شناسه خبر : 31085
شنبه 04 بهمن 1393 , 08:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نصب تابلوی شهدای دانشجو در دانشگاه‌ها

در آینده‌ای نزدیک تابلویی از شهدای دانشجوی نخبه با سوابق علمی نصب می‌شود

به گزارش ایسنا، مسئولین دانشگاه محقق اردبیلی به همراه مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل با خانواده دانشجی شهید سیرکاظمی دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به شأن و منزلت مقام شهدا، افزود : شهدا همیشه زنده و ناظر بر اعمل ما هستند.

وی با بیان اینکه شهدا عاشقان واقعی پروردگار هستند، افزود: جان انسان شیرین ترین، لذیذترین و با ارزش ترین چیزی است که دارد و وقتی شهید از جانش می گذرد، پس نشان می دهد که عاشق واقعی خدا است.

در ادامه دکتر گودرز صادقی هشجین سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی ضمن ابراز خرسندی از حضور در خانه شهید سیدکاظمی، خدمت به خانواده شهدا را افتخار مسئولین دانست و افزود : دانش آموزی که نخبه بوده و دارای معدل عالی بوده و پس از قبولی در رشته پزشکی دانشگاه تهران نیز به جبهه رفته و به شهادت رسیده است، پس این انسان‌ها عروج یافته‌اند و این شهدا حتماً شاخص بوده اند.

وی اظهار امیدواری کرد:در آینده‌ای نزدیک با نصب تابلویی از شهدای دانشجوی نخبه با سوابق علمی، بتوانیم الگوهای واقعی را به دانشجویان و دانشمندان جوانمان نشان دهیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi