شناسه خبر : 33010
سه شنبه 26 اسفند 1393 , 13:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ابعاد شخصیتی شهید صیاد شیرازی تبیین شود

با حضور استاندار خراسان رضوی جلسه‌ای به منظور هماهنگی برای برگزاری یادواره امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی در استان تشکیل شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان- علیرضا رشیدیان در این جلسه اظهار کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، این یادواره در فاصله زمانی 21 فروردین همزمان با شهادت شهید صیاد و 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی باید درخور مقام این شهید باشد، خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی جامعه که نسل جوان نیازمند الگوی شایسته برای زندگی خود هستند، باید اقدامات شایسته‌ای برای الگوسازی از زندگی شهید صیاد شیرازی صورت گیرد.

 

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: اندیشه و روش شهید صیاد شیرازی را نباید محدود به استان کرد بلکه باید به اندیشه و روش این شهید نگاه ملی داشته باشیم.

 

رشیدیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شهید صیادشیرازی را شایسته شهادت می‌دانستند، افزود: این شهید نماد ایثارگری و ولایتمداری در کشور بود که باید ابعاد شخصیتی ایشان در جامعه تبیین شود.

 

وی با تأکید بر توجه بیشتر به ابعاد شخصیتی شهید صیاد شیرازی، اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی قبل از انقلاب و در برپایی نهضت امام راحل(ره) نقش متمایزی داشت و هیچ گاه در عرصه‌های مختلف نظام غایب نبود.

 

استاندار خراسان رضوی به تأثیر شگرف رسانه در مهندسی افکار عمومی اشاره کرد و بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما در این یادواره تاکید کرد.

 

رشیدیان بر فعال سازی کمیته‌های تخصصی ذیل ستاد یادواره شهید صیاد شیرازی تاکید کرد و خواستار تدوین شرح وظایف و تعیین مسئولیت‌ها شد.

 

ستاد یادواره شهید صیاد شیرازی از 28 فرودین ماه سال 89 در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شد و ستاد همزمان با هفته دفاع مقدس در 30 شهریورماه 89 به ریاست استاندار خراسان رضوی به تصویب رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi