شناسه خبر : 31162
یکشنبه 05 بهمن 1393 , 08:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا هویت و موجب خود باوری ما هستند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه نخستین یادواره شهدای حوزه علوم دفاعی سپاه و سومین سالگرد شهادت سردار احمد سیاف زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگ داشت شهدا برای ما پیام هایی را دارد که نخست حیات بخش جامعه و نشان دهنده مسیر به جوانان ما است.

 


 

وی تصریح کرد: با تاسی به شهدا متوجه می شویم که چگونه حرکت کنیم و در مقابل حجمه های دشمنان پیروز شویم تا بتوانیم از انقلاب خود دفاع کنیم.
رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با بیان این که زمانی که جوانان ما از شهدا الگو گیری کنند می توانند مقابل توطئه های دشمنان هوشیار باشند خاطر نشان کرد: در دنیایی که امروزه  نظام سلطه مسیرهای انحرافی زیادی ایجاد کرده شهدا راه حقیقت را به ما نشان می دهند و شهدا هویت و موجب خود باوری ما هستند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi