شناسه خبر : 40640
شنبه 05 دي 1394 , 13:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردهمایی معاونین فرهنگی بنیاد

گردهمایی یک روزه معاونین فرهنگی و امور اجتماعی و روسای ادارات و امور ورزشی و امور اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان های منطقه دو کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد.

نخستین گردهمایی و نشست هم‌اندیشی یک روزه معاونین فرهنگی و امور اجتماعی و روسای ادارات و امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، لرستان و ایلام چهارشنبه دوم آذر به میزبانی اصفهان برگزار شد.
این گردهمایی با سخنرانی بیات؛ مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار کریمی؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و قریشی؛ معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد اصفهان افتتاح و معاونین فرهنگی و امور اجتماعی استان های منطقه دو کشور به بیان نظرات، پیشنهادات و ارائه راه کارهایی در جهت افزایش هم افزایی فرهنگی، ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات رسانی مناسب تر به جامعه ایثارگران، استفاده از ظرفیت ها، امکانات و تبادل تجربیات بین استان ها و راه کارهای اخذ مشارکت و کاهش هزینه ها در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی کردند.
بیات؛ مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی اهداف منطقه بندی و آیین نامه اجرایی را تبیین و به ارائه پیشنهادات و ارائه برنامه های پیش بینی شده در سال 95 در تمامی حوزه های معاونت فرهنگی و امور اجتماعی پرداخت.
سردار کریمی؛ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان نیز، گفت: اتخاذ تصمیم منطقه بندی کشور فرصت مناسب و در جهت پیشبرد اهداف عالیه بنیاد که همان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده، است.
قریشی؛ معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در این مراسم ابراز امیدواری کرد که در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و دستیابی به جایگاه های ترسیم شده جهت تحقق ماموریت های بنیاد و بهره برداری بهینه از منابع غنی و معنوی ایثار و شهادت در منطقه دو کشور بتوانم با پیش بینی ساز و کار لازم و مشارکت خبرگان و صاحب نظران ملی و منطقه ای و با استفاده از تمام ظرفیت های مادی و طبیعی و جغرافیایی استان ها در توسعه پایدار گام برداریم.
در ادامه این مراسم، حاضران جهت اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و دیدار و بهره گیری از بیانات حضرت آیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دفتر ایشان حاضر و با معظم له ملاقات کردند.
آیت الله طباطبایی‌نژاد در این دیدار بر لزوم استفاده از فرصت ها و تقدس کار در این نهاد و لزوم توجه بر اینکه هدف مقدس باید با راه و روش مقدس انجام گیرد تا نتیجه بخش و مورد تایید درگاه الهی باشد، تاکید کرد.
بازدید از مراکز ورزشی، خدماتی و رفاهی اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi