شناسه خبر : 37038
چهارشنبه 04 شهريور 1394 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل شهرداری منطقه 22تهران ازجانباز قهرمان کوهنوردی

فاش نیوز - عشرت شایق با جانباز 50% امین امان اله پور که از کوهنوردان ارزشمند ملی است دیدار و از وی تقدیرکرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 22، خانم عشرت شایق، معاون امور اجتماعی و فرهنگی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ورزش کوهنوردی اشاره کرد که ایشان فرمودند: "کوهنوردى امتیازات برجسته و ممتازى دارد. مهمترینش همان عزم و اراده‏ اى بین انسان و انگیزه‏ هاى درونى خود او است."


«جانباز 50%امین امان الله پور 35 ساله و اهل شهر خوزستان است که پیش از این موفق به صعود چندین قله به همراه گروه کوهنوردی هامون شوشتر شده بود، این بار در تصمیمی کم نظیر قله آرارات ترکیه را نیز فتح کرد»


عشرت شایق همچنین خاطر نشان کرد: «این جانباز مصمم که جانباز قطع یک پاست، با عظمی راسخ و اراده ای مثال زدنی در صعود چندین قله با همراهان خود، توانمندی و قدرت روحی و جسمی بالای ایثارگران را به نمایش گذاشته است و افتخار جامعه ایثارگری و جانبازان است.»
جانباز کوهنورد امان الله پور درباره صعودهای خود می گوید: « هربار که به نقطه اوج قله ها می رسم احساس می کنم به خدا خیلی نزدیکتر هستم و هرآنچه می گویم او می شنود. از نظر وی معلولیت محدودیت نیست. بادستهای خالی هم می شود تلاش کرد و برای رسیدن به درجات بالا در هر عرصه ای، زمین خوردن و سختی های راه را باید پشت سر گذاشت.»


کوه آرارات با ارتفاع 5139 متر واقع در شمال شرقی کشور ترکیه در مرز ایران، جمهوری آذربایجان و ارمنستان واقع شده است. کوه آرارات مرتفع ترین نقطه کشور ترکیه است و در دشت آرارات قرار دارد.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
دست شهرداری درد نکنه که تشویق ایشان باعث ترغیب جانبازان به ورزش می شود
امیدوارم قدراین جانبازان ارزشمندوبدونن
ارزش واقعی این جانبازان باید دونسته بشه وهمه جانبازان درجایی که لیاقتش ودارن باشن
با سلام ما هم به نوبه خود از آقای امان اله پور تقدیر و تشکر میکنیم و همچنین از کار زیبای شهرداری که واقعا جای تشکر و قدردانی دارد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi