شناسه خبر : 30641
چهارشنبه 17 دي 1393 , 13:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح نمایشگاه یادواره شهدای شهرکرد

نمایشگاه دومین یادواره شهدای شهرستان شهرکرد افتتاح شد

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی، شهردار شهرکرد امروز(17 دی) در این آئین، هدف از برگزاری این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

 

وی افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد مدنی نقش بسزایی در گسترش فرهنگ ایثار و دفاع مقدس در بین شهروندان دارد که یکی از نمونه های بارز آن برگزاری نمایشگاه یادواره شهدای شهرستان شهرکرد است که هم اکنون شاهد آن هستیم.

 

شهردار شهرکرد تصریح کرد: شهدا بر گردن همه حق بزرگی دارند چراکه با فدا کردن جان خود آزادی امروز را برای ما به ارمغان آوردند و باید در زمینه زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن‌ها اقدامات عملی ارزنده‌ای انجام شود.

 

این مسئول بیان داشت: باید با اقدامات عملی به همگان ثابت کنیم که شهدا را هرگز از یاد نخواهیم برد و همیشه و در هر کجا به یاد دلاورمردی‌ها و فداکاری‌ آن‌ها خواهیم بود.

 

غلامیان اضافه کرد: همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین کربلای پنج، دومین یادواره 883 شهید شهرستان شهرکرد و همچنین 280 شهید استان در این عملیات  روز پنج شنبه 18 دی راس ساعت 9 صبح در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد با مشارکت شهرداری شهرکرد برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: از مردم ولایتمدار شهرستان، خانواده های شهدا، بسیجیان و فرماندهان، کارکنان ادارات و دیگر اقشار مردم برای شرکت در این یادواره دعوت شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi