شناسه خبر : 42757
دوشنبه 03 اسفند 1394 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه اقشارمختلف ایثارگران برای همایش حامیان اصولگرایان

شورای ائتلاف اصوالگرایان، باصدور بیانیه ای ضمن دعوت ملت شریف ایران به خلق حماسه حضور در انتخابات پیش رو، شاخص های انتخاب افرادصالح به منظورتشکیل مجالسی انقلابی،متعهد،متخصص،آرمانگرا و واقع بین را تبیین کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّـهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَـذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلَا أَنْ هَدَانَا اللَّـهُ 

قال الله الحکیم فی محکم کتابه الکریم: یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اصْبِرُواْ وَصَابِرُواْ وَرَابِطُواْ وَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ

ای کسانیکه ایمان آورده اید، شکیبایی کنید و استقامت ورزید و مرزبانی کنید و از خدا پروا نمایید تا مگر رستگار شوید.

خدای تبارک و تعالی را بیکران سپاسگزاریم که حضرت امام روح الله الموسوی الخمینی"رضوان الله تعالی علیه" را ظل عنایات خاصه ی بقیة الله الأعظم حضرت مهدی "ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه"، بر ما منت نهاد، تا در صراط مستقیم و خط ناب ایمان، شکیبایی، استقامت، مرزبانی و پروای الهی قرار گیریم و از مردم عهد حضرت رسول الله، محمد مصطفی" علیه افضل الصلوات، گوی سبقت را ربوده و زمینه ساز انقلاب حضرت صاحب الزمان و ولی امر باشیم. انشاء الله

اما اینک در سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در حالی ملت شریف ایران به استقبال مراسم شرعی و قانونی انتخاب نمایندگان مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی می رود، که مثلث شوم استکبار جهانی با تمام قوای سخت و نرم صهیونیسم و افراطی گری های اسلام جعلی آمریکایی و تکفیری آل سعود در مقابل او، از هیچ توطئه ای فروگذار نیستند.

بدین سبب، حضرت امام خامنه ای، "دام افاضاته الشریف"، به سبب وجود عشق، ایمان، همت و بصیرت وارثان عصر خمینی، انفجار نور انقلاب اسلامی را به مثابه کلمه طیبه، همانند شجره طیبه توصیف می فرمایند. این درخت نیکو نهاد و سالم و طیب، اصل و ریشه اش ثابت و محکم و عمیق، و فرع و شاخ و برگش در آسمان است. لذاست؛ که بحول الله و قوته "این انقلاب با اوصاف مثال زدنی اش، کهنه شدنی نیست". لذا بدیهی است که دشمنان و شیاطین بزرگ و کوچک، شجره خبیثه، ثمرات این شجره طیبه را بر نمی تابند و موریانه وار بطور پیدا و پنهان، مترصد نفوذ در شاخ و برگ و ریشه آن می باشند.  

 تبیین حکیمانه رهبر معظم انقلاب زید عزه، در خصوص بازشناسی انواع نفوذ، بویژه نفوذ موریانه وار، اعم از "فردی یا جریانی، بر روی خواص و آحاد ملت تمرکز داردند و می فرمایند: نفوذ موریانه وار یعنی؛ "معرفی یکی از افراد دشمن، بعنوان دوست با چهره بزک شده برای جاسوسی، که البته کم اهمیت ترین نوع نفوذ فردی است، که مترصد تصمیم سازی برای مدیران و مسئولان است". اما خطرناکتر از آن نفوذ جریانی است، که "در داخل ملت اقدام به شبکه سازی برای تأثیرگذاری روی سرنوشت کشور صورت می گیرد و عمدتاً بر نخبگان، افراد موثر، تصمیم گیران یا تصمیم سازان و تخطئه کسانی که بر نگاه درست، اصالت ها و ارزش ها پا فشاری می کنند می باشد.

علاوه بر این؛ اخیراً ایشان برای انذار، تصریحاً همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات، به خطر «نفوذ دشمن» از طریق انتخابات پرداخته و می فرمایند: "مردم در باب انتخابات باید خیلی متوجّه باشند... اگر فرض کنیم عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود، یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام نفوذ کند، مثل موریانه از داخل می جَوَد و پایه‌ها را سست می کند و فرو می ریزد".

حضرتشان پدرانه و داهیانه، بر اهمیت شورای نگهبان و حمایت از این رکن رکین انقلاب اسلامی تأکید می کنند: "شورای نگهبان عماد ملت و دین و مایه اطمینان و سکینه قلب مومنین است و در حقیقت نبض نظام اسلامی به شمار می‌رود". لذا؛ با بازشناسی لایه های زیر پوستی طراحی ها و اهداف شوم شیطان بزرگ، تصریحاً اینگونه افشا می فرمایند: "طراحی آنها برای انتخابات ۷ اسفند، از تخریب شورای نگهبان و زیرسوال بردن تصمیم های آن آغاز شده است، و این شورا یکی از چند مرکز اساسی در نظام اسلامی است که آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب، به شدت با آن مخالف بودند" و به سبب داشتن پیوندهای ناگسستنی برای تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، بویژه مجلس خبرگان، که رهبر آینده این نظام را که بالاترین شخصیت تصمیم گیرنده و عزل و نصب کننده سران قواست هشدار می دهند: "هنگامی که غیرقانونی بودن انتخابات القاء شود، بنابراین مجلس شورای اسلامی برآمده از این انتخابات و مصوبات آن نیز غیرقانونی خواهد بود" و بدین ترتیب بطور دومینو تمامی ارکان نظام زیر سوال می رود.

لذا؛ شورای خواص از اصولگرایان با ایجاد ائتلاف حداکثری از آحاد انقلابیون ولایتمدار برای خنثی سازی نفوذ موریانه های استکبار، ضمن تفقه و ژرف اندیشی در گفتمان ناب انقلاب اسلامی از منظر داهیانه و حکیمانه معمار فرزانه انقلاب و رهبر معظم "علیهم افضل الصلوات" با رویکرد مدیریت جهادی برای تحقق و به نمایش گذاردن سه رکن اساسی، اعم از:

 الف) شکرگزاری واقعی نعمت انتخابات، ذیل تحقق مُرِّ قوانین و عوامل تعیین و برگزاری سلامت انتخابات

ب) و با ایمان به اینکه انتخابات یک مسابقه ملی است و ملت شریف ایران پیروز قطعی آن است

ج) لذا برای تبیین شاخص های انتخاب افراد صالح به منظور تشکیل مجالسی انقلابی، متعهد، متخصص، آرمانگرا و واقع بین تشکیل و شروع به فعالیت جامع و هدفمند و بدون وقفه نمود.

اقشار مختلف ایثارگران ضمن حق شناسی و قدردانی از ملت شریف ایران به سبب خلق حماسه استکبار شکن یوم الله 22 بهمن، شرف حضور ایشان را برای مطالبات شرعی و قانونی در انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی، با موارد زیر شاسیته تر می دانند:

  1. مشارکت عمومی و حضور همگانی    
  2. بصیرت عمومی در انتخاب افراد اصلح  
  3. تمکین همگانی در مقابل قانون و نهادهای قانونی
  4. پرهیز از رأی ممتنع و غیر لیستی و کمتر از آراء مورد نیاز برای هر حوزه انتخابیه

و ایضاً از آحاد افراد و گروههای زیر نیز تشکر و سپاسگزاری می نماید:

  1. از حضرات آیات عظام؛ آقایان؛ موحدی کرمانی، مصباح یزدی و محمد یزدی به پاس زحمات صمیمانه شان حق شناسی و قدر دانی می نماید.
  2. از آقایان و بانوانی که برای میدان دادن به جوانان و جلوگیری از تکثر آراء ثبت نام نفرمودند عمیقاً تشکر می نماییم.
  3. برای نامزدهایی که ثبت نام نموده و برای تحقق روح ائتلاف و حفظ حداکثری آراء اصولگرایان انصراف دادند آرزوی توفیق خدمتگزاری در جبهه های دیگر داشته و حق شناسی می نماید.
  4. از عوامل خدوم و صدوق که بی شائبه و صمیمانه فعالیت اجرایی و حمایت های معنوی و تخصصی داشتند نیز بی نهایت تشکر بعمل می آید.   

و در آخر آحاد از نامزدها که در دو لیست برگزیده شده اند نیز بر اساس منویات شرعی و قانونی اعلام شده از طرف مقام عظمای ولایت مفاد زیر را برای اعتماد هر چه بیشتر و اطمینان قلبی ملت شریف ایران برای خود تعهد آور می دانند:

  1. نامزدها خودشان را سپر بلای مشکلات کشور قرار خواهند داد.
  2. کشور را به دشمن نخواهند فروخت.  
  3. فانی در خدمات، مصالح و منافع عمومی مردم خواهند بود.
  4. مصالح کشور را برای رودربایستی با این و آن زیر پا نخواهند گذارد.
  5. از غیبت، اهانت و تهمت به دیگر نامزدها پرهیز خواهند کرد.
  6. از وعده ها و شعارهای غیر عملی و غیر قانونی نیز پروا خواهند نمود.
  7. در حرف زدن و رفتار با مردم صادقانه عمل خواهند کرد.
کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سلام،،،
مديريت محترم فاش نيوز شما كه مدام از أصول گرايان حمايت ميكنيد ايا ميدانيد طيف گسترده جانبازان إصلاح طلب در سراسر كشور هستند كه بخاطر اينكه نميخواهند جانبازان وارد بازيهاي سياسي و جناحي شوند تا دولت هاي جناحي كه سر كار ميايند نتوانند از اين طريق به خانواده هاي ايثارگران لطمه وارد كنند خود را از سياست و جناح بازي دور كرده اند ولي شما با اين حمايت ها راه را براي اينها هموار ميكنيد ، ايا شما در حق اين خانواده هاي محترم شهدا و ايثارگران و جانبازان اصلاح طلب كشور، ظلم نميكنيد ما اگر سكوت كرديم بخاطر حفظ وحدت بين ايثارگران است ولي اين سايت علنا ساز جنگ بر طبل ميكوبد ايا تاكنون يكبار هم شده از جانبازان و ايثارگران كه حامي اصلاح طلبان هستند حمايت كنيد؟ اگر سايت فاش نيوز مختص اصول گرايان است لطف كنيد نام سايت را عوض كنيد و بزاريد فاش نيوز اصولگرايان تا حق خانواده هاي محترم شهدا و ايثارگران و جانبازان اصلاح طلب محفوظ بماند و هم ما براي خودمان سايت فاش نيوز اصلاح طلبان ايجاد كنيم . والسلام مستدام باشيد
واقعا حیف از جانباز که اعتبار خود را صرف این و آن کند.شما مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنید و زیز علم کسی سینه نزنید.مگر شما از مردم بهتر می فهمید.بهتر ما جانبازان فقط از کسانیکه ایثارگر و جانباز هستند و توان خدمت در سنگر مجلس را دارند حمایت کنیم و نه در خدمت چپ یا راست باشیم که هر کدام به فکر منافع خود هستند.
این جامع ایثارگری تا حال کجا بوده این همه مسکلات جانبازان را چرا نادیده میگیرن فقط تبلیقات بس دیگه یکی بگه با این گرانی و در بی درمان چرا من جانباز مسافر کشی باید کنم
سلام ، پيشنهاد دوست عزيز خيلي خوب است سايت فاش نيوز اصول گرايان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi