شناسه خبر : 42627
سه شنبه 27 بهمن 1394 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل مدیرکل بنیاد تهران از 4 ایثارگر

مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ با حضور در منزل خانواده شهیدان  قربانی دستجردی و شهیدی که هر کدام سه فرزند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و همچنین دو جانباز بصیر دفاع  مقدس فرهاد کاشف نبی و عباس شنکائی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدارها حمید علی صمیمی  ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  به ویژه شهیدان دستجردی و شهیدی از صبر و استقامت خانواده های آنان تجلیل کرد.
گفتنی است احمد قربانی دستجردی هشتم مهرماه سال 59 در کردستان و برادرش محمد دو سال بعد از شهادت وی در عملیات بیت المقدس به شهادت رسیدند. شهید جاوید الاثر قاسم قربانی دستجردی نیز سال 65 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مزار این سه شهید گرانقدر در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا قرار دارد.
شهیدان مجید، مهدی و اسماعیل شهیدی نیز به ترتیب در سالهای 61، 65 و 68 در مناطق عملیاتی رقابیه، شلمچه و جزیره مجنون به شهادت رسیدند. در این دیدار ها رئیس بنیاد شهید منطقه 11و 10 نیز حضور داشت.

منبع: شهید خبر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi