شناسه خبر : 40232
چهارشنبه 25 آذر 1394 , 15:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسات پشت میز کافی نیست!

مسئولان موظف اند ضمن تفکر در آیات قرآن کریم آنچه شرع مقدس مقرر فرموده را در پناه قانون و اختیارات تفویض شده اجرایی کنند.

محسن ناطق- وظیفه اصلی نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد تلاش برای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب است تا معنی و مفهوم ولایت فقیه در انقلاب اسلامی، جانشینی پیامبران و ادامه راه حق در جهان آشکار و با خون شهیدان و جانبازان نوشته شود. قانون و محورهای تعیین شده زمینه اجرای اوامر و فرامین طبق نص صریح قرآن مجید است اما مسئولان موظف هستند ضمن تلاوت و تفکر در آیات قرآن کریم آنچه شرع مقدس مقرر فرموده را در پناه قانون و اختیارات تفویض شده در جهت رضایت حق تعالی اجرایی کنند.

  این درحالی ست که برخی مسئولان قانون را بهانه کارشکنی و ضدیت با ایثارگران قرار می دهند که خیانتی نابخشودنی و بدعتی جاهلانه و مغرضانه است که در آیات دو سوره ابتدایی قرآن کریم میتوان کارشکنی امروز را با دشمنی یهودیان و نصارای گمراه با پیامبر اکرم (ص) مقایسه کنید. بایستی هدف راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت مبارزه با ظلم و فساد اداری و مبارزه با ثروت اندوزی و کسب قدرت از طریق نامشروع باشد همانطور که شهدا از صدر اسلام تا قیامت جان و خونشان را نثار کردند.

 لازم و ضروری است ارگانی برای پیگیری، ارزش یابی و رسیدگی به مطالبات قانونی و بحق ایثارگران تشکیل شود که کاملا مستقل از قوای سه گانه و دخل و تصرف سیاست بازی و جناح گرایی بطور مستقیم زیر نظر مجموعه بازرسی بیت رهبری توسط ایثارگران متخصص و حقوقدان تشکیل شود زیرا در حال حاضر هیچگونه مرجعی پاسخگوی قوانین اجرا نشده یا پیگیری تنظیم و اصلاحات لازم و ضروری آیین نامه های اجرایی و کارشکنی و ضدیت با ایثارگران نیست فلذا تنها ملجاء درد دل مورد اعتماد ایثارگران همین سایت مقدس و حسینیه مجازی و جهانی فاش نیوز و جبهه نوپای جانبازان انقلاب اسلامی است که مورد وثوق بسیاری از مسئولان و مردم با عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت در داخل و خارج از کشور میباشد.

  در حال حاضر وضعیت به گونه ای پیشرفته که بیمه درمان جانبازان دو سال قطع بوده و هزینه های بیمارستان و جراحی و داروهای خاص و آزمایشات و عکسبرداری و غیره در تعهد بنیاد باقیمانده است مگر یک جانباز چقدر میتواند با وام و قرض درمان کند؟ درصد جانباز با انواع ترفندهای مغرضانه تا زیر 25 درصد کم میشود اما جانباز میتواند با هر درصدی مشمول از کار افتادگی و حالت اشتغال گردد که در تضاد است. مناسب سازی معابر شکست خورده لذا پیک رایگان برای خرید و خدمت به جانبازان نخاعی از اوجب واجبات است. حرمت و عزت خانواده شهدا توسط عده ای پیرو هواهای نفسانی و جیره خوار استکبار هتک می گردد.

  رسیدگی به اعتراض و شکایت ایثارگران در بنیاد مورد بی توجهی قرار دارد و گاهی منجر به هتک حیثیت و مقابله یا کاهش حقوق ماهیانه یا مزایای آنها میشود. فرزند شهید که جانباز است فقط مشمول حداقل حقوق جانبازی میباشد در حالیکه لازم است نسبت به صدور رایگان پروانه کسب مشاغل بخش خصوصی اقدام گردد تا جانباز از انزوا و خانه نشینی که به شدت در مشکلات اعصاب و روان مضر است خارج گردد و ضمن اعتماد به نفس دارای درآمدی بجز حقوق ناچیز بنیاد گردد. اخراج و جابجایی یا ارتقای شغلی کارمندان عادی حساب و کتاب دارد اما جانبازان بدون توجه به قوانین اخراج و تبعید و جابجا در پستهای پایین منصوب میشوند.

  تدوین سند راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت نظیر مبارزه با فساد اداری به جلسات پشت میز یا سمینارهای اسراف و ریخت و پاش محدود نشود. از شعار زدگی و استفاده های سیاسی و تبلیغاتی و تریبونی خارج کنید و در حقیقت به حاملان فرهنگ ایثار و شهادت توجهی در خور شأن و منزلت با نظارت و بازرسی دقیق تبدیل کنید. هنگام تصویب قوانین یا تنظیم آیین نامه کاری کنید بیشترین اشخاص ایثارگر بهره مند شوند در حالیکه طوری قانون تصویب می کنند که فقط اعتبارش به جیب برخی دستگاه های اجرایی واریز می شود و صرف ضدیت و کارشکنی با ایثارگران می شود.

 مسئولان بخوبی میدانند چه خطواتی مرتکب شدند یعنی از صراط حقیقی و قرآنی فرهنگ ایثار و شهادت خارج هستند و بطور زیگزاگ و رفع تکلیف و توجیه عملکردشان عمل می کنند. اینچنین اعمالی خلاف دین و مذهب از یک سو و از سوی دیگر صبر و حلم ایثارگران در برابر امر و قضای الهی اگر بدانند زمینه ساز و مستحق خشم الهی و آتش جهنم است.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ما نیز به خداوند توکل می کنیم و مسئولین را به خدا واگذار می کنیم .
بی کسان کس خداست برادر.توکل برخداوتوسل به امامان معصوم.خدایاتوشاهدی که این دردهاحق مانیست.
سلام.
توجه توجه!!!
یک نماینده انتخاب کنیم از بین فاش نیوزی های محترم،با حقوق که خودمان تامین می کنیم.
تا هم به دفتر رهبری و هم به سایرین مشکلات را انتقال دهد.
حاضرید.
دواطلبین خود را معرفی کنند.
احسنت خداپیغمبری ماهستیم..کی ازفاش نیوزبهتر..برای انتقال دردهایمان بایدافرادی راانتخاب کنیم بهترین فردبرادرگرانقدرساقی ودوستان فاش نیوزهستند.امیدوارم که چنین شودبه لطف خدا..
بنده ندیدبرادرپرتلاش ودلسوزجناب سافی ودیگردست اندرکاران فاش نیوزراقبول واعتقاددارم چراکه ازجنس ماهستند.همه جوره هستم.مهربان.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi