شناسه خبر : 33132
یکشنبه 09 فروردين 1394 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همدلی و همزبانی واقعی در جبهه

یک فرمانده نظامی: همدلی و همزبانی به معنای واقعی در جبهه ها شکل گرفت
 
شهیدنیوز: مشاور فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیاء ارتش گفت: در جبهه های جنگ تحمیلی با وحدتی که بین نیروها و فرماندهان وجود داشت همدلی و همزبانی به معنای واقعی شکل گرفت.
  

پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور، امیر سرتیپ قاسم فراوان افزود: عملیات والفجر 8 یکی از عملیات های پیچیده بود که در دانشگاه های افسری و فرماندهی ستاد جهان به عنوان واحد درسی مطالعه می شود.

وی اضافه کرد: در اروند کار نشدنی را شدنی کردیم و شعار 'ما می توانیم' را تحقق بخشیدیم؛ در اینجا وحدت واقعی بین رزمندگان ایجاد شد، همانطور که حضرت آقا فرمودند همدلی و همزبانی به معنای واقعی در اینجا شکل گرفت.

مشاور فرمانده قرارگاه پدافند هوائی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: رودخانه خروشان اروند روزهای پر رمز و رازی دارد که بر اثر همدلی و همزبانی و وحدت کلمه بین رزمندگان کارهای بزرگی در آن انجام شد.

وی اضافه کرد:فرماندهان شجاع و دلیر و طراحان عملیات تصور نمی کردند عملیات والفجر 8 به خوبی انجام شود اما با امید به خداوند متعال و رهبری امام خمینی(ره) با موفقیت صورت پذیرفت.

مدیر موزه دفاع مقدس پدافند هوایی افزود: ما می توانیم و خیلی خوب هم می توانیم؛ جهاد خودکفایی را نیز بر همین اساس انجام دادیم.

وی ادامه داد: در قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با همکاری جهاد خودکفایی و دانشگاهیان و صنعتگران، رادارهایی ساختیم که در گذشته ساخت آن غیر ممکن بود اما امروز رادارها و موشک هایی را ساختیم و پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتیم.

امیر فراوان گفت: اطمینان دارم هر چیزی که در شرع مقدسمان مجوز داده شده می توانیم بسازیم و به همه قله های علمی و صنعتی دست یابیم.

وی افزود: 'ما می توانیم' شعاری دست یافتنی است هر چند سختی هایی دارد اما تحقق آن نیازمند همت و همدلی آحاد ملت و دولت است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi