شناسه خبر : 31473
دوشنبه 13 بهمن 1393 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بدهی بنیاد شهید به دانشگاه آزاد

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص طلب ۲۵۰ میلیارد تومانی دانشگاه آزاد از برخی سازمان ها و دستگاه ها گفت: بخش زیادی از این طلب از بنیاد شهید و امور ایثارگران است و دلیل آن هم این است که ۱۱۰ هزار خانواده شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصبل هستند که ۷۴ درصد آنها از ایثارگران کشور هستند و طبق قانون شهریه ای از آنها دریافت نمی شود.

وی در خصوص نحوه پرداخت این مطالبات از سوی بنیاد شهید و برخی سازمان ها و دستگاه ها افزود: با توجه به اینکه واحدهای دانشگاهی به خاطر بدهی این دستگاه ها تحت فشار هستند قرار بر این است که طبق صحبت ها و توافقاتی که شده بنیاد شهید و برخی دستگاه های دیگر بدهی خود به دانشگاه آزاد را پرداخت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد مهمترین بدهکار به دانشگاه آزاد را بنیاد شهید ذکر کرد و گفت: با بنیاد شهید و امور ایثارگران تفاهم نامه ای داریم که طبق مقررات طلب دانشگاه باز پرداخت شود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi