شناسه خبر : 31503
دوشنبه 13 بهمن 1393 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجدیدمیثاق مسئولان بنیاد شهید با آرمان‌های امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا، در این مراسم پس از نثار گل از سوی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران به حرم امام خمینی (ره)، حجت‌الاسلام حسنی قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی ضمن تبریک سی‌وششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در روایت‌هایی آمده است که امام خمینی (ره) حرکت انقلابی خود را از سال 1336 آغاز کرده است. سند این روایت در یکی از کتابخانه‌های استان یزد موجود است.

 

وی ادامه داد: امام (ره) به صورت جدی حرکت خود را از سال 1342 تا 1357 که انقلاب به پیروزی رسید با تحمل زندان، تبعید و زندگی اجباری در خارج از کشور آغاز کردند.

 

حجت‌الاسلام حسنی یادآور شد: امام (ره) در این راه مقاومت و ایستادگی به خرج دادند تا توانست این انقلاب را به ثمر بنشانند. پس از آن مردم نیز با ایشان همراه شدند به گونه‌ای که چله‌های شهدا در هر شهرستان به چله‌ای برای پیروزی ایران تبدیل شد. انقلاب اسلامی ایران از نظر هیچ یک از سازمان‌های اطلاعاتی جهان قابل باور نبود و هیچ تشابهی با دیگر انقلاب‌هایی که تا آن زمان رخ داده بود، نداشت. امام (ره) توانستند پس از پیروزی انقلاب اسلامی 10 سال و چهار ماه و یک روز ایران را رهبری کند و اکنون حدود 25 سال است که مقام معظم رهبری سکان‌دار جمهوری اسلامی ایران هستند و با همان اصول در مسیری که امام (ره) آن را هموار کرده است، حرکت می‌کنند.

 

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان یادآور شد: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگان سربازان و خادمان شهدا هستیم و همچون مردم برای همیشه ایستاده و راست قامت خواهیم بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi