شناسه خبر : 42159
دوشنبه 12 بهمن 1394 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام بنیاد حفظ آثار جهت رحلت سرلشکرمحمد سلیمی

" کارهای خوب و انجام شده‌ی بنیاد باید تقویت شود مثل اثربخشی معنوی در متون علمی و دانشگاهی،‌ راهیان نور،   حفظ یاد شهداء و دفاع‌مقدس."

" مقام معظم رهبری "حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)"

 

 بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ـ معاونت تبلیغات ،روابط عمومی و امور بین الملل

سلام علیکم  با صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله وسلم )

با احترام، متن پیام تسلیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت درگذشت امیرسرلشکر محمد سلیمی جهت انعکاس در آن رسانه به حضورتان ارسال می گردد. م/ 580.45

"فرمانده انقلابی و ولایتمدار ارتش به همرزمان شهیدش پیوست."

درگذشت امیر سرافراز و ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران که همواره منشأ خدمات و برکات ارزشمندی در جهت ارتقای توانمندی دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتش سرافراز بود، باعث تأثر و تألم گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این پیام آمده است: خدمات و نقش تأثیرگذار امیر سرلشکر محمد سلیمی در جذب عناصر انقلابی به بدنه ارتش و همراهی با مردم در مبارزه با رژیم ستمشاهی و عناصر ضدانقلاب در دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، شکلگیری گروه جنگهای نامنظم به همراه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهید دکتر چمران، تصدی وزارت دفاع به مدت چهار سال در دوران دفاعمقدس و حماسه آزادسازی سوسنگرد هرگز از حافظه تاریخی مردم مسلمان و سلحشور ایران اسلامی فراموش نخواهد شد.

در ادامه این پیام تصریح شده است؛

سلام و درود خداوند سبحان و حضرات معصومین (علیهما السلام) بر روح مطهر و بلند آن مرد باتقوا و متدین که همواره در راه ترویج و تبیین آرمانهای حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) تلاش میکرد و به عنوان مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا و دوست رهبری در کنار ایشان ثبات قدم داشت و با اراده راسخ در تقویت اتحاد و اتفاق بین نیروهای مسلح خدمت مینمود.

امیر سرلشکر محمد سلیمی که همواره و در هر درجه و مقامی خود را خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی و مطیع رهبری میدانست در سال 1379 با حکم فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنهای عزیز (مدظله العالی) به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد و تا سال 1384 عهدهدار این مسئولیت بود و نشان درجه یک نصر را از رهبر معظم انقلاب  دریافت کرد.

در خاتمه این پیام با تسلیت درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی به محضر رهبر و مقتدای عظیمالشأن جهان اسلام و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده معظم ایشان، ملت شریف ایران اسلامی و فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح و غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران از خداوند رحمان و رحیم برای آن فرمانده مخلص و مجاهد فی سبیل الله علوّ درجات خواستار شده است.

 

 معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بینالملل

سید مجید هاشمی دانا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi