شناسه خبر : 33792
شنبه 29 فروردين 1394 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره ۴۴۰۰ شهید سرافراز کرمانشاه

رییس مجلس شورای اسلامی با تجلیل از رشادت‌های شهدای والامقام ایران اسلامی، برگزاری یادواره‌های شهدا را به عنوان میراث گرانقدری برشمرد که باید به نسل‌های بعدی جامعه منتقل شود.

به گزارش «ایثار» یادواره ۴۴۰۰ شهید سرافراز کرمانشاه، امروز چهارشنبه ۲۶ فروردین 94 با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) برگزار شد.

علی لاریجانی در این مراسم با تجلیل از رشادت‌های شهدای والامقام ایران اسلامی، برگزاری یادواره‌های شهدا را به عنوان میراث گرانقدری برشمرد که باید به نسل‌های بعدی جامعه منتقل شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ شهادت در راه اسلام، فرهنگی بسیار ارزشمند و متعالی است، گفت: اگر ملتی از این فرهنگ عزت آفرین و حماسه ساز دست برداشت، به یقین عقب افتاده می‌شود. علو درجه برای یک ملت این است که طعم شهادت در راه خدا را بچشد و جوانانش به این مجاهدت‌ها افتخار کنند.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: علو درجه برای یک ملت این است که طعم شهادت در راه خدا را بچشد و جوانانش به این مجاهدت‌ها افتخار کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه‌ای اشاره کرده و حمایت بعضی از کشورهای منطقه از گروه‌های تروریستی در سوریه و تجاوز به کشور یمن را ناشی از تقلیل تفکر سیاسی حاکمان این کشور‌ها دانست و اضافه کرد: آن‌ها در قضیه یمن می‌گویند که چرا این کشور از زیرچتر ما خارج شده و مردم آن می‌خواهند به سرنوشت خود مسلط شوند، در حالی که سیاست اصولی ایران اسلامی ایجاد ثبات، مردم سالاری و آرامش در منطقه است.

دکتر لاریجانی در خصوص مسائل هسته‌ای نیز گفت: ایستادگی ملت ایران در مسئله هسته‌ای نشأت گرفته از روحیه حماسه سازی و فرهنگ ایثار و شهادت است. ملت خود به این تکنولوژی هسته‌ای دست پیدا کرده و همین ملت از آن حمایت می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi