شناسه خبر : 33747
چهارشنبه 26 فروردين 1394 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برنامه بنیاد شهید برای پرداخت معوقات

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تصمیم داریم معوقات را تا سال 91 پرداخت کنیم. معوقات سال 91 حدود 503 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حجت‌الاسلام شهیدی ظهر امروز در حاشیه یادواره امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: سال گذشته معوقات را تا سال 90 پرداخت کردیم اما معوقات‌مان در سالهای 90، 92 و 93 باقی مانده است که امسال سعی داریم موقعات سال 90 را پرداخت کنیم، این معوقات «دین‌»هایی هستند که به گردن بنیاد شهید مانده است.

 

وی درباره اقدامات بنیاد شهید وامور ایثارگران در حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی برای یادواره دانشجویان، طلاب و خانم‌ها داریم، در تبریز یادواره شهدای زیر 15 سال را تدارک دیدیم و در روزهای خاص به مناسبت روز خرمشهر و روز آزادگان برنامه‌های ویژه‌ای را در حوزه فرهنگی برگزار خواهیم کرد.

 

شهیدی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص طرح تفحص مجلس از بنیاد شهید گفت:نمایندگان این طرح را آماده می‌کنند که در مجلس قرائت کنند، زمان قرائت آن با نمایندگان است و من اطلاعی ندارم.

 

رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: حدود 72 درصد از قانون جامع ایثارگران را پیاده کردیم اما مواد مهم این قانون که بیشتر موضوع مالی بود باقی مانده است که امسال در دستور کار داریم تا آن را اجرا کنیم.

 

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها به تاکید رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود، عنوان کرد: به نظرم یادواره شهید صیاد شیرازی یادواره مطلوبی بود و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در این یادواره اقدامات بسیار خوبی را انجام داد.

 

شهیدی با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که مدیون ایثارگران هستیم، یادآور شد: هرچقدر که به ایثارگران خدمت کنیم در مقابل رنجی که آنان کشیدند هیچ چیز به شمار نمی‌رود و در مقابل رنج جسمی که جانبازان می‌کشند خدمات ما ناچیز است اما در حد وسع خود تلاش می‌کنیم.

اینستاگرام
خواستم به حاج اقا شهیدی بگویم فط جانبازان بالای 25 در صد برای این کشور زحمت کشیدن وحق دارند ورزمندگان وجانبازان زیر 25 در صد که سا لها در جبهه بودن نه حقی دارند ونه مطالبات دارند هر مسئولی می آید فقط دم از جانبازان بالای 25 در صد ها را می زند دیگر این همه بی انصافی نکنید
مطالبات بازنشستگی سال 91 چه موقع پرداخت میشود
داریوش دوتا دعا کرد یکی خدا مردم و حکومت من را خداوند از دروغ دور بدارد و دیگری خداوند باران رحمت را نازل کند. اخیرا خوب خداوند به وظیفه اش که باران بود عمل کرد - مردم هم پشت سر رهبر و بسیج و دولت و...... در حرکت است ماند دولت و بنیاد اگر دروغ نگید مردم راضی تر هستند تا اینکه تورم را در زندگی خود با 50 درصد ببینند و با 14 درصد مقایسه کنند و معوقات ما را از سال 1375 تا کنون که حالت اشتغال شدیم نداده بگویند ما معوقات را دادیم.
با سلام
اقای شهیدی بلاخره اذعان نمود مواد اصلی که مشکلات مالی قشر ایثارگر را بر طرف میکند.و بدرد جامعه ایثارگر می خورد و بار مالی دارد هنوز برای این قشر اجرا نشده است.انچه اجرا شده تاکنون چیزی بوده که از قبل قانون بوده یا هیچ بار مالی برای دولت نداشته است.هر موقع ماده 51 و مواد 38 و 39 که بیشترین سود و نفع را برای ایثارگران دارد.اجرا کردید اون موقع اعلام کنید که قانون جامع را اجرا کرده ایم.با حلوا حلوا کردن دهان ایثارگران شیرین نمیشود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi