شناسه خبر : 36799
چهارشنبه 28 مرداد 1394 , 15:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازی که برتخت بیمارستان هم درد دیگران رامی کشد!

با خبر شدیم برادرجانبازمان جهانبخش کریمی از جانبازان نخاعی کرمانشاهی و عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی دربیمارستان خاتم الانبیا(ص) بستری شده است.

فاش نیوز - با خبر شدیم برادرجانبازمان جهانبخش کریمی از جانبازان نخاعی کرمانشاهی و عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی دربیمارستان خاتم الانبیا(ص) بستری شده است. او علاوه بر نخاعی بودن سوز مجروحیت شیمیایی را هم درسینه دارد و همین داغ جگرسوز باعث شده که هراز گاهی دربیمارستان بستری شود.

جهانبخش پس از این همه سال که از مجروحیت سخت وسنگینش می گذرد هنوز شور ایام جوانی و دوران دفاع مقدس را با خود دارد و به ولایت مداری شهره است. مجروحیت اگرچه پاهایش را از کار انداخته ولی او هرگز از پا نیفتاده و با تن رنجورش غیرتی مردانه تر از خیلی ها که چهارچوب بدنشان سالم است دارد و هنوز هم درمسیر انقلاب و اسلام پادررکاب و پرجنب و جوش است ، به اندازه چندین  مرد مدعی!

تماسی برای احوالپرسی با این قهرمان گرفتیم  ولی او تا شروع کرد مارا شرمنده کرد و بجای این که از دردها ومشکلات و علت بستری شدنش بگوید شروع به طرح مشکل خانواده ایثارگران بستری در این بیمارستان و اینکه مکانی برای استراحت ندارند و درحیاط بیمارستان و زیر آفتاب حیرانند و سرگردان و معذب گفت و گفت:

بچه هایی که از شهرستان  برای درمانشان می آیند اینجا وضعیت نابه سامانی دارند ،به طور مثال همراه جانباز 70% نابینایی که برای جراحی قلب آمده بود و جایی نداشتند که بروند . تهران می گفت بروند شهرستان ،شهرستان می گفت محل اسکان تهران است ... حتی با مدیر بیمارستان هم صحبت کردند که  اجازه بدهند در مسجد بیمارستان استراحت کنند ، اما اجازه ندادند.  
صبح ها اگر به بیمارستان سر بزنید ، روی کارتون در حیاط کلی همراه بیمار خوابیده اند . اصلا" صحنه ی خوبی برای نظام نیست.



گفتیم: یک نفر همراه که اجازه دارد پیش فرد بستری بماند.
گفت: نه ،موقعی که بیمار را می برند برای جراحی قلب یا بخش مراقبت ویژه اجازه نمی دهند ،اگر بیمار در اتاقش باشد اجازه می دهند همراه بیمار بماند.

هم چنین افزود: چند وقت پیش  در یکی از شهرستان ها پیرزنی که مادر دو شهید بود آمده بود برای درمان، گفته بودند بروید تهران برایتان محل اسکان را هم هماهنگ می کنیم . این مادر شهید حالا با آدرسی که به او داده بودند یا نداده بودند بلند شده بود آمده بود تهران و به آدرسی که برایش نوشته بودند رفته بود و زنگ زده بود به من که پسرم من از طرف بنیاد شهید آمدم اینجا ،برای دکتر قلب ولی الان که جایی آمدم که به من آدرس دادند ،می گویند که بهت جا نمی دهیم . این بنده خدا آدرس هم بلد نبود. رفتم آنجا و آوردمش پیش خودمان و کارهای درمانی اش را انجام دادم . این مورد برای بنیاد شهید اردبیل ، شهر نقده بوده . تمام مدارکش هم مستند هست.


بله جهانبخش هرچه گفت از مشکلات دیگران گفت واز خودش فقط به پاسخی تلگرافی بسنده کرد. حتی وقتی به او می گوئیم به عیادتت خواهیم آمد با تواضع و بزرگواری می گوید: نه . من مرتب به بیمارستان می آیم و می روم و راضی به زحمت نیستم.

آری هنوز هم که هنوز است او دغدغه نظام و ولایت و ایثارگران و مردم را دارد و به این ها که می رسد دردهای خودش را فراموش می کند!
فاش نیوز برای این برادرعزیز و جانبازا فداکار آرزوی سلامت  وعمر با عزت و صبر دارد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
محضراین برادر و دوست جانبازم عرض ارادت ویژه دارم. امیدوارم هرچه سریعتر باصحت و سلامت کامل از بیمارستان مرخص و همچون همیشه درجامعه منشاءخدمات به دردمندان و ایثارگران باشند.

سلام
آرزوى شفاى عاجل براى جهانبخش عزيز دارم.
سلام ، امیدواریم در سایه توجهات حضرت باریتعالی و عشق ایشان به ولایتمداری مورد عنایات خاص حق تعالی قرار گیرد. ابتدا پس از قرائت عنوان خبر بیاد فعالیتهای عاشقانه مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز و ضرورت یاد آوری خدمات گسترده و بی منت ایشان لحظه لحظه از مولا امیر المومنین حضرت امام علی ابن ابیطظالب (ع) شفای عاجل و موفقیت تمامی جانبازان محترم و نابودی دشمنان در عرصه های دنیا و آخرت را طلب مینماییم.
سلام
یا امام رضا ع کل مریض ها را شفا عنایت بفرما و این جانباز عزیز را .
خداوند تمام جانبازان راشفا بده یامن اسمه و دوا وذکره وشفا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi