شناسه خبر : 43524
شنبه 22 اسفند 1394 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تنهایی فرزندان شهدا

جانباز- حقیقتا" اینکه با مسائل متعدد مجروحیت وجانبازی ومعیشت مشکلاتی تمام عیار داریم اما همیشه از روی فرزندان وخانواده محترم شهدا خجالت می کشم. درست است بدنمان ناقص و بادردهای رنج آور زیادی که زندگی را روزبروز برایمان سخت تر می کند ومشکلات عدیده مالی هم مزید بر این علت میباشد، دست وپنجه نرم می کنیم، درست است باهر مشکلی که داریم اما بالاخره این تن رنجور میباشد و فرزندانمان دلشان به پدری که از آن نصفه ای باقی بیش نمانده دل خوش کرده اند وگًه گًداری فرزندانمان با ما کَلی می اندازند اما ,امان از نداشتن پدر!

 گریه ام می گیرد! این فرزندان شهدا عجیب انسان هایی صبوری هستند در تنهایی وبی کسی خودچه می کشند! فرزند شهدایی را می شناسم که از بس مٌهر سکوت برلب زده وغم دل خود را به زبان نیاورده، غده ای چرکین وبدخیم در دست چپش روییده متاسفانه! یا دیگر نگویم بهتر است فرزند شهید دیگری که با فوت مادر بزرگوارش و داشتن همسر وفرزند و با هزاران مشکل دست وپنجه نرم می کند.

 سلام ودرود خدا برپدران پاک شهیدشان وسلا مو درود ما بر فرزندان نجیبشان. از دست ما بغیر از دعا در نیمه شبان که محکوم به بیداری توام بادرد می باشیم کاری دیگر برنمی آید اما چرا شرمنده نگاه های مظلومشان می باشیم؟

شادی روح بزرگ همه شهدا صلوات

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
اللهم صل علی محمد و آل محمد ص
یا مجیب المضطر اجب المضطر
با سلام

دوست عزیز جانباز از این که به یاد فرزندان شهدا هستید صمیمانه تشکر دارم . نوروز باستانی فصل طراوت و پاکی برپاکدلان وبرتمام دوستان فاش نیوزی مبارک باشد آرزوی سلامتی وطول عمر با عزت برای همه دوستان وخانواده محترمشان دارم . برای شادی ارواح طیبه شهدا وبرای سلامتی همه جانبازان و ایثارگرلان واسرا صلوات .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi