شناسه خبر : 31841
شنبه 25 بهمن 1393 , 13:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با 248 خانواده شاهد و ایثارگر در قزوین

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در ایام دهه‌ فجر امسال از 248 خانواده شاهد و ایثارگر دیدار شد.

محمدرضا علی‌اکبر بیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: مسئولان و کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دوازدهم تا 22 بهمن از 248 خانواده شاهد و ایثارگر با هدف تکریم و تجلیل آنان دیدار کردند.

وی افزود: این دیدارها از 151 والدین شهید، 56 جانباز و 41 همسر و فرزند شهید صورت گرفت که در شهرستان‌های قزوین 87 مورد، آبیک 23 مورد، البرز 27 مورد، بویین‌زهرا 25 مورد و تاکستان 86 مورد بوده است.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: این دیدارها در شهرستان قزوین، از 62 والدین شهدا، 16 جانباز و 9 همسر و فرزند شهید، البرز از 16 والدین شهدا، 5 جانباز و 6 همسر و فرزند شهید، آبیک از 10 والدین شهدا، 6 جانباز و 7 همسر و فرزند شهید، بویین‌زهرا از 12 والدین شهدا، 5 جانباز و 8 همسر و فرزند شهید و تاکستان از 51 والدین شهدا، 24 جانباز و 11 همسر و فرزند شهید به عمل آمده است.

علی‌اکبر بیک با بیان اینکه دیدار از خانواده شاهد و ایثارگر و برقراری ارتباط عاطفی با آنان از جمله مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است، عنوان کرد: تجلیل و تکریم و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران از مهمترین اهداف این دیدارها است.


 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi