شناسه خبر : 37928
چهارشنبه 08 مهر 1394 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی شبکه سعودی از پیوند وهابیت و بهائیت


سایت وابسته به رژیم وهابی آل سعود از فرقه انگلیس ساخته بهائیت حمایت کرد.
العربیه در نوشته‌ای که پیوند عمیق وهابیت و بهائیت- دو فرقه دست‌ساز انگلیس- را نشان می‌دهد از روحانی خواست درباره عدم آزادی بهائیت در ایران توضیح دهد. نویسنده این سایت مدعی شد روحانی مجبور است یا بگوید ایران رژیمی مشروع در جامعه جهانی شده و یا عقب مانده است. بهترین راه سنجش حکومت ایران در روابطش با بقیه جهان، رفتار آن با بهائیان است. هیچ کس انتظار ندارد با سخنرانی حسن روحانی، حقوق بهائیان داده شود اما نخستین نشانه تغییر، گفت‌وگو درباره وضع وخیم بهائیان است.
العربیه همچنین از قول یک دیپلمات ناشناس اصلاح‌طلب می‌نویسد به خدا اگر قدرت داشتیم، تبعیض علیه بهائیان را متوقف می‌کردیم اما اکنون زمان مناسبی نیست و باید توافق اتمی را جا بیندازیم.
العربیه می‌افزاید: اصلاح‌طلبان 20 سال است که نصفه و نیمه این روش را پیش برده‌اند اما جرأت و شهامت ایستادن مقابل مذهبی‌ها را نداشته‌اند.
یادآور می‌شود فرقه بهائیت در پیوند عمیق با صهیونیست‌ها و انگلیس قرار دارد و اعضای آن جزو ارکان اصلی مراکز تصمیم‌گیر اقتصادی و امنیتی و سیاسی و فرهنگی در رژیم کودتایی پهلوی به شمار می‌رفتند. پیش از این کسانی چون مدیر کل مطبوعات داخلی دولت اصلاحات (سحرخیز) از بهائیان حمایت کرده‌اند.
شبکه‌های رسانه بهایی همزمان با جنایت اخیر آل‌سعود در منا، فضاسازی گسترده‌ای علیه اصل اسلام و مراسم عبادی - سیاسی حج به راه انداختند.

اینستاگرام
سلام ، دفاع از مظلومیت بهاییان در مقابل احکام صادره دادگاهها در حالیکه بهاییان مرتکب جرایم عمومی شدند که رییس قوه قضاییه میگوید بهاییت بخودی خود جرم نیست بنوعی مبارزه چراغ خاموش دشمنان انقلاب با حکومت اسلامی شده بود. این روزها با قوت گرفتن نفوذیهای دولت اینگونه فعالیتها بطور آشکار و علنی در جریان است. آنها کشتار فجیع مسلمین را جزو حقوق بشر محسوب نمیکنند اما شبه داستانی در جنگ جهانی دوم را در بوق تبلیغات و حمایتهای جهانی قرار دادند.
هرچه از جنگ جهانی دوم میگذرد بیشتر متوجه شاهکار هیتلر میشویم که یهودیان صهیونیست را نابود کرد. اگر آن عده از صهیونیستها نابود نمیشدند امروز صهیونیستها استخوان مسلمین را جویده بودند.
لشکریان الهی صف آرایی کردند و منتظر فرمان هستند تا یکبار دیگر پرنده های ابابیل با منقارهای کوچک تمامیت سپاه کفر و استکبار را نابود کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi