شناسه خبر : 41046
دوشنبه 14 دي 1394 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسه با مدیران در مزارشهدا

محسن ناطق- شرع مقدس و عرف اجتماعی هر منطقه از کشور در مقابل مشاهده گناه یا ظلم به مظلوم سه راه معرفی کرده است. اول فرمود اگر به گناهکار به سبب گناهش طعنه زدند، طعنه زننده به همان گناه مبتلا خواهد شد. دوم اگر در مقابل آن سکوت کنند بنابراین در آن گناه شریک هستند لذا راه سوم یعنی امر به معروف و نهی از منکر لازم است اگر ادامه یافت البته برخورد به عهده دستگاه انتظامی و قضایی می باشد و تکلیف از عهده عموم مسلمانان برداشته خواهد شد.

 ایثارگران محترم در مقابل ظلم یا گناهان آشکار بعضی مسئولان نفوذی یا دست نشانده همینطور که ملاحظه می فرمایید مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز و همکاران گرامی و عده ای عاشقان ولایت مدت هاست بوسیله آیات قرآن و احادیث و وعظ و نصیحت آن افراد را هدایت یا به مقامات مسئول معرفی کرده است. وظیفه شرعی و عرفی مسلمان همین است چنانچه برخی ایثارگران فکر میکنند لازم است اعتراض و شکایات بطور علنی در نشریات یا تظاهرات خیابانی باشد، یقین داریم هیچیک از ایثارگران موافق نیستند که همان ظالمان و گناهکاران انگ مادی گرایی و دنیا خواهی و زیاده طلبی بر پیشانی ایثارگران بزنند اما میتوانیم برای همفکری و همدلی طی جلساتی روحانی در آرامگاه شهیدان ضمن دعوت از مسئولین مربوط در ساعات غیر اداری و هوای مناسب ملاقات و گفتگو کنیم تا از فیض و الهام ارواح قدسی شهیدان مستفیض شویم.
مطلع شدیم جناب آقای خجسته نماینده محترم مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مزار شهیدان شهر همدان جلساتی برگزار کرده که مشتاقیم از اخبار آن جلسات مطلع شویم. دوستان ساکن مشهد مقدس برای تشکیل جلسه تبادل نظر ایثارگران پیرامون مسائل و مشکلات در حرم مطهر پیشنهاد ارائه فرمایید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi