شناسه خبر : 43518
دوشنبه 24 اسفند 1394 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ریا و تزویر در بنیاد یزد بی داد میکند

ایت اللهی - دوشنبه هفته جاری رییس جمهور محترم مهمان مردم نجیب یزد بود. جدای از هنجارشکنی های صورت گرفته در مراسم، میخواهم توجه عموم را به یک نکته و یک اتفاق جلب کنم، باشد که شاید فرجی حاصل شود.

طول مسیرفرودگاه تا میدان امیرچقماق تقریبا" هشت کیلومتر است. در این مسیر بیش از سیصد بنر خیرمقدم نصب شده بود. مهم اینکه بنیاد شهید یزد گوی سبقت را ربوده و برای خوشایند ریاست سازمان که معاون رییس جمهور هم هست 250 بنر یعنی قریب چهار هزار متر مربع بنر چاپ و در مسیر نصب کرده بود! بنر تصویرِتنها 30 شهید، که البته بصورت تکراری چاپ و فقط در مسیرجناب "شهیدی"نصب شده بود، آنهم برای یک برنامه یک ساعته و فقط برای جلب توجه مقام عالی ریاست و به عبارتی تحکیم پایه های میز ریاست در استان!

در یک حساب سر انگشتی تنها هزینه طراحی – چاپ – داربست فلزی و نصب بیش از شصت میلیون تومان شد. این در حالیست که بنیاد یزد درمراجعه متولیان یادواره شهدا، جهت مساعدت مدام دادِ بی پولی و نداشتن اعتبار را میزند. این در حالیست که هزینه درمان جانباز با مشکل روبروست. و ازطرفی خانواده های شهدای مستضعفی در استان هستند که در ابتدائی ترین هزینه هایشان مانده اند. براستی آیا این رفتار علی گونه است؟ آیا این رفتار همانی است که جوانان برومند این کشور برای آن جان دادند؟

نکته جالب توجه اینکه در این سفر جناب ریاست عالی بنیاد، حتی یک دیدار ساده و خشک و خالی با ایثارگران نداشتند و تنها با درایتِ سیاست مدارانه مدیران بنیاد شهید یزد، از سه خانواده ایثارگر به نحو گزینشی دیدار کردند. کاش مسئولین محترم فرصتی داشته باشند تا صحیفه امام راحل در خصوص ایثارگران را بخوانند. ای کاش مجالی برایشان حاصل شود تا نامه امام علی(ع ) به مالک را بخوانند. ای کاش گوش شنوایی داشتند و سخنان رهبر فرزانه را میشنیدند.

ریاست محترم بنیاد، والله ریا و تزویر در بنیاد یزد بی داد میکند، مسئولید و قیامت سختی دارید. از غضب باری تعالی بترسید و تواضع پیشه کنید و بر اصلاح امر همت گمارید و جبران مافات نمایید تا در قیامت در برابر شهدا روسفید باشید.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
درگیلان هم ریاوتزویرودروغ بیدادمیکندوفریادرسی درمرکزنیست.گویاکه آسمان همه جایک رنگ است.به سال جدیدنزدیک میشویم این حالیست که شرمنده خانواده وبچه هایمان هستیم!!!!کوگوش شنوا؟کجاست آن صداقت وروراستی..خواستم بگم که ماهم باشماهمدردیم.سال نوراباغم وغصه وشرمندگی وتوکل بخداسرمیکنیم.... عیدهمگان مبارک.باتشکروتبریک سال نوبرای سایت فاش نیوز..
بردر جان زیاد ناراحت نباشید در استان خراسان رضوی هم وضع بدین منوال است
آنان که به دنیاچسپیدندوبه پست ومقام رسیدندوکسانیکه به عزتشان رساندندوامروزهمه چیزهاراپشت پاگذاشتندوفراموشمان کردندبه یقین جواب خدارابایدبدهند.ماعیدنداریم ولی خداراداریم بزتوکل بخداودعا.پیشاپیش این سال نوسال برهمگان وفاش نیوزمبارکباد.جانبازسوخته انقلاب.
متاسفم برایی بنیادی که افضل نهادهاست و مدیرکل استانش مدام این جمله را چون پتک بر سر کارمندان میزند و تزویر - صحنه سازی - ریا و دروغ سراسر بنیادش را گرفته
جدال برای ماندن است بهر قیمتی - تهران هم هیچ گوش شنوایی در ان نیست
مدیران ایثارگر ارزشی از بنیاد یزد حذف شدن اتفاقی نیفتاد
باند مدیر مستقر شدند اتفاقی نیفتاد
تخلفات متعدد به ستاد گزارش شد اتفاقی نیفتاد
بارها پای پلیس به اداره باز شد اتفاقی نیفتاد
ناموس مردم در معرض دید قرار گرفت اتفاقی نیفتاد
مخالفین روشهای خلاف قانون مدیر قلع و فعم شدند اتفاقی نیفتاد
و..........
چرا؟
چون ستاد مشکل دارد
چون گزارشهای دروغ با چاشنی .... مشکلات را مرتفع میکند
چون مرغ ستاد یک پا دارد - دفاع تحت هر شرایطی
تنها یک راه باقیست :
اللهم عجل لولیک الفرج
بیائید استان البرز را ببینید ! ریاکاری و دروغ وپارتی بازی در بنیاد کرج از همه جا کشور بیشتر است.
راست بگوید حتی اگر به زیان شما باشد
مردی خدمت پیامبر اکرم آمد و گفت :مرا به سودمندترین کارها راهنمایی کن . آن حضرت فرمود:راستگویی را پیشه کن و از دروغ بپرهیز، هر گناه دیگری که می خواهی انجام ده
از این سخن مرد متعجب شد و با خود گفت پیامبر مرا از غیر دروغ گویی نهی نکرده پس اکنون به خانه فلان زن زیبا می روم وبا او مشغول می شوم همین که به طرف خانه او رفت فکر کرد اگر این عمل را انجام دهد و به خانه آن زن رود و کسی در هنگام بازگشت از آن جا از او بپرسد از کجا می آیی نمی توانم دروغ بگویم و بر فرض راست گفتن هم به بدبختی بزرگی دچار شوم و آبرویم هم می رود.بنا بر این از انجام این گناه منصرف شد. باز فکر کرد گناه دیگری انجام دهد همین اندیشه و خیال را نمود که لازمه آن گناه هم دروغ گفتن است. در نتیجه از همه گناهان به سبب ترک دروغ دوری جست
کسی که دروغ میگوید از هیچ کاری ابایی ندارد در حقیقت:
کسی که عمر خود را با دروغ و ریارکاری سپری کرده آیا وجدانا (البته اگر داشته باشد) لحظه ای با خود اندیشیده که با یک دروغ خود چه ظلم و ستمی را در حق طرف انجام داده
آیا لحظه ای اندیشیدیده اید که مگر پست و مقام دنیایی چقدر می ارزد که حق افراد را غصب و چه حق الناسی را بر گردن گرفته و برای همیشه لعن و نفرین او و خانواده اش را بدنبال خود خواهد داشت ؟
گویا برای یک سفر پر خرج دولت آنهم با کلمات دهن پرکن مثل تدبیر و امید با همراهان بسیار و بیشتر سیاهی لشکرنه تنها اسباب خیری نشد بلکه باعث آزردن خاطر بسیاری از مردمی شد که درایامی که بسیاری از خانواده ها با مشکل معیشت مواجه هستند هر چند چاپ اینهمه بنر اگر هیچ گره ای از مشکل خانواده معزز شهدا و ایثارگران با ز نکند شاید باعث تحکیم پایه های صندلی مدیر بشود از کجا معلوم که ریاست بنیاد خودش توصیه و سفارش برای این بریز بپاش نکرده باشد نکند خدای نکرده آقای شهیدی آیه مربوط به اسراف کاران را ندیده و یا حتی تاکنون به گوششان هم نخورده است یا شاید هم ایشان برای رضایت رییس جمهوری و اعلام گزارش چنین دستوری داده باشد آخه پول بیت المال است هیچ کدومشان که برای بدست آوردنش بیل نزدند خوشنودی ارباب مهم است به........رعیت!


در ماه جاری آقای دکتر " ف " مشاور ریاست عالی بنیاد شهید کشور جهت پرنمودن پرسشنامه طرح مطالعاتی خود پیرامون میزان رضایت مندی کارمندان در معیت یک نفر به استان یزد سفر نمودند و اقدام به تشکیل جلسه و توجیه کارمندان و پر نمودن پرسشنامه مورد نظر نمودند . در این راستا چند نکته قابل توجه است :
1 ـ اگر جناب دکتر برای انجام طرح مطالعاتیشان با بنیاد قرارداد دارند پس چه دلیلی دارد که بنیاد هزینه های اقامت / پذیرایی/ ماموریت و سایر را پرداخت نماید . آیا این رویه برای دیگران نیز اجرا میشود؟
2ـ اگر آقای دکتر قرارداد دارند چرا باید بنیاد هزینه نهار و اضافه کار بیش از صد کارمند را پرداخت کند که ایشان در جهت منافعشان موفق باشند ؟
3ـ کارتهای هدیه ای که جهت تشویق کارمندانی که در تکمیل پرسشنامه دقت نظر داشته اند و به سفارش جناب دکتر و دستور مدیرکل استان تهیه شده است کجا رفته و چه کسانی تشویق شده اند؟
4ـ اگر جناب دکتر قرارداد داشته اند آیا بنیاد باید کارمندانی را که بهترین پرسشنامه را پر کرده اند تشویق کند ؟
5ـ ایا امکان آن نبود که بنیاد استان پرسشنامه ها را پرکند و برای مجریان طرف قرارداد بنیاد کشور بفرستد؟
بنا به گفته جناب دکتر قرار است این طرح در دیگر استان ها نیز پیگیری شود . حال در نظر بیاورید :
1ـ اضافه شدن هزینه های آقای دکتر و همراهشان به استانها به مبلغ قرارداد
2ـ اضافه شدن هزینه نهار و اضافه کار کامندان بابت طرح آقای دکتر به قرارداد
3ـ اضافه شدن هزینه پنج میلیون ریال کارتهای هدیه ( به کارمندانی که به انها داده نشده است و البته مفقود میباشد ) در هر استان به مبلغ کل قرارداد
اساسا" چقدر این طرح مثمر ثمر میباشد ؟ تجربه نشان داده طرحهای مطالعاتی تنها و تنها برای کسانی که به هر دلیل غیر قابل ذکر فرصت قرارداد را بدست می آورند مفید بوده و هیچ منافعی برای سازمانها ندارد . چرا که سازمانها و ادارات در کشور ما برنامه محور نبوده و شخص محور هستند . به قول معرف این طرح ها اگر برای بنیاد " آب " ندارد برای حضرات " نان " دارد.
به این میگن اخلاص در عمل

وقتی که رئیس سازمان بزرگ بودن آرم را افتخار میداند و از گستردگی حجم تبلیغات خوشحال وقتی معاون سازمان سفره یک روزه اطرافیانش برای نهار سفارش غذاهای آنچنانی میدهند وقتی برای پوشش تخلفات با شیرینی و تحفه یزدی بدرقه میشوند دیگر از نباید از دیگر زیر دستان انتظاری غیر از این داشت

اخلاص در عمل و رفتار واقعا چکار کرده
پول برا ساختن پروتز ما را ندارند در عوض با بنرهاشون شهر را کاغذ دیواری کرده بودند
پول دارو و سفر درمانی ندارند ولی مهمون سرا میسازن و اتاق رییس یزد را بزرگتر میکنن و دکوراسیون برپا میکنن
پول برا هزینه درمانمون ندارن ولی در عوضش بین کارمندان بنیاد یزد پول نو توزیع میکنن
پول نو به كارمندان دادند ؟!!!!!!! چرا به ماندادند
دولت درحال اجرا بیرون کردن بازماندگان جنگ وشهدا ازدستگاه های دولتی میباشند ...مدیران سلطنت طلب نگران نباشند اندکی در سیستم دولتی هستند اون هم تاچهار سال بعدی به انتها میرسند.بدترین برخورد رابا ما کردید شکنجه روحی وروانی باشد و...کار رابجایی رساندید که همرزمانمان طاقت ماندن نداشته باشندبرای همینه که بعضی از مدیران استانها هم برای استحکام صندلی چه هزینه هایی که از جیب بیت المال خذج میکنند تا به دید روسا بیایند د.خداوند عذابش رابرسرتان نازل میکند ظلم هیچوقت پایدار نمیماند قیامتی هم هست .
اگر روسا یک بار نامه امام علی (ع) را فقط مرور کرده بودند در این دوسال مدیریتشان اینقدر دم از حق و حقوق ایثارگران را نمی زدند و حرفسان را لااقل برای یکبار هم شده یکی می کردن و بصورت گزینشی و صرفا جلو دوربین به دیدن ایثارگران نمی رفتند وبرای ریا و تزویر جلو دوربین اینقدر خود را خادم نمی دانستند و جلو آنها خم و راست و دست بوس نبود کاش به کاری که میکردند اعتقاد داشتند ننگ بر ریا و تزویر
خدایاهمه راعاقبت بخبربفرماء.خدایاماراازشرمدیران ضدایثاروشهادت نجات بده وهمه رادرپناهت حفظ بفرماءآمین.سلام برشهیدان.گیلان.
شما با تشویش اذهان عمومی فزهنگ ایثار وشهادت را از بین خواهید برد مدیران فاش نیوز شما کمی از خدا بترسید و تقوای الهی داشته باشید
کدام تشویش اذهان عمومی اگه یکی از مواردیکه که ذکر شده بی مورد و خارج از واقعیت بود الان از شخص شهیدی تا پایین ترین کارمند بنیاد همگی جداگانه تکذیبیه داده بودند
کسانی باید از خدا بترسند که برای نگه داری پست و مقام دنیا حاضرند از جیب بیت المال خرج کنند کسانی باید تقوا پیشه کنند که خدمت را درتعدد بنر و تبلیغ و ریاکاری می بینند کسانی باید تقوا پیشه کنند که حرف حق را بر نمی تابند و بیان واقعیت را تشویس اذهان میدانند و هر جا کم می آورند به فرهنگ ایثار و شهادت گره میزنند ترویچ فرهنگ شهادت و ایثار به چها نا بنر و پوستر و دیدار با خانواده ها جلو دوربین نیست شهدا رفتند تا دست درازی به بیت المال نباشد شهدا رفتند تا باند و باند بازی و نباشد
ریا کار :
من از این ممتدِ دیوار، بدم می آید
از خداباره تکرار، بدم می آید

و از این پونه که روییده در لانه من
به خطرناکی یک مار، بدم می آید

من به گفتار تو و فلسفه ات مشکوکم
و ازین منطق بودار، بدم می آید

ای که می تازی و خوش می گذرانی فعلاً
من ازین ژست طلبکار، بدم می آید

تو به اغوای منِ کوه نظر داری و من
اصلاً از فلسفه غار، بدم می آید

وقتِ قی کردنِ پندار، حواست باشد
که من از اندیشه بیمار، بدم می آید

شهر، انگاره چیزی که ندارد شده است
آه که من چقدر ازاین قوم ریاکار، بدم می آید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi