شناسه خبر : 41825
یکشنبه 04 بهمن 1394 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اصولگرایان پشت سر جامعتین

شاکری: اصولگرایان با تبعیت از علمای ثلاثه پشت سر جامعتین هستند

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: تمام طیف‌های اصولگرا پشت سر جامعتین و حضرات آیات مصباح‌یزدی، موحدی کرمانی و یزدی به عنوان علمای ثلاثه گرد هم آمده‌اند.

خبرگزاری فارس: اصولگرایان با تبعیت از علمای ثلاثه پشت سر جامعتین هستند

 

مجتبی شاکری درباره وضعیت ائتلاف و اتحاد اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: همزمان با ایجاد ائتلاف در حوزه تهران توجه به ائتلاف حداکثری در حوزه‌های انتخابی استان‌ها و شهرستان‌ها از سوی جریان اصولگرایی وجود دارد.

وی گفت: پس از شکست اصولگرایان در انتخابات ریاست‌ جمهوری به دلیل تشتت و پراکندگی، برای انتخابات پیش رو همه اضلاع اصولگرایی گرد هم آمده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: چیزی که اکنون پیش روی ماست انسجام و اتحاد بی‌بدیلی است که تاکنون وجود نداشته است.

شاکری تصریح کرد: این مدل را از ابتدای انقلاب تاکنون در یک جریان سیاسی ندیده‌ایم،زیرا اضلاع اصولگرایی پشت سر جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین و حضرات آیات مصباح‌یزدی، موحدی کرمانی و یزدی به عنوان علمای ثلاثه گرد هم آمده‌اند.

وی با اشاره به سایر خصوصیات این ائتلاف تصریح کرد: در ساختار کنونی هفت نفر از روحانیان برجسته و هشت نفر از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی اضلاع اصولگرایی را گرد هم آورده‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: این مجموعه مدیریت ائتلاف، مجموعه اصولگرایان را در سراسر کشور بر عهده خواهند داشت و در استان‌ها به طور مستقل و طبق ملاک‌های ائتلاف، گزینه‌های خود را انتخاب می‌کنند و در هیچ استان و شهری اصولگرایان با هم به رقابت نمی‌پردازند.

وی با اشاره به اتحاد اصولگرایان در شهر تهران گفت: اتحاد در تهران مبنا و الگویی برای اتحاد اصولگرایان در سایر نقاط کشور خواهد بود اما اینکه استان‌ها رها شده باشند، صحیح نیست.

شاکری افزود: با سفرهایی که به استان‌های مختلف داشته‌ایم اکنون تلاش برای اتحاد کامل اصولگرایان وجود دارد.

وی گفت: انتخابات‌ گذشته درس‌ها و عبرت‌هایی برای ما داشت و به این نتیجه رسیده‌ایم که اگر انسجام خود را حفظ نکنیم موفقیتی حاصل نمی‌شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: همچنین در جریان انتخابات خبرگان اگر وحدت را حفظ نکنیم با مشکل روبه رو خواهیم شد،زیرا حتی در داخل کسانی هستند که تابراندازی نظام پیش رفتند و پروژه‌هایی را هماهنگ کردند؛بنابراین بیش از هر زمان به وحدت نیروهای ارزشی در کشور نیاز است.

شاکری خاطرنشان کرد: اکنون هم بسیاری از رقبای ما در صحنه حضور دارند که درباره فتنه یک کلمه هم حرف نمی‌زنند و اگر از آن‌ها بخواهند که از فتنه حرفی بزنند و آن را محکوم کنند حرفی نخواهند زد؛ بنابراین باید از ظرفیت همه طیف‌های اصولگرایی استفاده کنیم.

وی افزود: اکنون هم جبهه پایداری، مؤتلفه و ایثارگران و سایرین برای موفقیت در دو انتخابات پیش رو دور هم جمع شده‌اند.

به نقل ازفارس

اینستاگرام
به امید پیروزی در انتخابات پیش رو
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi