شناسه خبر : 35327
شنبه 30 خرداد 1394 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدای ما سیاسی اند

آنهایی که می خواهند اسلام سیاسی نباشد، انقلاب سیاسی نباشد، مردم سیاسی نباشند و دین سیاسی نباشد آنها معتقد به اسلام لیبرالی هستند.

محمدحسین پرکره(سرباز) -  انگار گروهی قسم یاد کرده اند صدای مردم را نشنیده بگیرند
صدای رسای آزادی خواهی و حقیقت را....
 
همان هایی که ملت و مردم را دوست دارند، فقط در زمان انتخابات.
 
اما اگر برخلاف نظر آنها حرفی زده شود و عقیده ای ابراز گردد مردم را بی سواد،لبو فروش، راننده تاکسی و بی شناسنامه خطاب می کنند.
 
گویی ژنرال ها یادشان رفته همین بی سوادها و بی شناسنامه ها حماسه خرداد 1392 را رقم زدند و در لبیک به فرمان رهبرشان "حماسه ساز سیاسی"شدند؟
 
و صد البته به برکت همین حماسه و حضور سیاسی مردم بود که امروز مراکز قدرت و تریبون های بزرگ در اختیار شماست.
 
حکومت اسلامی "همه اش سیاسی" است
 مکتب خمینی (ره) یعنی دیانت عین سیاست و سیاست عین دیانت.
 
ولایت فقیه جامع الشرایط که یادگار امام روح الله است یعنی حکومت اسلام سیاسی.
دین ما،مکتب ما،ارزش های ما، مردم ما بر مبنای اسلام سیاسی شکل گرفته است.
 
خلق حماسه های سیاسی و درک لحظه های نیاز از نقاط قوت ملت سیاسی و مردم خداباور، خداجوی و وفادار ایران اسلامی است.
 
اینجا کوفه نیست که دست علی بسته شود؟
اینجا مدینه نیست که ولایت سیلی بخورد؟
اینجا امام تنها نخواهد ماند....
 
یقین داشته باشید اگر حضور پر مضمون مردم در عرصه های سیاسی همچون تشییع شهدا و همچنین بشارت های تردید ناپذیر شهدا را در لحظه های نیاز درک نکنید سیلی محکمی خواهید خورد.
آنهایی که می خواهند اسلام سیاسی نباشد، انقلاب سیاسی نباشد، مردم سیاسی نباشند و دین سیاسی نباشد آنها معتقد به اسلام لیبرالی هستند.
جهانی که اسلام نمی شناسد و بنایش بر چپاول و زیاده خواهیست حتی ورزشش هم سیاسی است.
چطور انتظار دارند شهیدان ما، جانبازان ما، ایثارگران ما و مردم ما سیاسی نباشند؟
 
مگر می شود، ولی امر مسلمین و رهبر حکومت اسلام سیاسی و فرزند مادر شهیدان عالم از بی بصیرتی برخی خواص نوای "هل من ناصر ینصرنی" سر بدهد و با ضمیر تنهایی بگوید :" اجازه بازرسی نمی دهم" ومردم و شهدای همیشه زنده ساکت بنشینند؟!
 
چه زیبا، با دستان بسته با مردم و رهبری "هم دلی و هم زبانی"کردید.
 
و چه زیبا یکی از بیادماندنی ترین حماسه های سیاسی را رقم زدید.
 
سلام خداوند بر امام راحل که فرمودند:
عزادارى کردن براى شهیدى که همه چیز را در راه اسلام داد [ه]، یک مسئله سیاسى است؛ یک مسئله اى است که در پیشبرد انقلاب اثر بسزا دارد.
 
سلام خدا بر شهیدان که مشعل توحید را با ایثار خود برفراز مهین اسلامی برافروختند ....
 
سلام خدا بر شما شهدای غواص که با "ظهور منجی گونه" این فروغ خاموش ناشدنی را مدد رساندید...
 
و سلام خدا بر ملت سیاسی و ملت اعتقادی که خطاب لطیف الهی را به درستی می شناسید،می شنوید و پاسخ میگویید..
 
اجر همه شما با شهیدان 
 
یاحق
(محمدحسین پرکره_فرزند جانباز70درصد، نوه و داماد شهید)
اینستاگرام
کسی منکر سیاسی بودن انقلاب ما و جوانب آن نیست همین سیاسی بودن است که مردم را درهمه صحنه های سرنوشت ساز ازجمله انتخابات به پای صندوقها می کشاند ولی اقلیتی سیاست باز به هر بهانه و روش غیراخلاقی چوب لای چرخ دولت برآمده از رای مردم می گذارند . هشت سال تخریب مملکت و وجود دهها فسادبزرگ را نادیده می گیرند ولی از ماههای اول روی کارآمدن دولت قانونمدار جدید ساز مخالفت وحتی تخریب می نوازند. درد ما اینجاست راه را گم نشان ندهید عزیز من
افریندوست عزیز35 دصد گل گفتی
با سلامم

احسنت بر شما بردار گرامی خداوند حافظ و نگهدار شما باشد
همه باید به اصول انقلاب استقلال.ازادی. جمهوری اسلامی وفادار باشیم.مسولین فراموش نکنند.جانباز 70 در صد
میشه بگید کدام چوب را لای چرخ مملکت گذاشته اند. این خود دولت است که چوب لای چرخ خودش می گذارد و با گره زدن همه چیز به مذاکرات که اقدام زبونانه ایست مردم وفضای اجتماعی واقتصادی کشور را شرطی می کند و اعتمادش به اجانب ودشمنان بیشتر از مردم خودش است و هرانتقادی را هم با انگ زدن و فحاشی منکوب می کند.
دولتی را که مفاهیم ارزشمندی چون دلواپسی را هم که به منتقدان دلسوز نسبت می دهند به لجن می کشند. له له زنندگان برای سازش و تن دادن به خواست دشمنان را ترویج وتجلیل میکنند.
این درحالیست که بیتابی نشان دادن به توافق وسازش به دشمن در عرف سیاسی و دیپلماتیک ، رو کردن دست خودی و برترنشان دادن دشمن است که درحد خیانت می باشد.
اما از سوی دیگر ، انتقاد از تیم درحال مذاکره نه تنها ضرری برایآنان ندارد و پشتیبانی از آنان به حساب می آید بلکه برگ برنده ای در مذاکرات نیز درمقابل طرف های غربی محسوب می گردد. نظیر همان نقشی که کنگره و رژیم صهیونیستی برای آنان بازی می کنند.
ما اگرهم خزانه مان واقعا" خالی باشد ، اگرهم آب و نانمان به توافق با غربیه ها وابسته باشد ، اگر هم زندگی و مرگمان نعوذبالله دردست آنان باشد شرط عقل و شعور نیست که آن را درکوی وبرزن فریاد بزنیم. اینان خفت وخواری را تا جایی رسانده اند که کلام بیان شده از سوی حضرت امام را درباره کاغذ پاره خواندن قطعنامه های شورای امنیت ، که بکاربردن آن درعلن و ظاهر برای مقاوم نشان دادن خود مقابل حرکات دشمن توجیه پذیراست، به بهانه تکرارآن از سوی رئیس جمهورسابق ، جرمی نابخشودنی معرفی کردند.
آن وقت این بزدل های سبک مغز می خواهند شهدای عزیز ما را هم که با دستان بسته هم به همه درس رشادت و مقاومت می دهند برای رسیدن به امیال منافقانه خود ، مردگانی خنثی و رخوت آور معرفی کنند.
متأسفانه عده ای ازدوستان خوش نیت ولی ساده لوح نیز که هرحرفی را به خود می گیرند، آتش بیار معرکه این از انقلاب و امام وشهدا بی خبران می شوند و مجاهدت هاو رنج های سالیان دراز خود را باد هوا می کنند.
کدام درد از این بالاتر که عده ای از دوستان دردمند را ببینی که سوراخ دعا را گم کرده اند و حنجره زخمی خود را بلند گوی کسانی کرده اند که جز خفت و خواری آنان و شکست آرمان هایشان را نمی خواهند.
واقعا" اگر شهدای ما بودند که هستند و حاضر تر وناظر تر به اعمال مایند راضی می شدند اینطور میان دعوا نرخ تععین کنند و با مماشات با دشمن خارجی و شیطان بزرگ، هرچه فریاد دارند برسر داخلی ها بکشند و مشکلات داخلی را هم که کسی منکرش نیست , عمده کنند و دل جبهه خودی را روز به روز خالی تر کنند؟!
حضرت امام که آمریکا را شیطان بزرگ می دانست و ناامیدی را ازجنود شیطان، اگر بود که هست و با خطش مارا نهیب می زند ، برسر آمریکا فریاد می کشید یا برسر بسیج وسپاه و حزب الهبی ها ؟!
مگر جانشین ایشان که ادامه دهنده راه ایشان است بارها دلواپسی خود را فریاد نگرده ؟!
مگر بارها نگفته مشکلات ما داخلی است و باید خودمان آن ها را برطرف کنیم و به دشمنان امید نبندیم؟! ای کسانی که فقط در مسئله هسته ای تا حرفی زده می شود می گوئید مملکت رهبردارد ولی درواقع میخواهید ضعف استدلال خود را پشت سر این حرف منافقانه پنهان کنید ! چرا سعی می کنید به دروغ همه چیز حتی جزئیات مذاکرات را تحت کنترل رهبری نشان دهید درحالی که خود ایشان صریحا" گفتند من درجزئیات دخالت نمی کنم .
این اسلام سیاسی و انقلاب سیاسی
چراکار با اختلاسگران وچپاولگران و رمالان و دزدان وغارتگران ندارد
مرحوم طالقانی فرمودند:می ترسم روزی برسد که غارت بیت المال وفقر وفلاکت عادی شود ومسئله حساس جامعه دو تار موی زن شود
اقای فرزند 70 دصد از طرف خوت هر چه میخواهی بگو شهدا یاران ما بودند حیف است قاطی قدرت طلبی شما شوند
جناب آقای تندرو ! اولا اینکه مولا علی (ع) میفرماید : خیرالامور اوسطها _ بهترین کار میانه روی است . شما اول حرف مولا را اجرا بفرما و اسمت را عوض کن . دوما اینگونه حرفهایی که می زنید همه شعاری است ومملکت را با کار وعمل بایدساخت نه شعار . سوما نمونه چوب لای چرخ گذاشتن اقلیت تندرو همین بس که رهبری می فرماید من آقای ظریف را همواره دعا می کنم ولی آقای کوچکزاده لقب خائن به او میدهد!!! توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
احسنت بر 35 درصد
آفرین بر تو ای فرزند جانباز و آفرین بر تو ای داماد شهید و آفرین بر تو ای نوه شهید
بنده هم بعنوان دوست پدر جانباز قطع نخاعت به تو افتخار میکنم
حقا که تو فرزند کسی هستی که در مکتب اهل بیت و اسلام و پرورش یافته خانواده ایثارگری
پایدار در سایه امام عصر عج باشید
اقای محمد حسین پرکره فرزند جانباز70درصد وهمرزم ما معلوم هست چه میگویی اگر کمی از پدرت مشورت بگیری بد نیست چون شما زمان انقلاب و جنگ نبودی و اگر از پدرایثارگر جانباز خود ببپرسی برایت از اول انقلاب شروع به صحبت کند جنگ را برایت تفسیر کند قطع نامه را برایت تعرف کند وبعد از اتمام جنگ را که با چه مشکلاتی دست و پنچه نرم کردیم را برایت بگوید هیچ وقت چنین جسارتی نمی کنی و افکار خود را از تند روی خلاص میکنی و منطق را جایگزین جملات خود خواهی کرد .....
دوست عزیزم شما با بعضی از جملاتتان دل ایثارگران جانباز را بدرد می اوری لطفا کمی دقت کن البته من خدمتتان عرض کنم من طرفدار هیچ حزب یا گروهی نیستم و هیچ نظری هم ندارم که حزبی ها چه میگویند وبا سر چه مثائلی دعوا میکنند....
فقط من بعنوان یک شخصی که از دوران نو جوانی با حضور دراهپیمایی های خیابانی با ارمانهای انقلاب اشنا شدم وبعد از پیروزی انقلاب وپا گرفتن جمهوری اسلامی دشمن سفاک بعث عراق به خاک پاک کشورم ایران حمله کرد وهمراه مردم عادی با فرمان رهبر کبیر انقلاب همراه بسیج شدم هنوز نو جوانی بودم که دستانم اسلحه را لمس کرد وبرای دفاع از ارمانهای ملت شریف وطنم بعنوان رزمنده عازم جبهه های جنگ شدم و از ان به بعد با شیوه های انقلاب ..جنگ .وسیاستهای درست و غلط اشنا شدم ....اری دوست عزیز م انهای که شما خواسته یا ناخواسته دارید طرفداری میکنید اگر بدانید چه بسر همرزمان پدرت اورده اند ....
ضربه زدن اقایان کمتر از دشمن به خانواده معزز شهدا وجانبازان نبوده افرادی امدند در راس امور قرار گرفتند که از جان فدائیهای رزمندگان از شهدا وجانبازان فراموش کردند
ورا هی را پیشه کردند مثلا ثروت اندوزی تجملات گرایی و از این راه وارد بحثهای اختلاصگری شدند شاید از طرف خودشان انجام نشده باشد اما با سفارش اقایان و اقازادگان چنان افتزایی ببار اوردند که بوی تعفنش به رسانه های بیگانه رسید و انها هم با نیش خند زدن به تمام زحمات ما شروع به تمسخر کردند ؟
میدانی چرا چون بیشتر همین اقایان قبلا با پدرت همرزم بودند اما با گدشت زمان و گرفتن پست و مقام یواش یواش وارد جریاناتی شدند که نا خداگا غرق در تجملاتگرای بود اقایان قبلا می گفتند تا کوخی ویران نشود هرگز کاخی ساخته نخواهد شد اما الان شما سری به زندگی اشرافی بعضی از اقایان بزنید از باغهای خارج از شهر..یا ویلاهای مجلل شمال و یا از اتو مبیلهای گران قیمت اقازادگان و جولان دادن در میان مردم پا برهنه که از بی عدالتیهای جامعه به تنگ امده اند اما این مردم انقدر به ارمانهای خودو رهبرشان پایبند هستند ونجابت این مردم شریف قابل تحسین است ....
حالا بفرمائید چرا اقایان که در راس هستند و تمامی قدرتهای اداری را در دست دارند چرا بفریاد جانبازان این از جان گذشتگان در راه (دین . وطن .ناموس .شرف ایرانی .)
نمیرسند واین دلاوران 8سال دفاع مقدس در راه پله های اداره هایی از قبیل بنیاد . بانکها . شهرداری .وووووو اذیت میشوند و هیچ دادرسی نیست ....
دوست عزیزم چرا در مملکت فقر .بیداد میکند چرا در مملکتی که همه دم از عدالت اسلامی میزنند عده ای با خیال راحت هزاران میلیلرد اختلاص میکنند در صورتی که تعداد بسیار زیادی از افراد این جامعه برای نان شبشان گرفتارند .......
و بقیه این داستانها را اگر در این مملکت زنگی میکنی خودت میدانی ................
فاش نیوز تشکر
آقای افسری
مگر در مطالب این فرزند ایثارگر بویی از طرفداری گروه خاصی به میان آمده بود
تمام مطالبش در راه آرمانهای امام ره و انقلاب و ولایت بود
این فرزند 70 درصد دیگه باید دادبزنه تا معلوم شه طرفدار تندروست صد رحمت به تند رولاقل بی ریا حرف میزنه
خیر شما با دقت بیشتر مطالعه بفرمائید متوجه میشوید ...
گوشه ای از مطالب ایشان ...
ایشان استارت خوبی زدند اما بعد اینقدر سیاست وسیاست کردند که خودشان هم گیج شدند انقدر با تعصب به دین و سیاست نگاه کردند که فراموش کردند همین سیاستمداران بر سر ملت چه اورده اند سیاستمدارانی که باید بجای شتاساندن دین به دنبال ثروت اندوزی رفتند ..ایشان بجای اینکه این همه از سیاستمداران دینی سخن گفتند باید اقابان را نسبت به منع کردن فساد اخلاقی و فساد مالی که چه مشکلاتی را بوجود اورده سخن میگفتند که اسلا م سیاسی مخالف اختلاصگریهای دینی و سیاسی است ایشان نگاهشان فقط از پنچره تعصب است ایشان هیچ به مشکلات اجتماعی اشاره ای نکردند همین اقایان چه بر سر جامعه و ایثارگران اورده اند اقایانی که مجری اسلام سیاسی هستند باید عدالت اسلامی داشته باشند نه اینکه فقط شعار اسلامی باشد و مردم را به اسلام بد بین کنند ...
اسلام واقعی مجری خوب و واقعی میخواهد که خود را از مال وثروت دنیا مبرا کند وتمام ذکر و عمل خود را وقف مردم جامعه اش کند نه اینکه تا با رای ملت بجایی میرسند تمام هم و غمشان مال وثروت باشد وبه دنبال جبران ان باشند که چه افرادی در انتخاباتشان فعالیت داشته و ازشرمند گی انها خود را منزه سازند....
ایشان باید به مسئولین گوشزد میکردند که ولایت فقیه هرساله بعد تحویل سال به کلیه مسئولین قوا ومدیران ارشد برای خدمت به ملت چه گوشزد میکنند ...
ایشان باید زمانی که سیاست دینی را معنی میکند باید اجرای خدمت دینی را هم معنی کند نه اینکه فقط یک روی دیوار را کاگل کند و فقط بگوید دین سیاسی است اول اجرای دینی و سیاسی باید انجام شود عزیز برادر امید وارم که از بنده حقیر رنجیده خاطر نشوید ....البته من ارادت خاصی به جامعه ایثارگران و بخصوص خانواده معزز شهدا دارم وجانبازان عزیز و همرزم خودم روی چشمانم جای دارند (موق باشید)
فاش نیوز تشکر
آقای حسین افسری درود برشما حرف دل ما را زدی کسانی که حرف از ایثارگری میزنند یا ایثارگر نیستند یا بامقام ومسندی که میگیرند مارا فراموش می کنند
دل ما را خون نکن فرزند جانباز خیلی تند رفته ای تا میتوانید جذب کنید با این وشته فقط بر طبل تفرقه زده ای
عده ای ایثارگران جبهه و جنگ را قبول ندارند فقط خودشان را می بینند غرور بیجایشان را می بینند هرگز فکر اینکه اگر این جان برکفان نبودند الان ایرانی هم باقی نمانده بود این اقایان که با تمام توان علیه ایثارگران جبهه می گیرند و با جملات تند و بی معنی مفابل هموطنان خود ایستادگی میکنند چرا در این فکر نیستند همه ما دست در دست هم دهیم و انان که میخواهند به کشور عزیزمان تعرض کنند را نابود کنیم ما ایرانیان دنبال جنگ نیستیم و مردمان صلح طلبی هستیم اما در اطراف ما هستند کسانی که چشم طمع به این اب وخاک دارند و ما با وحدت ملی باید دست این متجاوزان را قطع کنیم برادران میدانم شماها هم انقدر تعصب دارید و انقدر کشور عزیزمان را احترام می گذارید پس چه خوب است اختلافها را کم کنیم و به وحدت بیشتر فکر کنیم الان دشمن تا بیخ گوشمان امده است و منتظر یک تفرقه بین ایرانیان هستند البته ملت ایران هوشیارند و انقدر مهربان هر زمان مشکلی پیش می اید همه با هم یکدست و یکصدا با هم متحد می شویم ودست اجانب را کوتاه میکنیم چه خوب است همیشه با هم مهربان باشیم که دشمن حتی فکر تعرض به کشور مان راهم در سر نپروراند ما ایرانبان غیرتمندترین مردم جهان هستی هستیم .........
جانباز عزیزم جناب اقا میرزایی .. جانباز بی درد . جانباز 35درصد . حمزه عزیزم .جانباز 70 درصد . جانباز20درصد . جانباز نعیم عزیز . وووووو تمامی برادران جانباز که با هوشیاری زیاد تمام حرکات را زیر نظر دارند قابل تقدیر هستند البته لازم به توضیح است که برادرانی که از نظر ایده شخصی با هم مخالف هستند همه ایرانی هستیم وزمانی که خطر بخواهد کشور عزیزمان ایران را تهدید کند همه با هم دست در دست هم علیه متجاوزان اسلحه در دست میگیریم و دشمن را به خاک سیاه می کشانیم....
درود بر تمامی ملت خون گرم ایران و سلام بر(شهیدان گلگون کفن )هرچه داریم از برکت رشادتهای این شیر مردان است . ودرود برخانواده های معززشهدای عزیز ...
فاش نیوز تشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi