شناسه خبر : 32942
یکشنبه 24 اسفند 1393 , 15:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم «شبی با خاطرات سردار زجاجی»

کانون خبرنگاران نبأ/ جواد کریمی: همزمان با سالروز شهادت سردار اکبر زجاجی، قائم‌مقام لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) مراسم شب خاطره با همکاری پایگاه بسیج آیت‌الله سعیدی و با حضور همرزمان این شهید بزرگوار در علقمه کاشان برگزار شد.

 

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، در این مراسم که با حضور مردم ولایتمدار کاشان همراه بود، علی‌اصغر رجایی، محمد نشاسته، حسین عارف و احسان درستکار از همرزمان سردار شهید زجاجی به بیان گوشه‌هایی از خاطرات این شهید بزرگوار در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

همچنین در این مراسم محسن افشاری دقایقی به مدیحه‌سرایی و بیان اشعاری در مدح شهیدان پرداخت.

محمد قاسم‌زاده، مسئول حوزه هنری شهرستان کاشان در مورد برگزاری برنامه‌های شب خاطره، گفت: سلسله  برنامه‌های شب خاطره با هدف گردهمایی رزمندگان شهرستان کاشان و بیان خاطرات ارزشمند دفاع مقدس به‌عنوان گنجینه‌ای نفیس و ارزشمند و در طول سال برگزار می‌شود.

وی ضمن تبریک روز بزرگداشت شهدا، برگزاری چنین برنامه‌هایی را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از زبان رزمندگان دفاع مقدس کاشان از اولویت‌های حوزه هنری برشمرد و در ادامه از برگزاری دو ماه یکبار برنامه‌های شب خاطره با همکاری پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان در سال ۹۴ خبر داد.

قاسم‌زاده بیان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این برنامه‌ها، تولید کتاب خاطراتی مشتمل بر خاطرات شفاهی رزمندگان کاشان از هشت سال دفاع مقدس است که ان‌شاءالله این پروژه در سال آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi