شناسه خبر : 32906
یکشنبه 24 اسفند 1393 , 10:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امامزادگان عشق

امام جمعه موقت آشتیان در خطبه‌های نماز جمعه 22 اسفند و روز بزرگداشت شهدا گفت: مزار شهدا در سراسر کشور امامزادگان عشق هستند، انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست و وظیفه ما است که قدر دان خون شهدا باشیم.

مزار شهدا در سراسر کشور امامزادگان عشق هستند
 

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه‌های نماز جمعه آشتیان ضمن گرامیداشت روز 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا با بیان اینکه شهادت یک واژه معنوی است و آرزوی هر انسان شهادت در راه خدا است، افزود: مهم ترین ویژگی شهدا گذشتن از جانشان برای حفظ نظام ومملکت اسلامی است و همگان باید قدردان این فداکاری ایشان باشند.

امام جمعه موقت آشتیان بیان کرد: بالای هر خوبی یک خوبی است و بالاتر از شهادت چیز دیگری نیست، مزار مطهر شهدا در سراسر کشور امامزادگان عشق هستند.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود از رمضانعلی چراغعلی‌گل رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به خاطر خدمات ارزشمندی که به خاندان معزز شاهد و ایثارگر و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ارائه می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته فرازهایی از زندگینامه و وصیتنامه شهید والامقام غلامعلی خورچه فراهانی قرائت شد.

شهید خورچه فراهانی در تاریخ 22 اسفند 63 در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسید.

شایان ذکر است در صبح همین روز دعای پر فیض ندبه به مناسبت بزرگداشت روز شهدا با نوای دلنشین حجت‌الاسلام سپاسی امام جمعه موقت شهرستان با حضور خاندان معزز شاهد و ایثارگر و عموم مردم در مصلی آیت‌اله دانش شهرستان برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi