شناسه خبر : 40069
یکشنبه 22 آذر 1394 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمع جوانمردان

م.ر.ک.جانباز- شاید این آخرین نگارشم باشد که در خدمت همه همرزمان کسب فیض کردم؛ چنانچه ضعف بر تو چیره گشت؛ سخنی مگو که دشمن را شاد کند .
به مصداق .... هر راست نشاید گفت ..... ناراست نباید گفت عمل کن ...

باسلام و درود بر ارواح طیبه شهدای جنگ تحمیلی و جانبازان و رزمندگان دلاور .

از چه بیزاری همرزم دیرنم ؛ از چه نا خرسندی یکته تاز ؛ ذهن را آشفته دارالمجانین دنیای زر پرستی مکن ؛ که عاقبت زر پرستان به عتابی سخت عقوبت شوند ؛ شمایان افتخار تکسواری ولایت الله را بر گرده خویش دارید؛ سنگ گریان شود از برای مقام شما ای صخره شکنان فرهادی؛ ما کبوتران جلد حریم ولایتیم؛ بر افتخار خویش ببالید که نا کسان مفتخر نگردند؛ دریا در مقام دریا دلیتان نام برکه بر خود نهاد؛ پولاد در مقام عزم پولادینتان پنبه گشت؛ شادمان زی حیات خویش کنید که یاران دیرینتان عند ربهم یرزقونند و شما نیز ....

آری ؛ آری همرزمان در روزگار ما چه قلیلند جوانمردانی که پرده های ظلمانی دریدند، و از سیطره تاریکی رهیدند و جمال دلربای حقیقی معشوق را بی واسطه به تماشا نشستند و جز رضای محبوب، تمنایی در دل ننشاندند و چه نادر رهروانی که صادق و بی ادعا لباس خدمت به ملت و نظام به تن کردند و با همتی بلند سختی راه را به جان پذیرفتند و از سنگلاخ های زمانه و عقبه های دشوار عبور کردند و نقش تاریخی خویش را به عظمت و با شکوه و جلالی بی مانند رقم زدند و نامی ماندگار از خود به جای گذاردند.

بی تردید آنها، در این جهان پرهیاهو، فارغ از هزاران هزار همهمه و آسوده از انبوه روزمرگی ها و حجم فراوان غوغا و فریاد، رهیده از «خیال و قیاس و گمان و وهم» و به دور از عوام فریبی ها و عوام گرایی ها و عوام زدگی ها، جامه خدمت پوشیدند و جام عشق سرمدی نوشیدند و بی اعتنا به رغبت ناسوتی و رد دنیاطلبی و منفعت جویی زراندوزان و تزویرگران قله خدمت را نشانه رفتند و در تمنای وصال جانان و در جوشش و پویش همان عاشقی و سرگشتگی کوشیدند و به دور از منیت و مزدوری و با تواضعی در اوج و با ایمانی استوار، کمر همت بسته و پایمردی کردند و قلب خویش را به محبت حق سرشار نمودند و دریچه های آن را به پهنای عظمت روح انسان، به سوی آحاد ملت، مردم دردمند و نجیب و بی پناه گشودند.

  آری! اینان جمع قلیل و اندکی هستند که آهسته و آرام از میان ما می روند و قدم به «طور» عارفان و «سینای» سالکان و «وادی جذبه محبوب» می نهند و از متن تلاش و تکاپوی بسیار، مسیر پایدار و متینی را از میانه تزاحم خلق و تخاصم دشمن و ادبار زمانه و شدت فتنه ها، تا بی انتهای بقا نظام می گشایند و در برابر حقی که خالق هستی بر عهده آنها نهاده است، صداقت می ورزند و از جاده حقیقت و جوانمردی و انصاف فاصله نمی گیرند.

 ایثارگران که «مایه» عزت و اعتبار و «صحیفه» آبرومندی و ثبات و «آینه» تمام نمای وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی  و پایدار کشورمان بوده اند؛ از مصادیق بارز و تجلی پر درخشش زمره مردانی بودند که جز رضایت خداوند و خدمت به محرومان و تلاش در جهت تثبیت نظام مطلوب، ثنویتی را در دل برنمی تابیدند و در این راه پر رنج، زخم زبان ها و فشار و سختی های بسیاری را به جان پذیرا شدند؛ اما از عهد مستحکم خود با خداوند مهربان و رهبر عزیزمان برنگشتند. راهشان پر رهرو نامشان ماندگار باد . والسلام .

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، دوست عزیز ایثارگران هرگز از سختی و گرسنگی معترض نبودند که با یک لقمه سیر و بی یک لقمه گرسنه هستند اما نفوذ فساد در افضل نهادهای کشور و بستن حلق ایثارگران برای ارتزاق و زر پرستی مدیران سیصد میلیونی مجموعه بنیاد از ظلم و ستم فریاد میکنیم که در حال نابودی فرهنگ ایثار و شهادت در حکومت است.
خوشبختانه امنیت کامل در کشور برقرار است و همین موجب ادامه تحمل و سکوت است چنانچه خدای ناکرده کوچکترین لطمه ای به امنیت کشور وارد شود قول میدهیم عوامل زر پرست و فاسد را از تیرهای برق مقابل بنیاد آویزان کنیم.
دوست عزیزایثارگر . جناب ناطق . من بیش از شصت ویک سال عمر دارم . سرهنگ دیو سالارهایی را دیدم که در زمان انقلاب به درخت خیابان اصلی محله دار زده بودند‌ . عزیز جان با من صحبت از خواهیم کرد نکن ... ما کردیم وتا الانم ایستادیم . به شخصه مطمئن نیستم این کار انقلابی ما دوباره تکرار شود .
فکر کنم شما هنوز به دنیا نیامده بودی که خواهر شاه ملعون به زور زمین آبا اجدای مارا ضبط و ربط کرد و به ایادی ژاندارمری کرج ده بالا گفت هر کس آمد اورا دستگیر وزندانی کنید تا به ماست خوردن افتاد ولش کنید ... من جوانی شانزده ساله و تنومند بودم و اهل دهات . با پدرم رفتیم ژاندامری کرج اعتراض کردیم اونا یه استوار با چهار تا سرباز سوار جیپ لیوایز ارتشی شدند ومن وپدرم رو به سر زمینمان بردند وبیدلیل شروع کردند با قنداق ام یک ما رو زدن .. پدرخدا بیامرزم آقاسید مهدی فقط یک کلام گفت آسید رائف .... هر چهار سرباز با اون استوارو آنچنان پلنگ افکن کردم و لای سیم خار دار پیچیدم. واسحله هایشان را ریختم درون گونی و بردم ژاندمری ... تحویل دادم و گفتم عوامل و ایادی شما سر زمینم سیم پیچ شده اند ... برویدو بیاریدشان .... بعد از آن شش ماه در زندان قصر تا سرحد مرگ کتک خوردم و بعد از هشت ماه آزاد شدم یعنی سال پنجاه و یک ... سریعا رفتم کرج دیدم پدرم روی زمین داره کار میکنه تا منو دید گفت شیر مادرت حلالت سید . من مرد عمل بزرگ کردم تا از حقت نگذری . احسنت حالا بیا یه پیاله شیر میش برات بریزم خستگی زندان نامردان از تنت در بره .
جناب ناطق ... کاری رو که شما قرار روزی انجام بدید امثال من با عمل انجام دادم .
غرض بنده از نگارش مطلب بالا دلگرمی به بچه های همرزم بود ؛؛ نه ارائه افاضات مکرر . لطف عالی مزید .
در نهایت دوستت دارم جناب ناطق .... بی تکلف و بی اغرق .
سلام عزیزم مارا تنها مگذار و دشمن شادمباش مختصری عمر داریم به دلنوشته های شما جوانمردان خوش هستم و انرژی می گیرم.تنهامان نگذار.
سلام دلاورم . سلام محمد رضا ی عزیزم . دوستت دارم بی ریا ...
محمد رضا جان . ساقیان چه بسیارند و ساقی مسلک قلیل ؛ ساقی میخانه قدسی شما ساغر از عشق پر کند و دست شما دهد ؛ ستبریست از برای تکیه گاه غریبان موطن ؛ نیک قدر وی بدانید ؛ ما خاطیان ممیز شده جایگاهی در بر ساقی و ساغریان قدسی نداریم ؛ گذر تاخت به تاخت عمر زمان خدمت زمن ربود ؛ نیک رویان ؛ نیک سیرتان ؛ ترک منزل دوست نکنید ؛ بسیار گرم است آغوش ساقی میکده راز .... عزت و عمر حضرات و شما زیاد .
امیدوارم که فرمایشی که استاد عزیزم جناب ( م . ر . ک ) فرمودند همان شاید ی که گفتند باشد والا من بعنوان یک کار بر فاش نیوز از ایشان گله مند خواهم بود که چرا می خواهد ترک دوستان کند ؟
ایا در این موقع حساس که جمع جانبازان در فاش رو به افزایش است و تعدادی از عزیزان جانباز با کامنتهای زیبای شما استاد فرهیخته .. علاقه مند این سایت شده اند جایز است که جمع یاران را به فراموشی بگذارید ؟
جناب استاد ( م. ر . ک ) من بعنوان دوست و البته اگر شما بزرگوار افتخار شاگردی را از من نگیرید به این فرمایشتان سخت مخالفم جسارت من را حمل بر بی ادبی نگذارید ؟
هرگز چنین اجازه ای به شما نخواهم داد که ترک یاران کنید و از شما بزرگوار عاجزانه تقاضا میکنم که جمع جانبازان را مثل گذشته با وجود پر مهرتان گرم نگهدارید ؟
خواهشمندم که به تقاضای من حقیر توجه خاص داشته باشید و با ادامه همکاری دل ما را نشکنید خواهش میکنم ؟
ازدوستان کاربر فعال فاش نیوز هم تقاضا دارم از من پشتیبانی کنند و ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاش نیوز تشکر
وز من رو سیه خاطی خرده  نگيريد
دل دریایی ایثار شما یان  قشنگ است
بهر همگان  مهر بورزيد
به لله که ایثار  قشنگ است
در ره ثابت قدمان پای فشاريد به گرمي
بوسیدن دست شمایان قشنگ است
بوسه بر تربت پی حیدر
بوسه برتربت دردانه کوثر 
حدث  بوسهٔ ایثارقشنگ است
هر کجا نام خدا هست قشنگ است .
دوستت دارم بی ریا دلاور خراسانی ؛ ای که درس گرفته از بو مسلمان و خرمدینانی ؛ نام حسینت همواره پر آوازه باد . شیر یل مرو ؛ عزت مزید دلاور .
باسلام به همه دوستان رزمنده وجانباز/اینجانب هم بعنوان یک دوست.همسنگرگفته های دوستم آقای حسین افسری راازدل وجان تاییدمی نمایم وازبرادرارجمندم جناب آقای جانبازم ر ک تقاضاداریم مارزمندگان وجانبازان راترک نفرمایندچون تازه به تعداددوستان درفاش نیوزاضاف میشودواین یعنی دلگرمی واتحادهمه همسنگران 8سال جنگ نابرابر امیدوارم که ج م ر ک به گفته های این حقیرودیگرهمسنگران توجه کندوبی تفاوت ازکنارمان نگذردچون همه به کامنتهای پرمعنای این جانبازدلاور عادت کرده ایم والسلام
مگه میشه داداش گلم ما همیشه منتظر هستیم تا دلنوشته های پر مغز و سلیس شما را حفظ کنیم . در ضمن با قلب اوراقی من این شوخی ها مکروهه دادش گلم ...
م.ر.ک عزیز من شما را ندیده ام ولی انگار سالها ست شما را میشناسم وباور کن هر وقت چند روزی کم پیدا میشوی فکر میکنم در این سایت چیزی گم کرده ام شما از دل همه دردمندان همرزم میگویی ودر نهایت صداقت .انسان درستکاری مثل شما نمیتواند دورویی ودروغ را تحمل کند ولی چه کنیم که این عامه پسند است واصلا طوری شده ایم که به دروغ عادت کرده ایم میخواهم ما را از یاد نبری ودر کنار ما باشی حتی اگر نامهربانی دیده ای باز با ما باش

آدمها همديگر را پيدا مى كنند
از فاصله هاى خيلى دور…
از تهِ نسبت هاى نداشته…
انگار جايي نوشته بود كه اينها
بايد كنار هم باشند
مى شوند همدم،
مى شوند دوست،
مى شوند رفيق،
اصلأ مى شوند جانِ شيرين ،
درست مى نشينند روى طاقچه ى دلِ هم…
حرف هايشان يك جورِ خوبى دلنشين است
وقتى هم كه نيستند،
هى همديگر را مرور مى كنند و مُدام
گوش به زنگِ آمدن هم هستند !
سلام و عرض ادب و احترام دارم خدمت برادران همرزم و صابران امروزم ... سلام دارم خدمت ج.ش.1 . دلسوز و مهربان .سلام دارم خدمت یوسف زیباروی زیبا رخ ... وسلام بر اسلام یگانه منجی هر دو عالم ؛ اسلام عزیز متشکرم . برادران همرزم دیرین متشکرم . لطف دارید التفات نظر دارید . متشکرم . عزت شما حضرات مزید باد .
استاد عزیز جانباز (م .ر . ک )
مرثیه برای مرده گان دیگر ..
از احمد شاملو تقدیمت می کنم .
ارابه ها
ارابه هائی از ان سوی جهان امده است .
بی غوغای اهن ها .
که گوش های زمان ما را انباشته است .
ارابه هائی از ان سوی زمان امده است .
گرسنگان از جا ی بر نخاستند .
چرا که از بار ارابه ها عطر نان گرم بر نمی خاست .
.
.
.
برهنه گان از جای بر نخا ستند .
چرا که از بار ارابه ها خش خش جامه هائی بر نمی خاست ..
.
.
زندانیان از جای بر نخاستند .
.چرا که محموله ی ارابه ها نه دار بود و نه ازادی .
.
.
مردگان از جای بر نخاستند .
چرا که امید نمی رفت فرشته گانی راننده گان ارابه ها باشند .
.
.
ارابه هائی از ان سوی جهان امده است .
بی غوغای اهن ها .
که گوش های زمان ما را انباشته .
.
.
.
ارابه هائی از ان سوی زمان امده است .
بی ان که امیدی با خود اورده باشند .
.
.
.
.
فریادی و دیگر هیچ .
چراکه امید ان چنان توانا نیست .
که پا بر سر یاس بتواند نهاد .

بربستر سبزه ها خفته ایم .
با یقین سنگ .
بر بستر سبزه ها با عشق پیوند نهاده ایم .
و با امیدی بی شکست .
از بستر سبزه ها .
با عشقی یقین سنگ بر خاسته ایم .
اما یاس ان چنان تواناست .
که بسترها و سنگ ها زمزمه ئی بیش نیست .
.
فریادی .
.
ودیگر .
.
هیچ .
.
.
دلاور جانباز ( م . ر . ک . )هنوز هم بگویم از دل تنگ بیچاره ام هنوز هم فغان کنم از دردهای نا علاجم هنوز هم بگویم از نا ملایمات هایم ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جانباز دلاور اقا سید ( م . ر . ک . )عزیز لطفا جمع جانبازان را ترک نکن .
اگر بخواهی کاربران فاش نیوز را جمع بندی کنیم شاید جمع ما بزور 50 نفر بشویم اما ما 50 نفر میتوانیم نمایندگان خوبی برای جانبازان اقصاء نقاط کشور عزیزمان ایران باشیم .
شما خوب میدانید که توسط افرادی نا لایق چه ظلمهایی به پیکره جانبازان وارد شده است و جانبازان مظلوم نیازمند حمایت افرادی مثل شما هستند .
سایت با محبت فاش نیوز با زحمات زیاد توانسته است جمع ما جانبازان را فراهم کند باور کن جایز نیست که شما هم ترک میدان کنید .
یاران همه به الفاظ زیبای شما نیازمند هستند .
بمان دوست عزیزم . بمان که ما هم دلگرم باشیم . بمان خواهش میکنم از خانواده فاش جدا نشو . متشکرم
سلام اینجا خسته شدی، آقا محمدرضا.
ما شما را بعنوان نماینده. قبول داریم.فرمان بده.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi