شناسه خبر : 31781
سه شنبه 21 بهمن 1393 , 14:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در قم

مراسم گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خادمان به شهدا از سوی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سیدجواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: ایمان، حرکت بر محور ولایت و حفظ روحیه ایثار و شهادت موجب پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی شد.

وی تقویت روحیه ایثار و شهادت را موجب پویایی جامعه دانست و افزود: ملت آزاده، با ایمان و ایثارگر ایران اسلامی از 15خرداد 42 تا 19دی 56 و بعد از آن تا بهمن 57 در برابر تمامی اختناق و تهدیدات رژیم از جان گذشته وارد میدان شد و شهدای بسیاری را برای استقرار نظام اسلامی فدا کرد و با رهبری آن عالم فرزانه، امام خمینی (ره) توانست رژیم ستم شاهی را به شکست وادارد و به پیروزی دست یابد.

 

وی ادامه داد: امروز خادمان به شهدا مفتخر به خدمت رسانی به خاندان شهدا و زنده نگه داشتن راه شهدا هستند و این حرکت با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که محور فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است دنبال می‌شود.

 

هاشمی تاکید کرد: دهه فجر تجدیدمیثاق دوباره ملت ایران با شهدا است آنان که برای سربلندی اسلام و آزادی میهن از زیر سطله ستمگران جان خویش را فدا کردند و امروز همه ما مدیون این ایثار و گذشت شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستیم.

 

وی نگاه به قم را فراتر از یک استان بلکه نگاه ملی دانست و افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در قالب اجرای طرح سپاس مورد تاکید است و خادمان به شهدا و مسئولان این طرح پیگیری می‌شود، دیدار با خانواده شهیدی که عزیزانش را در راه خدا فداکرده و در فراق ایشان صبر و استقامت کرده موجب تقویت انگیزه و روحیه خدمت رسانی در بین مسئولان است.

 

وی بنیاد شهید را خانه خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانست وافزود: اخلاص در خدمت به خاندان شهدا سرلوحه فعالیت‌های خادمان به شهداست و بنیاد در راستای خدمت به این عزیزان حرکت جهادی را آغاز کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi