به بنیاد و تحویل مدارک گفتن تا دوسال دیگر شما نمیتونید به کمیسیون بروید آیا قانونی وجود ندارد مدارک جهت افزایش درصد زودتر به کمیسیون پزشکی بنیادشهید ارسال یا تحویل و یارسیدگی کنند ،
سلام بزرگوار بابای من 5%فقط بخاطر ترکش دادند واعصاب وروان در فاقدین مدارک صفر گفته اند مدارک با توجه به اینکه رای 13 تایید شده برای شیمیایی سیاه تایید کرده وبرای درصد با دکتر دعواشد گفت اعصاب وروان که معلوم هست صفر ریه هم معلوم ودرنامهاش نوشت مدارک دیگر را ببیند وهنوز تحویل کمیسیون ندادهام لطفا راهنمایی کنید راهی داردبرای ریه بیش از 70%تخریب بافت که از دستگاه اکسیزن ساز و سروتاید وکیسول اکسیزن استفاده میکند وکم کم انها هم نمیتوانند برایش کاری کنند ممنون خدا یارتان ممنون
این همه مطلب را که نوشته اید خودتون هم می دونید که برای جانبازان زیر 25 درصد اکثر آنها لحاظ نمی شود بخصوص در لایحه جامع خدمات ایثارگران که وضع از این هم بدتر شده حتی تا قبل از آن که در ساختار استخدامی دولت جانباز به شخصی با هر میزان درصد اطلاق می شد که هنوز این قانون تصویب نشده و بصورت دستورالعمل به ادارات ابلاغ گردیده ملاک جانبازان بالای 25 درصد مورد توجه قرار گرفته اند و در بدو کار با افزایش 25 درصدی احکام پرسنل بالای 25 درصد روبرو شدیم متاسفانه جانبازان زیر 25 درصد معضل بزرگی برای بنیاد جانبازان و ایثارگران است که انشالله به زودی ... از سر بنیاد کم می شود
واقعامتاسفم واسه رییس بنیاد.اخه این حقه این چه جورعدالتیه دوستم با سهمیه 25 درصد از دانشگاه آزاد مثل دولتی استفاده کنه ولی ما که 20 درصد هستیم عین بقیه با ما رفتار میشه اخه این درسته که هیچ تفاوتی بین ماقایل نمیشن همون بهترکه این درصدم نداشته باشیم بمونه واسه خودتون پس کی دیگه میخوایدرسیدگی کنید
سلام شماها واسه خودتون قانون تصویب میکنین و به کسی هم فکر نمیکنین
پدرمن 36ماه سابقه ی جبهه داره
5تاترکش در ناحیه ی جمجمه ...
هرشب هرشب سردرد مکرر امونشو بریده
درست نمیتونه کار کنه چون گاهی تحمل سروصدا واسش امکان پذیر نیست...اما چون دیر دنبال کارت جانبازی رفته 5%واسش زدن
تمام این امکانات شما واسه 25%به بالاست آخه مارو چی فرض کردین؟؟
بیمه طلایی زدین ولی خدماتی که قابل استفاده باشه مثل دندونپزشکی نداره باید حتما صعب العلاج باشیم ؟؟؟هه
خدتون و زدین به اون راه؟واقعا که شما یکم فکر آخرتتون باشین
حضرات با این همه امتیاز که برای ما قائل شدند موجبات شرمنده گی مارو فراهم کردند آقا مردیم از خوشی
متاسفانه شرکت ملی نفت از قانون خاص برخوردار است ولی اینچنین گفته گوهای نشیره ای برای قانون مندان فاقد اعتبار است چنانچه سند با شماره و ثبت رسمی دارد اعلام وارائه دهید و اگر ندارید با احساسات رزمندگان و جانبازان ته واگونی چر ا بازی میکنید اصل بر تذکر به روسای نظام است .تشکر میکنیم از همدرد در عزاداریهای این عزیزان .
انانی که توجهی به جانبازان زیر 20درصد ندارند در واقع به فرهنگ ایثار و شهادت توجه ندارند ودر حق این عزیزان جفا میکنند در واقع اگر جانباز شناخته شده اند می بایست حقوق آنان متناسب با سایرین ودر حد درصد تعیین شده امتیاز قائل شوند در غیر این صورت تضیح حقوق کرده اند و در قیامت میبایست پاسخگوی این عمل خود و این عزیزان باشند .
با سلام و خسته نباشید به شما کسانی که پی گیری کارهای جانبازان عزیز هستید پدر بنده چانباز 20%موج انفجار می باشد .پدر بنده 42سال سن دارد بر اثرموج انفجار به سر و گوشها در سن 16 سالکی در منطقه شلمچه در عملیات کربلای 5 به عنوان آر-پی چی زن مجروح می شود هم اکنون براثر آن ضربه به سر وسیستم بدن ایشان روز به روز که سن ایشان بالا می رود دردش زیادتر می شود در حدود 2سال است طرف چپ ایشان ذرد می کشد از ناله فریاد و بعضی مواقعه صدای گریه بابایم را می شنو م ولی آن چنان وانمود می کند به خاطر درد نیست چندین متخصص ایشان را برده ایم می گویند به خل طر اثار موج انفجار می باشد . به خدا دلم برایپدر می سوزد از سن 16 سالگی دارد درد می کشد هر وقت به بنیاد استان خود مراجعه می کنیم می گویند هر امتیازی باشد برای جانبازان 25% به بالا می باشد حتی ما می خواستیم منزلی به خریم جهت گرفتن وام به بنیاد مراجعه کردیم گفتند وام برای جانبازان 25% به بالا می باشد . به خدا می توانم قسم بخرم جانبازان موچ انفجار از یک جانباز 50% ترکشی بیشتر دارد زجر می کشد تورا به خدا فکری به حال جانبازان موج انفجار (اعصاب و روان)داشته باشید تا در آن دنیا شرمند ه این عزیزان نباشید. باتقدیم دعای خیر برای شما
همه اش الکیه بعد از بیست و اندی سال دیگه ول کنید بابا اینقد با ما بازی نکنین
سلام علیکم من پسر جانباز هستم الان دارم کلاس دوم دبیرستان درس می خوانم پدرم در جنگ با یک بمب در دستش منفجر شد و دستش را ازش دو انگشت قطع شدند وخواهشمندم که مارا در جایی برسانید
من بلد نیستم ایمیل درست کنم
با سلام
من جانباز 15 درصد هستم با شماره 88961666 تماس گرفتم و گفتند كه تسهيلات براي جانبازان 30 درصد به بالا مي باشد. لطفا راهنمايي نماييد. با تشكر
باسلام وخسته نباشید براددر بزرگوار قبادی همسر بنده موقع اعزام به جبهه سرکار بوده حکم هست ولی تا کنون حقوق نگرفته وفرزندانم 27 سال به بالا بی کار هستند وهمسرم میگوید برای خدا ومملکت وامام ره رفته وکسی مجبورش نکرده ایا خدا خوشش می ایاد در این 28-30 سال حقوق نگرفته باشد ودیگران میلیارد ...و فرزندانشان سرکار وبهترین حقوق وتحصیلات و بورس تحصیلی بگیرند وفرزندان ما از حقشان محروم اقای قبادی این گوی واین میدان حرف نه عمل کنید چه کسی حق مرا خواهد داد سهمیه سربازی ودانشگاه فرزندانم یا سرکار رفتن فرزندانم که سقف سن بالا میرود بدون حقوق و خانه اقا جان من هنوز مستاجرم واز 8 ماه بولی در خانه نداریم ریه شیمیایی وترکش واز کار افتادگی کلی همسرم و صعب العلاج بودن بیماری ریه او در بدوی سیاه تایید شده وکمیسیون عالی فعلا منفی اعلام کرده گفتهاند کیسول اکسیزن و دارو یولی ندارم تا برایش تامین کنم سشلمتی او را برگردانید چیزی نمی خواهم نمی تواند نفس بکشد کنترل خودش راندارد در خانه متروکه طبقه 4 بدون اسانسور که فرزندانم او را کول می کنند کجاست انسانیت ومروت ومردانگی حداقل تا الان که حقوق ندادن وسراغی نگرفتند فرزند بزرگم را بجای او استخدام کنند زمین وکار وسهمیه دانشگاه وخانه وام برای خودشان هست غرق نشوند که سیری نا یذیرند کجاست رهبرم ان عزیز بزرگواری که صدایش ارامش روح ودیدنش ارامش جان با فرزنداش چه کرده ومی کنند و دوستش دو هفته قبل رحمت خدا رفت میخواهند زبانم لال مردن حق هست اینها هم بروند وبعد افسوس بخورند که بعید میدانم هرچند درصد را هم شنیدهام می فروشند 30 سال کم نیست بگذارید اینها در اسایش بمیرند هرچند بخدا قول میدهم اگر مشکلی بیش بیاد( خدا نکند) باز هم همین جانبازان ورزمندگان هستند که در صف اول هستند ایکاش در این لحظات باقیمانده فکری برای استخدام فرزندان . سر بناهی برای خانه بدوشان مستاجر میکردند ومیکردید همسر من نمونه ای از این جان بر کفان بی ادعاست کاری کنید شعار نه عمل کنید خدایا راضی به رضایتواسط خیر تو کجایند بنما دل که باغ وگلستانم ارزوست ممنون
با سلام من پسر یک جانباز 10 درصد هستم پدرم هنگامی به جبهه مرود که کلاس پنجم دبستان بوده ایشون باید بیش تر از این درصدش باشد که متاسفانه پیگیری نکرده ایشون وقتی به نماینده بنیاد جانبازان درشرکت پتروشیمی برای پائین بوذن پایه حقوق مراجعه میکند نماینده بنیاد به او میگوید:همین هم زیادت است.واقعا شما به گفته حرف این اقا چه قضاوتی میکنید اصلا چرا اینجور آدم ها باید نماینده بنیاد شوند چرا به این حضرات کاری ندارند که هرچی دوست دارن میگن خواهشمندم پیگیری کنید(کجایند مردان بی ادعا) یا علی.
lمن جانباز 25% هستم ولی تاکنون هیچ احدی به من جواب درستی نداده من هرکگز استخدام دولتی نبوده ونشده ام من یک بیسواد نیستم چون لیسانس دارم حتما استخدام برایشان سخت تر شده شاید بیسواد یا 5 ابتدایی داشتم اتا الان استخدام شده بودم اگر هرجایی برایم ایمیلی بفرستد که استخدام بشوم من حتما به نزد آن ارگان یا موسسه خواهم رفت
سلام
من پسر جانباز 15 درصد هستم که پدرم هنوز در زانو و در باسنش دو ترکش از ان زمان را به یادگار دارد و متاسفانه هیچ رسیدگی و هیچ مزایایی در اختیار پدرم و جانبازانی همچون ایشان اختصاص داده نشده است .
واقعا کجایند مردان بی ادعا
آخه دوست عزیز از کدوم قانون داری حرف میزنی!!! قانون هستش که اگه جانباز زیر25 درصد فوت بشه باید درصد جانبازی به 25 درصد افزایش پیدا کنه و این کار 4 ماه طول میکشه - پدر من پارسال فوت شده و هنوز درصد جانبازی 25 نشده.
شاید اینم قانونه دیگه!!!
خیلی استثنا گذاشتین بین 20درصد تا 25 درصد نباید فرقی باشد کسی که جبهه میره از جان خودش میگذره ای انصاف نیست که بچه های انها از کلی امتیاز برخوردارن ولی بچه های اینها چی آیا خدای ناکرده جنگ شود بازهم تفکیک میکنید آیا جانبازان 20درصد و خانواده هایشان احساس مسئولیت نمی کنند
سعی کنید این قانون اصلاح کنید این انصاف نیست بین 20درصد و 25 درصد
با سلام.
سؤالی داشتم. من در سربازی و در حین انجام وظیفه دچار سانحه‌ای شدید شدم به طوری که قسمتی از پای چپ من از کار افتاده و همینطور شصت پام قطع شده. دکتر خودم و چند دکتر دیگه که همگی از کادر ناجا بودند به من گفتند که پام ناقص شده و حداقل درصدی که می‌گیرم 25 درصد هست.
سؤالم این هست که این 25 درصد رو کمیسیون ناجا می‌ده یا اینکه کمیسیون بنیاد جانبازان.
یعنی برای درصد جانبازی باید دو بار یکی کمیسیون ناجا و دوم در کمیسیون بنیاد جانبازان تعیین بشه؟؟؟
با سلام. پدر بنده جانباز 5درصد هستن و از کار افتاده. شنیدم که آموزش و پرورش یکی از فرزندان این جانبازان را استخدام می کند به عنوان سهمیه. میخواستم اگر امکان دارد بفرمایید سحت و سقم این خبر چگونه است. با تشکر
سلام مسولین گرامی بنیاد شهید کل استان تهران ما 5 نفر از بزادران جانباتز قعطح نخا وشهید هو شنگ درویشی متولی فرزند سلطانعلی شهرستان فیروزکوه روستای بادورود هستیم وهیچ کدام از ما 5 برادر از امتیاز وحق شهروندی استفاده نکردیم همگی بیکار ومستاجرهستیم حال پدر ومادر ما واین شهید برحمت خدارفتند نمی دانیم چرا از طرف بنیادشهید هیچ حقی بخا نوادهمان تحلق نمی گیرد چرا باما اینگونه رفتار می شود به دلیل بیکار بودن هر نو اتها م به ما می زنند پس جق فرزند شهید چه شخصی استفاده یا سواستفاده می کند خواهشمند است از طریق اداره بنیاد شهید فیروزکوه پیگیر موضوع لطفا باشید حق خانواده شهید را شخص دیگری سو استفاده نکند چو ن برای پیگیر ی کسی نیست تقاضامندیم نظارت بیشتری شود متشکر برادر شهید
بسمه تعالی
ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران
باسلام و دعای خیر
احتراما اینجانب مکی حمودی به شماره ملی 1987592697 جانباز 20% و ساکن شهر هویزه هستم.نظر به اینکه بنده متاهل و دارای عائله 10نفری که اکثرا صغار و دانش آموز هستند تاکنون هیچگونه امکانات و یا خدمات رفاهی از طرف امور ایثارگران دریافت نکرده ام و حتی اجاره نشین هستم و فاقد مسکن و دیگر امکانات زندگی میباشم.
وهر وقت مراجعه مینمایم در پاسخ به بنده عنوان میشود که چون جانباز 20%هستید لذا امکاناتی ویا خدماتی به شما تعلق نمیگیرد و اکنون خود و خانواده ام بسیار در مضیقه معیشتی هستیم واز این وضع هیچگونه آسایش نداریم لذا از محضر ریاست محترم بنیاد عاجزانه خواهشمند است در این خصوص مساعدت و کمک به خانواده ام همکاری و همیاری فرمایید.به طوریکه حتی از پرداخت اجاره خانه هم ناتوان هستم و خدا گواه که در بعضی از مواقع غذای بچه هایم فقط نان خالی بوده و اکثرا شبها شام بچه هایم نان و چایی میباشد.با آرزوی طول عمر با عزت مقام معظم رهبری . 
پدرم جانباز 20درصد است و هیچ سهمیه ای برای دانشگاه یا سرکار نداریم حالا چه کار باید کنیم
حدود یک سال و نیم در جبهه سابقه خدمت دارم ان هم در خط مقدم، اخیرا اختراعی دارم که به ثبت رسیده نظیر ان در دنیا و ایران وجود ندارد و بسیار کارایی فوق العاده ای دارد اما به علت حمایت نشدن از من قادر به تولید ان نمیباشم ایا یک مخترع ایثارگر هیچ حقی در این جامعه نداره لطفا مرا راهنمایی کنید
مسولین محترم بنیاد جانبازان سلام علیکم. چرا بین جانبازان بالای 10درصد فرق می گذارید مگر انها برای این وطن تلاش و ایثار نکرده اند چون پیگیری برای ارتفاع جانبازی نکردند و سکوت کردند باید امروز هیچ امتیازی نداشته باشند.....لطفا پاسخ دهید
بخدا شنیدن درد این همه رزمنده که زمان جنگ تو جبهه ها بودن سنگ و به سخن در میاره . کجاست فرماندهان مخلص مثل باکریها و....
آخه نمیدونم یکی چند روز بره جبهه با یک ترکش و بلافاصله تشکیل پرونده بشه بالای 25 و من که 26 ماه تو خط مقدم سومار که هنوز هم صدای عراقیها که عربی حرف میزدن و من در کمین نزدیک اونا میشنیدم در اثر وجدان و ارزش سخن بزرگان آن دوره دنبال جانبازی نرفتم و حالا بعد از 25 سال بخاطر ادامه تحصیل و استفاده از مزایای تخفیف که توان پرداخت ندارم تشکیل پرونده دادم شدم 5 درصد که هیچ فرقی با یک غیر جانباز ندارم . بالاخره همه میمیریم ماها که مرگ رو جلوی چشمانمان دیدیم وای بحال اونا که از علی و عدالتش گویند و برعکس عمل کنند .
لطف کنید بگویی جانباز اول انقلاب که الان با درد زیاد سرو کار دارد و درصد جانبازی اورا پایین دادهاند چه باید بکند جانباز از راور کرمان که 5درصد جانبازی دارم وتوان نشستن وایسپاده نماز خواندن را نداشته وندارم
باسلام وخسته نباشیدبرای اینجانب جانباز10درصدزدند درحالی که پرده گوشم پاره شده و ترکش درسر وصورتم وجودداره و هیچ تسهیلاتی به من داده نشده لطفاراهنماییم کنید
سلام -اینجانب جانباز 15% در شرکتی کارنظافت را انجام می دهم و یک دختر دانشجوی دانشگاه ازاد دارم که نمی توانم شهریه اش را پرداخت کنم چون 750000تومان حقوق می گیرم و خانه نیز ندارم در خانه برادرم زندگی میکنیم -این چندمین بار است که از مسولین بنیاد در خواست می کنم که حد اقل یه نامه ای به دانشگاه ازاد بدهند که ما شهریه ندهیم. یا حداقل شغلی به من دهید که ثابت باشد چون هر سال قراردادم که تمام می شود بیکار می شوم -در ضمن من در معرض موج انفجار و تر کش قرار گرفته ام که گوش و صورتم اسیب دیده و مدام سر در و سر گیجه می گیرم و پر خاش می کنم -من باید دردم رو به چه کسی بگویم - عاجزانه از شما کمک می خواهم -لطفا برای ثبت نام مسکن جانبازان به اینجانب اطلاع دهید-با تشکر
امیدوارم رسیدگی نمایید
سلام خسته نباشید من یک سوال دارم ایا در جبهه کسی میتوانست درخواست جانباز شدن ودرصد جانبازی بشود ویا درعملیات بدود وگلوله توپ رابغل کند تورابخدا قسم شما دینتان را به جانبازان ادا کردهاید وایا جانبازان زور میگویند فقط خواهشمندم جواب من را بدهید باتشکر
باسلام اینجانب جانباز5%هستمبا25ماه سابقه حضوردرجبهه میخواستم بدانم آیاوام مسکن به من تعلق میگیردیانه؟
جانباز می باشم با بیش از دوسال حضور در جبهه که اکنون فقط سه ماه و اندی مدارکش موجود است آنهم بخاطری که در آن مجروح شدم آن زمان همه برای رضای خدا خدمت می کردند و امروز نیز نیاز است!
اینکه جانبازی دو حقوق از دو اداره غیر از حق پرستاری داشته باشد و علاوه بر این اضافه کاری و امتیازات دیگر ی مثل شرکتها و موسسات خصوصی داشته باشد و در عوض فرزندان جانباز 25درصد به بالا و دیگر جوانان و.. بیکار باشند ناعدالتی و بی وجدانی و غیر منصفانه می باشد یا اینکه هر 10 سال یک خودرو تحویل بگیرند در حالی که زیر50 درصد مجروم باشند! چرا خانه ملت و وزارتخانه ها " قوانین و مصوبه ها و لوایح" آبکی تصویب می کنند و آنچه هست اصلاح نه می فرمایند!
چرا مجلس خانه ملت نیست خانه سرمایه داران است. چرا قوانین تک شغلی و تک نرخی بازار و بکار نگرفتن بازنشتگان را قوی و محکم تصویت و پی گیری و تفحص نه می نماید. آچه بدنبال آن می گردند فقط منفع خود و سرمایداران است این واقعا خلاف عرف و اسلام است بیایید بیدار شوید چه بسا یک دفع مرگ بسراغتان آمد در حالی که مدیون مردم هستید!
اگر از مر گ میترسیدند که ظلم نمیکردندبی خیال مرگ 4روز دنیاروعشق است --- اقازادها میخورندوخارج از کشور صفا مکنند کی بفکر من وتوی جانباز بینواست فعلا من وتو باید دردهای زمان جنگ راتحمل کنیم و.اقایان هم هرروزدرمجلس برای دلگرمی ما لایحه بدهند تا4سال بعد-----زمانی که نیاز به رای دارند بوق وسورنا برمیدارند از تبلیغ گوش فلک را کر میکنند انقدر به مردم وخانواده معظم شاهدوایثارگران وعده میدهند که خدامیداند
جانباز جانبازه چه فرقي با هم دارند يكي بيشتر و يكي كمتر و چرا حتي يك كارت شناسايي به جانبازان پنج درصد به بالا هم نميدهند تا برسد به وام و تسهيلات هيچ خبري نيست خودتون رو خسته نكنيد فكر كرديد نميداننداين هم ميگذرد
جانباز زیر25درصد همانطور که درکارتش نوشته شده فقط جزو امار است اگر غیرازاین بود به اوکارت شناسایی درستی که درشانش باشد میدادند چه رسد به خدمات.
Mسلام بنده همسر حسین جانباز 5درصد که همسرم تحت نظر پزشک داروی اعصاب میخورن وبنده به خاطر ترس از خدا مدت 19 ساله درخانه ها کار کردم وبرای دو فرزند پسر بتوانم جهادکرده باشم که کل خانواده بامشکل اعصاب مواجه هستیم وفرزند اولم 24 ساله که ارزوداشتم اعصای دستم شود بایک قتل ناخاسته در زندانن وهمسرم چندین تاندون دست پاره کردن و اوایل زندگیم به هر کاری میرفت به خاطر اعصابش بیرون میکردن ومن به خاطر وجدانم بااینکه با کتکهای وحشیانه اش علیل شدم وکتفم به علت کار زیاد مدام بادررفتگی کتفم مواجه ام چندین بار کمسیون اسم نوشتم ولی متاسفانه خبری نشد شما را به علمدار کربلا قسم نسبت به تواناییتان یاریم کنید دیگر توانی ندارم
سلام ضمن خسته نباشی من جانباز ده درصد هستم ترکش ها توبدم هستند بندرت میتونم کار کنم چهار فرزند دارم دانشجو هستند شهریه دانشگاشون بسختی جور میشه تخفیفی تو شهریه دانشگاه بدیدفرق جانباز ده درصد بااوناچیه فکری بحال ماده درصدبکنید باتشکر
nkjju
ايا نظاميان جانباز از رفتن به منطقه عملياتي معاف هستنديا خير
خدا نبخشد كسي را كه مبناي 25%را گذاشت آيا به اين توجه كرده ايد كه در تمام دنيا بعد از جنگ دوم جهاني اين اولين بار بوده كه به اين وسعت از گازهاي شيميايي استفاده شده وعوارض آن بعد از گذشت 20سال از پايان جنگ مشخص شده است آقايان مسئولين من تابحال حتي يك قرص براي درمان نخورده ام وتمام پزشكان فقط داروهاي مسكن تجويز مي نمايند عارضه پنيك عارضه پوستي عارضه چشم ولرزش دست تمام از عوارض شميايي است كه پس از سپري شدن دوران جواني جانبازان هويدا مي شود وهيچ كس به فكر نيست كه چرا چنين شده بعد هم اين تبعيض بين 25%وزير 25% تو گويي جانبازي كه زير 25%باشد اصلاًجانباز نيست حتي كارت هم به او نميدهند كه بدانند جانباز است ولو 10%
من جانباز 5درصد شیمیایی هستم در سال 92 با ارایه گواهی از دکتر اصلانی فوق تخصص ریه مبنی بر آلوده بودن اینجانب به گاز خردل(موستارد) و ارایه گواهی مبنی بر مجروحیت چشمی به گازهای شیمیایی و گواهی های دیگری که در پرونده ام وچود دارد اما متاسفانه پزشکان کمیسیون هیچ توجهی به این مدارک نمی کنند. اکنون بنده دچار انواع آسیب های شیمیایی از جمله پوکی استخوان ضعف و عفونت چشم و تنگی های نفس و لرزش دست و نابودی ااعصاب و انواع عوارض پوستی ناشی از جراحات شیمیایی شده ام . حال چنانچه به وضعیت بنده توجه نشود به قوه قضاییه و مجلس شکایت خواهم کرد.
بنده در سال 1363 در شلمچه مجروح شدم ودچارموج گرفتگی وضربه به کمر وترکش به استخوان گونه راست صورت شدم که همه ی این موارد در پرونده ام موجود است اما متا سفانه کمیسیون پزشکی به صورت غیابی 10% برایم تعین نموده و بنده درخواست نوبت برای کمیسیون مجدد وحضوری به بنیاد استان دادم اما متاسفانه تایید نشده اکنون بنده دچار اسیب دیدگی شدید کمر بوده عکس M R I هم موجود است و دچار لرزش دست و عصبانیت شدید هستم لذا چنانچه برای کمیسیون مجدد حضوری معرفی نشوم وبه وضعیت بنده رسیدگی نشود به دیوان عدالت و مجلس و قوه قضا ییه شکایت خواهم نمود.
با سلام و با عرض خسته نباشید جاتباز 15% مصدومیت شیمیایی در دوران جنگ

تحمیلی اعزامی 18/ 03/ 1365 مجروحیت در منطقه کرخه پیچ انگیزه در تاریخ

21/04/1367 تیپ 1 لشگر 16 زرهی قزوین انجام وظیفه می نمودم اتفاق افتاد
هم اکنون هم تحت درمان پزشکان متخصص می باشم تا بحال فقط دفترچه درمانی از بنیاد گرفتم . هیچ کاری برایم انجام نداده اند . و از طرفی هم اوایل

انقلاب اسلامی عضو نیروی ذخیره پاسدار افتخاری کمیته انقلاب اسلامی بودم

در تاریخ 19/11/1362 هنگام مآموریت از ناحیه مچ دست راست انتهای انگشت

شستم تیر گلوله تفنگ اثا بت کرد . تا اینکه بعد از آمدن از سربازی با پروند ه ای

که داشتم نیروی انتظامی اسلامشهر توسط شورای عالی پزشکی ناجا

24% معلو لیت از دستم دریافت کردم دستم همیشه بی حس بوده درد دارد

مشکلات اعصاب و روان نیز دارم همه گفته های که عرض شد با مدارک

موجود و قانونی در اختیار دارم . بنده تمام هستی و نیستی و سلامتی ام را در راه کشور عزیزم انقلاب اسلامی ایران فدا نموده از این به بعد هم در خدمت

کشورم انقلاب اسلامی ایران خواهم بود اینک نیازمند یاری خداوند بزرگ می باشم اجرکم عندالله -------------فقط خدا
دستورداديد كه هيچ اورگانها وشركتهاي دولتي وخصوصي وساير ادارات حق ندارند حقوق بازنشستگي تامين اجتماعي وكارمندان ادارات ازبابت بيمه ماليات كسانيكه جانباز هستند پس چرا سازمان تامين اجتماعي از حقوق اينجانب بيمه ماليات كسر ميكند خواهشمند است رسيدگي فرمائيد
من جانباز 20درصد هستم ،در سال 1360 در حصر آبادان از ناحیه شکم و گوش مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفتم ، به خدا قسم از آن زمان تا کنون آرزوی یک خواب راحت را دارم دایم در سرم صدای زیادی را تحمل می کنم دیگر داروهای اعصاب اثری ندارند و در این میان می بینم که دو فرزند پسرم که دارای مهندسی کامپیوتر و دیگری کارشناس ارشد مهندس پلیمر از دانشگاه دولتی با معدل 17.5 هستند چند سال بیکارهستند و آخرین فرزندم دختر ی می باشد که پشت کنکور می باشد و در سال گذشته بصورت شبانه روز درس می خواند اما نه در دانشگاه دولتی و نه در دانشگاه آزاد قبول نشد، اما دوستان او با اخذ سهمیه بسیجی ، و خانواده شاهد و بنام فرزند جانباز بالای 25 در صد راحی دانشگاه شدند و دختر من جانباز 20 درصد از زمان اعلام نتایج کنکور 1393 مات و مبهوت مانده و مثل خود من افسرده و عصبی شده است ، من هم که سلامتی جسمی و روحی و روانی ندارم فقط آرزوی ذلت برای مسولیینی می کنم که این فرق ها را برای ما جانبازان بی کس گذاشته اند .
خسته شدیم از این همه وعده وعید تو خال به خدا
بابا دیگه وظیفتونو اینقدر عقب نندازید
جانبازهای عزیز رو اینقدر اذیت نکنید به خدا مقام و مرتبه جانباز بیشتر از این حرفهاست
این چند درصد هارو بذارید کنار به جانبازان باید به طور کامل رسیدگی شود
باید دستهاشونو باید بوسید نه با وعده وعید تو خالی اذیتشون بکنیم
سلام بر رهبر انقلاب که گل سر سبد جانبازان ایران است
با سلام جانباز 15 درصد كه از سه ناحيه مجروح اعصاب روان هستم داراي 27سال سابقه در لدارهچگونه ميتوانم از مزاياي بازنشتگي استفاده نمائيم بلامانع است
با سلام عرض ادب لطفا مسئولين نمايندگان قانوني تصويب واجرا كنند كه همه جانبازان براي يك دفعه بطور كل معاينه پزشكي شوند وتمامي مشكلاتي جسمي روحي ومجروحيت باهم جمع وبراي ان عزيز از ياد رفته تعيين وضعيت شود اين همه هزينه درصد حالت اشتغال بار مالي ندارد لطفا بررسي شود كساني هم از بنياد حقوق مي گيرند وهم در ادارات كار ميكنند حقوق ميگرند اين كار درست نيست شما يك جانباز اعصاب روان را چگونه درك ميكنيد درد كشيده درد را مي فهمند جانباز اعصاب رو.ان تا اخر عمر قادر به انجام كار نيست قانون كامل تصويب شود كه فقط از يك جا حقوق دريافت كند اين امر موجب اشتغال زايي گرديده وبيشتر مردم جلب كار ميشوند وجانبازان عزيز بازنشسته ميشوند اگر در كشور اسلامي ما هر فرد يك كار داشته باشد 50 درصد بيكاري حل خواهد شد ضمنا جانبازان عزيز بعداز گذشت چندين سال از جنگ خودشان را به ان در اين در ميزنند آيا خدا را خوش ميايد شما را به خدا آيا واقعا درد جانبازان اعصاب روان را مي فهميد واقعا درك ميكنيد خوب شدني هستند اگر مي فهميد بس چرا ككمشان نمي كنيد تا اين يادگاران اين مرز بوم زندگي راحتي داشته باشند اگر همه اين عزيان بازنشسته شوند تمام مشكلات حل ونياز هم به درصد ... نيست وسلام .
لطفا مجلس دولت همت كند يك دفعه همه جانبازان با هر درصدي را بازنشته كند
تا همه جانبازان راحت به زندگي عادي ادامه دهند وسلام
پدران ما طی 8 سال دفاع مقدس از جان مایع گذاشتن امید است زحمات کلیه جانبازان مورد ستایش و قدر دانی واقع شود در از این که آنانی که پدران ما را با درصد جانبازی از هم جدا مکنند

ما عظمتی نداریم، همین اندازه عظمت داریم که می ایستیم

بعد همین را در رکوع، نصفه می کنیم

و بعد به سجده و خاک بر می گردیم
باسلام جانبازی هستم 10درصدبدون مزایاوازکارافتاده وبیکاری وبی پولی. دارای خانواده ای پرجمعیت. با مشکل میتونم زندگیمو بگذرونم.تورابخدا به دادجانبازان زیر25درصدهم برسید.چندسالیست که میگید10درصدهامستمربگیرمیشوندپس کی این گفته ها عملی میشوند.نیروی سپاه هر4ماه یکبار400تومن کمک معیشتی میداد اونم که یه سالی میشه قطع شده حالا نتیجه 8سال دفاع مقدس ما چی میشه.
باسلام خسته نباشیدبنده ازجانبازان 15درصدمیباشم ودرشرکت خدماتی کارمیکنم وحدودا 16سال سابفه بیمه وپنجاه سال دارم ایاوضیعت خدمت من از لحاظ قراردادی به رسمی تغیر میکند لطفا مرا راهنمایی کنید
باعرض سلام و ادب احترام، میخواستم چند درخواست شما مسئول امتیازات برداران عزیز جانباز داشته باشم،1-چرافرزندان جانبازان زیر 25درقدفاقدمجوزامتیازات دانشگاهی واستخدامی کشوری هستند،2-چرا وام مسکن به جانبازان 10درصدتعلق نمی گیرد،3-چراوام مسکن حتماً باید قبلاً سند منزل بنام نداشته باشی شاید بعضی ازعزیزان جانباز ازطریق وام های متفرقه وسودبالادارای این شرایط باشند شما بزرگواران می توانیددستورالعملی بوجودبیاوریدکه این تسهیلات ممکن تاحدی کمکی به جانبازان گرددخواهشمنداست درخصوص درخواست جانبازان بزرگوار که انتظاربسیارمهم وحساس تاحدودی رضایت این عزیزان راجلب می کندعنایت فرمایید،باکمال تشکر و سپاس فراوان
پدرم جانباز 12% است،تو دستش ترکشه،دوتا از انگشتاش اعصابش قطع.با همین دستا28 ساله که دار بنایی می کنه...منم دانشجوی مقطع ارشد نانو فیزیکم. دوره ی روزانه،هیچ وقت به اینکه حتی شبانه هم قبول بشم،فکر هم نکردم بخاطر پول واحد ها،چه برسه به دانشگاه ازادو....همیشه درس خوندم تا بتونم شرایطی بدست بیارم که با کمترین هزینه درس بخونم.بابام الان 53سالشه و امسال تازه تونست همین درصدو بگیره و جانباز بشه...بیمه هم نداره....مگه تا چند ساله دیگه میتونه کار کنه؟ بابا من مزایا نمیخوام...با این وضعیت که کار نیست چطوری میتونم کمش کنم؟؟؟من خودم کارگری میکنم تو ساختمون تا خرج مراسم عقدمو بدم...من راضیم....فقط به بابام برسن!!!
با سلام پدر من جانباز شیمیایی 15 درصد از کار افتاده است که بعلت بیکاری و بیماری . شرایط سختی رو میگذرانیم.من فوق دیپلمم بیکارم برادرم سربازه یه برادرم 30 سالشه مجرده و اون یکی دبیرستان میره. تو یه زیر زمین 65 متره تو وضع وخیمی زندگی میکنیم چند روز پیش بعلت باران شدید اب کل خونه رو گرفت چاه پر شد و همه وسایلامون زیر اب کثیف شدن..برادرم تو شرایط بدی یود حالش ..؟؟ مشکل مسکن . کلی مشکل دیگه داریم..وام مسکن میگن باید قیمت خونه 130 باشه تا 60 تومن وام بدیم اخه بنده خدا پول داشتیم که وام نمیخاستیم.. ؟؟؟ اهل شکایت نیستم ولی کاش مسعولین بنا به وضع مالی و تحقیق در مورد زندگی جانبازان بهشون کمک کنن.. یکی رو میشناسم خونه 8طبقه درست کرده با کلی ثروت هر شهر یه خونه داره بااین حال کلی حقوق و وام بهش میدن..عدالت نیست. یا امام زمان خودت زود بیا
منجانباز5%هستم ازایذه مدارک پزشکیم بدلیل بایگانی راکد بالای 10 سال دربیمارستان شهدای خرم آباد امحا شدند وبرای بنیا د گواهی کردند بدلیل مشکلات اعصاب وروان ومغز و.....طبق ماده3 دو بار برای افزایش درصد درخواست کردم اما بدبختانه بطور غیر مستقیم به من فلاکت زده نشان دادند که 5%هم زیادت آیا روز قیامت اینها چه جوابی دارن بدن .واقعآ امام زماان در امدن خیلی تعلل میکنه دیگه واقعآ کارت به استخوان رسیده .بغضم گرفته سخت از بی پولی -میکرن -افسردگی- اضگراب-کلافگی -تداعی زمانجنگ که مغز مغزهمر زمم مثل برنج چمپا ریخت وسط راهروی اتوبوس-اونیکی .........و.........و.........و...........کاش الان یک سوسک بودم
سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم با دفترچه نیرو مسلح که عالیه هم جانبازی ذکر شده و درمان ها رایگان هس ایا عمل جراحی زیبا مانند بینی ایا انها هم تحت پوشش بیمه قرار میگیرن یا به صورت ازاد حساب میشن با تشکر
من جانباز 20%هستم از طریق نیروهای مسلح بازنشته ام واز ناحیه گوش وفک وکمر وترکش پا مجروع شده ام و امکاناتی که ازبنیاد میخواهیم مربوط به جانبازان 25% به بالا مباشد وبرای مسکن می ریم میگن باید حتما سندار بوده مبلغ خرید مسکن آن دوبرابر وام باشد وتسهیلات دانشگاهی برای فرزندان ما نمی باشد وتسهیلات حج وزیارت وخرید انشعاب کنتور برق وگاز وآب وفاضلاب برای مانیست وتخفیفی برای مانیست وچرا امتیازات برای همه یکسان نباشد وهمین سبب می شود هردقیقه جانبازان بخاطر بالا بردن درصد جانبازی اعتراض داشته باشند خواهشمند است مسولین دراین ارتباط نظریه اعلام فرماییند وحل مشکل نمایند
سلام
من جانباز زیر 25 هستم
از ناراحتی اعصاب روان رنج میبرم بدنم شیمیایی هست از شما خواهش میکنم فکری برای ما بکنید
گناه ما چیست که به 5درصد هیچ مزایایی نمی دهند در صورتی که ناراحتی اعصاب روان کوش و شیمیایی و چشم و پوست دارم
بنده هم مجروحیت ترکش دارم که باترکش دست وپنجه نرم میکنم. شیمیایی هستم هریک ماه ده روز به علت تنگی نفس بستری میشم ولی چون پارتی ندارم 20در هستم بخدا قسم روز قیامت یقه مسببین را خواهم گرفت آنجا هم پارتی بازی بدرد نمیخوره البته اگرهم پارتیبازی بشه آن هم طرف مارا میگیره
باعرض سلام و دعای خیر اینجانب جانباز ده درصد رزمنده بالای بک سال هستم و سه فقره صورت سانحه دارم ولی بعلت نداشتن مدارک بالینی همزمان یکی از صورت سانحه مرا قبول نکردند درحال حاضر با کلی ناراحت ی وعذاب زندگی میکنم وبا همین شرایط دانشگاه هم میروم و تمام شهریه دانشگاه را پرداخت می‌نمایم لطفا منو راهنمایی نمایید
جانباز اعصاب وروان هستم با مدرك كارشناسي ارشد تقاضاي (بازنشسته شركت نفت)اعاده به ادامه خدمت طبق ماده 4 قانون استتخدامي واجتماعي جانبازان ،ولي شركت نفت ميفرمايند ما اطلاعي از اين قانون ناريم .مجبوريم شكايت هايمان را مستقيما به جان باز سرافراز جهان اسلام حضرت امام خامنه اي تقديم نمايم.
بنام خدا
کی دیگر برای جانبازان10درصد فکر اساسی میکنید همه ما دیگر بیر شدبم ولی دولت ها عوض می شوئ وفقط دروغ دروغ ....................
واقعا راست ميگويدمسئولين مافقطدروغ وفكرجيب خودشان هستند الان35سال هنوزجيب شماژرنشده
من جانباز شیمیایی هستم ولی هیچ اقدامی نکرده ام ایا مزایای خوبی دارد?
هرچیزی ک میگن کشکه آقا
همش زرت و پرت میکنن
اون دنیام هست!!!
ایران عزیز ما که فقط و فقط بچاک بچاکه اونم میلیاردی و تیلیاردی
وسلام
با سلام شماربخدا فقط یک با ر حرف راست بگوید بنده سه سال دارم دنبال تبدیل وضعیت هستم نتیجه نگرفتم
امان از بیچارگی مستضعفان هنوز باید زیرچکمه های سرمایه داران ثروتمندان ازبین برویم ماجانبازان به خاطر2ملیون وام بایستی درمحل بنیادگردن کج کنیم ان هم به خداقسم هنوز یک ریال ازبنیادرفسنجان وام ویا وجهی دریافت نکردم
سلام برادر عزیز 27 سال پیش جنگ تمام شده دیگر احتیاجی به وجود ما رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد احساس نمی شود چون جنگ های آینده جنگ الکترونیک است و احتیاج به نیروی انسانی است اگر پس از این جنگی رخ تمام آقازاده قول دادن برن جنگ کنند مسولان باید بروند از کشور های اروپایی یاد بگیرند بعد بیایند عمل کنند
سلام وقتی بینیاد از صدور یک کارت شکیل که در خور یک جانباز 25 درصد طفره می رود ما چه انتظاری از بالا دست داشته باشیم یعنی ارزش ما از یک برک کاغذ بی ارزش تر است برای هر کاری بودجه است تا ایثارگران مرسد بی پول می شوند
با سلام : بنده جانباز 5 درصد میباشم از هیچ گونه مزایایی برخوردار نیستم در صورتی که مجلس قانون حمایت از جانبازان زیر 25 درصد را تصویب کرده پس چرا اجرا نمی شود بنده سال سوم راهنمایی در جبهه بودم جانباز اعصاب و روان هستم طبق قانون تصویبی مجلس کف جانبازان اعصاب و روان 25 درصد تعین شده پس جرا اجرا نمی شود لطفا پاسخ دهید تا مدیون ما نگردید.......
لطفا واسه رضای خدا هم که شده نظر ما را به دلسوزان نظام برسانید... ما جانباز ( 5 ) درصد هستیم مزایا دریافت نمیکنیم مگر چرا بین ما جانبازان دو دستگی میندازید یعنی ما جانبازان زیر 25 درصد از این نظام مقدس جمهوری اسلامی حق نداریم خود و فرزندانمان از سهمیه استفاده کنیم به خدا طعنه مان میزنند که دیدید بهتان بها نمیدهند و دیدید حالا که نیازتان ندارند فراموش شده اید به بهانه کمبود بودجه و... میگن قانون حمایت از جانبازان تصویب شده کمک کنید اجرایی شود.... سپاسگزاریم .... لطفا پاسخ مسولان را هم درج کنید ...
سلام من بابام جانباز 15 درصد بودش خدا رحمت کنه بابامو همیشه زجر می کشید از اعوارض شیمیایی 6 تا خواهریم فوق لیسانس عربی فوق لیسانس روانشناسی لیسانس معماری لیسانس منابع طبیعی لیسانس الاهیات..کوچیکامون الان دانشجوست همامونم بیکار همه افسرده شدیم وضع مالیمونم خیلی بده اخه این انصافه تو رو خدا بهمون کمک کنید یکی از خواهرام انقد افسرده است که خودکشی کرده مادرمونم مریضه هیچ درامدی نداریم به خدا قسمتون میدم کاری برامون کنید داریم به اخر خط میرسیم همامون تحصیل کرده ایم خدا دیگه صبرم تموم شده
به خدا حاضرم برا 200 تومان کار کنم کمکمون کنید
سلام من فرزند دختر جانباز ۵٪ هستم که ۱۸ سال سن دارم هیچگونه خدماتی برای ما در نظر نمیگیرند از جبهه فقط اعصاب بد پدر و بیکاری اش باقی مانده که حتی گاهی به نان شب هم محتاج میشویم چند روز دیگر نتایج کنکور می اید اما ... این عدالت نبود :((
همسر جانباز 20درصد اعصاب و روان هستم
من لیسانس حقوق دارم ولی همچنان در پی کار کار کار......میگن همسر جانباز و بیکار....خدایا نمیگزرم منیگزرم
سلام من جانبازی سی درصد بودم کیمسیون پزشکی بعداز جنگ وقتی دید که دیگه نیازی به من نداره و قابل استفاده هم نیستم درصد جانبازی من رو یکطرفه به بیست کاهش داد یکصدوده ماه در جبهه خدمت کردم بیست و شش سال پاسدار بودم در هیچ جا نه تنها کسوتم مورد احترام قرار نگرفت مورد اهانت هم قرار گرفت تنها یک پسر دارم سی ساله است و هفت ساله لیسانس گرفته اما بیکاره و هیچ کمکی نمیشه کرد
بنیادهم هیچ نفعی برام نداشته توی سپاه با سخت ترین وضعیت جسمی و از کارافتادگی خدمت کردم اونها هم به تنها پسر بیکارم کمک نکردن
با سلام باید سازکاری از طرف بنیاد ارائه شود تا جانبازان را معاینه کنند چون اکثر رزمندگان در زمان جنگ جوان بودند و حالا 27 سال از جنگ می گذرد و حالا سن اکثر آنها از 50سال گذشته و در زمان پیری عوارض جنگ بهتر مشخص می شود
بسمه تعالي حضورمحترم همه جانبازان عزيزبلخس جانبازان زير 25./.متعسفانه مسئولين مابكفرجابنازان وايثارگران نيستندچرااگربفكربودندفرق بين جانباززير25به بالاچي هست چرايك جانبازبالاي 25درصدازهمه امكانات دولت ازجمله فرهنگي عمراني كارمزاياي حقوق كاردانشگاه ومسكن غيره استفاده كند ولي يك جانباززير25./.حتي نتواندازوام مسكن حق تحصيلي فرزندان بكارگيري فرزندان نتوانداستفاده كندچرامسئولين ماقولدروغ ميدهندچراتبليغ دروغ ميكنندماحق داريم گردن اين مسئولين ازحق خودمان گذشت نمي كنيم درآخرت حقمان ميگيريم من جانباز 15./.شيمائي هستم درعمليات كربلاي 5 مجروح شده ام
احساتباركلا
درسته در ان زمان شرایط جوری بود که به خاطر مملکت و ناموسمان باید در جبههای جنگ چه بسیجی و چه ارتشی باید حاظر می شدیم .حالا که جانباز شده ایم حال با هر در صدی.پس به پاس ان ایثار گری ها لااقل یکسری خدماتی به ما بدهید تا از.......تا زمن کم کاری نکرده ایم . به پاس ان همه رشادت ها برایمان کم نگذارید.
با سلام من جانباز 10درصد هستم که استخوان کتفم را از دست داده ام ایا این انصا ف است ایامی توان با حقوق کم زندگی کرد
باسلام من درسال82 درمنطقه عملیاتی درحین ماموریت دراثر انفجار مین دچار سانحه موج گرفتگی واز دست دادن شنوایی و اعصاب شده ام که ارتش26درصد برایم محاسبه کرده ان هم بند الف شما من را راهنمایی بفرمایید چگونه از ارتش مستمری بگیرم زیرا بنیاد صفر درصد اعلام نموده و میگوید ارتش باید به شما حقوق بدهد. خواهش میکنم ازتمام قانون دانان من را راهنمایی بکنند تا از ارتش حقوق بگیرم.با تشکر فراوان....
من چه گناهی کردم که زیر۲۵% هستم من ازشمامسئولان می خوام که بما بازنشستگی تعلق بگیره
چرا بین جانبازان فرق میگذارید
سلام علیکم
با صلوات بر محمدو ال محمد
بامید سلامتی اقا امام زمان عج و مقام معظم رهبری و تمام جانبازان
زمان جنگ در عملیاتهای مختلف چهاربار مجروح شدم 10 درصد جانبازی دادند بعداز چهار سال جانبازیم را باطل کردند گفتند خوب شدی
به دادکلیه جانبازان شیمیایی برسید.بخداالانخیلی ازجانبازان زیربیست وپنج هستندکه به خاطرشیمیایی بودن بادرددست وپنجه نرم میکنند.مسولان عزیزشیمیایی درصدبالا نمی خواهدچون هرلحظه امکان عودوبروز آن درخودجانبازیافرزندانش هست چنانکه دربسیاری ازموارددرجانبازان کم درصددیده شده وخانواده رابه گرفتاری کشیده وکسی هم به خاطرکم درصدبودن جانباز خانواده اش رابه امان خدارها کرده اند.بایدتمامی جانبازان همیشه درکنترل دولت باشند نه درصدهای بالا.
هیچ نظری نداری. فقط متاسفانه واسه همچنین مسولینی، که کار ما افتاده دست این،دلم نمیاد نفرین کنم،ولی آگه خدا رو قبول دارید یه فکری برا جانبازان 10/کنید،وحیدتراویده
من جانبازده درصدم دانشجوی کارشناسی ارشدهستم یکترم هم گذراندم ولی چون هیچگونه تخفیف شهریه برام ندادن به علت ناتوانی درپرداخت شهریه مجبورم انصراف دهم لطفابه فکرجانبازان زیربیست وپنج درصدهم باشیدتابتوانند ازحداقل مزایااستفاده کنندهرچندهیچ توجهی نخواهدشد
دیروز با خانواده رفته بودیم برای بازدید از برج میلاد . نوشته بود برای جانبازان و خانواده شهدا 50 درصد تخفیف ، وقتی رفتم بلیط بگیرم گفتند فقط جانبازانی که کارت دارند تخفیف می دهیم و مدرک دیگر مورد قبول نیست کارت هم که به جانبازان 25 درصد به بالا می دهند
کلی جلوی خانواده خجالت کشیدم پسرم می گفت بابا مگه تو جبهه نرفتی؟؟؟
زمانی درصد جانبازی شما بالا می رود که شما بمیرید.ببخشید اینجور میگم اما وقتی پدر من فوت کرد از 5 درصد به 25 درصد ارتقا یافت.حیف دیگر خودش نیست از امکانات استفاده کنند.
خداوند همه عزیزان ایثارگر را حفظ کند
باسلام .جانباز 5درصدم باتوجه به مشکلات جسمی وروحی ناشی از عوارض ترکش در بدن اینجانب ومراجعات زیاد بنده به بیمارستان وپزشک بهبودی حاصل نگشته وهمچنین باتوجه به نامه های ارسالی به بنیاد شهید کل وشعبه درشهرمان متاسفانه به درخواستهای بنده که( حداقل مزایا یا مستمری یا وام جهت خرید مسکن )رسیدگی نکردن لذا خواهشمندم که مراتب فوق رابه مسئولین رسانده همچنین سن اینجانب 51سال میباشد وتوانایی حرکت به دلیل جای ترکشی که در پایم بوده را ندارم.
لااقل برای خودتان ارزش قایل بشید خودتان تصویب کردید که یک مقطع به جانبازان زیر 25درصد هزینه دانشگاه پرداخت میشود خیلی جالبه من خودم جانبازم درحال تحصیل در مقطع ارشد میباشم از هزینه فوق نمی توانم استفاده بکنم ولی فرزند جانباز 25 درصد کلیه هزینه هاش در همه مقاطع پرداخت میشود اخه این قانون را کی تصویب کرده گناه مااینکه نمی خواستیم برای دولت هزینه درست کنیم وگرنه میشد خیلی راههارو برای بالا بردن درصد استفاده کرد واقعا براتون متاسف هستم
سلام ..... مسئولین بخاطر خدا .بخاطر خدا بخاطر خدا ....... نحوه سهمیه کنکور و ... رو برای جانبازان زیر 25 نیز در نظر بگیرید ...پدر بنده هیچ در دوران جنگ شیمیایی شده ..هیچ ترکش در صورتش اثر بجا گذاشته .. هیچ در ناحیه آرنج ترکش خورده و هزاران اثر دیگه که از دوران جنگ رو بدنش هست با اینحال فقط 10 درصد جانبازی داره ..... تروخدا فقط خودتان فک کنید این انصافه .


پدر یکی از دوستام خداوکیلی فک نکنم دو هفته هم تو جبه بوده باشه .... 25 درصد جانبازی دارد ....

آخه جانباز جانبازه ..

چ یک درصد چ 70 درصد .....همشون رفتن ایثار گری کردن که ما امروز تو این خاک بر راحتی زندگی کنیم ....... اما حالا چی حقوق جانباز های زیر 25 درصد پایمال شده ...


پدر مریض هست هیچ. ..مادر خانه دار هست که هیچ. ... تعداد اعضای خانه که زیاد هست هیچ ... به نظر شما دیگه بنیاد شهید و امور ایثارگران چ خدمتی به خانواده های جانباز زیر 25 درصد کرده .....

حداقل برای فرزندان جانباز زیر 25 درصد سهمیه کنکور رو ملاحضه کنید که حداقل ما بتونیم برای جانبازای دولتتون جانبازی کنیم و به جای مسولین که باید به فکر تمام جانباز ها باشند ما خدمت کنیم....

مسول محترم که داری این رو میخونی به خاطر خدا هم که شده ..... به خاطر خدا .... خودتان رو تو شرایط ما مجسم کنید که چقدر بدبختی میکشیم ......... تروخدا رسیدگی کنید ......


موفق باشید.....
باسلام جانباز10درصد اعصاب وروان هستم که حدود15سال دریکی ازادارات دولتی بلاانقطاع مشغول به کارهستم وبارهاتقاضای تبدیل وضعیت بصورت کارمشخص راکرده ام امابعدازاین همه سابقه کاری هنوزقرارداد یکماهه یاسه ماهه بصورت دلخواه مینویسند واین ناامنی شغلی آسیب جدی به مازده است بااینکه یک بارتبدیل وضعیت طبق قانون بایدبرای جانبازان صورت بگیرد انجام نمیشود خواهشمنداست امنیت شغلی راکه دربدست آوردن سلامت جسم خیلی موثراست به ماهدیه دهیدتامرحمی برای قلبهای زخمی ماباشد ضمنامدرک تحصیلی ام فوق دیپلم میباشد
باسلام کمیسیون اجتماعی مجلس کف درصد جانبازان اعصاب روان وشیمیایی را25درصد تعین کرده است ولی متاسفانه هیچگونه ترتیب اثری داده نشد آقای روحانی ریس جمهور وآقای لاریجانی ریس مجلس که ازجانبازان زیاد صحبت میکنند خواهشمندیم درعمل نیز همینطورباشند . باتشکر
سلام جانبازان اعصاب وروان درروز 10بارمیمیرندودوباره زنده میشوند آنهارادریابید .زیر25درصد برای این جانبازان معنانداردوشایددرکمیسیونها پزشکان میدانندکه این افراد توان پیگیری حق خودراندارندیک جوری آنهارابا5یا10درصددنبال نخودسیاه میفرستند .وما هم همه شمارابه خدامی سپاریم .والسلام
ای درودخدابرمحمد قبادی حرف هم زدی درکمیسییون درصد نمیزنن باید درصد بزنن براشون کمکشون بکنن وام بشون بدن ازلحاظ مالی کمکشون کنن
من دیگه حرف خودم رازدم اگه میخواین بشون کمک کنید یامهدی
باسلام به عزیزانی که دربنیادجانبازان کشور بااینهمه زحمات جانبازان روبرو هستید ومتحمل میکنید واقعا متشکرم وخداوند اجرتان عنایت بفرمایدسازمان شرکت نفت ارومیه که یک سازمان ضد خانواده معظم شهدا وجانبازان است واقعا به این سازمان سفارش شده است که مارااذیت کنند یا علت چیست از مسعولین محترم خواهشمنداست ما را یاری بفرمایند
با سلام من جانباز 5در صد هستم كه تركش در پشتم هست و در صد پايين به من دادن چون در مدارك پزشكي من نوشته شده تركش در قفسه صدري كه من عذاب ميكشم در كمسيون اصلا ترتيب اسر قرار نداده اند در ضمن بعداز حدود 50سال از عمر يك خانه استجاري ندارم وتاكنون نتوانستم هچگونه وامي بگيرم تا بتوانم منزلي براي خود تهيه كنم ود رضمن الان چند وقتي است كه مريضي هم خودم وهم خانومم داريم كه مشكوك به سرطان ميباشد ومارك ان موجود است حال از شما تقاضا كمك دارم خا خير بدهد به شما
محمد عزیز همه چیز درست کن براجانبازان درصد حقوق خانه کمک مالی الله یارت
محمد عزیز وقتی من میگم همه چیز درست کن براجانبازان قوی باش بگو قوی پیگیری کنن من وقت ندارم همیشه حرفم تکرارکنم من دیگه نظر نمیدم منتظر کارهای خوب شماهستن همه
درودبرقبادی عزیزاگه همه چیز درست بشه براجانبازان خیلی عالی میشه حقوق بوجه خانه درصد اگه به امید پروردگار تلاش کنید حتی درصد های پایین هم باید کمک بشه وصاحب زمان کمک کنه همه چیز درست میشه
همه ی حرفاشون دروغه وقتی پزشکایه توی کمیسیونتون پولکین از این بیشتر انتظار نمیره

انصافا مگه میشه ادم بره کمیسیون از درصدش کم بشه

بابام ۲۰ درصد بود دوباره درخواست کمیسیون داد رفت درصدش شد۱۰
من دلسوزانه گفتم که کمکشون کنید دیگه کارندارم خداخودش داره نگاه میکنه
وقتی حرف منوقبول نکنید کمکشون نکنید دیگه من نظر نمیدم براهمیشه خداحافظ گفتم بودجه بدید درصد براشون بزنید گفتم خانه بشون بدید براهمیشه خداحافظ ازاین سایت
لطفا درخصوص سهمیه دانشگاه فر زندان جا نبا زان 20 یا رزمند گا نی که با لای یکسا سا بقه بسیجی دارند فکری بفر مایید مگه اینها از فر زندان اعضا ئ هیئت علمی دانشگا ها که اکثر ا هیچ ارقی به نظام وانقلاب ندارند کمتر هستند چرا فر زندان اعضا ئ هیا ت علمی سهمیه دارند اما فرزن رزمندگان ندارند شما با اینکا ر ارادتمندان به انقلاب را از نظا م وانقلاب بیزار می کنید حتما می بایستی چشم ما کور می شد یا دست وپای ما قطع می شد دادن سهمیه به فر زندان ایثا رگرکه با ر مالی برای دولت ندارد این کا ر به نفع نظام است دانشگا ه را با نیرو های ارزشی کم رنگ پر رنگ کنید با ور بفر مایید اکثر فر زندان عضو هیات علمی هیچ تعهدی به نظا م ندارند با تشکر
من جا نباز 20ودارای 30 ماه سا بقه بسیجی در جبهه ها هستم از نظا م طلب گار نیستم ولی صر ف اینکه جانباز زیر 25 هستم هیچ مزا یایی ندارم لا اقل سهمیه ای برای ورود فر ز ندان ما به دا نشگا ه قا ئل شوید
افزایش حقوق برای جانبازان بودجه درصد
باسلام خدمت شما من جانباز 15درصد بودم که چند سال پیش به کمسیون درصد رفتم ودرصم5 شدهمان وقت اعلام شد که درصدها سرجایش رفته و15درصد محسوب میشوداما اسال خواستم وام مسکن بگیرم که بنیاد گفت که5درصد داری وخرداد94 نامه ای به من دادکه به کرمانشاه ببرم تابنیادکرمانشاه نامه رابه تهران بفرستد اما این چندماه است که جواب نامه نیامده درضمن همین حالا پرونده من 15درصد میباشد ولی درسیستم سجایا5میباشد
جانباز ۱۰درصد و برادر شهیدم ولی با این قانون بی سروته از بچه ی جانباز ۲۵درصد کمترم من ک جنازه برادرم و سلامتم رو باهم دفن کردم الان درحد ...
من فرزندجانباز 20درصدهستم هیچ امتیازی نداریم 20با25درصدچه فرقی دارد توروخدافقط یکی از فرزندان جانبازان 20درصد رابه کاربگیرین به خدا پدرما فقط روتخت توی خونه نشسته ما راهم فرزندجانباز محسوب نمیکنن خیلی بی عدالتی هست درقیامت مسولین رو به خدا واگذارمیکنیم ماهم فرزندان جانباز 20درصدهم حق زندگی داریم توروبه امام زمان به اشتغال ماهم رسیدگی کنید بلخره اگه پدران مادر جنگ نبودن کسی زندگی راحتی نداشت جانباز جانباز است
جانباز 15 درصد هستم اعصاب و روان بیکار از مسولین خواهش میکنم فکری به حال جانبازان زیر 25 درصد هم بکنند
با سلام، جانبازی هستم بیست درصد، سومین باری هست که در کمیسیون رفتم، ماده ی صدو بیست هم تأیید شده که هدیه ی ایثار گری برابر با حقوق از منطقه بدن، حالا چهار ماه که پرونده تشکیل دادم برای حقوق ماهانه، گفتند میآییم بازرسی اما هیچ خبری نیست،من هم پنجاه سالمه توانایی کار ندارم و مشکل اعصاب و روان و زانوی راست و گردن و دست هم دارای ترکش میباشدو ناشنوایی هر دو گوش. لطفا رسیدگی کنید که چرا به پرونده ی من رسیدگی نمیکنند،بیست و چهار ماه هم در جبهه های جنگ بودم،،توانایی هیچ کاری هم ندارم، با تشکر
سلام من فرزند جانباز ده درصد میرزا محمد فرزامی هستم که تا کنون از تسهیلات مربوط هیچ گونه استفاده نکرده ایم و دارای دوسال جبهه میباشم و از ناحیه گوش اسیب دیده یک پا پلاتین میباشد و انگشت پای چپ هم قطع شده لطفا مسئولین به پرونده اینجانب رسیدگی کنید
سلام پدر من جانباز 8 درصد داره و از هیچ مزایایی برخوردار نیست و بیکار شده است.برای تهیه جهیزیه خواهرم به یه فروشگاه لوازم برقی قسطی رفتیم که از یکی از دوستان پدرم بود.اون آقای فروشنده هم کلاسی قدیم پدرم بود که اصلا ما را تحویل نگرفت و کسی بود که دوره جنگ تجارت میکرد و به دفاع مقدس و انقلاب هیج اعتقادی هم نداشته و نداره.خدا شاهده تو مغازش به قدری با ما بد برخورد کرد چون نقدینگی کمی داشتیم که وقتی به خونه اومدیم پدرم شرمنده شد و خواهرم که با ما بود و شاهد این ماجرا بود خیلی گریه کرد.ولی خدا بزرگ تر از این است و ب مصیبت و قسط جهیزیه خواهرم تهیه کردیم و همیشه به پدرم میگم که اشتباه کردی سراغ اون آدم رفتی که غرور ما را شکست
من کسانی را میشناسم که به جنگ نرفته اند والان میلیاردر هستند ایا این عدالته اون با یه جانباز یکسان باشه که توی امنیت بوده و پولدار شده؟؟؟؟؟؟ما هم خدایی داریم.....
سلام من فرزند جانباز 25 در صد هستم و ازد کردم میخوام بدونم میتونم از بنیاد جانبازان وام درخواست کنم خیلی احتیاج دارم میخواییم خانه بخریم
من به مسئولین توصیه می کنم اگر بدنبال توسعه فرهنگ ایثار وشهادت هستید برای ارائه خدمات به جانبازان مرز نگذارید ارائه خدمات به همه ایثارگران به سویه به نصبت درصد عین عدالت است وغیراز آن بی عدالتی و غیر منصفانه وتوهین آمیز است مگر خدای ناکرده قصد ترحم به ایثارگران دارید که می گوید هرکه بیشتر صدمه دیده با مورد توجه قرار گیرد کمی منطقی و فرای از دنیای مادی گری به موضوع ایثارگری توجه کنید و لایحه تجدید نظری برای اصلاح قانون جامع ایثار گری به مجلس ارائه شود. متشکرم
با سلام ، کسی که پنجاه میلیون پول تو بانک میگذاره سود پنجاه میلیونو می گیره ، کسی هم که ده میلیون میذاره سود همون ده میلیونو می گیره ، شما مسئولین هم بیایید این طوری حساب کنید .نه اینکه به بالای 25 درصدها حتی اگه ده تا هم فرزند داشته باشند همه اشون تو کنکور سهمیه داشته باشند و بدون ازمون استخدام بشند اونوقت حتی تک فرزند زیر بیست و پنج درصد هیچ امتیازی نداشته باشند . والله بی انصافی هم حدی داره
باعرض سلام وادب واحترام من جانباز شیمایی20/ هستم به قول رییس بنیاد مرز خوشبختی است به خداقسم فرزندانم از مزایایی جانبازی من هیچ استفاده ای نکرده اند دوتا ازفرزندانم لیسانس وبیکار هستند بیمه طلا یی جانبازان هم که حذف شده بااین وضع گرانی از مسئولین عزیز خواهشمندم ترا به خاطر رضای خدا فکری به حال جانبازان 20/وزیز25/ بنمایید.ان الله لا یضیع اجرالمحسنین
سلام تمام كامنتهاتون را خوندم بعداز جنگ فقط يك بار رفتم كمسيون 25 درصد واسم زدن الاننم بعداز 27 سال خدمت صادقانه بازنشست اجباري كردن چرا؟چون ديگه نميتونم سرپاه وايسم فكر ميكنيد واسه جانبازي چي بمن ميدن 60هزارتومان تو فيشم زدن بنده حقوق كارم را ميگيرم نه بنياد. بازم بگيد به جانباز 25درصد پول ميدن بخداعدالت نيست خونه نشين شدم داغون شدم خسته شدم از اينهمه بيعدالتي حرامم باشه اگه يك متر زمين ار دولت ياازبنياد گرفته باشم موندم چرابعضي ها بي اتصافي هرف ميزنند.اقا قانون اشكال داردبارفيقم بازنشست شديم جانبازي هم ندارد حقوقش بيشتراز منه..چرا؟نميدونم اهاي كرات مريخ بدادجانبازان بازنشسته برسيد
راست میگن دیگه هیچی که نیست فقط شعار میدین شعاااااااررررررررر
سلام با آوردن اسم درصد و درصد بازی فقط ارزش جانباز رو پایین اوردن بقول دوستی جانباز جانبازه. ازبس خرج این مردم تحت فشار نکردین باید پول این مملکت رو بابک ها و خاوری ها ببرن. پدر من کتفش رو پارسال عمل کرد بعد از عمل دستش رو نمیتونه بالا ببره که مثلا بتونه یه لامپ رو عوض کنه راننگی طولانی مدت هم برای دستش سمه قبل از عمل درصدش با وجود 32 سال درد 15 درصد بود بعد از عمل هم براساس نظر کمیسیون پزشکی با وجود ترکش توی کمر و لگن که دکتر بیرون از بنیاد هم تایید کرد هنوز 15 درصده حمد خدارو که هم دانشگاه دولتی کارشناسی مو خوندم هم ارشد و برادرام همه شون شغل خوب دارن و محتاج یک ذره عنایت دیگران نشدیم اما وقتی مشکلات پدرم رو در فراهم کردن مخارج زندگی و جهیزیه م می بینم داغون می شم. چون پدرم بازنشسته است قطعا اگر سالم بود می تونست هنوز کار کنه. اللهم عجل لولیک الفرج
من ذر سن 16 سالکی در منطقه شلمچه مجروح شدم جرا من خودم نمی توانیم از سهمیه دانشگاه و تخفیف شهریه دانشگاه استفاده کنم ولی فرزند جانباز 25% هم سهمیه دانشگاه وهم تخفیف شهریه می توانند استفاده آیا این عدالت ؟ لطفا پاسخ بدهید شما که دم از عدالت می زنید
درمورد جانبازان زیر 25 درصد هیگونه اقدامی صورت نگرفته است در دانشگاه ازاد اعلام می کند تا کنون بخشنامه ای نیامده پس هیچگونه تخفیفی برای جانبازان قایل نیستیم به شما دروغ گفته اند جانبازان را مسخره می کنند الان همه مسولان به جانباز با تمسخر نگاه می کنند می گویند شما فلج ها ...افلیج.... سر بار جامعه هستید برای ما ننگ است کهدر جامعه جانباز داشته باشیم ...الان مملکت دست مسولین بی دین ونا اهل افتاده بابک زنجانی دزد کثیف وجانی همه کاره است
من دارای پرونده موج انفجار هستم که از ناحیه سروگوش مجروح شده ام و یک سال است که هر وقت به بنیاد شهید جهت کمیسیون مراجعه میکنم میگویند هنوز نوبت شما نشده پس کی نوبت من میشه
من دارای پرونده موج انفجار هستم که از ناحیه سروگوش مجروح شده ام و یک سال است که هر وقت به بنیاد شهید جهت کمیسیون مراجعه میکنم میگویند هنوز نوبت شما نشده پس کی نوبت من میشه
ازسال67 که بنده جانباز هستم هنوز وام مسکن نکرفته ام بقیه پش کش در خانه 48متری با خانواده 5نفره زندگی می کنیم هنوزبعد این همه سال3تا ترکشدر سرم مانده کسی حال مارا نپرسیده با10درصد هرروز با قرص اعصاب روزهای خودرا سپری میکنم
خدایش مردم این مملکت مدیون مردانگی شهدا وجانبازان هستن اگه اونا نبودن الان معلوم نبود چ بلایی سر ما میومد مسئولین به خاطر خدا به مشکلات جانبازان برسید اینها سرماییه این نظام هستنند خدایش همشون دل دریایی داشتند 25درصد بالا چ زیر 25درصد
سلام لطفا حداقل کارت عکسدار برای جانبازان زیر 25 درصد صادر کنید.
سلام . من کسی را می شناسم که متاسفانه در دوران جنگ تحمیلی با ترکش از ناحیه کمر و پا مجروح می شود اما به دلیل کم رویی و عدم اطلاعات لازم حتی برای احقاق حداقل حقوقش به جایی مراجعه ننموده است . پس از راهنمایی و فشار اطرافیان وقتی به مراکز مربوطه مراجعه نموده برای ایشان تنها 5 درصد جانباری در نظر گرفته می شود و همچنان در یکی از شرکتها تولیدی به عنوان کارگر ساده به جابجایی وسائل سنگین مشغول کار است واقعا متاسف می شوم از این همه فشار و درد بر روی انسانی که باداشتن فرزندان بزرگ مجبور است تن به کارهایی سیاه بدهد در حالیکه از جان خود برای این مرز و بوم گذشته است .چه بسا خیلی از فشارهای کاری ایشان بر روی کمر و پا جراحت ایشان را تشدید کرده باشد اما کسی اهمیت نمی دهد.ایشان از حداقل امکاناتی که برای جانبازان در نظر گرفته شده نتوانسته استفاده کند
لطفا کمکشان کنید
من ایمیل خودم را برای دست اندرکاران پست کردم شاید بتوانم باعث کمک به این انسان شریف شوم
خدابزرگه
باسلام جناب قبادی خواهشا اگه میتونیدکمکم کنید من جانباز10درصدم کارمند راه وشهرسازی هستم از زاهدان به مشهدانتقال شدم سال 91 درزاهدان مسول دفتربودم به مشهدکه امدم من فرستادن به یک شهرستان کوچک بعنوان کارشناس فرمودن مشهد کلانشهره بایدبریدشهرستان هرروزصبح ازمشهدباماشین شخصی خودم 70کیلومترمیرم سرکارخونم مشهده 25سال سابقه رسمی وکارشناس ارشدم راهنمایی کنیدچکارکنم چطوری بیام مشهددرخواست پست همتراز دادم گفتندنمیشه
با سلام
من جانباز ۱۰ درصد هستم بعد از ۳۰ سال خدمت در آموزش وپرورش باز نشسته شدم وحقوقم با مدرک لیسانس حتی از همکارانم که بعد از من باز نشسته شدند ویا هنوز شاغلند خیلی کمتر است هیچگونه امتیازی هم برا ما از نظر کار کردن قایل نشدند فقط ۲گروه اضافه دادند که تفاوت حقوق من با این دوگروه ۶۰۰۰۰ تومن است تاچند مدت پیش هم که از نظر بیمه بیمه آموزش وپرورش بودیم که همه اینها در قبال خسارت روحی وجسمی که ما وخانوادههایمان دیده ایم پشیزی ارزش ندارد من به شخصه حاضرم تمام امتیازهایی را که در این مدت از طرف بنیاد گرفته ام پس بدهم وبنیاد هم خساراتی را که من و خانواده ام دیده ام برگرداند چون هر چه سن بالاتر رود عوارضش بیشتر نمایان میشود
بنده جانباز ۱۰ درصدی هستم وبازنشسته آموزش وپرورش فقط دوگروه به ما اضافه دادند که ۶۰۰۰۰ تومان حقوق من اضافه تر است از بقیه است واقعا جبران این همه خسارت جسمی وروحی ما وخانوادهایمان این است ؟
ای بابا ماهرچی تسهیلاته می بینیم نوشته 25% به بالا من پدرم جانباز 20%من تو کنکور سهمیه ندارم اونم فقط بخاطر 5% کمتر اخه چرا؟ برم به بابام بگم چرا 25% نیستی ؟خواهش می کنم برای جانبازان زیر 25% قوانین جدید بکارببرید
جانباز 5درصدی از ناحیه سر هستم تو منطقه ترومای سر شدم میگم کاشکی یه پا م قطع میشد اینجور ی شاید درصد بیشتری می گرفتم
من جانباز 10% و 30 ماه حضر در جبهه را دارم به اندازه ی کسی که یک سال در جبهه بوده حقوق دریافت نمیکنم.علتش چیه؟
ما با خاطرات جنگ زندگی میکنیم وتا ابد به خودمان می بالیم که قهرمانانه جنگیدیم حتی اگر ارتش مارا فراموش کند ما ارتش را فراموش نخواهیم کرد ما سربازان زمان جنگ ارتش وسپاه چه جانباز پنج درصد باشیم یا هفتاد درصد تا اخر عمر افتخار نبرد با دشمن را درکارنامه زندگی خود داریم پس بین جانبا زان فرق نگزارید وسربازان خود را یاد کنید خداوند خوشنود خواهد شد والسلام
ما همه جانبازان این مرزو بوم را دوست داریم وبه انها افتخار میکنیم فرق نمیکند چه درصدی داشته باشند از یک درصد تا بالاتر امیدوار م پاداش نیکو نصیب این عزیزان گردد
حضرت‌امام‌خمینی(ره) در توصیه‌هایی که همواره برای رسیدگی به امور ایثارگران و رزمندگان داشتند، از عمق جانشان فرمودند:

«نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ‌وخم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند".
... ما چه کردیم..............!
قطعا خداوند حکیم عادل است و جزای اخروی خواهد داد اما این بدان معنی نیست
که در امور دنیوی و رسیدگی به گرفتاری رزمندگاه و جانبازان کم کاری و یا خدا ناخواسته بی توجهی کنیم ، که اگر اینگونه شد هم دنیا را خراب کردیم هم آخرت پاسخی نخواهیم داشت.
باسلام بنده جانباز5درصدهستم 4تاترکش خوردم درزمان جنگ بخاطرخطری شدن وضعیتم دربیمارستان اهوازمدارکم جاماند.....الان یادم نیست که کدوم بیمارستان جاگذاشتم امایه ترکش توی بدنم هست وجای بخیه بقیه ترکش هامونده....بااین جورکمیسیون پزشکی قبول نداره.....ماهم مثل جانبازهای بالادرصدبه خاطرحفظ جان ومال وناموس خودمان وکشورمان رفتیم امابقیه دارن حقوق میگیرن نیازی به حقوقش ندارم اماسرجانبازان 5درصدبی کلاه مونده ....اگربنیادایثارگران به 5درصدهاحقوق بدهندپولشوکمک میکنیم به نیازمندان
بنده از جا نبازان عزيز خواهش مي كنم اينقر ر مشكلات تون را نگوييد چون تمامي مسعولان به اين حرفها بحا لت مسخره نگاه مي كنند حرفهاتون را به دولت فرانسه بگوييد چون فرانسه جانبازان وشهيدان چند سال پيش را ببينيد چطوري ارزش مي دهند
باسلام جانباز 15درصد هستم مگه اون موقع که داشتیم ترکش میخوردیم دست ما بود به کجا بخوره و چقدر بخوره چه فرقی برای شما میکنه بنده داوطلبی رفتم کلاس اول دبیرستان بودم از ناحیه اسیب دیدم در بیمارستانهای اهواز بستری شدم الان شدم جانباز زیر 25خرج دانشگاهم خودم میدم بعد تو کلاس ما فرزندان وهمسران جانباز بالای 25رایگان هستند و من به انهامیگم خوشبحالتون کاش من
با سلام جانباز 5درصد هستم آیا زن وفرزند جانباز 25درصد که رنگ جبهه را ندیده از جانباززیر 25درصد اولویت دارد .اجحاف چرا
با سلام. واقعا که کاری نکردید من یک جانباز 20 درصد هستم مسعولان هیچ جوابی نمیدهند. تا کی این همه صحبت خواهشا عمل کنید
با سلام به همگی دوستان ، فرزند جانباز 14 درصد هستم باور بفرمائید که جواب سلام ما را هم در بنیاد نمیدهند چه برسه به خدمات ...
باسلام من فرزند جانباز 20 درصد هستم والان که وارد دانشگاه آزاد شدم و میبینم دوستانم را که فرزند جانباز 25 درصد هستند و تمام شهریه دانشگاه شان را بنیاد میدهد واقعا عصبانی میشوم لطفا 20 درصد ها را هم وارد این سهمیه کنید واقعا دور از انصاف است به خاطر 5 درصد اينهمه تفاوت
سلام من فرزند جانباز 20 درصد هستم فقط فکر میکنم که همه کسانی که زیر 25 درصد هستند به گونه از جنگ فرار کرده باشند که کمتر تحصیلاتی به خودشان و فرزندانشان داده میشود کمی فکر بکنید حق را به گونه بدهید که جانبازی برای دین و ناموس و خاک این کشور جانباز شد حقش پایمال نشود....
باسلام ایا جانباز 5 درصد مشمول دریافت مستمری هست؟لطفا کسی که راجع به این سوال چیزی میدونه جواب بده؟باتشکر
اینجانب جانباز 5 درصد هستم و تا حالا پیگیر درصد جانبازیم نبوده ام و حالا فهمیدم که به دلیل مجروحیت در جبهه در سال 1363 شامل 5 درصد جانبازی شده ام بنده سال 93 از آموزش و پرورش بازنشست شده ام به نظر شما آیا امکان دارد از امتیازات جانبازی متناسب باشغلم در سال های گذشته استفاده نمایم و مالیاتی وحق بازنشستگی که تا سال93 پرداخت کرده ام به من عودت دهند؟
با سلام جانباز پانزده درصد هستم هیچگونه توقعی ندارم اما ی سوال از مسئولین عزیز دارم اینکه من که جانبازم نباید از مزایای جانباز بیست و پنج درصدی استفاده کنم ولی خانواده جانباز بیست و پنج درصد میتونه از مزایای پدر یا مادرش بهره ببره ؟
خدایی این عدالته ؟؟؟؟؟؟؟؟
دانشجوی دکتری هستم حتی انتقالی برای شهر خودم مشکل داشته باشم !!!!!!؟؟؟
اجرکم عندالله
متاسفانه شخص جانباز زیر بیست و پنج رو رها کردن و دنبال ارائه خدمات به جانبازان بالای بیست و پنج درصدی هستند .
دست مریزاد
سلام پدر من جانباز ١٥ درصد از بنياد شهيد دارد و ٢٢ درصد از ارتش .از كار افتادگى و يك چشم نا بينا دارد و چشم ديگرش هم ضعيف است و توان كار كردن را ندارد و جلوى خانواداش شرمنده و سرفكنده است و خرج خانواده را ب سختى فراهم ميكند .تورا به امام حسين كارى برايش كنيد واقعاً توان كار كردن را ندارد به خدا ثواب داره براش اين كار را انجام بدين
من در عملیات کربلای چهار از ناحیه دست راست و پای راست مجروح شدم بعد از چند سال رفتم کمیسیون فقط پنج درصد جانبازی برای من زدن خودمون که هیچ کاش می تو نستیم از سهمیه و مزا یایی برا بچه ها مون استفاده کنیم .
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
اگر مجری یا هنرپیشه چشم آبی یا خبر نگار خاص و یا فوتبالیست مخصوصا مربی فوتبال خارجی بودند حتما آنها را می دیدید قانون هم منعی برای پرداخت های میلیاردی نداشت ولی جانبازان سرفراز را گوشت جلوی توپ کردید الان هم دست همشون خالیه قانون را خودتون به میل خودتون بالا و پایین می کنید آقایون مسئولین حمایت مالی و معیشتی جانبازی که احراز شده بر عهده شماست در صد هم ملاک قطع خدمات رسانی نیست درصد فقط و فقط چگونگی نیاز درمانی را مشخص می کند بودجه ای که باید به جانباز بدهید را راحت صرف هزینه های غیر اصولی مدیران و ساختمانهای بنیاد می کنید و تنها برای جانبازان معزز با درصد پایین بودجه ندارید تشکل و گرد همایی جانبازان اتفاق خواهد افتاد و حق همه آنان مطالبه خواهد شد پس لطفا موجب ایجاد دعوی صنفی بین خود و جانبازان نباشید%
یک سوال از دوست گرامی جناب آقای قبادی!!!!
با وجود سن بالای 50 سال و حکم مستمری و بیکاری مطلق بیش از 5 سال جانباز معززی ' بنیاد منطقه مربوطه در تهران به بهانه پرداخت حق بیمه اختیاری ( که توسط خود جانباز پرداخت می شود) و سایر بهانه های واهی مانند عدم تخصیص بودجه و غیره از برقراری مستمری وی امتناع میورزد آیا راه حلی برای استیفای حق این جانباز معزز وجود دارد؟؟؟؟؟؟
با تشکر منتظ راهنمایی شما هستم .
ببخشید.حقوق های جانبازان زیر 25%کی پرداخت میشود. لطفا رسیدگی کنید منتظر جوابم؟؟؟؟
آقایی که زیر 25 درصدی بابا جان تقصیر خودته برادر درست ترکش نخوردی باید یه جوری وامیستادی که این تیرو ترکشه جای درست حسابی بخوره تا الان حقوق و مزایا داشته باشی و مسئولین عزیز تو رو با گربه سر کوچه یکی ندونن . انقدرم غر نزنین یه مقدار جزیی بودجه هست اونم ماله تشکیلات و ساختمون ماختمون بنیاده دیگه . آقا اصلا اون 700 میلیارد دولت قبلی فکر کن نبوده . اصلا هو تو تو . گیر ندید تو رو خدا . بزارین مسئو لین زحمتکش که برامون پورشه و مازراتی و بوگاتی وارد میکنن کارشونو بکنن . ایشالا تو جنگه بعدی همه میایم بالای 25 و مسئولین قول میدن جبران کنن ودیگه مثله پرتقال سورتمون نکنن یعنی کوچیک و بزرگمون نکنن . آفرین بچه های خوب دیگه غر نزنین
سلام.خدا ازتون نمیگذره وقتی میان جانبازان فرق میزارید.من 15درصد و برادر دوشهیدم و بیکار و دست تنگ.خدا شاهده بارها بنیاد رفتم محل ....بهم نزاشتن.فقط اشتباه کردم برای این مملکتی که برای جان فداهاش ارزشی قائل نیست جنگیدم.باز محتاج ما خواهند شد به عناوین مختلف.
سال 84برام زنگ زدن گفتند برید بنیادجانبازان برای درصد جانبازی 19روزه کهرفته بودم جنگ مجروح شدم شیمیایی ی بچه گراشتن پشت میز برگشته میگه ب شما درصد تعلق نمیگیره چرا چون شما 19روز رفتید جنگ بایدحداقل 6مله میموندیدمامیتونستیم براتون ی درصدی بزنیم.شمابه من بگید من با اون بچه چیکارکنم باید6
اینقدر به جانبازان زیر 25 در صد طلم نکنید من جانباز 20 در صد هستم اعصاب وشیمیایی بی احترامی ااینقدر نکنید حتی جانبازان زیر 25/ کارت شنا سایی ندارند
فقط خدا بداد ما برس
سلام خدمت همه چرا این ماه حقوق ندادن
باعرض سلام برادران بیایید کمپین جانبازان زیر25درصد تشکیل بدیدتابیایندبه دادتان برسند
چرا حقوق جانبازان زیر 25درصد رانمیدن
سالم چرا به این سوالها کسی جواب نمیده
با عرض خالصانه ترین احترامات من قربانی بی عدالتی نشده ام قربانی بقول همانانکه لهله میزنند تا همان تیر برقها را که آقای ازغدی در حدود 10 سال پیش در صداو سیما گفتند . آری زمانی که زیر نگاهای آنچنانی باشی وقتی در سریال شهرزاد بزگ آقای ضد همان جبهه روها باشد آقای فانی آیا میدانی با جانباز و رزمندهات در اداره آموزش و پرورش چه میککنند آیا میدانی چند دستگی که امام راحل و رهبر بزرگمان بارها بدان اشاره فرموده که به ........ برسید آقا من بخداوند سوگند دلم تنگ شده برای آن روزها برای دوستانم که حال به من میخندند چه شد و حالا باید به کجا برای گرفتن حقمان شکایت کنیم عجبا . وقتی باز نشسته میشوید و ریاست کارگزینی برای حقت میخواهی دفاع کنی میفرماید برو وحقت را از فلانی که بخدای شهدا که اگر زنده مانده بودند دق میکردند . خوشا به سعادتشان آیا کسی هست که به من بگوید سازمان بازنشستگی زیر نطر کیست آیا کسی هست به ما بگوید چرا حق ناس را و چرا نفس انسانها را چرا شخصیت کسی که در سن کودکی کوچه و بازار را رها کرده و حالا باید توهینهای که برای همین ها نبود که من و ما به جبهه رفتیم تا اعراب بعثی به .......نکنند حالا کسی نیست بپرسد آیا وقتی تنها صای شلیک توبخانه خودمان خواب شیرین را از مات میگرفت چه میشد آقایان وزارت آموزش و پرورش گروه کم میکنید یک میلیون تومان از حقوق حقه را کم میکنید و خدا میداند این هفصد هفصد هزار تومان و ...... برای چه چرا بیمه که در مجلس تصویب شده بود کم نشود اصلا چرا زره زره میکشید چرات سم به خوراک رزمنده ها میدهید اگر واقعیت ها ی گفته شده عینیت میابد دلم میخواهد داد بزنم بخدا سوگند با اینهمه آزار ما دست از انقلاب و راه امام و شهدا هرگز نمیکشیم ما را بکشید زره زره سم به قلبمان برزید اما کاری به اهداف شهدا و امام و رهبری نداشته باشید خداوندا به ما صبر عنایت فرما تا بدترین اهانتها که به من وما میشود تحمل کنیم خداوندا به ربرمان سلامتی عنایت فرما و به دشمنان مسلمین نصرت و پیروزی عنایت فرما . با تشکر .
سلام ایجانب جانباز15درصد هستم اصبابت ترکش به سرم برایم 15 درصد تایید شد
و یک مورد موج انفجار نیز مرا گرفته است اما برایم احتساب نگردیده است در صورتی که هم پرونده ی پزشکی دارم و هم صورت سانحه اما می گویند نامه ی احراز می خواهد
تکلیف من چیست
سلام من جانباز ده درصد اعصاب روان از سال 65تحت درمان هستم تا بحال چند مرتبه کمسبون پزشکی رفتم ولی هیچ ترتیب اسری نداشته دیگر هم خودم وخوانوادم خسته شده ایم بخدا به مرگ خودم رازی هستم می دانم نوشتن این متن هم فایده نداره ولی چه کنم که ما جانبازان زیر 25لایق یک کارت شناسای معتبر هم نیستیم چون اگر بودیم صادر میکردند وپولش هم میگرفتند
با سلام اینحانب جانباز 20 درصد می باشم آیا شامل دریافت مستمری می باشم
کسی هست اینجا جواب بده یا سرکاری همش
سلام.آیا کنکوری های 95هم میتونن از این مصوبه استفاده کنن؟؟
سلام خدمت آقای قبادی
آقاس قبادی خداوکیلی ما جانبازان زیر 15 درصد اشتباه کردیم رفتیم جنگ چرا به ما کمک نمیکنید بابا ماهم عضوی از جانبازان این مملکت هستیم تورو بخدا به ما هم توجهی داشته باشید من چند سال پیش رفتم به بنیاد برای کمیسیون پزشکی که بدون اینکه توجهی به من جانباز داشته باشن به من گفتن براب چی رفتی جنگ آیا به نظر شما من وامثال من نباید از این خاک دفاع میکردیم شما جواب بدید در حال حاضر در بدن من ترکش وجود دارد آن هم ار ناحیه ی کمر (نخاع) چیکار باید بکنم آیا هیچ تسهیلاتی برای ما وجود ندارد...
سلام خدمت آقای قبادی
آقای قبادی خداوکیلی ما جانبازان زیر 15 درصد اشتباه کردیم رفتیم جنگ چرا به ما کمک نمیکنید بابا ماهم عضوی از جانبازان این مملکت هستیم تورو بخدا به ما هم توجهی داشته باشید من چند سال پیش رفتم به بنیاد برای کمیسیون پزشکی که بدون اینکه توجهی به من جانباز داشته باشن به من گفتن برای چی رفتی جنگ آیا به نظر شما من وامثال من نباید از این خاک دفاع میکردیم شما جواب بدید در حال حاضر در بدن من ترکش وجود دارد آن هم ار ناحیه ی کمر (نخاع) چیکار باید بکنم آیا هیچ تسهیلاتی برای ما وجود ندارد...
با سلام
موضوع : تبصره 38 قانون مجلس چرا رزمنده های دوره جنگ تحمیلی از سرباز وبسج بوده اند از این قانون بهرمند نمیشوند
باسلام وخسته نباشی خدمت دوستان
من چانباز20درصی هستم ک هیچ مزایای ازبنیاد شهید وایثارگران دریافت نمیکنم
الان من49سالم هست وهیچ درامدی ندارم
من ک شیمیای موج انفجار دارم پاهام پرترکش هستن بنظرشما من چ کنم
بقول گفتنبا من28ماه جزع سنگرسازان بیسنگر بدئم
راننده لودر ک واسه هم رزمندیام سنگردرست میکردم خودم سنگر نداشتم
ب نظرشما ای حق منه الان خونه برازندگی کردن نداشته باشم
شما قضاوت کنید
جانباز 20درصد شیمیایی هستم چند بار مراجعه به بنیاد جانبازان قم برای کار افتادگی با جواب های متعدی مواجه شدم با اینکه چند مورد عمل دیسک کمر وگردن انجام داده ام قادر به کار کردن نیستم نمی دانم به کجا مراجعه کنم لطفن کسی هست ما را راهنمایی کند
باسلام ماهم حقمونو میخوایم وسلام تبعیض یا چ حد
سلام آقای قبادی عزیز تمام این تهسيلاتي که برای جانبازان زیر 25درصد گذاشته اید غیر یک دفترچه خدمات درمانی هیچ کدام به درد پدر بیمار و زمین گیر من که از صبح تا شب درد میکشد و شب ها همه ما با صدای ناله های او از خواب ميپريم نیازی نیست درد جسمی پدرم یک طرف آزارش میدهد و درد روحی دیگر که با این جسم بیمار و ناتوانی نمی تواند خرج دو دختر دانشجويش و تک پسر دانشجویش را بدهد یک طرف بیکاری فرزندانش طرف دیگر من خودم به شخصه در این تهران بزرگ باتنها در امد یارانه دانشجو بودن و حتی پول سوار شدن مترو رو نداشتن و به علت پیاده روی زیاد دو بار پایم شکست و این تنها قسمتی از درد خوانواده ماست با داشتن پدر و مادر مریض و در جامعه ای که برای کار اگر واسطه ای نداشته باشی کلايت پس معرکه است چه کنیم من مطمئنم زيادن خوانواده هایی که مثل ما زندگی می گذرانند و صدایشان در نمی آید آیا پدر من و دیگر پدران نیتش دفاع از خاک و ناموس کشور را زیرم نبوده آیا مگر نه این است که االعمال به نیات نمیگویم به ما کمک برسانید فقط از شما میخواهم به ما پیشنهاد دهید واقعا چه کنیم یکی از جانبازان عزیز چند سال پیش حرفی زدند که هنوز که هنوزه در ذهنم با گذشت زمان پاک نمیشود ایشان فرمودند آقا حداقل ما را ....حساب کنید تا از حقوقمان سازمان ....پزشکی حمایت کند .حال مختاريد نظرم را بنویسید یا نه اما دوست داشتم این کمیسیونی که برگذارش میشود چند روزی با دوربین مدار بسته در خانه این عزیزان میرود تا تایید حرفهایمان را ببینید.
سلام
آیا جانبازان 5 درصد با 30 سال خدمت و 49 سال سن می توانند بازنشسته شوند
با سلام من فردی جانباز که قبلا جانباز ۲۵درصد بودم قدیم ولی بنا به دلایلی که قبلا ندونستم درصد جانبازیم کم شده که خودم ی فرد روستای بودیم و دارای ی برادر شهید وبرادر جانباز متوفی هستم لذا اگه مقدور بگی جکار کنم که جانبازیم باز به۲۵درصد برگردد باتشکر
سلام من جانباز طبقه5 معلول هستم 28 ماه خط مقدم دارم روزی5000 هزار تومان حقوقم بود خدا برات نسازه چرا قطش کردی انداختیش روی حقوق خودت شما چرا ماهی 700000000میلیون تومان میگیری جبهه هم نرفتی حاج اقا ?
سلام لطفا به جانبازان زیر 25 درصد هم رسیدگی کنید. همه جانبازان با نیت دفاع از کشور به جبهه رفته اند و هر کدام درست است که درصدی از معلولیت گرفته اند اما همه آنها حتی 5 درصد هم دچار مشکلات زیادی در زندگی شان و متاسفانه تعداد زیادی شرمنده همسر و فرزندان هستند و به سختی زندگی میکنند. از شما خواهش میکنم به همه جانبازان امکانات و تسهیلات دهید.همان طور که میدانید در دین و آموزه های دینی ما به نیت کاراها توجه بسیاری شده و خداوند به نیت ها نگاه میکند و پاداش میدهد خواهشمندم شما هم به نیت جانبازان عزیز نگاه کنید نه درصد آنها.با تشکر
سلام امید واریم از این به بعد رسیدگی شود.
راست میگید واقعا همه جانبازان عزیز با هم به جنگ رفتند و هدفشان یکی بوده.
با سلام واحترامات فروان اینجانب جانباز 15درصد میباشم چون بنده شاغل هستم ایا دیپلم افتخار تعا لق خواهد گرفت چون گفته شده باید با لای 25درصد باشید با تقدیم احترامات فروان سید محمد تقوی
دوستدو دارم
دوستان عزیز و متخصصان گرامی و همه ی مردم عزیز ایران از کوچک ترین تا بزرگترین فرد جامعه، با سواد و بی سواد،پولدار و فقیر ، هرکسی که این پیام را دید خواهشا،التماسا،ناموسا،وجدانا ، بگه اگه تیر مستقیم دشمن بخوره به پات و از طرف دیگه ی پات بره بیرون (دقیقا وسط ساق پای راست)چند درصد جانبازی میشه؟
15درصد درسته خدا وکیلی؟
اقای قبادی خجالت نمیکشی جانباز ۲۰درصد اعصابشان هستم درسن۲۰ سنگی مجروح شدم درازمدت فکر کردید بهبود پیداکرد میخواهم بگم علمی که شما سوارکاران درحد جانبازان کردید شمر نکرد شماها واگذار میکنم به قمر بنی‌هاشم امیدوارم به کمر شما خانواده‌شان بزند ما هم جویان را از دست دادیم نه توانستیم بچههیمان را دانشگاه بفرستیم بخاطر کنون مسخره شما خدا لعنتها کند انشاالله
با عرض سلام و خسته نباشید.حالا که از این به بعد فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد هم طبق قانون جدید شامل تسهیلات دیگر جانبازان شده اند از شما خواهشمندم هر چه سریع تر بخشنامه اجرای این قوانین را به تمام مراکز بنیاد شهید شهرستان ها ابلاغ کنید.از شما تقاضا دارم این قوانین را به مدارس و دانشگاه ها و آموزش و پرورش و ... ابلاغ نمایید تا هرچه سریع تر اجرا شوند. هم چنین عاجزانه خواهشمندم که از این به بعد که سهمیه ورود به دانشگاه فرزندان جانبازان زیر 25 درصد تغییر کرده ، برای آنانی که قبلا کنکور داده اند اکنون سهمیه شان در دانشگاه ها تغییر کند و بتوانند در سهمیه شاهد باشند و از این سهمیه در تغییر رشته در دانشگاه برای رفتن به رشته بهتر اقدام کنند. با تشکر
سلام واقعا به بچه های جانبازای زیر 25 درصد میخوان مزایای بالای 25 درصدیا را بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام
من فرزند جانباز 15 درصد هستم. و همیشه شاهد تفاوت زیاد بین جانباز بالای 25 و 15 درصد بودم. یکی از این تفاوت ها عدم پرداخت هزینه یا حداقل کمک هزینه ی تحصیل به فرزندان جانباز زیر 25 درصد است. بنده یک مرتبه در دانشگاه سراسری (روزانه)تحصیل کردم و مجددا قصد دارم کنکور بدم و پزشکی قبول شم انا متاسفانه نمی شود دو مرتبه در دانشگاه سراسری (روزانه) تحصیل کرد .یعنی بایید هزینه پرداخت کنم .که خانواده ام توانش را ندارند . .. و بنیاد هم قبول زحمت نمی کند.
با عرض سلام به تمامي دوستان وهمرزمان افتخارافرينان اين همه ميكويند ما فلان كار را براي جانبازان خانواده بزرك شهدا تصويب كرديم كو عمل ميكن فلان كس ادم خوب هست درست بايد در عمل ثابت كند دوستان عزيز شما اكر وقت كردين نكاهي به فيلم مستند از نفس افتاده ها در رابطه با جنك شيمياي نكاه كنيد ببيند واقعيت را كه تما مي فرزندان ما جه در رابطه شيمياي بودن جه مصرف دارو هاي اعصاب همكي از راه خون به فرزندانمان منتقل شده اند يعني فرزندان ما هم بيمار هستند در كل زنتيك ميباشد حتمي اين فيلم را از سايت نكاه كنيد تقاضا دارم حتمي يكي از نمايندكان اين فيلمو ببينه متشكرم از تمامي همرزمان خانواده محترم شهدا
باعرض سلام خدمت این همه همسنگرجانبازخوب جواب این همه نظرات رابایدکجابگیریم تاکی منتظربمانیم
با سلام و احترام من فوق لیسانس نرم افزار هستم بابام 15 درصد هستن تو را خدا ی فکری برای اشتغال ما بکنید باباهای ما هم اندازه 25 درصدیا تو جنگ شرکت کردن بابام از کار افتاده و پیره تازه غصه کار منم میخوره با این مدرک و تحصیلات حق التدریسم تازه برجی 295000 تومن هم بابت بیمه میدم به خدا کم آوردم تو را خدا یکی ب داد ما برسه تمنا میکنم ازتون دست ما را هم بگیرین خیلی برای درس خوندنم زحمت کشیدم با این وضعیت زندگی ... تو را خدا ب مام خدمات بدین ... مسافرتای مشهد و مسافر خونه ها را به ماهام بدین دلمون میخواد ی مسافرت مشهد بریم جور نمیشه ب مام خدمات بدین ب خدا چیزی کم نمیشه .......... جانم فدای رهبر عزیزمممممممممم
دختر جانباز گرامی سلام
خانوم محترم اگر امکان دارد و مایلید صحبت کوتاهی داشته باشیم، شماره تماس خود را به سایت بفرستید
با سلام و احترام من نمیتونم شمارمو بدم میترسم ک برای پدرم بد بشه در ضمن نمیدونمم باید چ جوری شماره بزارم براتون ... اون دوست نداره من از وضعیت زندگیمون جایی بگم اینام درد و دلای خودم بود دلم ب حال شش سال درسی ک برای ارشد اونم رشته به این سختی خوندم میسوزه و پدری ک هیچ جا آشنایی نداره ک ب من کمک کنن بتونم سر ی کار خوب مشغول به کار بشم و آرزوش اینه خوشبختی و موفقیت منو ببینه ... جانمممم فدای رهبر عزیز تر از جانم ب دادمون برس آقا
دختر جانباز معزز با سلام مجدد
ابتدا عرض می کنیم که شماره تماس هیچ کس در سایت منتشر نمی شود . بنابراین شماره شما هم اگر ارسال بفرمایید فقط نزد مسئول سایت می ماند و نمایش داده نمی شود.
شما شماره خود را اگر بفرستید، یکی از کارکنان سایت با شما تماس گرفته و جهت درخواستتان با شما مشاوره و صحبتی داشته باشد
درصورت صلاحدید ارسال بفرمایید.
لطف نموده بفرمایید که کدام شهر هستید و پدرتان جانباز چه ارگانی هستند؟
ما درسخت ترین روزها از وطن عزیزمان در مقابل دشمنان ایستادیم ومردانه دفاع کردیم واین مایه افتخار ما تا ابد خواهد بوداگربنیادجانبازان وایثارگران می خواست قدردانی بکند ازاین همه فداکاری تا به حال کرده بود بدون در نظر گرفتن درصد جان بازی واکنون هم اگر دشمن به میهنم چپ نگاه کند باز همان لباس سربازی را می پوشم والسلام
با سلام و احترام پرونده ما تو شهرکرده ولی اصفهان ساکن هستیم من نمیخوام این درخواستم برای پدرم بد بشه تو را خدا جایی درج نشه ... پدرم هم بسیجی بودن اون موقع ک رفتن جنگ چهار تا بچه داشتن من هنوز به دنیا نیومده بودم ... من عاشق مملکت و رهبر عزیزم هستم حتی اگه الانم جنگ بشه خودمم تو صف رزمنده ها میرم ک خدمت کنم الانم اگه پیام دادم ب خاطر وضعیت زندگیمونه شایدم من آدم صبوری نیستم غصه اونا منو ناراحت میکنه...
با سلام و احترام من شمارمو تو سایت میزارم اگر میشه کمکی به ما در رابطه با شغل مناسب بکنید تا بتونم کمک خرج خانوادم باشم ممنون
با سلام تنها انتظار من خواهشا لطفا به مسئولین بنیاد بگوئید دروغ نگویند !!
باسلام جانبازان عزیززیر25درصدامام خامنه ای فرمودن حق گرفتنیست نه دادنی پس بپاخیزید وبه مجلس بروید تا به حق خودبرسید
سلام.ببخشید اینکه قرار بود برای فرزندان جانبازان زیر 25درصد هم سهمیه ورود به دانشگاه در نظر بگیرند پس چی شد؟؟فاش نیوز توروخدا یه کاری برای ما انجام بدید من یه دختر هستم ودر شهرستان زندگی میکنم وبرایم مقدور نیست که به تهران بیام!ما بعداز خدا امیدمان به شماست !!فرزند جانباز 25درصد با5درصد چه تفاوتی دارد که اوباید سهمیه داشته باشه ولی دیگری نه!!لطفا رسیدگی شود.باتشکر
با سلام پدر بنده جانباز 10 درصد میباشد
خواستم بپرسم ایا تسهیلاتی در کنکور و یا سربازی برای بنده لحاظ میشود یا خیر
باسلام خدمت تمام جانبازان وایثارگران عزیزخودم من از طرف همه جانبازان زیر 25 درصد میپرسم تسهیلات جدید کی به بنیاد شهرستانها ابلاغ میشود وتا چه حد صحت دارد وازکی مستمری که میدن اضافه میشودشما را به خون شهدا قسمت میدم جواب بدید با تشکر
تورو خواب دیدم ,تورویادمه
همون شب که لالاییِ مادرم...
داره بوی عطرت بهم میرسه
توی خلوت کوپه ی آخرم

توروخواب دیدم , تورویادمه
دلم کفتراتو بغل کرده بود
یه گوشه توی دفتر حاجتش
یه شاعر نگاتو غزل کرده بود

دارم میرسم ,میرسه گنبدت
هوای چشام باز بارونیه
چرا حال اینجا یه جور دیگه ست؟
چرا عشق کم نیست ؟ارزونیه
...
ضریح تو نزدیکه ,راهش کمه
غریبی که ازراه دور اومده
نوشتن:(به خورشید هشتم سلام)
به پابوسیِ ماه دور اومده
...

مگه دست من میرسه دست تو؟
صف عاشقاتو ببین پرشده
خودآسمونم نشسته زمین
نگا کن نگا کن زمین پرشده

میشینم همینجا نگات میکنم
کنارزنی که شبیه منه
داره غرق تو میشه حس می کنم
تورو توی اشکاش صدا میزنه

یا امام رضا برس به داد دلمون
چقدر فرق گذاشته میشه بین کسی که جانباز ده درصد هست و کسی که جانباز 25%هست.
درصورتی که کسی که ده درصد جانبازی داره بیشتر درد میکشه.
من پدرم جانباز ده درصده .ولی هیچ تسهیلاتی برای کنکورم نداره.ی کم نامردیه که اینقدر تفاوت رتبه وجود داره بین بچه های 25%به بالا وما
بخدا این انصاف نیست.
مسوولین از هیچ کدومتون نمیگذرم
بخدا این انصاف نیست.
مسوولین از هیچ کدومتون نمیگذرم
مجروح شیمیایی ازسال 90درکمیسیون بدوی سپاه شرکت کرده ومجروحیت اینجانب 6/24توسط کمیسیون سپاه تعیین شده ودرهمان سال درکمیسیون بنیادبدون درصداعلام گردیده وبنیادزاهدان اعلام کرده حق شرکت نداری وپرونده ات بایگانی شده است لطفاراهنمایی کنید
بنیادشهیدزاهدان آقای پالاش درموردمصدومین شیمیایی بدون درصداصلااطلاعی نداردوپی گیری پرونده های این افرادرانمی کندوپرونده هارادراطاق مسئول پذیرش بایگانی کرده می گویدبیشترازیکبارحق شرکت درکمیسیون رانداریدلطفاراهنمایی کنید
باسلام چرا مصوبات اخیر مجلس در مورد تسهیلات اموزشی به حانوا ده های جانبازان زیر 25% اجرایی نمی شود
کارمند یکی از ادارات هستم.در یکی از مقاطع دانشگاهی بر اساس قانون مصوب مجلس اسلام در خصوص جانبازان تقاضای مرخصی تحصیلی کردم. خیلی اذیت کردند و از اعطای مرخصی تحصیلی شانه خالی کردند .کار به شکایت از طریق بنیاد شهید کشید . سنوات تحصیلی با هزار فلاکت به اتمام رسید اما مرخصی تحصیلی داده نشد که نشد و هیچ کس هم جوابگو نشد. تازه کینه و تلافی مدیران اداره را هم به دلیل شکایت صورت گرفته و به جایی نرسیده را نیز سالها است که تحمل می کنم.
سلام

مسئولین محترم شما را به خون شهدا قسم میدهم که جواب سوال زیر را بدهید:

آیا فرزاندان جانبازان زیر 25 درصد در کنکور سراسری 96 جزو سهمیه شاهد هستند؟

وقتی از مسئولین سازمان سنجش و بنیاد شهید و دانشگاه ها میپرسیم میگویند که مجلس تصویب کرده اما چیزی به ما ابلاغ نشده دفترچه ها ی ثبت نام کنکور هم که بهمن ماه می اید .شما را به خدا قسم میدهم که اعلام کنید که بالاخره جزو سهمیه هستیم یا نه

جواب این سوال برام حیاتی هست چون اگر جزو سهمیه باشم میخواهم برای کنکور درس بخوانم .بهمن ماه برای درس خواندن دیگه خیلی دیره.
سلام فرزند جانباز هستم ۱۵% پدرم هیچ حقوقی دریافت نمیکنه مریض شد وپاهاشو قطع کردن سه تادختر هستیم ونامزدیم وضع مالیمون خوب نیست جهیزیه نمیتونیم اماده کنیم لطفا کمکمون کنید
با سلام به دختر و تمامی دختران عزیز جانبازان گرامی و عزیز
لطفا شماره تماس خود را به ما ارسال کنید. درصورت امکان راهکاری به شما معرفی خواهیم نمود.
لازم به ذکر است شماره شما در سایت نمایش داده نخواهد شد و تنها برای دسترسی ما به شماست.
ارادتمند
اره مجلس تصویب کرده کلیه فرزندان جانبازان با هر درصدی در کنکور سهمیه دارن و الانم در شورای نگهبان داره بررسی میشه و به احتمال زیاد ب تصویب شورای نگهبانم میرسه مطمئن باش برای کنکور 96 لحاظ میکنن
سلام خسته نباشید
جنابعالی فرمودیدقرارداد داروخانه جانبازان تمام استانها وشهرستان است ولی متاسفانه داروهای خارجی آزاد حساب میکنند شما چه فکری دارید داروهایی که ارزان است به ما میدهند تما متخصصان مغز واعصاب وغیره داروهای خارجی می نویسند استان اردبیل داروخانه جانبازان ندارد ولی استان تبریز هم کلینیک متخصص ودارخانه جانبازان دارد دکترها متخصصص چه خارجی بنویسند ویا ایرانی همه اشان بدون پول میدهند این تبریز و این هم اردبیل
کلا رد شد چه خوش خیالی عزیز
سلام آقایان خسته نباشید من بابام جانباز 10 درصد هست نه میتونه درست کار کنه نه درست راه بره تعریف میکرد میگفت شیمیایی که شدیم پرونده دادن گفتن برین بیمارستان تهران برا درمان میگفت ما هم گفتیم ما برا خدا اومدیم جنگ پرونده انداختیم و برگشتیم جنگ دوباره. بعد 13 سال فقط به کد داشت رفت کمیسیون و... به زور10درصد بهش دادن دکتر همه جا رفته شیراز اصفهان تهران و... دیگه خسته شد همه دکترا گفته بودن 10درصد برا شما خیلی کمه حالا هم اینطور که ملت میگیرن فقط بالا 25 درصد جانبازن بقیه هیچی دیگه مشکل ما نیست که افرادی که اومدی تو بنیاد شهید از نسلی هستن که جنگ رو به چشم ندیدن و هیچ حسی ندارن و درصدی به کسی نمیدن حداقل یه کاری برا ما بکنید ممنون میشیم حداقل شهریه دانشگاهی، تحصیلات بهتری.... با تشکر ممنون میشم یکی پاسخگو باشه
آقای قانون نویس اگه به فرزندان جانبازان زیر 25 سهمیه دانشگاه نمیدین اقلا به خود جانباز زیر 25 یه سهمیه بدین خدا رو چه دیدی شاید مام دکتر شدیم حقوق نجومی گرفتیم. در ضمن سهمیه رو برای دانشگاه دولتی بدین یعنی اگه طرف مقطع پایینترو غیر انتفاعی خوند سهمیه شو نسوزونید چون غیر انتفاعی که درش بیرق زدن در کلیه رشته ها دانشجو میپذیریم بدون کنکور یا شما برو جلسه کنکور بیسکوییت بخور و بیا قبولی تازه شهریه دانشگارم خودش میده دیگه منت سهمیه نداره که . آره بابا یه خورده با مرام باش قربونت. خداوند انشاا... همه ما را آدم کند (امام خمینی)
آیامیتوان به بهانه های مختلف مانندمعسر وغیره ازدادن حقوق به جانبازان کم درصد سر باز زد تا کی
پس این حقوق معسرین جانباز چی شد الان یکسال هست ثبت نام کردیم هنوز هیچ خبری نشده تحقیق هم اومدند کردند تروخدا یکی جواب بده .
بابا اینقدر با روح و روان این جانبازان بازی نکنید اینها سرمایه های نظامند اگر قبول دارید امتیاز دهید و اگر ندارید درصد را بهانه نکنید والله خدا را خوش نمی آید و در قیامت مورد لطف پروردگار واقع نمی شویدها ،آی مسئولین به هوش آید تاکی تبعیض و بی عدالتی.
تبعیض همیشه بوده است چرادر هفته جنگ و غیره یادی از رزمنده مشمول سپاه نمیشود چرااخه ماهم سهمی از جنگ داشتیم با 22ماه خدمت ومجروحیت حتی یک یاد خشک خالی هم نمیشود
با سلام به رهبر عالیقدر انقلاب حضرت ایت الاه خامنه ای ودورود به روان پاک حضرت ایت الاه خمینی ره که روحش شاد که فرمودند هر چه این انقلاب دارد از ایثارگری وخون پاک شهیدان است وتنها اسمی که نبود ونیاوردند درصد بود درصد ترا بخدا اینهمه درصد درصد نکنید ایا جانباز ی که برای دفاع از ناموس واب وخاک این مملکت از جانش مایع گذاشته باید با کلمه درصد از او قددانی کرد یا با عملی که انجام داده که حالا به کام گروه ودسته ای از خدا بی خبر شده که برای همین جانباز تعین وتکلیف میکنند گدا هم نیستم ولی برای خانواده وفرزندان ما هم باید کاری به مانند جانباز به قول شما بالای 25%تسهیلات دانشگاهی وغیره را ایجاد نمایید چون اشخاصی مثل من زمینه این همه اقتدار وامنیت را برای همان جانباز بالای 25%فراهم نمودند واین سزاوار نیست که خود مارا ازاین تسهیلات بی بهره گذارید ترا به جان حسین ترا به تمامی امامان قسم که این قانون استفاده جانبازان زیر 25%را هر چه سریعتر اجرایی وبه کلیه ارگانها ابلاغ نمایید این که برای دولت هزینه ای در بر ندارد که حق ماها را اینچنین ضایع وذایل میکنید ما که دیگر اخرهای عمرمان را سپری میکنیم حداقل یک حرکتی هم از سوی شما ببینیم تا شاید راضی ازاین دنیا رفتیم تا کی این همه تبیعض ونا عدالتی در دولت تدبیر وامید که سخن از عدل علی به میان است این قانون چرا اینهمه دست وپا گیر وشما سروران را بخیل وکم اندیش نموده ایا به نظر اقای روحانی دیگر زمان برچیدن اینهمه اختلاف نیست دوره جدید ریاست جمهوری نزدیک است کاری نمایید کارستان تا حمایت بیشتری ازسوی ای قشر ستمدیده ببینید با تشکر وحمایت همه جانبه از رهبر عزیز وعظیم الشاءننظام که تمامی گشایش این گرهها بدست توانای او بسته است جانم فدی رهبر فرزندانمان پا به سن گذاشته ونیاز به حمایت دارند جانم فدای رهبر وتشکر از دولت تدبیر وامید آقای روحانی گره گشا شوید
جانبازاعصاب روان هستم زیر 25درصد بی عدالتی بخاطر اعصابم ازشغلم اخراج شدم وبابیمه بیکاری وباحقوق 800هزارتومان بازنشسته شدم والانم با توجه به این که پیرم وتوان کارندارم ولی دنبال کارهستم وتا الان به غیراز بیمه از بنیاد هیچ خدماتی به من نرسیده
با سلام . بنده 16 ساله بودم در عملیات کربلای 5 در 4 مرحله در گردان پیاده و خط شکن سعادت حضور داشتم و در همان زمان مورد اصابت ترکش بمب خوشه ایی از ناحیه بالای ابروی چپ قرار گرفتم و همینطور موج انفجار ولی وقتی به بیمارستان صحرایی منتقل شدم و مجروحین با اوضاع خیلی بدتر از خودم را دیدم ترجیح دادم با همان پانسمان به یگان خودم برگردم ولی بعد از گزشت چند سال بواسطه صحنه هایی که دیدم و اتفاقاتی که در جنگ دیده بودم دچار بیماری P-T-S شدم که در همین خصوص مدتی در بیمارستان اعصاب و روان بستری بودم . زمانی که برای گواهی مجروحییت به لشکر مراجعه نمودم به من گفتند که نمیتوانیم گواهی بدهیم زیرا به ما گفتند که به هیچ وجه گواهی صادر نکنید زیرا بار مالی دربر دارد و این در حالی بود که نامه مجروحییت من از همان سالها از بایگانی پیدا کرده بود و یقین داشت که من مجروح شده بودم . ایا این عدالت است ؟ بواسط بیماری اعصاب خانواده ام سالها رنج کشیده اند ولی حتی کارت استخر که بسیار ناچیز است را به خانواده ام ندادند چون زیر 25 درصد هستم . بیکارم و هرگز استخدام نشدم و هرگز نتوانستم مثل افراد عادی درس بخوانم و زندگی کنم زیرا هنوز بعد از گزشت سالها خواب روزهای جنگ را میبینم و هر لحظه انروزها را بیاد میارم از خدا خواستار مرگ خودم هستم چرا که لایق شهادت نبودم و فقط شاهد اینهمه بی عدالتی هستم .
به نام خداوندی که سربازان دلیروقهرمانی برای ایران اسلامی وعزیزمان افرید تادر اتش وخون برقصند وبه پرواز درایند وتابلندای تاریخ اوج بگیرند ودشمنان این مرز وبوم را مایوس سازند افرین بر رزم رزمندگان تاریخ ساز واکنون وظیفه ما ست که با دستی پر از این قهرمانان قدردانی کنیم نه فقط باحرف دولت عزیز باید به جانبازان بدون درنظر گرفتن تعداد درصد حقوق پرداخت کند ومعسر کلمه ناموزونیست برای این قهرمانان
سلام خدمت مدیر زحمتکش فاش نیوز تا کی این مسولین این رزمندگان را سرکار میگذارند وامید الکی به این عزیزان میدهند بنیاد و کسانی روز اول جنگ این درصدها را تاین کردند با جانبازان مثل یک برده خرید و فروش میشود روی انان درصد گذاشته شده خداوند نبخشد کسی که این درصدها را درست کرده و مسولینی که اینرا اصلاح نمیکنند وجانبازان را به این انقلاب بعدبین کرده اند و بخاطر 24درصد و25درصد ببینید در جمهوری اسلامی چقدر خانه ملت و نمایندهایمان دقیق و با ایمان هستند یک درصد نفر را از جهنم به بهشت میاورد
به مسئولین می گویم شمانمی توانید از حق جانبازان زیر 25 درصد پاک شوید کجای دنیا قانون است که برای این عزیزان ارزشی قائل نشوید این جانبازان بودن که برای شماجای امن در پشت میزهای چند متری درست کردن وحال شمااز آنها روبر میگردانید این شماهستید که ارزش کاراین عزیزان را پایین آورده اید این شماه هستید که اون بالا نشسته اید و به دلخواه خودتان تسمیم می گیرید چون وقتی وارد بنیاد می شویم بجای جواب سلام می پرسد چند درصد هستید خداوند از سر تخسیر شماها دست اندر کاران نگذرد با شد تا روزی به هم می رسیم
به نام انکه مارا افریدسلام رزمندگان وسلام جانبازان همه شما افتخار کشورید من دستهای شمارا می بوسم جان فشانی شمارا تا ریخ گواه است بگذار ارزش مارا خاک جبهه ها بداندمگر نه اینکه ماازجان شیرین خود درراه ایران عزیز گزشتیم واکنون ماسربلندایستاده ایم ومنتظرقدردانی کسی نیستیم ایا قهرمانان المپیک ازما قهرمانترند پس جایزه ماجانبازان پنج درصد کو ما منتظر حقوق خود هستیم بدون بهانه ای به نام معسر
آیاجانبازورزمنده جقدره دیگه باید صبر کنند تا شما برایشان حقوق پرداخت کنید آنهایی که شاغل نیستند باید از بنیاد حقوق دریافت کنند ایثارگران ارتش اورمیه به بنده گفت که خانم شما حقوق بگیر است وحقوقی به شما شامل نمی شود بنده از این حرف خنده دار ومسخره ناراحت شدم چه ربطی دارد
با سلام و خسته نباشید،فرزند جانباز زیر ۲۵درصد میباشم،از اینکه کوچکترین توجه ی به ما نمیشود،واقعا متاسفم،کاش دلیل قانع کننده ی داشتین،پدرم در جبهه بود،با اون شرایط بدبختی،حالا خدا دوس نداشته شهید شه،گناه اون چیه؟؟خدا دوست نداشته عضوی از بدنش از دست بده،گناه پدرم چیه،؟؟مهم خدمت بوده،که ایشان انجام دادن،من میبینم کسانی که واقعا در جبهه نبودن،و برای تفریح به مناطق مرزی رفته و در اونجا منفجر شده اند،انها را جز شهید کرده اند،،پس بیایید هر کسی تصادف میکند شهید اعلام ش کنید،میبینم کسانی که برای پوکه فشنگ جمع کردن به مناطق جنگی رفتن،و باز هم روی مین رفته اند باز شهید محسوب شده اند،وجدان شما ها کوووو؟؟چرا کسی که در جبهه خدمت کرده،با انهای که درصد جانبازی دارند،وبا انهای که شهید شده اند برابر نیستند،اینها فقط باعث دلسردی مردم از شما،واز قضاوتتان،و از نابرابری هایتان میشود،واین رو هم بدونید دنیای دیگری هم هست،اگر واقعا مسئولیت قبول کرده اید،پس آه این همه ناحقی بر دوش شماست،
با سلام به تمامی شهدا وجانبازان ودهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای.اینجانب جانباز32درصد ارتش.و15درصد بیناد می باشم که جانبازی من مربوط به اعصاب وروان وپارگی پرده ای هر دو گوش واصاب ترکش به دست چپ.اقایان مسول بیناد چرا حرفهای می زنید به قول قدیمی ها مردم را از بیرون وما را از داخل می سوزنید.وهر شخصی که متوجه می شود که جانباز هستی فوری می گوید که شما چرا نگران هستیت هر امکانتی هست به شما وخانواده ای شما می دهندوتا به خودمان می ایمی یک سری حرف می زند که انگار کشور را می خواریدم.تا را به خدا قسم می دهم اطلاع رسانی کند که بابا جانبازان ریر این درصد هیچ گونه خدمتی به انها داد نمی شود.مانند وام.خریدار خودرا.تامین مسکن.ووو.از شما تشگر میکنم.وسلام
زمانی که ما درجبهه می جنگیدیم به درصد جانبازی فکر نمی کردیم فقط به دفاع از ایران عزیز فکر می کردیم با صداقت وباشجاعت جنگیدیم ودشمن را ما یوس کردیم ولی شما درقبال این همه فدا کاری برای جانبازان ورزمندگان جه هدیه کردید حقوق جانبازان ورزمندگان کو بتیادجانبازان برای رزمندگان وجانبازان کم درصد جه حقوقی در نظر گرفته مامنتظریم
به نام اوکه از حال همه با خبر است عزیزان ما جنگیدیم تا ایران وایرانی سر بلند بماند وخدا بهتر می داند که شب وروز تلا ش کردیم امیدواریم مسعولان قدر ومنزلت رزمندگان وجانبازان کم درصد را بدانند ونه باحرف بلکه درعمل ثابت کنند که ما را فراموش نکرده اند
بیاییدانروزهای جنگ را فراموش نکنیم آخر مگر با حرف میتوان از رزمندگان تشکر کرد
چرا چرا وچرابرای جانبازان ورزمندگان غیر شاغل هیچ حقوقی در نظر نگرفته اید مگرنمی گفتید که رزمنده وجانباز عزیزند ما که جز حرف چیزی ندیدیم نماینده گان مجلس هم مارا فراموش کرده اندپس چرا قانونی تصویب نمی کنید که جانبازان پنج درصد هم بتوانند حقوق بگیرند
چرا جانبازها را از هم جدا میکنیم مگر دست ما بود که بگیم چند درصد برای ما بذنید بخدا
روز قیامت باید جوابگو باشید ما که انتظاری نداریم حداقل به فکر فرزندانمان باشید خدا را خوش نمیاد
با سلام
جانباز 15 درصد هستم و هیچگونه حقوق و تسهیلات خاصی از بنیاد جانبازان دریافت نمیکنم
خاهشا بررسی کنید
مگه اوناییکه زیر 25 درصدن دل ندارن
کسی که از خانواده و ناموسش گذشته رفته و ماه ها در گرما و سرما جنگیده.ایا حقش اینه
جانباز 15درصد هستم و هیچگونه حقوق و تسهیلات خاصی از بنیاد جانبازان دریافت نمیکنم
ایا حق مان اینچنین است کسی که از ناموس و جون خودش میگذره میره تو جبهه ها میجنگه حقش اینه
خواش میشه بررسی کنید
باسلام من جانباز 10درصد ودارای لیسانس حقوق هستم متاسفانه6 سال توی نوبت استخدام بنیادشهیدم از سال 90تا الان هربار که مراجعه میکنم میگن 3نفر ماده به شما فکرکنم طلسم شدن این سه نفر با شرایط بد اقتصادی هر طوری شد لیسانس گرفتم گفتم قول کار دادن حتما درحد یه قول نیست خود جانباز همردیف فرزند شاهد برای استخدام و....از این حرفا که فقط حرف موندن خیلی ها رو میشناسم بعد ازمن مدرک گرفتن ولی چون فرزند شهید بودن استخدام شدن ....منم مدرکم گذاشتم لب کوزه بدبختی اب هم نداره که بخوریم درضمن تمام این مزایایی که گفتین به درد من نمیخوره امدیم من حالا حلاها سرپا بودم فلج نشدم دیونه یا روانی نشدم از کار افتادگی بهم بدین هم وزن خودم نامه نوشتم به بیت رهبری به دفتر ریاست جمهوری به بنیاد شهید تهران واستان کرمانشاه شهرستانم که عاجز شدن از دستم به هرحال سرتون درد نیارم خبری از استخدام نیست همش وعده وعید الکی بود ورف
سلام من جانباز زیر ۲۵درصدم.کسی میدونه برای شهریه دانشگاه چ تسهیلاتی هست؟
باسلام خدمت همه جانبازان درصدپایین درصدبالا.این که درددل میکنیم مشکلات خودمون مطرح می نماییم خوبه حتی اگه رسیدگی نشه.چراکه متوجه میشیم افراد دیگه ای هم هستند مثل ما که مشکل دارند اما چیزی که هست نباید خودمون دست کم بگیریم گروهی هستن حتی سازماندهی شده درادارات که میخواهند انتقام بگیرن.خودم به عینه شاهد بودم.درمحیط های اداری مخصوصا اموزش.پرورش کافیه یکی از این ضد جانباز رزمنده مدیر بشه بعد شروع میکنه به زمینه سازی ودوستان هم عقیدشو معرفی میکنه برای پست های مدیریتی.بعد میشن باند.بظاهرقربون صدقه جانباز هم میرن.افکار بسیار خطرناکی دارن.قصدشون اینه ادارات خالی کنند از جانباز وفرزند جانباز متاسفانه در عمق جاهای حساس هم جا گرفته اند.راه چاره دفع اینها دیگه غیر ممکن شده.این مسولین رده بالا دلسوز فقط میتونند شر اینجور ادما رو کنند.خودمن باور نمیکردم تا یکبار صحبتهای اونهارو یواشکی شنیدم.نتیجه اش هم این شد که الان پرونده ام تو بازنشستگی اموزش پرورش به بهانه های واهی کارشکنی میکنند.بطوریکه تمام احکام ادمای جبهه نرفته رو زدند جز چند تا جانبازوبقول خود اونها بچه حزب اللهی.فقط خدا به منو بچه هام رحم کنه کارم درست بشه.
باید فکری کرد!!!
سلام کمسیون ویژه سپاه % 35%ولی کمسیون بنیاد 5%پزشکان سپاه دین وایمان ندارند که الکی %میزنند ولی پرسنل بنیاد مسلمان هستند خداوند جواب ناحقی شماها رابده به امید ظهور اقا





35
مسئولین محترم چرا جانباز زیر ۲۵ درصد سپاه حقوق میگیره ولی ارتش نمیگریره؟ خواهشمندیم پاسخ ما رو بدین
من دوبچه دانشجو دارم و چون جانباز زیر 15 درصد هستم بید هر ترم دو دانشجو دانشگاه آزاد را پولش را از زیر سنگ شده هم بدم قرض وفروش...حالاهیچ پسرم باید بره سربازی واز درس بیفته میگین وام میدیم ندادید اخه ما موقع جانگ مگر برای درصد رفته بودیم که الان ما را جدا کردید این میوه خوب وبد بخداخجالتم می اید بگویم جانبازم چه نصیبم شده جز سر افکندگی جلو دو فرزندم که حتی روز جانباز هم من را جانباز حساب نمیکنند چون شما حساب نمیکنید کل مطلب اینه...درکسور های دیگر مجروح جنگی مجروح است این فیلمهای شما را ندارند بخدا روز قیامت چطوری میخوان جواب بدین حتی ما صدمات بدنی مان بیشتر است از جانبازان 25 درصد شما چرا نا اعدالتانه میکنید یک کنسیون ببرید ببینیم کداممان بیشتر مجروح هستیم من 14 سالم بود دکتر درصدی را رو هوا زد وعقل من بچه که نمیکشید که تنان زندگی من رو نامردی همین دکتر است ان هم روز قیامت.. جواب بده شما هم اگر رسیدگی نکردی هم جواب بده...
من در زمان جنگ ومجروحیت بک بچه 13 ساله بودم و از کمسیون هم سر ور نمی اوردم اقایان ما هیچ نابودشدیم با ترکشهای تو پایم هر شب درد دارم بخدا درد دارم فقط قرص و امپول اعصاب که هیچ فکر نکنم جانبازان بالای 25 درصد بعضی ها که از من سر حال ترن ومن میشناسم این قدر درد داشته باشند کل کلام ایا میشود وکیل گرفت کار ما را وکیل دنبال کند بچه ها چرا که کمپین از چانبازان انقلابی به جهت حفظ حق مان بگیریم ..بخدا فکر خوبیه تو ما جانبازان یک وکیل هست که.....
چه باحاله که این نوشته از سال 91 تا حالا بیننده و لایک داره.فکرکنم شما رکورد زدین
من جانباز 10% و 12 ماه بسیجی زمان جنگ چون آن زمان 14 سالم بود در جبهه بودم پسرم متولد 76 است برای کسر خدمت به سپاه مراجعه کردم میگن به ایشان تعلق نمی گیرد چون متولد 76 است گناه ما آن روز ها این بوده که نوجوان بودیم وممیگن فقط تا متولدین 72 تعلق می گیرد این چه قانونی است کدام بی ملاحظه آن را تصویب نموده
بنیاد شهید وقتی می خواد اعتبار بگیره آمار همه جانبازان را میده یعنی 25درصد به بالا و زیر 25 درصد اما وقتی می خواد امتیاز بده تفاوت قائل میشه آخه اگه به همه به نسبت درصدشان امتیاز بدین چی میشه این بهتره تا اینکه عده ای بی بهره بشند والله این ظلم .
باسلام و دعای خیر
جناب آقای مسئول فقط این را بدانید که حق ما جانبازان زیر بیست و پنج درصد حق الناس هست بر دوش شما مسئولین چون همه میدانیم الان در بنیاد و ادارات ،بانکها،دادگاهه،وووو اگر سه چیز داشته باشیم همه چی داده میشود اول پول دوم پارتی و پررویی که متاسفانه ما جانبازان یا فراموش شدگان پیشکسوت جهاد و شهادت نداریم چون ما به عشق دل رفتیم و الان تاوان آن را با بدبختی پرداخت میکنیم دیگه بسه
سلام اقای محمد قبادی تواین مملکت این پارتی بازی و قوانین غیر متعارف وجود داره که مگه جانبازان زیر 25% می توانند استخدام بشوند یا جای گوش شنوای هم هست که حرفشان را بشنود تا ازامکاناتی که جنابعالی شمردید استفاده نمایند . اگه این بدبختها می تونستند ازان همه قوانین استفاده نمایند مشکل نداشتند . یکی را مثال بگم مگن جانبازان زیر 25% متوانند از بیمه عمر استفاده نمایند که بنده به بنیاد شهید شهر خودم مراجعه نموده ودر خواست بیمه عمر کردم که حتی به خدا هیچکدام از کارکنان بنیاد شهید در جریان نبودند این فرستاد پیش ان حی پاشکاری شدم اخر هم هیچ نتیجه نگرفتم
سلام من جانباز 10درصد هستم آیا با این درصد جانبازی فرزند من معاف می شود یا نه تورا به خدا جواب بدهید ممنون می شوم
سلام وارادت خدمت مسئولین امورایثارگران من جانباز20/0درصدهستم 8سال هم جبهه بودم براثرموج انفجارمجروح شدم که به اشتباه ترکش خمپاره قید شده هیچگونه مزایایی دریافت نکردم کارگر قراردادی هستم چندوقت یکباربیکارم فرزندم دختراست دانشجوشهریه اش رانمیتوانم پرداخت کنم چندساله نتونسته مدرکشو بگیره بیکارهم هست الان هم که ازدواج کرده واسه جهیزیه اش هم موندم چکارکنم به داد ما هم برسین ما هم مثل اون 70درصدی ها توجبهه ها خدمت کردیم شایدم بیشترچه گناهی داریم که درصدمون کم شده
یک سوال آ یا تابحال این همه نوشتی یک نفر شده به این نظر شماها جوابی بدهد بس به این رسیدیم که هرکی هست باد هواست بروید این عمرکمی که مانده به درد خود باشید
کسی نیست جواب بدد برید زندگیتون بکنید این قبر که براش قران میخوانید مرد ندارد سعید ۱۵%
باسلام منم جانباز 5درصدم سنم 57ساله ازسال 89 گفتن برو صورت صانحه بیارچندین ماه رفتم امدم اهوازتانامه های تیر مستقیم بدستم راتحویل دادم ولی بابت موج گرفتگی نتوانستم پیداکنم ایلام ..مهران صالح ابادتمام مناطق جنگی راگشتم دودشده بود رفته بود هوامدارک من24ماه حضور درجبهه وخط اول بارها اسیب دیدم حاضرنشدم سنگرم راترک کنم ولی ازمن صورت صانح میخواهندایانمیدانندلشکرماکجامستقربوده ا زابادان جنوب رتاجبهه های غرب درخط اول خداراخوش میایدازسال 61ببعدازدرد به خودم می پیچم هرجه داشتم خرج مداوام کردم خانواده ام اسیرمن شده اند25 سال هم شاغل بودم با مقداری مستمری تامین اجتماعی بحساب بازنشسته شدم اگرعدالت رفتارمیشدباید50درصدبمن جانبازی میدادندوحاقل حقوق خوب تاتوانستم دنبال جانبازی نرفتم ازسال 89 رفتم جی بگم کو رسیدگی هیچی پا به سن عوارض جبهه دارد خانه نشینم میکنه داری 5فرزند مخارج کمرشکن خیلی سخت شده برای من وامثال من درصد چه معنی داره دوسال درخط اول در40تا100متری دشمن تیرمستقیم انفجارانواع سلاح ایاازادم چیزی می ماندکدام خدمات دریابیدمرا وامثال مرا خداوندناظره بایدجوابگو باشیددرپیشگاهش دست ما کوتاه وخرما برنخیل طلبکارنیستیم ولی انتطارداریم ما برای همین مکتب واب وخاک وبرای رفاه شمارفتیم که اقایی کنیدپس نگذارید ماقربانی شویم ودردهایمان راباخود بگورببریم ازخدابترسیدوجدانتان رابیدارکنیدهمه ایرانی هستیم ازمدافعان گذشته تان فراموش نکنیدشایدخداوندرحمان ازمایشتان میکندما طماع نیستیم میخواهیم حداقل زنگی راداشته وجندصباح دیگراگرخدابخواهدابرومندزندگی کنیم بارالهااجرمارابعلت گرفتاری هایم نادیده نگیرمملکت ما زرخیز وثروتمندست بهمه میرسداگرهرکس بحقش قانع باشدانموقع رزمندگان هم احساس ارامش میکنندکه باری روی دوش دیگران نیستند...یالطیف ارحم عبدک الضعیف..
مازیاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنجه می پنداشتیم
سلام جانباز ./5 درصد هستم و 5 ماه 21 روز داپطلبانه بسیج و 24 ماه ایثارگر ارتش اومید به چه داشته باشیم
باسلام جانباز 10/میباشم هیچ گونه امتیازه به مانمیدن سا ل 91کمسیون گذاشتن والان رفتم برای کمسیون هیچ جوابی نمیدن چراجانبازهازیر25/سپاه حقوق بگیرن ولی به ما جواب درست هم نمیدن 3ماه جبهه بسیج دارم برای بچه های ما کاری بکنید فقط یک دفترچه بیمه به مادادن بیمه بازنشستگی خودمون میریزیم
سلام من جانباز ۵ درصد هستم ولی متاسفانه هنوز برای کسانی که بدون چشم داشت و داوطلبانه پا به میدان جنگ گذاشتن درصد ملاک و تعیین کننده است
آیا میزان درصد جانباز شدن دست خودمان بود؟
آیا ما و اون جانباز و شهید که به میدان جنگ رفتیم میدانستیم چه چی ی در انتظارمان است؟
واقعا برای تمامی مسولان ،نمایندگان مجلس و تمامی کسانی که این تفکیک را قائل میشوند از صمیم قلبم متاسفم و این نوع تصمیم گیری توهین به ساحت مقدس انسانهای شریفیست که برای دفاع از وطن و مملکت خودشان جانشان را در کف دستشان گذاشتن و به میدان جنگ رفتند.
من از همینجا و به عنوان یک جانباز که در آن برهه جانم را در کف دست گذاشتم و به دفاع از وطنم برخاستم از رهبر بزرگوار درخواست دارم دستور فرمایند تمامی این تبعیض ها را بشکنند و به همه جانبازان به یک چشم نگاه کنند و تمامی تسهیلات با نام جانباز ثبت و ارائه شود نه با درصد جانبازیشان
درصد تعیین کننده نباشد چراکه ما همگی یک هدف را داشتیم و هدف برای ما جانبازان و شهیدان یکی بود پس نباید فرقی قائل شد.
از نمایندگان محترم مجلس تشکر وقدردانی می کنیم که قانونی را تصویب کردند ما هم بتوانیم به حقوق خود برسیم واینشااله که شورای محترم نگهبان هم تصویب کند تا به ان دسته از رزمندگان وجانبازانی که از جایی حقوق دریافت نمی کنند به حقوق ماهیانه خود برسند
سلام،با قانون جدیدتلفیق جانبازی ومدت منطقه امتیازچند باشه که فرزندمان معاف بشه؟تشکر
سلام من نیز فرزند جانباز 15 درصد پدرمن از نظراعصاب و روان زیر صفره هم شیمیایی هم موج گرفتگی هم تیرخورده است اما متاسفانه هربار که به کمیسیون رفته هیچ زسیدگی نشده چرا باید بعضیا فقط با رفتن به جبهه باید از همه مزایای جانبازی بهره مند شوند اما ما نه..... میگویند که به جانبازان زیر 25 فلان مزایا تعلق میگیرد پس کو چرا بما چیزی تعلق نگرفه همه دم از عدالت میزنن اما کو عدالت همه میکوشند تا افراد بی بضاعت ضعیفتر شوند و افراد تنومند قوی تر وگرنه چرا شخصی مثل پدرمن با اینهمه مشکلات ازهیج کدام چیزهایی ک بقیه بهره مند اند نداشته باشد
سلام
جانباز 20درصد هستم پرونده ام در استان اردبیل هست خودم 30 سال هست در شهر مقدس قم ساکن هستم هر چه تلاش کردم که پرونده ام رو به قم انتقال بدم هر دفعه یک اگر اما برام آوردن الان هم در دانشگاه درس میخونم لا اقل برای خود جانباز زیر 25 تحصیل رو رایگان نکردن اصلا جانباز زیر 25 درصد جانباز محسوب نمی شود .پس بیشتر از این خودمون رو کوچیک نکنیم انشالله ما هم حقمون رو در قیامت ازشون می گیریم

با سلام جانباز 15 درصد هستم ماکه خیر از هیچ دولتی ندیدیم غیر از شعار و حرف... و تصویب بخشنامه وماده وتبصره های علکی ضرب المثل هست که میگه بیرونش مردم کشته از داخل هم ما را کشته لااقل اجازه بدید فحش نثار برادران مسول بکنیم که اول و اخر همه قوانین که برای جانبازان وضع میکنند فکر منافع خودشان هستند تا جانبازان. دلمان خنک شه اونم سانسور میکنید
باسلام خدمت بزرگواران ایاجانبازان شیمیایی واعصاب روان 10/نمیتوانندازقانون بازنشستگی پیش ازموداستفاده کنن لطفاراهنمایی نمائید
پدرمن جانبازاعصابو روانه 25درصد داره ازکارافتادگی داره نمیتونه کار کمه این انصاف نیست که400هزارتومان پول بگیر ایا خودتون میتونید با400هزارتومان پول زندگیتان رابگذرانید؟کمسیون شرکت کرد بی رحما5درصدبهش ندادن کلی ترکش توسروبدنشه.این واقعا ظلمه ظلم ماکه ازحقمون نمیگذریم
با سلام واحترام و آرزوی طول عمر با عزت برای رهبرم امام خامنه ای.
بخدا متاثر شدم وقتی مطالب و درد دل خانواده های معظم جانبازان را مطالعه کردم دور از شئونات اسلامی است که فرق بگذاریم بین جانبازان ارتش وسپاه, خودم با 24 ماه جبه و 5درصد جانبازی مشغول به کار هستم ولی برادرم با وجود بیش از 50 ترکش در بدنش 10 درصد جانبازی دارد و بی کار است و چون سرباز ارتش بوده است هیچ گونه حقوقی به وی پرداخت نمی شود خواهشمندم به این معضل اجتماعی رسیدگی فرمایید انشالله که همگی رستگار شویم.با ارزوی سربلندی برای ایران اسلامی. ومن ا... توفیق
با تشکر سید احمد تقوی از دامغان
من فرزند جانباز 15% هستم با مدرک لیسانس رفتم بنیاد شهید برای اینکه ببینم کاری هست برای من یا نه به مسئولش گفتم پدرم جانباز 15% هست خیلی راحت گفت جانبازان زیر 25% هیچ گونه امتیازی ندارند وبابت حقوق گفتم گفت اون حقوق 500هزارتومانی هم که میریزیم کمک معشیت میتوانیم قطع کنیم میخواستم از مسئولین بپرسم چرا؟؟؟؟؟ مگه جانبازان زیر 25% آدم نیستن که هیچ گونه مزایایی نمی دهند مگر دست خودشان بود جانباز زیر 25% شوند تا به بنیاد جانبازان میرویم میگیم جانباز زیر 25% هستیم میگه هیچ مزایایی ندارند خواهشم به مسئولین دارم یک نگاهیم به جانبازان زیر 25% بندازید راه دوری نمیره
من پدرم جانباز سپاهه هجده ماه جبهه. با چهارتا پرونده ی ترکش و سوختگی و..تازه منطقه شیمیایی هم بوده کلا پنج درصد بهش دادن گفتن برو سه سال دیگه بیا اعتراض کن حالا که وقتش شده میگن اعتراض نکن که کمم میشه .بهمون هیییچی ندادن مگه به شما حقوق میدن؟
جانباز روان هستم 13 برگ پرونده ام کم کردند که در بیمارستان شیراز بصتری بودم در اخرین لحضه کمسیون دیدم مدارک جلو پژشک نیست دکتر هم الکی 15 درصد زد که به درد هیچ نمی خورد قبل از جانبازی در اداره استخدام شدم
تعیین درصد برای چیست ؟ برای اینکه تبعیض قائل شوید به خدا این عدالت نیست همه جانبازان یک هدف داشتند اگر امکانات و بودجه کم دارید خوب این برای همه باید باشد از قدیم گفتند ظلم بسویه عین عدالت است و غیر از آن بی عدالتی است چه گونه با این تبعیضها می خواهید فرهنگ ایثار وشهادت را ترویج کنید چه کسانی بهتر از این جانبازان (شهدای زنده ) می توانند این فرهنگ را ترویج کنند توجه شما به همه این عزیزان به نسبت می تواند این فرهنگ انسانی اسلامی را تقویت نماید .
سلام بنیاد به جانبازان زیر 25درصد هیچ امتیازی نمیدهد حتی دریغ از یک کارت شناسایی
بیمه تعالی جدیدامسولین محترم میگویندبایددروغ بگویداگرحقیقت بنویسیدچاپ نمی شود
با به عرض مسئولین محترم برسانم که حق جانبازان زیر25/گردن شماهستندچون موقع کمیسیون میشوی پزشکان محترم میگوبندمسولین ازمامیخواهندکه بدلیل نبودن اعتبارات هیچ درصدجانبازی اضافه نکنیم
فقط دروغ تحویل جانبازان مبدهندمن خودم جانباز15/شیمایی هستم الا سی سال ازجنگ تمام شده
هنوزنوبط وام مسکن نشده هیچ گونه خدماتی برای برای ما انجام نشده می رویم برای حقوق ایثارگری
سپاه پاسداران میگوید شمابایدزیر 400هزار تومان حقوق بگیری تاما450هزار تومان حقوق به شمابدهیم
واقعامتاسفم برای مسولین که به فکرکسانیکه آنان را تابه اینجا برای آنان نردبان بودند به نیسند
من جانباز20/هستم که 21سال درشرکت نفت مشغول به کار میباشم وکمیسون ماده 16رای داده که ازقرادادی به رسمی وبه همه دری زدم حتی وکیل گرفتم وکیلم پول ها را خورد وکاری نکرد جای تشکر دارد که زحمت میکشید بخشنامومصوبه میدهید اما هيچ مسیولی احمیتی به این بخشنامه ها نمیگذارند پس لطفا دروغ به جانبازان نگویید ودیگر ازاین بخشنامه ها هم ندهیدچون دست درکاراهای دولت محلی به این حرف ها نمگذارند
با سلام من فرزند جانباز ۵درصد هستم پدرم بالی ۶۰ سال سن دارد تا الن هی چ حقوق ومزایای بهش ندادند خدا وکیلی به عینی دارید در حق جانبازان زیر ۲۵ درصدظلم میکنید تا کی بسیارن جانبازای که سن بالی دارند واز کار افتاده هستند وفقط دارن شرمنده فرزندانشان میشوند رسیدگی کنید تا دیر نشده تا بیشتر از این شرمنده ملت نشوید با تک تک مسئولین هستم
برادا تا بچه گریه نکند مادر شیر نمیده
با سلام و احترام
بنده جانباز ۲۵٪ هستم متاسفانه از ۲ساله گذشته مستمری من را که کمک بسازی در گذر روزگار را داشته قطع کردن و میگویند بودجه نداریم مگر چ تعداد جانباز برای کشورمانده ب راستی ذخایر این انقلاب چ کسانی هستند امیدوارم صاحب ولایت زود تر ظهور کند یا علی
به کسی این حرفها رو بزنید که فایده داشته باشه گوش شنوائی وجود نداره

هیچ کس تا تو شرایط کسی قرار نگیره نمیتونه بفهمه طرف مقابلش چی میکشه پدر من جانباز پانزده درصد هست نزدیگ به پنجاه سه سال داره هنوز یه مسکن از خودش نداره چهارتا فرزندش هم سه تاش بیکار یکیش میره سر کار کو گوش شنوا کو چشم بینا که به داد مردم برسه تو روستا هم زندگی مینه هنوز پدرم کارگر هست اینقدر دم از اسلام دین قانون نزنید این حق یه جانباز نیست فقط موقعی که رای میخوان یا مردم کار دارن میشن جانبازان عزیز
این همه نوشتی تابه هال کسی جواب داده هست به این نتیجه میرسیم که همشان دروغ گو هستند لطفا بیخودی ننویسید چون فایدی ندارد
سلام جانباز ۵درصد هستم.طرف غرب خونم داره کامل ریزش میکنه تا چند ماه دیگه باید داخل چادر زندجی کنم .بیکار هستم با سن ۵۲سال موجی جنگ‌.الان هم مریز هستم بیهوش میشم خود بخود و‌از دهان و‌دهان ودماغم خون‌میریزه. بزور بخور نمیری در میارم دوتا پسر بیکار دارم .حداقل یه وام هم نمیده بنیاد
باز هم همش شده بیست وپنج درصد به بالا .یعنی زیر بیست پنج درصد برن دنبال کارشان
بااین قحطی گوش شنوا سرفصل جانبازان زیربیست وپنج درصد ولی توضیحات بالای بیست وپنج درصد .تناقض اشکار
جانباز ۲۰٪ شیمییای دوران دفاع مقدس هستم آیا از نظر خدای این حرکت مسعولان بالا درسته جانبازان ۲۵٪ درصد باجانبازان ۲۰٪درصد چی فرقی میکنه چی امتیازی به جز خدمت درمانی اون هم داروی خارجی را نمیدن دهند من اسپره خارجی مصرف میکردم اما حالا باید سربر زمین گذاشت بمیریم هر روزی یه قانون برای ما نصب اجرا مکنند
شما باید واقلعآ درفکر ما رزمندگان باشید ویک روز خودتان را یا فرزندانتان را در آن شرایط سخت جبهه وجنگ خون وآتش بگذارید وتصمیم بگیرید وهیچ کس یادآور آن روزها ودورانهای جنگ نیست گه ما چه سختیها کشیدیم ولی عاشقانه بود اما من ۸ماه متوالی درجنگ و۵درصد جانبازی تا به حال هیچ کمکی واستفاده ای ندیدم نه وامی نه مسکنی نه استخدامی خواهان رسیدگی میباشم هم وام میخام هم مسکن میخام هم استخدام میخام هم تخفیف شهریه برای فرزندانم چونکه این حق من است که اما فرمودند اما چرا عملی نمیشه نمیدانم
سلام جانباز 20درصد شیمیایی هستم باکاهش شنوایی حدود35درصد. ولی درکمیسیون تجدیدنظر پزشک متخصص عنوان مینماید چون درصورتجلسه سانحه مجروحیت اولیه فقط نوشته شیمیایی وموج انفجار قیدنشده است کاهش شنوایی به درصد جانبازی اضافه نمی گردد. سه نفرفرزند دانشگاهی فارغ التحصیل بیکاردارم مستاجروهمسر خانه دار بیمار.فعلا با20درصد جانبازی شیمیایی وبازنشسته برای بیکاری فرزندانم غصه میخورم وازناراحتی اعصاب وروان حتی توان راه رفتن ندارم ضمنا بیش از2سال منطقه عملیاتی دارم
سلام جانباز 20درصد شیمیایی هستم باکاهش شنوایی حدود35درصد. ولی درکمیسیون تجدیدنظر پزشک متخصص عنوان مینماید چون درصورتجلسه سانحه مجروحیت اولیه فقط نوشته شیمیایی وموج انفجار قیدنشده است کاهش شنوایی به درصد جانبازی اضافه نمی گردد. سه نفرفرزند دانشگاهی فارغ التحصیل بیکاردارم مستاجروهمسر خانه دار بیمار.فعلا با20درصد جانبازی شیمیایی وبازنشسته برای بیکاری فرزندانم غصه میخورم وازناراحتی اعصاب وروان حتی توان راه رفتن ندارم ضمنا بیش از2سال منطقه عملیاتی دارم
اینجانب شصت ماه بصورت بسیجی داوطلبانه در جبهه ای جنگ بودم.حداقل در پانزده عملیات بزرگ وکوچک .حضور داشته وچندین بار در کربلای پنج.کربلای هشت.کربلای یک.والفجر هشت ویک بار هر هم در کمینگاه تانکها در شلمچه بشدت اسیب ومجروح شدم.واز ناحیه دست وپا.کمر ترکش.وموج به سر وکمر.امروز بشدت دارای اعصاب وروان شدید..کم شنوایی گوش.وهزار درد ومرض دیگه ناشی از چنگ دچارم.بنیاد هم لطف کرد فقط پانزده درصد رو حواله کرد.حتی یک بار هنگام رفتن به عملیات مهران حدود بیست روز قبلش در شب هنگام سوار شدن به مایلر از بالا پریدم .در ان شب تاریک رزمنده ایتفنگش رو گذاشته کف مایلر.وقتی پریدم روی اسلحه گلگدن تا بیخ رفته کف پای چپ..از ان موقع هیجده ساله تا امروز پنجاه ودوساله .از راه رفتن عذاب میکشم.بهرطریق همه اینها دلیلی نشد که در کمسیون هشت سال پیش پزشک گوش وحلق وبینی سال پیش هشت سال پیش دلیل ناشنوایی را ناشی از پیری دانست.که باواکنش شدید من گفت خودتون و خسته نکنید.اصول بنیاد رفته به ندادن درصد
سلام من خودم جانباز 10درصد هستم و3سال جبهه تا بدرد می خوردید رزمنده اسلام بودید الانم دیگه باید برید غاز چروندن
با سلام من جانباز21درصد در ارتش و10درصد در بنیاد 1001مشکل دارم بنده دارای 2فرزندزیر پانزده سال دارم هیچ گونه خدمات و کمکی از بنیاد نکردن با حالی که مریض هستم و از کار افتادم تورابه خدا یک فکری برای ما جانبازان زیر 25درصد بکنید اگر خدایی موقع کمیسیون دقت کرده بودن من بالای50 درصد جانبازی داشتیم
فرزندان رزمندگان زیر25 درصددردانشگاه ها مورد ظلم ...ظلمی که که مشهود...معلوم....آیا نبایددرزمره دانشجوی شاهد باشند ...چرا..چه کسی یا نهادی پاسخگوست....چرا اینهمه تبعیض...خداازشما نگذره...
سلام من در خرج وزندگی زنو بچه ام مانده ام وبه من 5در صد جانبازی تعلق گرفته ودستم به هیچ جایی بند نیست لطفا رسیدگی کنید
من جانباز زیر بیست پنج درصدم وبرادر دوشهید ودو برادر جانباز وعمو شهید. من این مدت, سه سال است در اجرایات شهرداری ایلام به صورت قرادادی کار میکنم ولی متاسفانه دیروز به من اعلام کردند اخراجی بدون هیچ مدرکی در ضمن من قهرمان پرس,سینه ایران هستم در ظمن ایابااین همه ایساگری میشع بیکار باشم در استان ایلام متشکرم
من جانباز زیر بیست پنج درصدم وبرادر دوشهید ودو برادر جانباز وعمو شهید. من این مدت, سه سال است در اجرایات شهرداری ایلام به صورت قرادادی کار میکنم ولی متاسفانه دیروز به من اعلام کردند اخراجی بدون هیچ مدرکی در ضمن من قهرمان پرس,سینه ایران هستم در ظمن ایابااین همه ایساگری میشع بیکار باشم در استان ایلام متشکرم
سلام. به.مسولین مملکتی می خوام دریک کلام اعلام نمایم
آیا وقت آن نشده نزدیک ۳۸سال ازانقلاب وجنگ میگذرد
ارزش یک جانباز زیر۲۵به یک مددجوی کمیته امدادنرسد
کی این بیچارگان لقب زیرازانهاحذف میگرددلطفاجواب دهید.
حذف کلمه زیرکی اتفاق می افتد
سلام.خواهشمندم به جانبازانی که دختر شوهر دادند برای خرید جهیزیه تسهیلات بدید پیش خدا گم نمیشه.
باسلام من فرزند جانباز 20درصد هستم پنج ساله پیش لیسانس برق قدرت گرفتم .وبه خاطر نداشتن شهریه دیگر قادربه ادامه تحصیل نبودم.به خدا قسم پدرمن ازجانبازان بالای 25درصدهم داغونتره.مگه فرقی داره اون جانبازی که تیر خورده یا جانبازی که خمپاره زدن نزدیکش.خداوکیلی فرق نزارید.ده بار کمیسیون رفته ردشده..من سراغ دارم کسانی که با عکس جانبازان بالای 25درصد رفتن کمیسیون ودرصد جانبازیش از صاحب عکس بیشتر شده.حالا من رفتم نامه بگیرم برای جواز کار ندادن .اخه چرا....من ورفیقم امتحان ارشد دادیم باباش جانباز 25 درصده من بیشتر از اون زدم ولی مجاز نشدم ولی اون داره صنعتی شریف میخونه .اخه چرا...
سلام شما دارید مملکت را از دست میدید افرین ادامه بدهید تو جه به جانبازی نکنید روزی برسد حسرت بدهن بشوید یکی از تغییر حکومت شماد هستید ادمهای مصداق لن تنالو البر حتی تنفقو مما تحبون من جانبازم بیاید ببینید دانشگاه خواجه نصیر چطور منزوی میکنند ادم را مثل شما ببینید چطور زندگی میکنیم خجالت بکشید
جانباز با جانباز چه فرقی داره شاید اون تیری که خورده تو پاش میخورد تو سرش چه چیزا بچه جانباز زیر بیست وپنج درصد چه فرقی با بالای بیست وپنج درصد داره
متاسفم برای مسئولین بی مسئولیت انشالله ک هر چه برای جانبازان کم میگذارند برسر خودشان بیاید که انقدر در حق این عزیزان اجحاف نکنند..برای یک مملکت با این همه مردم کم توقع و باغیرت باعث شرم وخجالت است که حق جانباز مظلومی را پایمال میکنند.. و مایه شرم است برای رئیس جمهوری که وعده ای به جانبازان بدهد ولی به قولش عمل نکند.. دیدم جانبازی را که بیشتر از 10بار برای گرفتن یک وام به بنیاد شهید مراجعه کرده و هر بار دست از پا درازتر و با نا امیدی برگشته..اقایان مسئولین از روی گل این جانباز باید عرق شرم از پیشانیتان بریزد..والسلام4858
این همه نظر و سوال کیییی میخواد بخونه؟!!
درسته که فرزند شهیدم ولی چیزی که از بنیاد شهید ندیدم
به خدا این کمال بی عدالتی در حق بچه های گمنام جبهه با این درصد های جانبازی خدا از سر تقصیر پزشکان نگذرد
من 28 ماه جبهه دارم وافتخار میکنم که برای حفظ خاک وشرف ایران وایرانی جنگیده ام ولی خداوکیلی بنیاد جانبازان چه حقوقی در قبال این همه فداکاری به جانبازان زیر 25 درصد تا 5 درصد دنظر گرفته هیچ هیچ وهیچ
آیاکسی در کشورهای غربی وجنگزده دیده یاشنیده که جانبازان ومجروحین بعدازجنگ گدایی بکنه .خداشاهداست که دراستان کرمانشاه شهرستان کنگاور جانبازان گدایی میکنن .آخه مسولیین کی باید اقدام کنن خودبنده حقیر جانباز بسیجی هستم سال هشتاد 5/درصدبه من جانبازی دادن دبسک کمردارم تا دلتون بخواد قرض دارم عاعله مندم هستم جوانی رافداکردم به خاطرخدا ونامو س و وطنم اما افسوس ودریغ ازیکریال حقوق یامستمری
سلام خدمت شما عزیزان من حشمت الله قهرمانی فر حانباز پنج درصد هستم که در زمان جنگ تخریبچی و در زاقع مهمات کار میکردم که در یکی از ماموریتهای جمع و خنثی سازی مین ها انفجار رخ داد و بنده سوختگی وسیعی از قسمتهای مختلف بدنم پیدا کردم که منجر به بستری شدنم در بیمارستان شد ودوستانم شهید و جانباز شدن در ان زمان بمن جانبازی میدادن ولی من با افکار و احساسات آن زمانم قبول نکردم و بخانه برگشتم و از ان زمان تا بحال از جانبازیم چیزی نگرفتم ولی بخواطر فرزندانم رفتم و بمن پنج درصد دادن که دور از انصاف هست حالا هم نه خودم در مراکز دولتی استخدام شدم و نه فرزندانم میتوانن از جانبازیم استفاده کنند لطفا کاری برای من انجام دهید که جلوی فرزندانم خجالت زده نشوم که آرزو میکنم هیچ پدری خجالت زده فرزند و خانواده اش نشود
واقعا برای همتون متاسفم
من دختر رزمنده ای هستم که در دوران جنگ ب مدت 21 ماه خدمت کرد طی این مدت موجی شدن دو روز در بیمارستان اهواز و پنج روز در بیمارستان اندیمشک بستری بودند ولی متاسفانه به دلیل کم سوادی پدرم هیچ مدرکی که نشون بده موجی شدن تا بلکه درصد جانبازی تعلق بگیره نداریم پدرم از همان موقع از کار افتاده هستن به نظرتون ما باید چگونه دنبال مدرکی باشم لطفا راهنمایی کنین.ممنون...
سلام
من 50سالمه وچندین سال تو جبهه بودم جانباز25درصدهستم که از ناحیه پا مجروح شدم بعد اینهمه سال با مشکلی که دارم از صبح جلوی تنور توی گرما وسرما دارم کار میکنم تا خرج زندگیمو تامین کنم حالام که بازنشسته شدم و هیچ کاری ندارم و واقعا توی مخارج به مشکل برخوردم دختر دانشجو دارم که هیچ تخفیفی توی شهریه نداره بتازگی هم که هر دو دخترم عقد کردن و نمیدونم چطور باید 2جهاز بطور همزمان تهیه کنم
اندکی تامل ...
روز اول دی برای حقانیت از حقوق جانبازان زیر 25 درصد
سلام وخسته نباشید خدمت شما
پدر بنده دو انگشتتو ازدست داده وکاملادست چپش کارایی نداره 78سال سنشونه
سمت راستشم سکته کرده و زیادکارایی نداره با سه دختر ویه پسر
20درصدجانبازی بهش دادن وماهی یک میلیون تومن بدون هزینه پرستاری
با خرج ومخارج زیاد
آیا این درسته با انگشت قطع شده ودست پرساچمه ایشون 20درصدجانبازی بهش بدن
حق کجاست وجدان کجاست؟؟
سلام خسته نباشید من جنباز 10 درصد و ایسار گر ما به بنیاد شهید میریم هر وقط که میریم میگن ماه بعد براتون واریز میکنیم نه حقوقی نچیزی بما میدن
سلام به مسئولین محترم اینجانب رسول عابدی که بعد از 33سال رفتم پرونده بالینی خود را در طول 2سال دوندگی گرفتم وبا زحمت فقط 5در صد جانبازی تعلق گرفت در صورتی اگر همان اول کار رفته بودم 40درصد جانبازی میگرفتم ولی الان مجبور شدم نه درامد نه شغل بی کار بی کار هستم خدا شاهد است که در اولین خرج زندگی ام درمانده ام هیچگونه بیمه ای ندارم و در هیچ ارگانی هم شاغل نمیباشم و در بنیاد شهید اصفهان برای مستمری حدود یکسال است ثبت نام کرده ام ولی امروز و فردا میکنند لطفا رسیدگی کنید باتشکر
خواهشا برای وام دادن از ما سند سم سرب نخواهین چون اکثر خونه های نوساز سند کاغذی هستن وما به خاطر سند مجبوریم خونه قدیمی که به درد نمیخوره بخریم خواهشا قسطهای وام را از حقوق هر جانباز کم کنید واینقد سنگ جلو پای ما قرار ندهید ثواب داره بخدا
فرزند م دردانشگاه آزادواحد رشت دانشجواست برای استتفاده از مزایای 30 % جهت تخفیف شهریه مسئولین دانشگاه میگویند هنوز آیین نامه ی اجرایی برای دانشگاه نیامده از مسئولین بنیاد میخواهم دراین خصوص اقدام کنند
سلام من 24سالمه پام رفته رو مین پای راستم پاشنش رفته الان درست نشده بعد بهم بیست درصدجانبازی داد ولی هیچ حق حقوقی بهم نمیدن فقط یه دفترچه بیمه دادن میخوام بدونم به جانبازان زیر بیست پنج یعنی حق حقوقی نمیدن پس منه 24ساله با این شرایط کار چیکار کنم بدبختی کم بود این اومده روز خب کمک کنید
با عرض سلام خدمت دوستان من فرزند جانباز زير 25 درصد هستم و شنيده بودم بنياد جانبازان مبلغي براي كمك هزينه ازدواج فرزندان جانباز به آنها ميدهند تمايس گرفتم و گفتند فقط به جانبازان بالاي 25 درصد تعلق ميگيرد اين چه وضعيتي است اين چه قانوني است پدر من شنواييش ضعيف شده تمام بدنشرا امواج شيميايي گرفته هوا كمي آلوده شود از گلو تا حلقش تاول ميزند و با اين شرايط 10 درصد جانباز است واي بر شما كه در دنيايي كه خودتان به ما گفتيد پل صراط چه جوابي داريد
سلام.اقای مسسسول بی عدالتی تا کی اگر کسی مچ شما را نمیگیرد خدا که هست.جانباز۲۵عضو خانواد شهد اوفرزند جانباز. با نادانی خودام بند ج ماد۱۰۸ جزی راقبول کردم.البته نمیدانستم ای بند کلی وجزی دارد. غرورمان لگد مال شد اینقدر ب شما ایمیل دادیم.دوجوان۲۴ساله و من وهمسرم.حقوق یک میلون وپانصد.خدا از مسولین بنیاد دورود نگذرد.که یک چهارم پرسنلش اعضای یک خانواد وفامیل هستند.چنانکه برای باجناقها وام مسکن ند..حیف ما پارتی نداریم.
من.جانباز5درصد هستم کمرم 5عدد پلاتین گذاشتن ازکارافتاده هستم زیر پوشش هیچ ارگانی نیستم لطفا کمک کنید چکار کنم که حقوق بگیرم بنیاد بشم
با این حرفها نه تنها آدم امیدو آرزویی در دل زنده نمیکند بلکه احساس تمسخر وناچیزی بسیاری میکند که چرا ... فقط همین احساس وداریم وبس.
پدرمن جانباز۱۰درصدموج انفجارهست.الان سنش۵۱ساله ازکارافتادگی گرفته کل سیستم بدنیش مشکل پیداکرده اماهیچ کسی ب مااهمیت نمیده مگه ادمی که موج گرفتگی یاشیمیایی داره رونبایدببینن مسعولین چون نقص عضونیستن؟اخه خداروخوش میادکه خانواده وخودجانبازتومذیقه باشن تروخدابه دادماهم برسید
یاد شهید محمد قبادی گرامی
روحش شاد و قرین رحمت الهی باشد
بای به صدام میگفتیم دوتا کلوله اضافی به ما میزد تا در صدمان میرفت بالا (بخدا هیچ کس بخاطر در صد نرفته بود این نانیه که شما مسولین به دامن این بچه ها گذاشتید.) خواسته ها را بردید بالا و الان نمیتوانید حل اش کنید.
جانبازان 5درصدی هستم با بیست سال سابقه کار که دو سال آخر بیمه اختیاری رد کردم. با پنجاه یک سال سن حقوق بازنشستگی چقدر است.چیکار کنم حقوق بیشتر شود
سلام من فرزند جانباز 15درصد هستم من کنکوریم واقعا در توانمون نیست کتاب اموزشی یا کلاس بگیریم سپاه وام نمیدهد به ما
یاد همه شهدا بخیر بخصوص شهید قبادی ، شهید اهل قلم
روحش شاد
با سلام و خسته نباشيد
من فرزند جانباز ٢٠ درصد ميباشم با وجود اينكه پدرم از كار خود بازنشسته شده و من مدرك و سن اشتغال را دارم كسي به فكر ما نيس والله همه جانبازان مثل همن بقران ما هم گناهي نداريم كاش پدر ما هم شغل ازاد داشت حداقل اون موقع ميتونستيم كارشو ادامه بديم نه اينكه الان بيكار باشيم شما همش به فكر خودتونيد خواهش ميكنم فكر ما هم باشيد
سلام.چرا برای فزرندان جانبازان زیر ۲۵ درصد اینقد بی قانونی وجود داره معلوم نیست.مخصوصا در مورد هزینه تحصیل.اگه بالای ۲۵ درصد باشه تا دکترا هم که بخونن تمام هزینشونو بنیاد میده. حتی اگه ده تا بچه داشته باشه اونوقت اگه زیر ۲۵ درصد باشه حتی یه ریالم نمیدن حتی به یکی از بچه هاش. مثلا اونیکه ۲۰ درصد جانبازی داره حداقل یه مقطع براش رایگان بود یا یه درصدی بهش کمک میکردن نه اینکه هیچی بهش ندن.این قانون رو به هر کی بگی باور نمیکنه .اون دانشمندی که این قانون رو گذاشته باید بهش واقعا خسته نباشید گفت
سلام ( خسته نباشید من ۱۳۰ ماه مدت منطقه دارم ۲۰ درصد جانبازم دو فرزندم بیکارند یکی مهندس دومی حساب داری دوخترم حقوق هر سه بیکار ایا حق من این است من بازنشته ارتش هستم ۸ سال در کردستان ۴ سال در اهواز جنوب کشور مشغول خدمت بودم با کمترین حقوق این فرزندان را تربیت کردم اما اما خدایا تو شاهد زحمتهای من باش) ((خدانگهدار شما )))
باسلام وادب خدمت همه جانبازان زیر25%وخداقوت به همه شمادلاوران جنگ بنازم به غیرت ومردانگی شمابزرگواران وباعرض سرافکندگی برای کسانی که این قوانین جانبازان زیر25%راتصویب کردن خجالت بکشند تصویب کردن جانبازان ازخدمت سربازی معاف کدوم جانبازالان داریم که سربازباشه همه جانبازان دیکه بالای 40سال هستند وکدوم جانبازداریم که اکنون دانشجوباشه وکدوم جانبازراداریم که اکنون بخواداستخدام شغل دولتی بشه وخیلی مطالب دیگه که بایدبه کسانی که این قوانین راتصویب کرده اندبخندیم وخجالت هم نمیکشند چرابرای فرزندان ما کاری نمیکنند واین قوانین راتصویب نمیکنند منت نگذاریدلطفا قوانینتون برای خودتان خوبه وسلام
باسلام سرجانبازان زیر25%منت نگذارید شماقوانینی تصویب کردیدکه بدردجانبازان نمیخوره چرابرای فرزندانشان قوانین راتصویب نکردیدونمیکنید جانبازان همه سنشون بالای 45سال هس این قوانین بدردشون نمیخوره وگداهم نیستن به خودتون زحمت ندید شمافکرحقوقهای نجومی خودتان باشید این جانبازان دلاوران هشت سال دفاع مقدس اند وغیرت دارندیاعلی مدد جانم فدای رهبرم
باسلام وادب خدمت همرزمان خودم ای که چقدرخندیدم به این قوانین اخه کدوم جانبازدانشگاه میره الان وکدام جانبازمیخواداستخدام بشه باسن 50سالگی وکدوم جانباز گداهست که واسه تفریح و....چنددرصدکم میکنید شمابفکرمنافع خودتان باشید جانبازان خدایی دارندکه بایدجواب پس بدیدهمگی یاحق جانباز دلاورجنگ فرزندسیدعلی خامنه ای
سلام همه مسیولین شدند وعده سر خرمن امیدوارو کارشان گره بیاد تا بفهمند چرا بیمه تکمیلی را بنیاد واگذار به ادارات نمی کند اخه چه درامدی برایشان داره ..... حق جانباز را نخورید ...مهدی جان بیا ببین با جانبازانت چه رفتاری دارند خدا نگهدار ....مسیول دل سوز با سپاس و درود مهدی علیپور
سلام بهحضور مسولین محترم
بنده جانباز 15 درصد بهقول شما اما مورد اجحاف قرارکرفته وباید باتوجه به نوع مجروحیت بالای 25 باشم اما عیب نداره بالاخ ه خدایی هم هست واما بعد کدام مشکل از جانبازان را شما حل کردید :معیشت .شغل .بیماری وغیره فقط تبلیغات وسیع بقول معروف آفتابه لکن هفت دست شام وناها ر کرسنه من 57 سالمه نه شغلی دارم نه مسکنی دارم الانم توی یه منزل قدیمی بالا 70سال قدمت زنگی می کنم تمام اعضای بدنم بیمار است با ارایه مدرک نه شغلی دارم نه درامد اخه با این همه بیماری نمی تونم کارکنم .وهمین منزل هم همش درحال فرو ریختنه باتوجه به این صاحب خانه هم گفته باید بلند شوی والا اثاثیه شما را دم در مگذارم نه پولی برای رهن دارم نه درامدی برای اجاره 2فرزن هم بالای 30سال وبیکار دارم شما بفرمایید من چه کنم اسبابم را می اورم جلوی همون بنیاد وچادر میزنم تا به فریادم برسه کسی .اقای رییس جمهور هر سال ملاقات با خانواده جانبازان را دارد شما بفرمایید این جانبازان ملاقات شده ازکجا امدند از کره دیگر که فق مبلشان اندازه 35 سال زنگی من ارزش داره شما را به خدا اکه قبول دارید دست از تبلیغات بردارید و واقعا به فریاد جانبازان برسید مگه بعد جنگ چندتا جانباز مونده اینم فکر گنید جرء 3000000000میلیارد دزدی اقای فلانی است والسلام
سلام، پدرم جانباز 5 دصده. از مواردی که به عنوان خدمات و تسهیلات برای جانباان زیر 25 درصد در بالا اعلام کردید تنها بیمه تکمیلی برایشان مفید بوده. درحال حاضر که پدرم بالای 60 سال سن دارد و برای تامین مخارج خانواده باید کارسخت انجام دهد چه تسهیلاتی برایشان قائل هستید؟ وقتی برای گذران معیشت زندگی خود و خانواده باید شبانه روز کار کند خدمات تفریحی و فرهنگی به چه کار می آید؟ خدمات حقوقی هم که برای افرادی هست که استخدام هستند.....
دیدن حس شرمندگی در چشمان پدر جانباز 5 درصدم که نتوانسته با وجود کارکردن و تلاش بی وقفه برای پس و دخترانش زندگی نسبتا خوبی رقم بزند بسی دردناک است.
زندگی 8 نفر در 2 اتاق وقتی میدانی پدرت جانباز هست دلت را میلرزاند.
شاید جانبازان زیر 25 درصد فقط نام جانباز را یدک می کشن
من از این مسئولین تا بحال چیزی جزدروغ ندیده و نشنیده ام خداوند از آنها نگذرد امیدوارم روز خوش نبینندانشاء اله چون به جانبازان زیر 25 درصد ظلم کردند
و سلام به همه عزیزان ازما که گذشت بخداوند بزرگ اگر حقی از ضایع کرده باشند باید جواب پس بدن و اگدارشان کنید به خون ریخته ی خودمان وسلام
اقای مدیدرکل بنده وامثال بنده رفتیم جان دادیم دست و پا شما چی خوب به منه جانباز 20% هم حقوق بدهید تاجلو زن بچه ام شرمنده نیاشم عده ای حقوق دادید عده ای قطع کردید اخه چرا انصاف انسانیت وجود نداره
سلام بادورودبه شهیدان امورایثارگران 1 این کارت ایثارگری ایثارزیر25درصد به دردمامی خورد 2جانبازان زیر25درصدچه گناهی کرداند حتی امتیازیک عوارزیندرند ووووو0000000
سلام من تنها فرزند ذکور جانباز شیمیایی ،اعصاب و روان،وازکارافتاده کلی هستم که بعد ازاز سال هاها گمنامی پدرم بعنوان جانباز به دلیل مشکلات سخت اقتصادی اقدام که در کمیسون احراز جانبازان به پدرم40درصد احراز دادن که درکمیسون پزشکی پزشکان محترم تهران جانبازی پدرم رو 15درصد کردن وازکارافتاده کلی و برگ بیماری صعب العلاج دادن حالا خدایش ازکارافتاده کلی درصدش میشه 15هیچ رسیدگی هیچ امکاناتی نیست ما که از پدر نفهمیدیم که پدر چه هست امیدوارم جواب دل مارو بدن مسعلولین اونرا دنیا. که حتی مادرم داره با پدرم ازبین میره مستاجری فقر بیکاری .....همه و همه داره ما رو از پا درمیاره
با عرض سلام بنده جانباز ۵ درصد هستم سوال دارم آیا حقوق بازنشستگی به ما ۵ درصدی ها بنیاد خواهد داد یا برای حقوق دوران بازنشیتکی برای تامین اجتماعی ماهیانه پول واریز کنیم تا زمان بازنشستگی؟ لطفا اگر ممکنه جواب بدید با نهایت احترام
باسلام من جانباز 05/ درصد با بیش از 25 ماه سابقه جبهه ولی تاکنون بنیاد هیچ کاری برای بچه های من نکرده است اصلا به حساب نمی آمرند در صد پایین را
با سلام و خسته نباشید
اینجانب فرزند جانباز ۱۵درصد می‌باشد؛ ۲۷سالمه و دانشجوی دکتری بهترین دانشگاه هستم این چه معیاریه که یکی پدرش ۲۵درصده با مایی که همش ۵تا۱۰درصد کمتر داره از همه چیز محروم باشیم رفتم بنیاد شهرستانمون خیلی راحت میگه نه ثبت بیکاری تو سجایا برات میکنم نه مدرکتو میگیرم واسه معرفی چون همه اینا واسه بالای ۲۵درصداس!!!(درحالیکه همکلاسی خود من هم داره رایگان شبانه درس میخونه هم اینکه به یکی از ادارات معرفی شده) پس اون ۵درصدی که به ما اختصاص دادین قراره کجا به دردمون بخوره؟!؟ تو آزمونهای استخدامیم که همه ش واسه بالای ۲۵درصداس و واسه همین ۵درصدم هزارتا تبصره گذاشتن!!!
ماهی نمی خواهی دمش را بگیر در ضمن جانبازانزیر 25 در صد برای دندانهای خود خوب مسواک بزنید که هیچ کمکی به انان نخواهد شد واگر دندان ندارید منت کسی را نکسید زرا هر انکه نان دهد دندان هم می دهد
باسیشگاه منجی عالم بشریتخواستم بپرسم کلمه عدالت یعنی چه شاید قانون گذاران این مملکت تعریف دیگری ازش بلدند اقایون مسئول والا به خدا می خوام عرض کنم به زیر بیست پنج درصد هم توجه کنید مثلا اقایان پروانه کسب چرا به زیر بیست پنج درصد نمی دهید این که دیگه پول نیست نکنیا به این جانبازان توجه کنید اینها بهترین شیرین ترین لحظات عمرشونا برای شما قانون گذار محترم هزینه کردندتویی که الان داری قانون وضع می کنی
وقتی شیپور جنگ نواخته می شود ....
سلام،من پدرم جانباز 15 درصد آیا تخفیف بلیط قطار بهش تعلق میگیره
سلام‌ جانباز ببست درصد هستم درحین خدمت جانباز شدم هنوز هم قراردادی کار میکنم از رسمی شدن هم خبری نیست کارگزبنی یگان هم جواب نمی دهد با توجه به بخشنامه های صادره چرا مسولین قوانین را زیر پا میزارن حداقل یه نفر پیدا بشه تا با‌ مسولین برخورد کنه
سلام متاسفانه فاقد اجرای هستند
من جانباز 15درصد از ناحیه چشم و ریه وصورت وپوست درد سینه ام خارش دست و پاهایم خیلی زیاد نیاز به کمسیون پزشکی دارم خودم رفتم به دکتر هزینه دکترو داروها 3800000 ریال شده نصف ان را ازاد بقیه را دولتی حساب کردتد این حساب کتاب در کجای دنیا وجود دارد
باسلام 5درصد جانبازی شیمیایی من حالایعنی اذر98تایید شده ولی بندهدوسال قبل بازنشسته شدم ایامبالغی که به عنوان مالیات وبازنشستگی وبیمه ازبنده به مت 30سال کسر گردیده قابل برگشت می باشد یانه؟ لطفاراهنمایی چون هیچ کس قانون رو نمی دونه
من ۵/ هستم دست چپم فلجه دوتا پسردارم نمی تونم کار کنم مچ دستم روز به روز باریکتر میشود چرا هیچ فکری به حال ما نمی کنید مستجرو بیکار
سلام جواب شمارو من میدم یرید خوش باشید هیچی برای شما نیست
سلام .مطمئن باشید که بالا کمک خودشون رو میکنند اما تو استان وشهرستان ها حق ما جانبازان پایمال میشه
سلام.رحیم رحمانی هستم جانباز ۱۵ درصد هستم. تا الان هم ب سختی زندگی کردم
الان میخوام ی ماشین بخرم ولی پول کم دارم برای وام رفتم گفتن ۱۰میلیون وام میدیم
شما قضاوت کنین الان ب این پول چی میدن هیچی
من ۳۵میلیون وام میخوام باید چکاری انجام بدهم. راهنمایی کنید لطفا
سلام من جانباز 20درصد شیمیایی ‌و20ماه در جبهه و25 سال بسیجی فعال ودارای پرونده اصحاب وروان بدوی که دکترها وکمیسیون که 3 سال است انتظار وچشم براه کمیسیون عالی در خوزستان هستیم مشکلات 100درصد ی داریم دو فرزن که بیش از2سال است عقد کرده اند وبعلت مشکل مالی وبیکاری تا العان نتوانستند عروسی کنند من از سال 82 تا العان در شهرداری رامهرمزاستخدام کارگر قرار دادی که تا العان ازهیچ گروهی ومقطع تحصیلی وحق رزمندگی حق شیر و... ومزایایی که باعث بهره مند مزایای رزمندگی وجانبازی باشد من محروم می باشم ومن باید چار کنم می خواهم باز نشسته شوم لطفا راهنماطی فرمایید ولی شفیعی
با سلام چرا بین جانبازان فرق میزارین مگه جانبازان زیر 25 درصد در جبهه نبودند من چند وقت پیش به بنیاد مراجعه کردم برای وام ولی به من گفتند که فقط به کارمندان بنیاد وام میدهیم من فقط 10 میلیون میخواستم
باسلام
من فرزند جانباز زیر ۲۵درصد و دانشجوی دکتری هستم.خواهش میکنم برای نمره زبان بین ما و فرزندان بالای۲۵درصد فرق نذارین
چند نظروخواندم وازخنده دل دردگرفتم !!اخه ادم یاانسان اونم جانبازوالان توی مملکت اسلامی کی براش تره خوردمیکنه.تمام تسهیلاتی که برای جانبازان زیر۲۵درصداورده بودهمش دروغ وبرای تبلیغات است من ۳سال حضورداوطلب درجبهه دارم ۶۵تا۶۸اونهایی که جبهه بودند میدونندبدترین سالهای جنک همین سالها بوددوبارمجروح شدم سال۶۶ودرسال۷۸دربنیادتشکیل پرونده دادم وکمسیون پزشکی رفتم که یک مثلا دکترکه واقعاحیف اسم دکترکه روی اون گذاشته بودند!!انقدرعقل وشعورنداشت فردی که ۱۲سال ازمجروحیتش گذشته وهنوزاندازه یک سکه توی پاش ترکشه وکمرش خیلی بیشتراز۵درصدمجروحیت داشته فقط۱۴روزبیمارستان بقایی اهوازبستری بودم وصورت حادثه وتائیدیه داشتم .یه جوان ۲۵ساله انگاراگر۵درصدبیشتربزنه حق پدرشومیخوادببخشه ... دراخربگویم توی این مملکت اگرپارتی نداشته باشی وبه جایی وصل نباشی حق مسلمت رانمیدن ومیخورندچه رسدبه رسیدن وبه فکرجانبازان باشند.
دل خوشی داری اقا اینا نمیخوان ماروببینندچه رسدوام هم بدهند
باسلام من جانباز زیر بیست هستم و33سال سابقه کار در سازمان تامین اجتماعی دارم ومهر 98 بازنسشته شدم مستمری مرا براساس اخرین حقوق و مزایای مشمول کسر حق بیمه پرداخت نکردنند و اعلام نموده اند که میانگین دوسال اخر ملاک است درصورت که همکاران ما در سال 98 قبل از بهمن 98 براساس اخرین حقوق ومزایای مشمول کسر حق بیمه بازنشسته شده اند وبه من گفتن که قانون تغیر کرده وزیر بیست مشمول نمی باشد پس این قانون چرا برای همه یکسان نیست خواهشمند است پیگیری واینجانب به دیوان عدالت اداری هم شکایت کردم و 9 ماه است که هیچ جوابی به من نداه اند.
باتوجه به اینکه همه مسعولین..مشکلات جانبازان زیربیست و پنج درصد را سالهای طولانیست میدانند...اما واقعا عجیبه چرا به این قشرمظلوم رسیدگی نمیکنند...اصلا سازمان بنیادشهید و جانبازان بااینهمه ساختمان و کارمندان دارای حقوق مگربرای خدمت به اینها..استخدام نشده اند؟...مگرمیشود یک جانباز پنج درصد هیچ حقوقی نداشته باشداماکارمندی که اومده به اوخدمت بکند..بالای پنج میلیون حقوق بگیرد...میشودازدیگرکشورهای کفار...یادبگیریم که کهنه سربازانشان چه ابهتی دارند..هرکاندیدای ریاست جمهوری و سناتوردرامریکایکی ازتبلیغات دوران رقابت...همین رفع مشکل جنگجویانشان میباشد..یک جانبازبا کمترین درصدحقوق ازمدیران بنیاددزشهرستانها باید بیشترباشد...باعلم و اگاهی..درین رابطه...میشودفکرکردکه شایددستانی درکارباشد که این خانواده ها و فرزندانشان و سایرمردم که شاهد این ییعدالتی هستند را ازفرهنگ شهادت طلبی و ایثاردارند دورمیکنند...وخیلی خردمندانه به اهداف پلیدشان رسیده اند...یادمان باشد کهنه سربازان دلیرترین و نترس ترین جوانان بی تکراراین اب و خاکندکه هشت سال دربرایرهمه کشورهای عربی..وقدرتها ایستادگی کردند..درود به روح وروان پاک شهدا..درود به جانبازان خصوصا زیربیست و پنج درصدها...که مظلوم واقع شدند..وبعدازجنگ تاحالا حقوق که به انها نرسید کاشکی حداقل ازاتها دلجویی میشد..تفاوتها و تبعیض..یعنی بیعدالتی درحق این گروه ازجانبازان عزیز.
بعداز 28 سال سابقه کاری هنوز مسکن ندارم .مریم به بنیاد میگه سند و پایان کار ساختمان بیارید تا وام بدیم خوب من از کجا این همه پول بیارم ساختمان دویست پنجاه میلیون خور ده ای بخرم تا وام هشتاد میلیون بگیرم اگه پول داشتم وام میخواستم چه کار.این وام هارا راحت ت بدهید تا ما جانبازان زیر 25%استفاده کنیم .بخدا مسکن ندارم مستاجر نشینم .

یه روزی این جانبازان مرد میدان بودن و عده ای هم پشت جبهه یا تو مساجد جوونا رو تشویق به رفتن به جبهه میکردن امروز اون پشت جبهه ای ها شدن مسول و پولدار و مردان واقعی که جانبازان باشند. یا روی تخت بیمارستان هستند و یا با فقر دست و پنجه نرم می کنند. درود بر شما جانبازان.انشااله وعده الهی محقق خواهد شد.
با سلام جناب آقای قبادی همه اینها را که مانور می دهید شعار است با عمل میلیون ها میلیون فاصله است برای جانباز ان هیچ ارزنی قایل نیستنند در این دولت امید نا مردی را در حق جانبازان و رزمندگان تمام کردید مخصوصا شما بنیادی ها الخصوص سپاه و ناجا فرامین امام راحل روز بروز به فراموشی کشیده می شود
سرهنگ بازنشسته سپاه
سلام مگر من وقتی رفتم جنگ بخاطر درصد و امتیازاتش رفتم؟؟ما رفتیم جبهه که از خاک وطن و ناموسمون دفاع کنیم برای درصد جانبازی که نرفتیم نمیدونستیم درصد چیه..
من ۱۵ سال دیر پیگیر جانبازی شدم چون چشم داشتی به امتیازات نداشتم ولی به اصرار خانواده بعد از ۱۵سال جانباز ۱۵درصد بهم تعلق گرفت
بااینکه از چندجا مجروح شدم و حقم بالای ۲۵درصد بود اما حالا که صحبت درصد هست میخواهم حقم را بگیرم لطفا به من هم کمک کنید چون بیکار هستم وهزار قرص و دوا استفاده میکنم، هیچ کار دولتی ندارم با ۴فرزند بزرگ و بیکار سرماشین برادرم کار میکنم برای خرجی خانواده ..کرایه نشین هم هستم.خانه از خودم ندارم
لطفا یکی بگه من باید چکار کنم گناه من چیه چکارکنم؟؟؟
باسلام بتمام جانبازان قهرمان که جان خود را در راه وطن دادن ولی من ماندم فرق پنج درصد با چهل درصد دارد ما همه بیک حدف جنگیدیم بنده سی و هشت سال موجی هستم پنجاه هفت سال دارم از آزادی خرمشهر تا جزیره مجنون جنگیدم حالا ازکارافتاده شده ام بس دولت کی دستم را می گیرد بعداز مردن واقعا خسته شدیم و آدم خجالت می کشد درپیش دیگرکشورها
مدت سی وچهار ماه جبهه پجانباز ده درصد حدود دوسال هسش حقوق منو قطع کردن وهیچکس جوابگو نیست واقعا حیف ای مملکت کسی که جانباز نبوده الان با اون حقوق بالا شیش صد هزار تومان حقوق ما جانبازان دولت بودجه نداشت
خدا جای حق نشسته جانبازان عزیز زیر ۲۵درصد بلاخره روز شما هم خواهد رسید اگر هم نرسید خدا حقتون رو می گیره
باسلام و عرض خسته نباشید.
جانباز زیر ۲۵ درصدی هستم که تا کنون جز دفترچه درمان از چیز دیگری استفاده نکردم .
اما یک گلگی از مسعولین دارم .
زمانیکه ما هم مثل دیگر عزیزان به جبهه رفتیم.
کم فروشی نکردیم .
از دیگران عقب نموندیم.
با صدام فامیل نبودم .
با عراقیها شب نشینی نداشتیم.
با دشمن دوست نبودیم .
در خیلی جاها از دیگران برتر بودیم
ما هم مثل شهدای عزیز جان بر کف رفته بودیم .
اما بخت یار نبود که جز قافله شهدا باشیم .
یا لا اقل جز برادران جانبازمون باشیم ، اما همه با یک نیت برای دفاع از اسلام و اب خاک کشور به میدان رفته بودیم .
طبیعی است که در این میانه برخی شهید،برخی اسیر،برخی جانبازووووو میشوند.
اما مشکل اینجا بود که مسعولین باید برای جانبازان یک در صدی را مبنا قرار میدادن تا همه مثل هم از یک مزایای مساوی استفاده کنیم وبعد از اون برای خدمات بهتر به دوستان دارای درصد بالا درصد را ملاک قرار میدادن که البته حق طبیعی اون عزیزان بود ،

پیشنها میکنم بدون استثنا حد اقل حقوق را برای همه حانبازان زیر ۲۵ در صد در نظر بگیرند،
و از ۲۵ درصد به بالا ملاک درصد عزیزان برای رفاه و خدمات بهتر در نظر گرفته شود.
خدا وکیلی حیف این عزیزان که به حال خودشون رها شدن .
والله بلا تلا هستند عزیزانی که در دفاع مقدس چون شیر غران نعره میزدند اما امروز برای اینکه شرمنده سفره خالی خانواده نشن به هر ....... نا کسی رو میزنن
اوف بر این روزگار اوف بر این زندگی .
امیدوارم که شیران رها شده جبهه های غرب تا جنوب دریابید .
ان شالله
جانباز 20 درصد هستم چهارساله دنبال وام کمک هزینه خرید مسکن میباشم چون منطقه ی ما اسناد رسمی نیست و تمام منازل قولنامه ای است تاکنون موفق به اخذ وام نشده ام و هربار بنیاد جانبازان یه ایرادی میگیره
1-در مورد وام مسکن جانبازان یه فکری بکنید
2- برگذاری مجدد کمیسیون برای بیشتر شدن درصد جانبازان تلاش کنید تا ما هم مثل بقیه ی جانبازان 25 درصد به بالا مزایایی در این تورم شیخ حسن تورم زای بی تدبیر شاملمان شود
جانباز ۲۰^هستم ، در سن ۱۶سالگی بعنوان آرپی جی زن درسال ۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه جانباز شدم اکنون فوق لیسانس ارتقا پیدا کردم کردم به دکترا اینکه شما می گید حقوق دکترا میدن الکی است
سلام من فرزند جانباز متوفی ۲۵ درصد هستم پدری که بر اثر جراحت موج انفجار کنار خودم جون داد ۲۷ دی ۸۹ حالا نه خونه دارم و حدود ۵ ساله تو شرکت دارو سازی پیمانکار هستم واقعا مسولین شب چطور می خابید در صورتی که ما تا صبح بیداریم
باسلام جانباز ده درصدهستم کارگرساده هستم بیمه ندارم آسم شدید دارم کارکردن برایم بسیارسخته نفس کم میارم بایدچکارکنم چطوری کمسیون برم برتی کمک معیشت لطفا راهنمای کنید
با سلام عرض ادب

بنده چند سال پیش بر اثر شلیق ار پی جی پرده هردو گوش‌های من پاره شدند با مرور زمان الحمدالله صدای دریدگی پرده خوب شد از گوش‌ولی شنوای من کم شد تا زمانی که کم شنوای را حس کردم تیپی که باهاشون خدمت میکردم رفتند از تیپ جدید درخواست نامه سانحه حادثه کردم گفتند بما ربطی نداره خلاصه رفتم دادسرای نظام آنجا شکایت کردم اون منو فرستاد پزشک قانونی ترس از کورونا و کم پولی رفتن بالا قیمت گرفتن ازمایش ۵ماه دیر شد

چیزی که منو کنجکاو کرده آیا یک نظامی برای نظام مملکت قابل اعتماد است در هر چیز حمل سلاح انجام ماموریت حفظ راز .....الخ آیا همون نظامی از حادثه‌ای براش که در محل کار افتاده قابل اعتماد نیست باید دست این اون را ببوسد تا حق خودرا دریافت کنه و به حق خود هم نرسد مجبور شود تا در دادسرای نظام را بزند
با سلام ،فرزند جانباز حسین امیری ،از خراسان شمالی هستم ،پدرم جانباز و ایثارگر ،زمان جنگ ،جانبازان گمنامی که هیچ کس به فکر شما نیست کاش مسئولین این مطلب را بخوانند وفکر کنن ،جانبازان جوانان با غیرت گذاشته که الان به علت سن و برای که خود آن را یادگار زمان غیرت و مردانگی می خوانند ،نیاز به یاری مسئولین، همیشه در خوابن ،لطف تا دیر نشده برایشان کاری کنید ،
با سلام من جانباز شیمیایی 20 درصد واعصاب وروان که چند بار مجروح شدم وچندبار بستری شدم وپرونده اصحاب روانم که دکترها وکمیسیون بدوی استان خوزستان مجروحیتم راتاییدکردند ونزدیک 3سال است که انتظار کمیسون عالی هستیم خواهشا من مریض احوال هستم در شهرداری رامهرمز کار می کنم مزیای جانبازی رابخاطر 20 در صدبه من نمی دهند 53سال سن دارم توان کار را ندارم از شما مسئولین مسعولین کمیسیون عالی خواهش می کنم وضعیت من وخانواده ام بحرانی است نظری به پرونه ی من بندازین خدا خیرتان دهد ولی شفیعی
بازگشت به نامه 3945مورخ 97/10/9 نظریه کمیسیون پزشکی بدویکه در تاریخ 97/11/17 درمورد برادر ولی شفیعی فرزند مصطفی تشکیل جلسه داده است به شرح زییر اعلام میگردد درضمن اصل صورت جلسه شماره 27202مورخ 97/11/17نیز پیوست می باشد
خواهش میکنم از کسانی که میتونن به جانبازان زیر ۲۵ درصد رسیدگی کنن صدامون و حرف هامون رو به گوش مسئولین برسونن، ماهم مث بقیه جنگیدیم بستری شدیم اعصاب و روان نداریم ما چه گناهی داریم کمیسیون تشکیل میدن هرچی دوس داشتن درصد میدن من یکی دیگه توانایی کار کردن ندارم شیمیایی هم هستم با این وضعیت کرونا هم نفس کشیدن برامون دشوار شده چه برسه به کار کردن سابقه ۴۰ ماه بسیج ورزمنده گی در خط مقدم جبهه هم دارم
سلام من دوره سربازی ۲۲ماه خط اول بودم منطقه جنوب توی عملیات فتح المبین بیتالمقدس (ازادی خرمشهر)و رمضان ودرمدت ۲۲ماه حضورم درجبهه ار پی جی زن بودم وبر اثر شلیک گلوله های ارپی جی شنوایی من مشگل پیداکرده مدتی که جوان بودم قوی بیخیال بودم ولی حالا دارم اذیت میشم ایا میتونم جانبازز بگیرم باتشکر طهماسبی
سلام من جانباز ۱۵درصد با ۲۷ماه جبهه و مجروح از ناحیه کمر و گردن و دست چپ و موج گرفتگی و شیمیاِی شده هستم ولی و با ۵۰سال سن از کار افتاده شده ام و زندگی خود را با یارانه سپری می کنم و از هیچ حقوقی نه خودم ونه فرزندانم برخوردار نیستم در این اوضاع اقتصادی زندگی برایم دشوار است لطفا کمیسیون دوباره برقرار شود و یا بتوانم با اقایی زریبافان دیدار ویا تماس بگیرم. باتشکر
سلام کسی که بعد از سی سال رفته درصد گرفته در شرایط بدی است بقیه را میدانید جی بگم
من میترسم چیزی بگم‌ ولی دلم پره کو گوش شنوا به کی شکایت کنم کی جوابگو هست مگر کسی را دیدی که بعداز این همه نوشته ها به سراغتان امدن زنگ زدن بابا مملکت صاحب نداره کدام جانباز کدام خانواده شهید اون همه شعار در زمان امام راحل بود نه الان در زمان جنگ بود نه الان چون نیاز داشتن شمارا به خدا می سپارم خدا وند یاریمان باشد دیگر این آرزو ها را به گور خواهیم برو که بنیاد برای ما کاری کند
عزیز ان سلام وقت بخیر دل نبندیم به بنیاد دیگر تمام شد فقط اونجا نشستن به فکر خودشان هستن سیر از گشنه خبر نداره هر چی بود در زمان امام راحل بود آلن هر کی به هر کی منو تورا میخوان چکار فقط پارتی میخواد در این مملکت نه جانبازی
سلام خدمت کلیه جانبازان بنده جانباز5درصد از آذربایجان غربی هستم با ۳بچه مستاجر بیکار به علت بیماری پوستی که به 12دکتر و طب سنتی رفتم چاره نداره تو رو به جان هر کی دوس دارین من به خاطر شکستن دسته بچه ام مجبور به قرض پول کردم الانم طرف حکم جلبم رو گرفته اجاره خونه ام از برج فروردین مونده حکم تخلیه گرفتن از ترس صاحب خونه خودم خونه شبا میام روزام که دست فروشی ميکنم سرمایه رو هم خوردم تموم شده مریضی پساریوزیس شدید دارم کلیه مدارکمم رو به بنیاد شهید کشور به آقای فرهادی مددکاری فرستادم تو رو به جون هر کی دوس دارین کمک کنید تا به حال از روی بدبختی که نتونی برا بچه ات بستنی بگیری گریه کردین وای وای البته باطری گوشیم خرابه اکثرا خاموشه اگه پول صاحب خونه رو بدم حتما میخرم اگه کمک کردین فقط عوضشو خدا بده اگه هم نکردین خدا پشت پناهتون
باسلام 16ماه است که تمام مدارک لازم جهت 5درصدایثارگری را تحویل دادم ولی نمیدونم چرا متأسفانه هنوز هیچ جوابی برای من نیامده است به بنیاد شهید کوهدشت مراجعه میکنم میگویند هنوز جوابی نیامده است 27ماه در جبهه بودم اکنون 16سال است که نیروی شرکتی هستم وتبدیل وضعیت نشده ام داد خود را به گوش کی برسانیم
ایا کسی هست مرا یاری کند
بنام خدا با سلام و عرض ادب اینجانب جمشید رضایی خمپاره انداز در منطقه هایی عملیاتی جنوب و غرب کشورانجام وظیفه نمودم به شماره کد ملی 0046448837 بر اثر ترکش خمپاره از ناحیه پای راست و دست چپ و فک صورت وپارکی لایه وپرده گوش واختلال اعصاب روان و شیمیایی شدم با در داشتن صورت سانحه پزشکی از واحد مربوطه و مدارک بیمارستانی موجود بند را جانباز 5% اعمال نمودند . ممنون از شما
سلام ودرود خدمت تمامی عزیزانی که واقعا اگرهمه ی دست اندرکاران وکارکنان وخدمتگزاران مثل کارمندان خصوصارییس اداره جانبازان وایثارگران وشهدا ی فساباشه خدا به داد افرادحانبازوشهدا وایثارگران مملکت برسه.به خدا قسم نابود.نابود.نابود.5ساله رفتم واومدم برای کمسیون مجددواخذوام مسکن.هیچ اقدامی که نشده هروقت مراجعه میکنیم باهزاران برخورد بدماراراهی منزل میکنن.2سال است پرونده تشکیل هرکس رادوست داشته باشن میفرستن وکسانی که مثل من آشنایی ویازد وبندی ندارم فعلاکمسیون ندارن.توراخدامن حانبازاعصاب وروانم.داغون شده خانواده ام کمکم کنیدچرافرزندان من نباید از امتیاز25ذرصدبه بالا استفاده نکنن.لیسانس فرزندانم دردانشگاه آزادباهزاران بدبختی چراجایی سرکارنرن
خدالعنتتون کنه اقایون اصلاح طلب .این چه بلاییه که سر جانبازای عزیز دراوردید .خجالت بکشید .اینا نرفتن بجنگن که شماها ببرید وجانبازانا درصدبندی کنید .بخدا قسم اون دنیا اتیشتون میزنن .البته اتیشم واسه شما کمه .تمام این متنا را خوندم .چرا رسیدکی نمیکنید .اونموقع که رفتن جبهه بهشون میگفتید عوض ترکش خمپاره بخورن که درصدشون بالابره خخ.انشالله ریشتون کنده شه .لبیک یا سید علی
سلام ودرود وعرض ادب خدمت همه ایثارگران از ۰ تا ۷۰ دوستان عزیز زیر ۲۵ درصد سلام ما را آوردن زیر ۲۵ درصد کی؟ همان پزشکهای که زمانی شماها درحال ایثار وفدا کاری بودی آنها درحال تحصیل یادر خارج یا ایران حالا شدن تصمیم گیرنده ماها اگه میخواستن ب ماها خدمات رسانی کنن خو حق مان ضایع نمی کردن حال که پیش زن بچه مان خجالت کاریم بیایید بصورت دسته جمعی آقای اوحدی که مرد شریف وازخانواده لر هس وصادق وخودش هم قصه با ما هس آزاده جانباز ووو خدای مرد شریفی است تا الان که تشریف آورده قافله سالار خانواده شاهد شده خدمات بی ریا وبدونه نفاق انجام داده خدا عاقبت بخیر بشه مگه میشه مجروحیت ما با بقیه فرق کنه بیایید بریم در حضورش کمی درد دل کنیم البته چیزی دگه نمانده آقای روحانی همه خدماته رسوندن دسشو درد نکنه ...... افسوس البته فک کنم در آن دنیا هم بگن زیر ۲۵ درصدی برگرد اگه میتونی درصدتو درس کنه که هم نمی شه دگه .....
سلام.من جانباز30درصدهستم توبمب باران عملیات بیت المقدس مجروح شدن اعضای بدنم پرترکش است قطع عضو هم هستم پسرم فوق دیپلم است هنوز هم کاربن ایشان ندادن به کی بگیم حرف مابدبخت وبیچاره کی هستش که گوش بده
باسلام بنده جانباز ده درصد هستم که این ده درصد از ناحیه چشم هست که در اثر انفجار مجروح شدم و برای مجروحیت بعدی که شیمیایی شدم . سه بار کمیسیون برای شیمیایی که شده بودم رفتم و هر سه بار نتیجه یکسان بود شیمیایی از ناحیه چشم و پوست و هرسه بار کمیسیون گفتند چون شما از ناحیه ریه سالم هستید درصدی نمیتوانیم اضافه کنیم و در سیستم اکنون نام شیمیایی را یدک میکشم و در این مدت چندین ساله من از همسرم خجالت میکشم و شرمنده همسرم هستم و این شرمندگی را بگور خواهم برد که نه شغل خوبی داشتم نه درامد خوبی و نه اینده خوبی برای خانواده ام باقی گذاشتم با تشکر
جانباز 15 درصد هستم سال 95 لیسانس روانشناسی را گرفتم 97 فوق لیسانس روانشناسی را گرفتم از سال 95 تا99 چهار الی 5 بار در خواست لحاظ مدرک به اداره شبکه بهداشت و رمان دادم نامه از امور جانبازان بردم قبول نکردند گفتند چون شما بهیار هستید باید تغییر عنوان بدهید درخواست تغییر عنوان دادم قبول نکردند می گویند ما کادر درمانی کم داریم موافقت نمی شود 27سال سابقه کاری دارم چکار کنم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
سلام من پدرم جانباز ۲۰ درصده و من گفتن که قانونی تصویب شده که به جانبازان کمتر ۲۵ درصد تخفیف ۳۰ درصد میدن ولی دانشگاه میگه بنیاد نامه نداده من کجا باید شکایت کنم؟ من بخاطر این ارشد ثبت نام کردم
بنده جانباز ۲۰ درصد هستم و در حال حاضر دانشجو متاسفانه بنیاد هیچ تخفیفی در شهریه برای جانبازان زیر ۲۵ درصد به دانشگاه پرداخت نمی کنه درحالیکه شهریه همسر و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد کاملا رایگان هست
حالا سوال این است که آیا اعتبار و ارزش یک جانباز ۲۰ درصد به اندازه همسر یا فرزند یک جانباز ۲۵ درصد نیست ؟ آیا این موضوع یک تبعیض ظالمانه و تحقیر جانبازان زیر ۲۵ درصد نیست ؟
نفرین بر قانونگذاران این قوانین ظالمانه و ننگ بر کسانی که این ناحقی ها را می ببینند و کاری انجام نمی دهند
من جانباز20درصدهستم البته سال 1365ارتش برای من25درصدزده بود ولی امروز به اسم معسر به من بعد از 33سال حقوق میدهند که نه مثل حقوق دیگران اضافه میشود نه همسان سازی
با سلام شما را به سید سالار کربلا یک فکری برای جانبازان زیر بیست وپنج درصدبکنید اجر شما با اقا امام حسین
سلام جانبازان واقعی اکثرازیر۲۵درصدی ها هستن چون شرم داشتن خودشون وبندازن رو تخت بیمارستان ودنبال پرونده سازی باشن بنده حقیر ازسن ۱۷سالگی به علت موج انفجارکل دندونامو ازدست دادم ۳۲ساله بدون دندونم و زحمت کشیدن وبادادن ۵درصدفقط اینجوری زحمات من و جبران کردن ولی معتقدم خدایی هم هست یاخدا
سلام جانباز 5%هستم متولد 1346 از هیچ ارگان ونهادی حقوق دریافت نمیکنم 53 سال سن دارم هیچ شغلی یادرامدی ندارم بناچار کنار خیابون لباس میفروشم اما با این وضعیت تو این فصل سرما سر خیابون یخ میزنم احتیاج به یک وام 30 میلیونی دارم که بتونم یه ماشین پوکیده ای بخرم اما به هر بانکی میرم ميگن دیر اومدی تموم شد گناه من چیه بنظرشما من باید کجا برم با کی بگیم درد دبی درمونم را خواهش میکنم از مسعولین یه فکری هم به حال ما بکنید -
ما فرزندان جانباز زیر ۲۵ پیر شدیم دیگه لازم نیست کاری کنید.
با سلام ودرود بر مرد اسمانی که نمازش ودعاهایش فقط وفقط عشق خالص بود وبس .انسانی خاکی در زمین .فرماندهی شجاع وخاری بود بر چشم دشمنان.شهید سلیمانی نه یک نفر .نه یک شخص بلکه یک ملت وعاشق ایرانو .رهبری. کشورش.پس شما مسعلین رهرو راه این عزیز دل ما ایرانیان .کسانی که مظلومن.محرومن.در تنگناه قرار دارن .ود بدترین شرایط معیشتی بسر میبرن .چه بسا این شهید والا مقام با سرکشی از خانواده معظم شهدا.مدافعین حرم ومحرومین باعث نشاد وشادی وروحیه این عزیزان میشدن .حال شما مسعلین رهرو راه او باشید وبا سرکشی از خانواده .جانبازان .معلولین.ازادگان.ایثارگران.خصوصان جانبازان زیر۲۵درصد .کسانی که حقوق مستمری.درامد.زمین وسیله ای ندارن .دوران سخت مستجری رو سپری میکنن .بالا رفتن سن .مشکلات معیشتی .روح وروان ..ووو رو هم اضاف کنیم دیگه زندگی برایشان سختر میشود.بیایم دست به دست هم همچون شهید سلیمانی فکر و ذکرمان فقط وفقط این باشه که مظلومین جامعه رو دریابیم .وجامعه ایثارگران .جانبازان زیر۲۵درصدو دریابیم .با تشکر
آقایان همه شما که التماس این ازخدا بیخبرها را میکنید اینها بفکر جیب خودشان هستند مگر نمی بینید بجای اینکه چند جوان پسر فرزند شهید یا جانباز را دربنیاد و ادارات استخدام کنند که نان آور خانواده باشد تمام کارمندان شده اند خانم و درد کسی را هم نمی فهمند
مثلا اسمی جانباززیز۲۵درصدیم بنیاداستان همدان ازسال ۶۵ تا۱۳۹۹یکبارهم نیامده سربزنه ببینه لااقل اگرامسال من مرده ایم دفترچه بیمه مان راببره برای خودشان حالابعضی هاچه دل خوشی دارن وچه چیزهایی میخان
اگرپول برای رشوه یاپارتی گردن اصلاح طلبی داشتین اون موقع چیزی طلب کنین وام مسکن که ندادن تاخونه گرون شدفکری برای وام خریدقبربکنین
سلام فقط جی تاسف باقی است وقت تعین درصد دکتری بنام ق برایم حق کشی کر که تاکنون هم ترکش دربدن هست و ازطرف دیگر قتی به اداره ای مراجعه میکنم تبصره ماده وشق قانون را بهانه ای قرار داده و ازحمایت امتناع میکنند فقط برای گول زدن دررسانه رادیو وتلویزیون ادعای عاری از حقیقت میکنند اما وقتی به سابقه کشورهای جنگ جهانی دوم نگاه می‌کنیم بجای مسولین جمهوری اسلامی خودمون خجالت می‌کوشیم برای همه اتن متاسفم
سلام فقط جی تاسف باقی است وقت تعین درصد دکتری بنام ق برایم حق کشی کر که تاکنون هم ترکش دربدن هست و ازطرف دیگر قتی به اداره ایی مراجعه میکنم تبصره ماده وشق قانون را بهانه ای قرار داده و ازحمایت امتناع می کنند فقط برای گول زدن دررسانه رادیو وتلویزیون ادعای عاری از حقیقت میکنند اما وقتی به سابقه کشورهای جنگ جهانی دوم نگاه می‌کنیم بجای مسولین خودمون خجالت می‌کوشیم برای همه اتن متاسفم
بنده در عملیات کربلای پنج شلمچه در سن ۱۵ سالگی حضور داشتم واز ناحیه پا ودست مجروح شدم مدت ۱۰ ساعت براثر خونریزی شدید ناشی از اصابت ترکش بیهوش بودم که هنگام جمع آوری شهدا متوجه زنده بودن من شده بودند‌ زمان حضورم در جبهه همزمان بود با زدن بمب شیمیایی در منطقه که نامه های حضور درمنطقه شیمیایی در پرونده موجود میباشد دوبار به کمیسیون رفتم اما بدون توجه به صحبتام ونامه های حضور در جبهه وبستری در بیمارستان شهرم که موجی وشبمیایی هستم ومنجر به ریزش کلیه موهای بدنم وخارش شدید کمر وپشت پا میباشم کمیسیون مرا رد کردند.حدود ۴ ماه درجبهه بودم بعنوان بسیجی. آن زمان پیگیر نشدم وگفتم بدا رضای خدا رفتم اما از زمان ازدواج که ۱۶ سال میگذرد قادر به اداره زندگی نمیباشم وهمهن موقع با مراجعه به سپاه ومعرفی به بنیاد مشمول ۵ درصد جانبازی شدم وهمسرم که اکنون بازنشسته آموزش وپرکرش است زندگیمان را اداره میکند اما من بعنوان مرد خونه حتی بک ریال درآمد ندارم که هیچ ،بلکه بخاطر اعصاب خراب ناشی از موج انفجار هر روز در خانه درگیری دلزیم که باعث فشار روحی روانی در همه مخصوصا فرزندانم شده.براستی امثال ما جانبازان که حقمان از ۵ درصد هم بیشتر است حتی حقمان نبود که یک کارمند ساده اداره مثلا آبدارچی باشبم چرا که مدرسه را رها و به جبهه رفتیم واکنون هم جزء بیسوادان حساب میشیم وبیکاران.واقعا چرا؟ کجای این کشور عدالت اسلامی رعایت میشه همش پارتی بازی وآشنا و....پس ما هیچ سهم وحقی نداریم؟ فردای قیامت جلوی همه اونایی که حقمان را پایمال کردن ومنو شرمتده زن وبچم کردن واز دین وایمون انداختند، میگیرم.
باسلام من فرزندجانباز20درصدهستم ازسال90تا حالا تواداره ورزش باغملک صیدون کارمیکنم ولی هیچ گونه بیمه ای یا حقوقی برام دریافت نشده حتی گزینش هم شدم من 10ساله از این همه پیگیری خسته شدم فقط فقط بانی این کاررا واگذار میکنم بخدا که توانشو پس بده تمام
کی به فکر این قشر فر اموش شده مي رسین 30 سال گذشته از جنگ کاری را انام ندادند و مسوولان محترم دورغ که نگوید ما برای رزمندگان و ایثارگران چه کار هایی انجام داده ایم دورغ و د.ورغ
به چه کسانی وباچه شرایطی زمین میدن
ایابه ماهم که وام گرفتیم ویاخونه داریم #زمین_یاخونه میدن؟؟
مرگ بر مسئولین خائن
همه مردم به ما میگن شما جانبازان که غمی ندارید و همه امتیازها را دارید و اینچنین هستید و آنچنان هستی و ...
ما هیچی ندیدیم خاک بسرتان کنند با این طرز خدمت کردنتان که در دنیا حرف اول را در دروغ گفتن و اختلاس عدم مدیریت و بی کاری و فساد اجتماعی و فساد اقتصادی را با امتیاز بالا کسب کردید و از رو هم نمی روید.
بمیرد کسی که نمیتواند کاری را انجام دهد و به سر آن کار بمانند
وقتی نظرت را در دید عموم نمی زارند و انتقاد پذیر نیستید چرا نظر می خواهید
خخخخخ
سلام
بنده جانباز 10درصد میباشم و شهرستانی که نسبت به درصد خود معترض می باشم. و راه حل درست جهت اعتراض و شرکت در کمیسیون پزشکی را نمی دانم میخواهم کمکم کنید؟؟
برادر سلیمان گرامی
مجددا به بنیاد درخواست شرکت در کمیسیون را بدهید
سپاس از حضور شما
برادران بی خود خودتون رو اذیت نکنید از چندین سال پیش باید فکر جانبازان زیر ۲۵میشدند حالا هم همه این وعده عید ها رو باور نکنید ما قشر فراموش شده ایم .خوب فکر کنید چرا این همه وعده میدن ولی کو عمل .همیشه همین طور بوده فقط موقع نیاز به ما این حرفها رو میدن .من خودم ۱۵درصد عضاب وروان هستم دیروز رفتم بنیاد میگم من فقط کمک معیشت میگیرم و میخوام زیر نظر بنیاد حقوق بگیرم که همه دارن ۱۸۰۰میگیرن در جواب گفتن باید بیماری صعبل علاج باشی یعنی فلج سرطان و....باشید به شما تعلق نمی گیره درصورتی که یک ترکش تو کمرم و بین مهرهای کمرم شکاف ایجاد کرده میگم بفرستین کمسیون میگن نوبت شما نشده بااینکه سال ۹۳ درخواست دادم .تو شهر ۵۰۰هزار نفری
باسلام و احترام، خدمت رياست محترم بنياد جانبازان جمهوري اسلامي ايران اينجانب از جانبازان جنگ تحميلي 15درصدهستم كه در سال 1364تيپ 55 هوابرد شيراز در منطقه لولان پيرانشهر حضور فعال داشتم و با دشمنان جمهوري اسلامي جنگ مي كردم بخاطر ميهن و ناموس مملكتم و از ناحيه ( سر - سينه - ران پاي چپ ) تركش از نوع خوشه اي از هواپيماهاي دشمن بعثي صدام عراقي اسيب ديده ام و حالا تركش داخل ران پاي چپ هست و خيلي اذيتم ميكندو با چندين بار جهت عمل جراحي در بيمارستان ساسان كه پرونده دارم هيچ گونه عملي صورت نگرفت گفتن چون رگ اصلي پاي شما توسط تركش قطع شده بود و پيوند رگ انجام داده اند وامكان عمل جراحي را نداريد پس چرا درصد من بايد 15درصد باشد ولي خيلي ها هستن رنگ جبهه و جنگ را نديده اند ولي درصد بالا دارند اكثر جانبازان مشكل اعصاب روان دارند زمان كه پمپ خوشه اي از اسمان توسط دشمن روي سرما ريختن اون صداي انفجار هنوز تو سرم هست و وقتي كه تو خانه با زن و بچهام هستم با كوچكترين صداي بلند مشكل اعصاب ميگيرم خواهشمنديم تصحيلاتي كه براي جانبازان بالاي 25درصد تعلق ميگيرد براي جانبازان زير 15 درصد هم داشته باشيد من زمان جنگ 20سال داشتم كه رفتم جلوي دشمن ايستادگي كرديم فقط بخاطر ميهن و ناموسم واگر بازم جنگ شود با دستور رهبرم به جبهه جنگ حضور پيدا خواهم كرد لطفا دستور بدهيد كمسيون مجدد داشته باشم استان البرز منطقه1.با تشكر
سلام وقتی، یک جانباز 25/ ارزش یک ماشین را نداذه پس ول کنین دنبالچی هستین شما برین تا اخرش بخونین اینا فقط خودشون میخوان از اونه زیاد نمیشه که بشما بدن داداش هایگل
باسلام و عرض ادب
من جانبازشیمیایی ۱۵درصدهستم زمانی که برای کمیسیون ساله ۶۸شصت نه بوددقیق یادم نیست برای کمیسیون پزشکی خواستند بااینکه پاهام تاول زده بودمتاسفانه پدرمرحومم نگذاشت برم کمیسیون گفت مردم میگن پسر فلانی از دولت پول میگیره خجالت می کشم منوباخودش بردگوسفندچرانی تانتونم برم مشهداخه اون زمان مثل حالانبودسه ساعته برسی مشهدفاصله روستاتانیشابور۶۰کیلومتراونم جاده خاکی ازنیشابورتامشهدهم ۱۲۰کیلومترضمن اینکه پول هزینه رفت مشهدراهم نداشتم پرونده من قیابی ۵٪ریه۵٪درصدچشم و۵٪درصدپست زده بودن من تاساله ۷۱میرفتم بنیادنامه می‌گرفتم برای دکترم مشهدبیمارستان امام رضاچون تاول‌های پام زیاداذیتم میکرد معمولابادمپایی راه میرفتم پمادنسخه دکترراازحلال احمرتهران خودبنیادبرام گیرمیاوردخلاصه کنم ساله ۷۴فک کنم رفتم دنبال پروندم فرستادن کمیسیون دکتر نه به چهره من ونه به اثاربدنم نگاه نکردپرونده راهمان ۱۵٪تایدکردالان هم نفسم بندمیادازناحیه پای راست معلول جسمی هستم خانه نشین شدم درسن ۵۰سالگی حقم پایمال شده فقط خواستم بگم شمامسئولین راواگذارمیکنم به جدم مولایم امیرالمومنین علی علیه السلام که الگوی عدالت شماها درظاهرکارهاتون هست ولی درباطن حق و حقوق ماراپایمال کردید
من جانبازدرنوجوانی جانبازشدم ودرمیانسالی خانه نشین وشرمنده خانواده ام هستم ،
با سلام من جانبازه مدافع حرمم هر جایی میرم واسه کار بهم گیر دادن مثلا خود سپاه ک نهاد اعزام کننده بوده با مدارک کاملم بهونه اورده ک جانبازی البته ده درصد ب درد ما نمیخوری نامه منو پاره کردن من ک ی جون با شرایط کامل هستم الان چکار باید کنم
با عرض ادب
دولتمردان خواهش میکنم رسیدگی‌کننده
ما جانباز ها دیگه خسته شدیم
سلام من فرزند جانباز زیر ۲۵درصد هستم ولی تسهیلات ندیدم لیسانس دارم طی تحصیل در دانشگاه اصلا رو شهریه ما تاثیر نداشت و الان برای کنکور ارشد میخوام بخونم فقط موقع دادن آزمون ها می تونی سهمیه جانبازی بزنی اونم فقط یا برای ۲نفر یه مرد یه زن یا رو رتبه تاثیر میزاره خواستم آموزش پرورش برم برای کار معلمی در مدارس غیر دولتی گفتن برو اول مدرسه پیدا کن معرفی نامه بیار رفتم تو مدارس معرفی نامه بگیرم گفتن نیرو نمیخوان . طرح خرید خدمات معلمی ام که شنیدم اعلام کردن اول باید تکلیف معلم حق التدریسی سال های قبل معلوم بشه اخه پدر من ۳۰ سال زحمت کشیده من درس خوندم موقع شهریه ها که کمکی دریافت نکردم هزینه هارو پدرم دادن بیکار تو خونه نشستیم من به عنوان یه فرزند جانباز از روی پدرم خجالت می کشم ۳۰ ساله هستم ولی دستم تو جیب پدرم باشه آزمون استخدامی ام انقدر سخت میگیرن کلی درس باید بخونی رتبه آزمون بره بالا قبولی‌ولی تو سهمیه ۵ درصد تو استخدام ۲نفر حساب بشن دوسال ام هست آزمون استخدامی رو به خاطر ابتلا به سرطان نتونستم خوب بدم اگر آموزش و پرورش ام طرح خرید خدمات نگیر من روحیه ام بهم میریزه از خونه نشستن من چیکار کنم اخه لطفا مسئولین پاسخگو باشن تو ادارات هم جواب آدم رو درست نمیدن
با سلام پدر من جانباز ده درصد میباشد ولی با سابقه و چند ساله در جبهه ولی چون به لطف خدا تو چند سال در حد ده درصد جانباز شدن و ترکشهای که هنوز داخل اعضای بدنش موجود میباشد و اذیت هروز دارد .دیگر آن چند سال خدمت به کشور مهم نیست فقط درصد جانباز بودنی مجروح بودن مهم است .
همیشه میگه من برای خدا و مردم جنگ کردم نه پول حقوق اینده .ولی متاسفانه اون کسانی که الان مدیر و مسئول شدن که اصلا جبهه و جنگ را به چشم ندیدن و تعیین میکنن به چه کسی حقوق بدن مزایا بدن به چه کسانی ندن .اینها همشون باید پیش خدا و تمامی جانبازانی که به نا حق مجروح و در راه کشور جانباز شدن جوابگو باشن.
همه حرفها دروغ است دروغ دروغ باید پارتی داشته باشی
سلام قوانینی که نوشته شده است دردرجه اول به اطلاع جانبازان نرسیده ومن برسد وگو الا از دید جانبازان پنهان نگهمیدارند و حتی موقع مراجعه انکارمیکنند ویا منکر می شوند ،
دوما، همه این قوانین را طوری چیده اند که همدیگرراهمپوشانی میکننددراصل اگر خیلی آویزان بنیادهایی وتمام استراحت وکارزندگی را رها کنی و خودت را دخیل ببندی شاید چیزی گیرت بیاد که اگرعمرتوبرای رفت وآمد هدرنمیدادی بیشترگیرت می اومدکمش دست فروشی یاسیگارفروشی میکردی بیشتردرمیآوردی ولی گول میخوری چون ناتوانی آویزان میمانی درمانی کاریها یک نمونه بگوئیم کههمسر من بیماری لاعلاج داشت مدتی بعضی از داروها را فقط دارو بات خفیف خوب می دادند ولی ازسال 97که بیمه دست بیمه دی افتاد دارونامه قطع کردند اصلا دیگردرداروخانه های حلال احمر پیدا نمی شد جاهای دیگرهم قیمت بالا رفت نتوانستیم بخریم ، بارها رفتیم درخواست کمک کردیم قطره چکانی 500هزارتومان ماهانه پرستاری دادند اسمش راه ماست گذاشتن ولی حالاکه به رحمت خدا رفته من برای اینکه مستاجرم رفام دنبال وام درددل کردم گفتن امکان نداره ولی اگر همسرت سعی العلاج بود می اومدی کمک میکردیم گفتم من که هرچندروزیکبآراینجابودم گفتن دیگه گذشته ولی به من میگفتی کمک میکردم به سعی العلاج کم میکنیم ، بالاخره فقط سرکاریه والسلام حقوق معیشتی کفاف کاری خانه راهم نمیدهد وام مسکن هم فقط بده کارت میکند آخه کجآ با 150میلیون تومان خانه میدند، بیچاره جانباز با سن بالای هرسال وام میگیره میفروشم بدهیهای قبلی را تصفیه میکنه اسمش آینه که خونه داری واز خیلی خدمات نمی تونی استفاده کنی چرا؟چون خدمات قطره چکانی پوششی چیده شده فقط برای بستن ده آنها و....؟ خیلی درد داره
سلام چرا خدمات دندانپزشکی ارائه نمیدهند فقط دلم برایشان میسوزد که درآن دنیا جوابی ندارند که بدهند
با سلام من جانباز شیمیایی 20درصد و جانباز اصحاب روان با گرونده ای تاییدشده وبستری تاییده دکترای اصحاب وروان وکمیسیون بدوی وکمیسیون عالی که. ازسال 1397 که تاییدیه اش در بنیادشهیدخوزستان چند ماه است که هنوز جواب ندادن ازسال82 تاکنون درشهر داری شهرستان رامهرمز که نه به من هنوزگروه داده اندونه تبدیل وضعیت ازقراردادکارگری به داعم شده ام نه طرح طبقه‌بندی مشاغل شده ام وبا مشکلات عدیده ای فراموش نشدنی ودچار استرس ومشکلات فراوان کار در خانه راشاهدهستیم از سال 82 ت87 بدون هیچگونه مزایای کارگری وحتی بدون بیمه ای پردازی از سوی شهرداری نبودم شما که دم از حمایت جانبازان می زنید آیا ای رسمش چکار کنیم اهمیت به نامه های بنیاد شهید هم نمی دهند ظلم ستم حق خوری بی ثباتی توهین به جانباز اهمیت ندادن به خواسته جانباز و...
بیخیال بابا اخر عمری اذیتمون نکنید 35سال از جنگ گذشته ما و بچه هامون به نداری عادت کردند از جنگ اومدیم اواره طبق عادت رو زمین میخوابیدیم نه تخت هر جا رفتیم مشغول کار بشیم با اعتقادمون جور نبود که این شد حالا چیو میخواید ردیف کنید فک مارو؟؟
سلام من فرزند جانباز متوفی ۲۵ درصد هستم کرمانشاه شهرستان صحنه.خداشاهده ماهی یک میلیون و سیصد هزار میدن دیگه هیچ چیزی به ما تعلق نمیگیره هرچی هم میریم هیچ کاری برامون نمیکنن نه همش شده پارتی بازی رئیس بنیاد جلوی خودم به طرف قول کار داد بعد من گفتم یه کاری هم برا من بکنید گفتن هیچ کاری نیست نمیدونم بریم کجا پیگیری کنیم یکی باشه رسیدگی کنه
کاشکی به جانبازان باهردرصدی....اگرسن انها بالای 55سال..وعیالوار..وبیکاروفاقد شغل هستند...حالت اشتغال میدادندتا انها هم درچنین سنی...برای مدتی هم که شده..جلوی زن و بچه شون شرمنده نباشند...حق قانونی انها...که درهمه کشورها...رعایت میشود..راحدود چهل سال است...نمیدهند...شجاعترین فرزندان این مردم..به بهانه پنج درصد..و زیر بیست درصد..وووو..دربدترین شرایط معیشتی دراین کشور فقط تاحالا زنده مانده اند..وگرنه زندگی نمیکنند...خدا به داد انها برسد..کاشکی..همراه هنرزمانشان...شهید میشدند...تاچنین روزهایی رانبینند..
نظام ایران با آمریکا فرقی ندارد هر ۴ سال رأی میدم بعد دم از اسلام میزنن کاش اسلامی بود حال مثل دشمنان اسلام هر چهار سال یکی دیگر بیاد و ...
سلام وعرض ادب پدر بنده ۱۵درصد جانباز است درتمام جنگهای مهم هم شرکت کردند زمانی که بحث از درصد بود اهمیتی نمیداد چون که بقول خودش در راه خدا وانقلاب به جبهه رفته بود الانم سکته مغزی کرده فلج شده با ماهی دوتومان داره امرار زندگی میکنه هیچ فرزندی استخدامی نداره شما بگید ما دادمونو به کجا ببریم چرا حالا که پیر شدند دیگه پرت شدن از لحاظ اعصاب وروان اوضاع مناسبی نداره مگر اینان چه گناهی کردن که به این حال وروز افتادن چرا بعضی ها که اصلا جبهه رو ندیدن دارن شیره این نظامو میخورن واقعا چه بر سر ما اومده کدوم راهو اشتباه رفتیم که به این اوضاع دچار شدیم
درد دل زیاده ولی باشد که ماهم مثف بلاد کفر به فکر کسانی که در راه میهن جان فشانی کردن قدر بدانن مسئولین محترم
فرزند جانباز ۱۵درصد با ۳۶ماه جبهه مداوم
اقاییکه اسمتوگذاشتی مسئول اصلا معنی مسئولیت میدونی چیه الانکه جنابعالی نشستی روی صندلی ابری تکیه دادی باخیال راحت نه مستاجری صاحب خانه بیاددادبزنه سرت ونه بدهی داری ازبرکت همین جانبازان است چرا به جانبازان زیر25درصد رسیدگی نمیکنید مگه از ارث خودتون میخواین ببخشید خدا ازتون نگذره بحق رسول الله که درحق این عزیزان کوتاهی میکنید من خودم زمانیکه جبهه رفتم مثل پرنده بودم شماهنوزدنیانیومده بودین ولی الان خداگواه است میخوام بلندبشم جایم را جاروکنند بایددونفر دستام وبگیرند بتونم تکون بخورم اگه عدالتی درکاراست خدا میدونه چکارتون کنه چندساله من وامثال من ثبت نام کردیم برای کمک معیشتی جانبازان هنوزخبری نیست هروقت سوال میکنیم میگیدصبرکنیددرست میشه... میخوام درست نشه به والله قسم تقاص تک تک شونو پس میدید حالاببینیدبخداحالت جنون پیداکردم اعصاب و روان ندارم روزی10تالیوان پرت میکنم میشکنه بالای 50بار سر خانممو زدم شکسته ازبی اعصابی اخه به این میگن عدالت.. اصلابیاییدمنوببریداعدام کنید... دعای من اینه خدا ازتون نگذره
باسلام خدمت جانبازان محترم من خدمت شما جسارت نمی کنم ولی خودم با شرایط شما زندگی بازی دارم موقع مراجعه به حل مشکلات جوابم این است که زیر۲۵ جانباز محسوب نمیَه وقتی مسایل اجتماعی پیش میاید من میشم جانباز دربهشت جا تمدن واسه جهنم راه تمدن چهل ساله سرگران خودتان را خسته نکنید ما جنک کردیم شما پیروز شدید بخورید تقسیم غنایم کنید خدا کند نسل آینده قدرجانشان را بدانند مثل ما نشوند
سلام پدرم من جنباز ۱۰ ٪ و ۲۴ ماه در جبهه فعالیت داشت پایش تیر خورده و وقتی کمسیون در بیمارستان حضور پیدا میکنه که پدرم از بیمارستان مرخص شده بود وکمسون در غیاب پدرم برایش ده درصد زده. من فرزند همین جانبازم بازنشست ادراه راه اهن هم هست من فرزند این جانباز ۲۸ سالمه بیکارم مجردم کی به یه ادم بیکار زن میده نه خونه درست حسابی هر ان ممکنه صغف خانه بر سرمان ریزش کنه من از مسعولین محترم تغاضای کمک میخوام که بفریاد من جوان و خانواده این جنباز برسند رحم کنید که خدا برشما رحم کند
اینجانب در سالهای 78 و 79 ومتی از سال80 با مدرک تحصیلی دیپلم بصورت رسمی آزمایشی به استخدام یکی از استانداریهای وزارت کشور درآمدم ولی بلحاظ عناد عده ای که از ما خوششون نمیآمد پس از گذراندن شکایت به دیوان عدالت محترم با دیوان عدالت نیز تبانی کرده و رای به نفع استانداری گرفتند و بنده رسما از تاریخ 20/6/1380 بیکار شده و تا کنون هم بیکار هستم در ضمن جانباز ده درصد هستم و فعلا دارای مدرک لیسانس میباشم لطفا مساعدت بفرمائید
من اعصاب و روانیم از موج انفجار 2سال توپ خانه بودم بی خوابی دارم 42ساله با داروهای قوی که از خودم بی خود می شوم 50دکتر و بیمارستان بیشتر رفتم 3ساله 5/در صد به من دادن با موج انفجار و شیمیایی شما را به شهدا و همه اعمه قسم میدهم کمکمان کنید ممنونم کد ملی 0558852912
این مسئولین بی کفایت وقتی تریبون دستشون هست از خانواده شهدا وجانبازان تقدیر و تشکر میکنن وبا این دروغ سرهم کردن آنها مردم فکر می‌کنه جانبازان و خانواده های شهدا همه کاره این نظام هستن ویا هر اداره ای بخواهند خودشان وفرزندانشان را استخدام نمایند اما هیچ وقت چنین نبوده فقط زبان زد این مسولین شدیم بنده فقط خواستم از این مسولین این هست حداقل بزارید پیش مردم احتراماتمان محفوظ بمانه
من جانباز اعصاب روان هستم ودرصدی ندارم تازه شناخته شده ۵/درصد هستم از همون اویل پس از جنگ دچار ناراحتی اعصاب شدم دائم تو سرم ی صوت بود تعادل روان وتصمیم گیری نداشتم نمی تونستم جایی ثابت کار کنم چون اون صدا باعث اذیت من میشد خدایی خیلی شغل های خوبی به من پیش نهاد شد هر کدام تا چند وقتی مشغول بودم بدون اراده خودم ترک کار میکردم. تا اینکه به اصرار مادرم ازمن که زیر بار نمیرفتم از مادر اصرار به زور برا ما همسری را بر گزیدن خوشبختانه زن فدا کاری را انتخاب کردن ناخواسته بدون اینکه من بخوام خدا دختری را هدیه داد. متاسفانه واقعا ،متا سفانه با آگاهی از اینکه من در واقع نمی تونستم تامینش کنمبا بدبختی ومشکلات زیاد کمک خانومم تلک تلک خودم تا به حال گذراندیم اما الان مشکلات ما فراوان شده دخترم بزرگ شده درصورتی که باتوجه به کمبود مالی نتوانست تحصیل کنه شکا کی است نداشتن خونه ،.اینکه خانومم دیگه توان کار کردن نداره، درآمد کم ،مریضی من ، سن ماهم به بالای ۵۰ سال رسیده هر روز یه مریضی دیگه به سراغ ما میاید خلاصه الان من احتیاج به کمک ویاری شما دارم خونه ندارم حقوق ندارم دخترم موقع ازدواج هست .ولی متا سفانه هیچ کمک وتوجهای به من وخانوادهام نمیکنند به خدا ما کسانی را میشناسیم که اصلا خط مقدم ندیدن والان بهترین زندگی و امکانات دارن ولی دارن جانبازی میگیرن(ای کاش دست وپام را از دست داده بودم ولی مغزم سالم بود چون انسان کارخانه اصلی نداشته ناتوان ناتون است ای کاشک) تو را خدا رسیدگی کنید حتی دوست دارم شما را ملاقات کنم حتی بیاید تحقیق کنید از ۳۸سال پیش تا الان کمکم کنید
با سلام. خواهش میکنم به جانبازان اعصاب وروان بیشتر اهمیت بدید وخود وخانوادشان را مورد توجه یه جانباز نقص عضو روح وروان سالمی داره آرامش در زندگیشهست مغزش وفکرش خوب کار میکنه مشکلات زندگیش را میتونه اداره کنه تو جامع مورد احترام هست ؟؟؟؟!!!!!ولی یه جانباز اعصاب وروان نه احترام داره خود وخانواده ارامش ندارن روح روان خانواده به علت مریضی وماتوانی فکری که بتواند خانواده را بچرخاند نداره و؟؟؟در جامع از هیچ ارزش واحترامی برخوردتر نیست حتی بیشتر مواقع مورد تحقیر هستند به بد نگاه میکنند وای به حال اینکه ندار و فقیر باشی خیلی بده خیلی خیلللللیییی بده خوا هش خانواده اینها بیشتر حمایت کنید ومورد توجه که در آخرت جوابگو نخواهید شد (اجرکم ‌عندالله)
آقا شورشو در نیارید زیر جانبازان 25 درصد هم آدم هستند آنها هم مجموعه همان جنگ بودند لطفأ احترام بگذارید به حقوق جانبازان این لات بازی هارو بگذارید کنار خدا رو خوش نمیاد
سلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi