شناسه خبر : 31096
شنبه 04 بهمن 1393 , 09:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین از اعزام400 نفر از دانش‌آموزان خواهر شهرهای اقبالیه، کوهین، الموت و طارم به اردوهای راهیان‌نور خبر داد.

محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: صبح روز جمعه سوم بهمن ماه بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم‌سفلی استان قزوین به همراه مربیان آموزش دفاعی، فرهنگیان، روحانیون و راویان دفاع مقدس به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

والدی خاطرنشان کرد: این دوره از اردوهای راهیان نور ویژه خواهران است که این دانش‌آموزان طی مدت دو روز از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، هویزه و اروند بازدید خواهند کرد.

وی هدف از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی را آشنایی با مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: امید است که دانش‌آموزان از این حرکت فرهنگی بهره کافی را ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان‌ نور یک حرکت فرهنگی و مقدس است و از زمانی که اعزام کاروان‌ها به این مناطق آغاز شده است فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پر‌رنگ‌تر جلوه می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: انس و علاقه جوانان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اشتیاق نسل جوان به آشنایی با شهدا و دوران دفاع مقدس روز به روز در حال افزایش است.

والدی یادآور شد: ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم چرا‌که شهدا از مال و جان خود گذشتند تا کشور امنیت و آسایش داشته باشد و این اقتدار و پیشرفتی که اکنون در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی و سایر عرصه‌ها شاهد آن هستیم، مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا بوده و باید راه آن‌ها را ادامه دهیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi