شناسه خبر : 31679
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشریح فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک


به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شهرستان قرچک یکی از شهرستان‌های استان تهران است. این شهرستان با تصویب هیئت وزیران در آذرماه 1391 به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت استان تهران ایجاد شد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک پس از انتزاع این خطه از شهرستان ورامین، 11 ماه پیش در شهرستان قرچک تاسیس شد و آزمان کادری مسئولیت این بنیاد را برعهده دارد.

آزمان کادری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک با حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران از نزدیک در جریان روند فعالیت‌‌ها و تلاش‌های این خبرگزاری قرار گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک پس از حضور در دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران از بخش تحریریه این خبرگزاری بازدید و با روند انتشار اخبار آشنا شد.

کادری در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران فارس در جنوب استان تهران به ایثارگری مردم شهرستان قرچک در عرصه‌های مختلف انقلاب و تشریح برنامه و فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول 11 ماهه‌ای که از تاسیس این بنیاد در شهرستان قرچک می‌گذرد، پرداخت.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و فعالان عرصه‌های مختلف انقلاب را از بزرگترین اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک آسایش و امنیت کنونی انقلاب اسلامی ایران را مرهون هدایت‌ها و رهنمودهای ولایت فقیه و جانفشانی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانست و گفت: یکی از رسالت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران که در حکم تنفیذ رئیس این بنیاد از سوی رهبر فرزانه انقلاب نیز به آن تاکید شده، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به آمار شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان قرچک افزود: 350 شهید والامقام، 750 جانباز گرانقدر و 63 آزاده نشان از نقش‌آفرینی و ایثار و مجاهدت مردم شهرستان قرچک در عرصه‌های مختلف انقلاب است.

کادری عنوان کرد: در میان 750 جانباز شهرستان قرچک 9 تن از این عزیزان جانبازان بالای 70 درصد هستند.

وی برگزاری یادواره شهدا، طراحی و ساخت المان‌های شهری با مضامین ایثار و شهادت، انتشار ویژه‌نامه شهدا، رونمایی از کلیپ شهدای والامقام شهرستان قرچک، دیدار با خانواده معظم شهدا و تکمیل پرونده سلامت این عزیزان را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک طی 11 ماه گذشته برشمرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح معتمدین اشاره کرد و افزود: جمعی از جانبازان و خانواده معظم شهدا به‌عنوان معتمدین با حضور در بیت شهدا و دیدار با خانواده این بزرگواران همکاری‌های لازم را در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگران انجام می‌دهند.

کادری طرح‌ سجایا، اتوماسیون اداری و... را از دیگر اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ قرچک عنوان کرد و گفت: امروز به لطف خدا و تدبیر مسئولان تمام مکاتبات بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح اتوماسیون اداری صورت می‌پذیرد.

به گزارش فارس، مصطفی هدایی سرپرست خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران در ابتدای این دیدار به بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران پرداخت.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi