شناسه خبر : 33198
سه شنبه 11 فروردين 1394 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزجمهوری اسلامی عیدملت ایران

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مردم در ۱۲ فروردین و در طول مبارزات انقلابی‌‌شان نشان دادند که پیرو راه امام خود هستند و در واقع این روز نه فقط برای ملت ایران بلکه روز پیروزی مظلومین و مستضعفان جهان است

لطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، روز جمهوری اسلامی را از بزرگترین اعیاد ملی کشورمان عنوان کرد و اظهار داشت: ملت ما باید  ۱۲فروردین این روز بزرگ را جشن بگیرند و زنده نگه دارند چرا که  مردم در این روز توانستند با شجاعت تمام به حکومت طاغوتی نه بگویند و خواستار تشکیل حکومتی مردمی و اسلامی شوند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در طول مبارزات انقلابی خود شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در سرلوحه شعارهای خود قرار داده بودند و با فریادهای خود خواستار ایجاد جمهوری اسلامی شدند اما در جهت تثبیت مبارزات انقلابی و اسلامی خود در روزهای دهم و یازدهم فروردین ۵۸ با حضور در پای صندوق‌های رای به حکومت جمهوری اسلامی رای قاطعی دادند.

فروزنده به وجدان بیدار مردم ایران اشاره و تاکید کرد: نسل جدید یعنی کسانی که حتی در زمان انقلاب نیز حضور نداشتند طی چند سال تشکیل جمهوری اسلامی نشان داده اند که همچنان به آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان پایبند هستند.

وی این روز را روز پیروزی بزرگ، برای ملت شجاع ایران دانست و خاطر نشان کرد: مردم در ۱۲ فروردین و در طول مبارزات انقلابی‌‌شان نشان دادند که پیرو راه امام خود هستند و در واقع این روز نه فقط برای ملت ایران بلکه روز پیروزی مظلومین و مستضعفان جهان است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi