شناسه خبر : 37902
سه شنبه 07 مهر 1394 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سند راهبردی رزمندگان اجرائی می شود

معاون وزیردفاع از اجرائی شدن سند رزمندگان درآینده نزدیک خبرداد.

فاش نیوز - معاون وزیردفاع از اجرائی شدن سند رزمندگان درآینده نزدیک خبرداد.

سردار رضا طلایی‌نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع در مراسم افتتاحیه دبیرخانه سند راهبردی امور رزمندگان که عصر امروز برگزار شد،‌ اظهار داشت:‌این سند راهبردی دارای 51 سیاست اجرایی، 26 راهبرد و 7 هدف است.


به گزارش بی باک نیوز،معاون وزیر دفاع گفت: همه بسیجیانی که در ماموریت رزمی قرار بگیرند شامل این سند می‌شوند و همانند رزمندگان دوره دفاع مقدس به حساب می‌آیند.

وی افزود: رئیس شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت به رزمندگان، رئیس ستاد کل نیرهای مسلح و نائب رئیس آن وزیر دفاع است و کارگروه‌های از امروز شکل می‌گیرند.

طلایی‌نیک ادامه داد:‌اگر به این سند به خوبی عمل شود فرهنگ دفاعی و فرهنگ بسیجی در کشور نهادینه می‌شود و اثربخشی بین نسلی برای دستاوردهای دفاع مقدس به وجود می‌آید.

معاون وزیر دفاع تاکید کرد: هدف این سند این است که رزمندگان چه در دفاع مقدس و چه بعد از آن در مواجهه با عوامل تهدیدزا و همچنین محیط‌های امنیتی و خانواده آنان را تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: وظایف 22 وزارتخانه و نیروی لشکری در این سند مشخص شده که باید به آن بپردازند.

طلایی‌نیک گفت: این سند بر اساس تجربیات سه دهه گذشته حاصل شده و به تدریج اجرا می‌شود. لذا باید مقدمات آن فراهم شود و از سال آینده در بودجه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر دفاع همچنین اظهار داشت: همه بسیجیانی که در ماموریت رزمی قرار بگیرند شامل این سند می‌شوند و همانند رزمندگان دوره دفاع مقدس به حساب می‌آیند.

وی در پایان گفت: تاکنون 5 میلیون رزمنده شناسایی شده داریم البته 10 میلیون بسیجی سازمان یافته شده نیز در کشور وجود دارد که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اینستاگرام
سی سال گذشت تا توانستن آمار رزمندگان را تهیه کنند،سی سال هم برنامه ریزی انجام دهند وسی سال بعد هم دنبال بودجه برای اجراء باشند،در آخر کسی ازبین پنج میلیون نفر وجود خارجی ندارد!!!احسن برشما فرماندهان که توانستید کاری برای همرزمانتان انجام دهید ونزد شهدا شرمنده نباشید!!!
پدرجان!!مطلب رونگرفتي!!
اين حضرات تصويب كردند :كساني كه منبعد درماموريت هاي رزمي قرار بگيرند جزو اين جريان هستند!!!حالا گرفتي ؟
اين علما بدنبال جذب نيروي جديد هستند تا اگر من وتو كه از سابقون هستيم اگر ادعايي داشتيم بگذارند توي كاسه مان وبگويند توكه ديگه زوارت در رفته كدوم رزمنده ؟؟كيلوچند؟؟!!!!
پس رزمندگان وظیفه ارتش چی؟؟اونا شامل نمیشن خط مقدم بودن همشون با سن کم اونم واقعا که
...
انتقاد نمایندگان ایثارگر از طرح امتیازبندی عوامل ترکیبی ایثارگری

عضوکمیسیون برنامه و بودجه و نماینده ایثارگر رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این طرح اظهار داشت: طرح امتیاز بندی عوامل ترکیبی ایثارگری طرح بسیار بدی است

و اصلا"خوب نیست ونه تنها هیچ کمکی به جامعه ایثارگری نمی کند بلکه نظم آن را نیز به هم خواهد ریخت.
...
یعنی منهای عدالت و انصاف :

1- معلوم است که یک نفر که مدت بیشتری در خدمت جبهه و اسلام و ایران بوده یعنی اینکه بیشتر خدمت کرده و محق تر است .

2- در برابر اینکه مثلاً یک جانباز عزیزی که خواسته مثلاً آهن به جبهه ببرد و نرسیده به جبهه تصادف کرده و حالا شده مثلاً جانباز بالای 50 % و از همه امکانات و امتیازات بنیاد شهید و ایثاگران استفاده می کند .

3- ولی کسی که مدت 6 سال در جبهه خدمت کرده و جانباز مثلاً 5 % شده ؛ و از امتیازات حقوق و معیشت و سود سهام بنیاد شهید و امور ایثارگران محروم کرده اند ؟!

4- و این کار را می کنند و جامعه و ایران و اسلام را از فرهنگ ایثار و شهادت حسینی دور می کنند .
بعد از جنگ همه رزمندگان را به امان خدا سپردند عده ای روانی شده در خیابانها رها شدند وعد ای در به در دنبال صورت سانحه وعده ای کارمند وبازنشسته وبعداز سی سال زمانی به همه رزمندگان خواهند رسید که از انها اثری نخواهد بود وخواهند گفت اماده ایم همه قوانین رزمندگان را اجرا کنیم .
آقای احدی26سال است مارزمندگان رابه حال خودمان رهاکردندشمامیفرماییدبعدازاینکه مامردیم اینها حسرتمان رابکشندوبگوینداگررزمندگان بودندماهمه رااجرامیکردیم نه عزیزم همه منتظرهستندکه مارزمندگان هرچه زودتر...منی که20سال است دارم انواع قرص اعصاب رامیخورم به دردم نخوردندبعدمیخواهندبه دردکی بخورندعمرماهم تمام شداحدی عزیز وهیچ امیدی من به این مسولین ندارم هردولتی که سرکاربیایدبدترازقبلی همشون ازرزمندگان بیزارند حق هم دارندچراچون تاریخ مصرف مارزمندگان خیلی وقته تمام شده یک نوعایی مضرشدیم برای جامعه خدابه دادمارزمندگانی که موج گرفته هستیم وصورت سانحه نداریم رزمنده داوطلب27ماه جنگ وهمه رزمندگان دلیر یاعلی
مفاد آن چيست؟
کششششششششششک
شرمنده شهدا وامام شهدا نشید یه وقت . سهمیه کنکور برا جانباز زیر بیست و پنج درصد گذاشتید؟ رزمنده زیر شش ماه حضور چی؟ تو فک وفامیل نداشتید ؟ اما مطمئن هستم بسیجیان فععععععععععععععععععال از قلم نیفتاده اند بالاخره خواهر زاده ای ، برادر زاده ای ، همسایه ای چیزی که دارین براشون یه کاری بکنین دیگه .
اقاى سردار طلايى نيك شما نميوانيد رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه را با كسانيكه در شهر به مأموريت ميروند. و با مردم خودمان سروكار دارند را يكى كنيد؟ هشت سال دفاع مقدس كجاو ؟ ماموريت رزم داخل كشور كجا؟ اگر غير از اين بود. كه نميگفت هشت سال دفاع مقدس؟ حالا شما واقعاً در اين هشت سال دفاع مقدس در جبهه بودى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
حقوق وظیفه رزمندگان بسیجی راندادن حالا میخواهند برای بسیجیان بعد از جنگ امتیازات خوبی بنام رزمندگان وبه کام آنها از نظام بگیرند واین ظلم وستم به ایثارگران است
کسانی که انقلاب کردن وبعدش 8 سال مقابل 50 کشور جنگیدند ونام رزمنده بخودشان یدک می کشند باید تاوان آن همه ایثارگران با تصمیمیات جببهه نرفته بپردازند فقط یک حکم حکم رهبری می تواند رزمندگان را رزمنده نگه دارد.
دوستان عزیزچه فایده که خودرزمندگان وجانبازان که شهدای زنده بعدازجنگ هستندرافراموش کردندوآنهاراباکوهی دردورنج وگرفتاری نمی بینند آنوقت ازاسمشان برای رونق پیداکردن کارشان استفاده میکنندوماهم یک عده زودتقدیروتشکرمیکنیم همه کسانیکه دراین سایت کامنت میگذارندیاجانبازهستندیارزمنده شماخودتان بگوییدالان26سال است که ازجنگ گذشته ومسولین مارزمندگان وجانبازان زیر25%راندیده اندآنوقت هرجایک مراسمی میشودباآب وتاب ازاسم ما استفاده میکنند تااینکه مخاطبی بیشترداشته باشندومردم هم بگویدباگذشت26سال بعدازجنگ هنوزبعضی ازمسولین لشگری وکشوری واقعابه فکررزمندگان و...هستنددرصورتی که اصلا اینطورنبوده ونیست چراچون داریم میبینیم توهمین سایت چقدررزمنده وجانباززیر25%است که ازمسولین ناراضی هستندچراچون درطول این26سال حتی برای یک بارهم سراغی ازرزمندگان وجانبازان زیر25درصدنگرفتندو26سال است که حق وحقومان رانادیده ویاپامال میکنند ؟چرابعد26سال تازه سندراهبردی راتصویب کردندآنهم هنوزاجرانشده اگرهم گوشه ای ازاین سنددرحال اجرااست باتبعیض است وهمه رزمندگان به فراموشی سپرده شده وجانبازان زیر25درصد ناراضی هستندالان94هم داردتمام میشودهنوزکه هنوزه خبری ازدفترچه بیمه رزمندگان که قراربوداول 93بین رزمندگان توضیع شودنیست ودوم اینکه قرارشدحقوق رزمندگان بالای یک سال که امسال گفتندبالای6ماه 75درصدحقوق سال94باشدهنوزکه خبری ازاین خبرنیست من نمیدانم مسولین مارزمندگان رابه تمصخرگرفتندیامیگویندبلانصب رزمندگان غیوروعزیزاینهاهالوهستند چراباگذشت26سالهنوزمشکلات رزمندگان وجانبازان زیر25درصد هنوزسرجایش است بابامارزمندگان باکلی دردواعصاب داغون26سال است که داریم انواع قرصهای اعصاب وروان مصرف میکنیم ومدام به خودمان می پیچیم ونمیگذاریم زن وبچه هایمان آرامش وآسایش مثل مردم داشته باشن لاعقل دفترچه بیمه رابدهید/اگرنمیتوانیم کارکنیم اگرنمیتوانیم مثل آقازاده ها میوه های رنگارنگ بخوریم اگرنمیتوانیم به شمال برویم اگرنمیتوانیم یک پریددست دوم بخریم واگراگراگراگرحدعقل دردخودمان راکه ازجنگ به مارسیده رامداواکنیم ایشاالله وازهمه رزمندگان وجانبازان زیر25درصدتقاضادارم همگی اعتراضاوخواسته های خودراازطریق این سایت خوب ازمسولین بخواهید دردرجه اول مارزمندگان معسرنیستیم مغسرهستیم چراچون اگرماهم مثل جانبازان اتحادداشتیم وجلومجلس چادرمیزدیم حق وحقوق ماراهم مثل این عزیزان که حقشان است میگرفتیم26سال است که همچنان خاموش نشستیم ومیگوییم دولت بفکرمارزمندگان که شهدای زنده جنگ هستیم هستندامانه مسولین ازخدامیخواهندکه روزی بجای یک رزمنده همه رزمنده هابمیرندتااینهاحق ماهاراراحترحیف ومیل کنند خدایی هم آنسومنتظرماست همه رزمندگان رابه خدامیسپارم وازخداحقمان رامیخواهیم
واقعامیخواهیدکسانیکه بادشمن تن به تن جنگیده باباکسی که داخل شهرخودش بامردمان خودش سرکارداشته ازیک نگاه ببینیدمرحبابه شمامسولین /اولا هیچ خبری نیست که مارزمندگان زودازکوره دربشیم وبگویم میخواهندچه گلی به سرانهابزنند26سال است هرگلی به سرمارزمندگان که بالای27ماه جنگیدندزدندبه سرانهاهم خواهندزدمرحبابه شما
بنام خدا
جناب سردار رضا طلایی‌نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع خدا را در نظر بگیرید و سپس به این پرسش بنده پاسخ دهید .
ایا کسانی که با دست خالی دواطلبانه در برابر تمام دنیای استکبار ایستادند با کسانی که در شهرها بر فرض چهار تا ایست و بازرسی انجام میدهند هم از نظر اجتماعی و هم از نظر الهی برابرند ؟( منهای عزیزانی که در جای جای دنیا برعلیه طالمین و ترویستها مشغول دفاع از کیان اسلام و مسلمین هستند مبارزه می نمایند )
در قران مجید که کلام خدواند بزرگ میباشد و در سخنان بزرگان (عترت ) جایگاه رزمندگان فی سیبل الله را بیشتر مطالعه کنید یقیننا در روزی که همه خاعف و ترسان سرگردان هستند و تمام امیدشان به فضل رب و پرودکارشان است . ایا می توانید از کلام خود دفاع کنید ؟
من و امثال من بسیار خوشوقتم که در زمان دفاع مقدس حتی لحظه ای بفکر پس از جنگ و زخارف دنیا نبودیم و اگر از مدت حضور در ان مکان الهی . دمی . لحظه ای با اخلاصی که مورد قبول رب و پرودگارم بوده و ان لحظه جهادم مورد قبول خداوند بزرکم (الله ) قرار گرفته باشد به والله خوشبخترین انسانها در ان روز حساب خواهم بود . خوشوقتم تا امروز هیچ بهره مادی و امتیازی از رزمم نصیبم نشده تا فردای قیامت در برابر دولتمردان و مجلس نشیننان روسفید باشم یقیننا ان روز دیدنی ترین روز هر مظلوم است . البته بگذریم از اینکه پس از دفاع مقدس ایثارگرانی که با باندهای زر و زور که در حال نسج گرفتن بودند چگونه ........
سلام سرداربزرگوار شما هرزمانیکه حق و حقوق سربازان وظیفه ارتش رامطابق بابقیه همقطاران شان پرداخت کرده اید آن وقت بروید سراغ سند راهبردی رزمندگان آیابعداز بیست هشت سال از جنگ وقت آن نرسیده است که وضعیت جانبازان سرباز مشخص شودوشما بفرمایید مگرسرباز برای این مملکت عضو ش راازدست نداده چرا باید حداقل حقوق را برایش در نظر بگیرند ولی به جانباز همطراز ش دربنیاد شهیدمثل یک کارمندبرخورد شود وچه جوابی دارید برای این تبعیض آشکار که خلاف نظرامام راحل میباشد آیا چه جوابی داری برای روز قیامت وچگونه میخواهید پاسخگو باشید ماه ازحقمان نمی گذریم وسرپرست صراط حقمان رابه حول وقوه الهی ازمسولینی که در این زمینه سنگ اندازی میکنند آنجا تصفیه حساب میکنیم
با سلام اينده خيلي نزديك از نظر شما يعني كي .
به کلیه برادران بسیجی رزمندگان جبهه وجنگ تخیلی وجانبازان زیر25% ازالان اعلام میکنم باتوجه بسفارش امام راحل دروصیتنامه که مارا28 سال فراموش کردند والان هم درسندراهبردی فقط بفکربسیجیان فعال امروز افتاده اند/تادیرنشده برادران برویم بعضویت بسیجی فعال پایگاههای محله مون ثبت نام کنیم تا انشاله زودتربه نتیجه حق وحقوقمان برسیم/لطفا تادیرنشده بجنبید والا
اينجانب صيدفرج فلاح داراي 70 ماه حضور در جبهه و مصموميت شيميائي مجروح تيروتركش بازنشسته سپاه درسال 30-12-83 به علت جراحات ناشي ازشيميائي راهي بيمارستانهاشده ام اما 5% برايم زدن بدون هيچ كمسيوني طبق مد
ادامه صيدفرج فلاح ؟ يامثل آن كسي كه پايش به خط مقدم نرسيده بود تركش به بدنش خورد بود و24 ساعت نگذشته با عصائي به خانه بيايد گرفتن درصد افتادن،!!! يا كساني امثال بنده كه داراي 70ماه حضور درجبهه و مصموميت شيميائي و مجروحيت تيرو تركش ؟ اما مبارزه تا بيرون راندن ارتش بعثي عراق و بعدازآن هم تاپاكسازي گروهكهاي ضدانقلاب از كردستان تاشمالغرب سپس بعلتجراحات شيميائي درسال 83 راهي بيمارستانها شوند و الآن هم بايك مهندس بيكار درخانه و 2پسردانشجو وهمسر فلج و مستاءجر!!! چقدرفاصله؟
خا نگذرد همه دزد سر گردنه
آقایان مسئولین لطفا یه یاعلی بگوئید و تکلیف سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان را هرچه زودتر روشن کنید آخه بیش از یکسال گذشته و هنوز خبری نیست یادمان باشه که سال سال عمل است نه اقدام بی عمل یاعلی مدد بگوئید ورزمندگان عزیز را ازاین انتظار درد اور خلاص کنید
گفته به زودی تازه شده 2 سال
سلام بزرگوار روند پرونده از ایثارگران نزاجا به بنیاد طول می کشد ببینید اشکال کجاست تا ایثارگران در این قسمت دچار سر در گمی نشوند
خدابیامرزد اموات این سردار.چونکه چنین چیزی درآجا فکرنکنم به واقعیت بپیوندد. بسرآمده راتجربه است .بنده سند دارم هرکس باورندارد حاضرم اسنادومدارک ارایه دهم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi