شناسه خبر : 32106
یکشنبه 03 اسفند 1393 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادوازه 500 شهید شهرستان رباط کریم

شهیدنیوز: نشست هماهنگی یادوازه 500 شهید شهرستان رباط کریم با حضور فرماندار رباط کریم ، شهرداران و مسئولین ادارات در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

بیگی فرماندار شهرستان رباط کریم در این نشست گفت: باید یاد شهدا و فداکاری و اخوت وتواضع این عزیزان را گرامی داشته و در جامع رواج دهیم وامروز وظیفه ماست که یادو خاطره این شهدا را گرامی بداریم .

وی افزود:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل زرق وبرق دنیا و هجوم فرهنگ ها و رسانه های غربی کاری مشکل اما شدنی است.

وی تصریح کرد:این عزیزان کسانی بودندکه در بهترین فصل زندگی شان، به جنگ حق علیه باطل رفتند. و از تمامیت ارضی دفاع کردند و امروز ما به برکت خون شهدا با افتخار زندگی می کنیم.

 وی خاطر نشان کرد:ما نسبت به شهدا باید حق شناس باشیم زیرا بزرگترین خدمت را شهدا به این ملت کردند. وبرگزاری یادواره شهدا، گوشه ای از حق شناسی ملت نسبت به این عزیزان است.

بیگی در ادامه تصریح کرد: همه دستگاههای اجرایی شهرستان موظف به همکاری های لازم در هرچه بهتر اجراشدن برنامه ها می باشندو با حضور خود با مقام بالای 500 شهید شهرستان ادای احترام کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi