شناسه خبر : 41745
جمعه 02 بهمن 1394 , 15:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

40هزارشهید فرهنگی داده ایم!

مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان:

 

جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان بیش از 40 هزار شهید داده‌اند

» سرویس: فرهنگ حماسه - حماسه

مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس بیش از 40 هزار شهید تقدیم اسلام کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، سرهنگ پاسدار محسن نجیب‌زاده در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: 36 هزار دانش‌آموز و 4900 فرهنگی و معلم در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که نشان از نقش‌آفرینی و حضور موثر این دو قشر در کشور دارد.

وی از فانی به عنوان وزیری بسیجی یاد کرد و افزود: تفکر بسیجی وزیر آموزش و پرورش یک عامل اساسی در اجرای سند تحول بنیادین است که مورد تایید مقام معظم رهبری است.

وی نقش فرهنگیان در انسان‌سازی و تربیت آینده سازان کشور را مهم دانست و گفت: فرهنگیان بسیجی باید زمینه ساز ایجاد مدینه فاضله باشند.

نجیب‌زاده به نقش مهم فرهنگیان و دانش آموزان در جامعه اشاره کرد و افزود: 36 هزار دانش‌آموز و 4900 فرهنگی و معلم در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که نشان از نقش‌آفرینی و حضور موثر این دو قشر در کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بسیج فرهنگیان اتاق فکر فرهنگیان است و معلمان و فرهنگیان با داشتن تفکر بسیجی می‌توانند افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن باشند.

مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور اضافه کرد: وجود 13 میلیون دانش‌آموز و یک میلیون فرهنگی و معلم در کشور، ظرفیت مناسبی برای فعالیت در عرصه‌های علمی و پژوهشی با هدف تحقق اهداف و آرمانهای نظام اسلامی است که باید از آن در همین راستا بهره گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi