شناسه خبر : 30963
دوشنبه 29 دي 1393 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به پاس شهدای جامعه اطلاعاتی

«انجمن پیشکسوتان سپاس» برای ارج نهادن به اقدامات وتلاش های بی وقفه پاسداران و «سربازان گمنام» و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جامعه اطلاعاتی در پی برگزاری جشنواره سراسری «چشمان چشمان آسمانی انقلاب اسلامی» است.

به گزارش ایسنا، از جمله اهداف برگزرای جشنواره سراسری« چشمان آسمانی انقلاب اسلامی» می توان به تجلیل از پاسداران گمنام امام زمان (عج)، نشان دادن تلاش های پنهان پاسداران گمنام امام زمان(عج) در جهت ایجاد امنیت در داخل و خارج کشور، تکریم از شهدای جامعه اطلاعاتی و شناسایی و کشف استعدادهای فرهنگی هنری برای انجمن پیشکسوتان سپاس اشاره کرد.

جشنواره سراسری« چشمان آسمانی انقلاب اسلامی» در دو بخش «فرهنگی» و «هنری» برگزار خواهد شد که در بخش فرهنگی؛ داستان کوتاه، دل نوشته، شعر و در بخش هنری هم فیلم( مستند، کوتاه، داستانی )، فیلم نامه، کلیپ صوتی و تصویری ، عکس، ارتباط تصویری (پوستر، تصویر سازی، آثار گرافیکی و ...) از جمله موضوعات آثار هستند.

این جشنواره داری 16 محور از جمله: پاسداران اطلاعات و امنیت در دیدگاه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، شهدای پاسدار اطلاعات و امنیت، اطلاعات در هشت سال دفاع مقدس، اطلاعات و بقاء و توسعه امنیت ملی کشور، اطلاعات و جبهه دفاع امنیتی (حوزه داخلی) کشور، اطلاعات و امنیت و خانواده، اطلاعات و امنیت و اخلاق دینی، فرهنگ اطلاعات و امنیت در کشور، پاسدار گمنام امام زمان (عج) در فرهنگ شیعی، اطلاعات و امنیت و جنگ نرم، اطلاعات و امنیت و شهادت، اطلاعات و امنیت و جامعه، اطلاعات و امنیت و رسانه، امنیت اجتماعی و اطلاعات، نگهبانی (باعنایت به اصل 150 قانون اساسی ) و اطلاعات سپاه، اطلاعات و بسیج اطلاعات مردمی در دفاع امنیتی می باشد و شرکت برای عموم علاقه مندان در این جشنواره آزاد است.

لازم به یادآوری است که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان دی ماه سال 93 است و بلافاصله پس از این مدت، آثار ارسالی از سوی داوران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت: www.sepasngo.ir مراجعه کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi