شناسه خبر : 31714
یکشنبه 19 بهمن 1393 , 15:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده شهدا در کرمانشاه

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، نوذر قنبری، رئیس واحد کرمانشاه و دبیر هیات امنای استان، اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، حجت الاسلام عسکری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب با سه خانواده شاهد و ایثارگر دیدار کردند.

 

دیدار با جانباز و رزمنده سرافراز 50 درصد دکتر حسن امیری که عضو هیات علمی گروه روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه است.

 

دیدار با خانواده معظم شهید غلامرضا الماسی که این شهید بزرگوار در سال 67 در تنگه مرصاد به درجه رفیع شهادت نایل شد و دارای سه فرزند است. فرزند دختر ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در رشته روانشناسی مشغول به تحصیل است و همچون پدر بزرگوارش اسوه فداکاری و ایثار است.

 

همسر گرانقدر این شهید بزرگوار 20 سال است که نابینا و مبتلا به بیماری خاص است. خانم لیلا الماسی فرزند این شهید بزرگوار با رهروی از پدر بزرگوارش با جان و دل از مادر خود نگهداری کرده و تمام وجودش را مالامال از محبت و ایثار به مادرش می داند.

 

با عنایت خداوند متعال و همت ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و پیگیری اداره کل امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، مدرک افتخاری کارشناسی ارشد شهید بزرگوار فریبرز سهیلی که در مرداد ماه ۹۲ به درجه رفیع شهادت نایل آمد به خانواده این شهید بزرگوار با حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و مدیرکل سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیم شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi